Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začíná bitva o nechtěný loketský most. Získá ho ten, kdo ji prohraje

Zvláštní výměnný obchod uzavřel Karlovarský kraj ještě s bývalým vedením města Loket. Radnice se zavázala, že když dostane dotaci na opravu mostu přes Ohři, převezme ho do svého majetku. Kraj o most, jehož opravu měly zajistit evropské peníze z ROP Severozápad, nestojí. A Loket také ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a41n 66K40r14p90e12c 5646383824602

jednoznacne soucasneho starostu chvalim. paklize existuji duvodne pochybnosti 

- a to vzhledem k dane situaci kady kraj musi vratit dotace a zaplatit pokutu 1 mld. - se da predpokladat i bez onech chyb v projektu. za eurouplatek si na sebe (mesto) odmita usit boudu.

0/0
3.4.2013 23:10

R44o80m98a54n 68K83o22v16á82ř 6528699937134

Jestli se nemýlím, tak po mostě vede místní komunikace, která patří Lokti a ne kraji, tak proč by most měl patřit kraji? To je jako, když sousedovi řeknu ať mi zadarmo opraví třeba auto.

+2/0
3.4.2013 10:09

J83a97n 10N69o37v64á30k 9955398114565

Taky na to zrovna koukám.

Po tom mostě nevede žádná důležitá komunikace, je užitečný jen pro samotné město.

+3/0
3.4.2013 10:14

M33a74r21e35k 71Š29i13m62o87n 2864957978228

Já bych si ten most vzal a zavedl bych mýtné.:-)

+3/−1
3.4.2013 9:26

J46i88ř16í 55Š97e93j67n80o46h63a 4552163894423

Případ  hezky demonstruje  zásadní systémový problém podfinancování dopravní infrastruktury.

Celá  DPH a  2/3 spotřební daně  vybrané na pohonných hmotách se  nedávají do  údržby infrastruktury  ale  soustavně se projídají.  Každá stavba  dopravní infrastruktury se tak stává  "danajským" darem, i když ji dostanete  za darmo.

I když tentokrát vyjde dodatce z  EU, tak za dvacet let bude most potřebovat další velkou opravu.  Tak to prostě musí být. Politiky ale nezjímá co bude za dvacet let. Ty zajímají jen  4 roky do příštích voleb. :-(

+4/0
3.4.2013 8:57

Z36d73e61n64ě14k 79T51e31s92n71e85r 1446631489163

Problém je v tom,že jsou podfinancovány i důležitější věci, než dopravní infrastruktura...zkrátka vybudovat toho umíme víc, než můžeme udržovat:/

+3/−1
3.4.2013 9:08

T15o26m86á10š 87Z32e47m58a73n 3965448424755

Nenapadá mě moc důležitějších věcí než je infrastruktura..

+3/0
3.4.2013 9:53

R85o21m65a29n 80K86o76v88á35ř 6318919287694

A v tom je jádro pudla, jak píšete. Místo, aby jsme se starali o to, co již máme a udržovali funkční....neustále se budují nové, ne nezbytně nutné a hlavně zbytečně honosné stavby.

+1/0
3.4.2013 10:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.