- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to bude parádička...(deseti)tisíce aut ve směru D1-Jižní spojka (->Barrandovský most) a proti nim tisíce kamionů ve směru Jižní spojka-D1, a to vše tady: http://www.mapy.cz/s/6NM6 . Nosku, ty jsi vážně nýmand!
Vidím to na semafory, jinak se tam budou těžko promotávat.
Ta zatáčka u Zapa Betonu kolem nájezdu do garáží DP je pro kamiony moc prudká a hlavně do kopce ... To zas musel vymyslet dopravní ingeneer z plzeňských práv .. Ať radši urychleně dodělají aspoň tu část okruhu mezi D1 a R1 u Běchovic a nemusí vymýšlet takové pitomosti a kvaziřešení ...
Úsek 511 se měl stavět hned po dokončení 513 a 512, ale běchovičtí (někteří, cca 3) si vymohli zrušení stavebního povolení.
Jak konkrétně může oprava mostu pomoci Spořilovské? Ty kamiony se přes něj mohou maximálně otočit do protisměru.
Zkus se podívat na mapu. Kamiony jedoucí ze spojky na d1 nebudou jezdit po spořilovské, ale sjedou ze spojky přímo na 5. května (před pumpou doprava, na křižovatce "u garáží" doprava, a pak po stávajícím nájezdu rovnou na 5. května
hm... to je jedna z nejnebezpečnějších dopravních situací v Praze... auta v levém pruhu řítící se z jižní spojky na D1 musí dát přednost zleva, což málokterému dochází (soudě podle množství střepů a gumy na silnici..)
Cele to misto je ultranebezpecne. Ta Jizni je v tomhle miste trychtyr. Podivejte se na to na googlu na ortofotomapu. Vsechny pruhy se tam zuzuji. To misto je vyrazne uzsi. A odboceni na D1 od Barandaku by potrebovalo pruh navic uz od pripojeni Videnske.
Práce na stavbě mostu a společně s tím na opravě ulice Ke Garážím mají ale podle harmonogramu TSK trvat do 30. září 2013
Natírat zábradlí a sázet trávu kolem můžou už za provozu.
Pokud jsou opěry mostu v pořádku, tak to je zřejmě nejrychlejší metoda. Starý most se nadzvedne a jeřáby po segmentech, či vcelku sundá. Podobně se tam nasadí ten nový. Pokud opěry v pořádku nejsou, sundá se jen starý most, přes léto se předělají opěry (bez omezení dopravy) a na podzim se tam s podobnou uzavírkou nasadí nový. Něco podobného se tuším dělo i na D1, když přes ní vyměňovali nadjezd.
Koukám na mapu a chybí tam i opačný směr. A taky nájezd z Jižní spojky na magistrálu do centra - prostě doplnění na plný motýlek.
Jinak věřím tomu, že za tři dny to mohou zbourat celkem snadno (i rychleji, dynamit to udělá za 5 minut), otázka je hlavně jak rychle se dá odvézt suť a spravit kus vozovky. Horší bude závěra po dobu výstavby. Nicméně pokud to zvládnou o víkendech, tak to zas tak hrozné být nemusí.
Když se podíváte na satelitní snímek, tak tam zárodek čtyřlístkové křižovatky dokonce uvidíte (zaslepené výběžky z D1 směr centrum). Ale pak se někdo rozhodl, že to tak nebude, zbylo jen torzo a postavila se Spořilovská.
Tak to jdu oznamit v praci, ze v tom terminu delam z domu :-)
No, tak to bude jeden z největších dopravních kolapsů v historii Prahy...
Myslím, že ten termín 3-5 května je stanovený s ohledem na to, že jsou kolem toho svátky a předpokládá se, že hodně lidí bude ten víkend mimo Prahu a doprava slabší než v obvyklý víkend. Radši tohle než 2-3 měsíce omezený provoz na poloviční počet pruhů.