- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážený pane Lerch, udělejte si tak třikrát od měsíc čas a projďte se v civilním vozidle a v civilu po naší zemi, nechte si namontovat do auta jak do předeu tak do zadu kamery a dívejte jak se u nás jezdí. Jízda v pravo při pravém okraji vzovky to už dělají jen řidiči starší 50 let kteří byli vycvičeny ještě klukama od SBD. Když oni jezdí za polovinou vozovky i v nepřehledných zatáčkách. Ukazatele změny směru to je jen nějaká páčka pod volantem téměř nikdo neví k čemu je dobrá. Hlavně ty v BMW a AUDI jí zásadně nepoužívají. Denně ujedu již jen cca 100 km, ale příliš novodobých řidičů se mě pokouší svým stylem jízdy zabít. Dání předosti v jízdě, to je také pro mnoho řidičů pojem který neznají. Dodržení bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla to je utopie (pak jsou ty hromadné havarie). Podívejte se kde všude je zakázáno předjíždět a kde je to zase dovoleno, kde je bezdůvodně snížená rychlost a kde by měla být snížená a není. Máte náplň pro dopravní policii na dvě pětiletky. Když budeou kluci z DP dávat jen 500 za nedání blinklu tak máte naplněnou státní kasu že bude přetýkat a Kalousek bude mít radost.
tomu říkám komplexy.... Nezáleží na věku, já mám hromadu zkušeností kdy mě mlaďoch v Audi pustí v křížovatce a "kmet" ve 120LS nepustí nikoho za žádnou cenu, vyjíždějící autobus narychlo předjede a potom ho brzí zběsilou rychlostí 30km/hod. Nezáleží na věku, autu, pohlaví. Je to jen a jen o povaze
A kdy bude vidět policie. Předjíždění na plné čáře, jízda rychlostí 150 a více km/hod na dálnici, 110 - 130 na silnicích první třídy, 70 - 80 v obcích. Kde je policie pane Červíčku? Stát neplní svou funkci a vy budete opět mlčet?
Myslíte silnice první třídy postavené jako dálnice? Hradubická, I/20 a spousta dlaších?
70-80 na obdobných silnicích v obci (Strakonická, magistrála atd?) ta tohle jsou přesně věci, které by vymáhat neměli. Včetně 150 na dálnici a modrých zón.
Ale měli by je vymáhat na křižovatkách, kde hrozí, že je někdo z vedlejší nebude moci postřehnout.
A především předjíždění, jede-li v protisměru jiné auto.
Agresivita za volantem ma puvod ve frustraci a kazdodenni nasranosti na milion veci ktere nemuze bezny clovek zmenit ackoli za tuto zmenu plati ze svych dani lidi kteri to maji v popisu prace. Odstrante tohle, dejte lidem duvod a chut chovat se slusne, protoze kazdy bude stejne rad prijimat prijemne chovani z druhe strany. A to jak v osobnim styku, tak na silnici. Represe a utahovani sroubu vedou a povedou akorat k jeste vetsi frustraci a chuti vybit si vztek nejakou prasarnou za volantem prave proto, ze v soukromi auta se kazdy citi Kingem.
Netreba represemi "lecit" nasledky, ale nechat lidi pouzivat vlastni hlavu. To by ale ovce mohli system zjistenim, ze vlastne nepotrebuji spousty zakazu a narizeni, ktere nejsou nicim jinym nez legalnym vypalnym....
Co takhle dat SPZ-ky cyklistum, kteri se na silnicich chovaji jakoby se jim nemohlo nic stat a meli hlavy z titanu? Arogance, s jakou se pohybuji po verejnych komunikacich (pravo uzivat silnice jim nikdo neupira) na ktere prispiva predevsim automobilista z dane za pohonne hmoty, z dalnicni nalepky, z dane za vlastnictvi auta...az techto a dalsich penez se stavi dalsi a dalsi cyklostezky, po kterych skoro nikdo nejezdi.
Cihat 10 metru pred tabuli oznacujici konec obce, 200 metru a vic, za poslednim barakem jen aby byl vyber vypalneho za prekroceni rychlosti v miste, kde nikoho neohrozim jisty, na to jsou pani Pomahaci a Chranici machri. Proto je lidi maji tak radi a sklizi prirozeny respekt...
Naprosto přesně, jestli chtěj PaCH bojovat proti agresivitě zvýšením buzeračních kontrol (náhodné zastavování a kontrola dokladů, lékarničky a podobně) nebo měřením na místech kde to postrádá elementární logiku tak dosáhnou opačného efektu. Protože řidič, který byl pokutován za nějakou pitomost, je pak "citlivější" na prohřešky ostatních kterým prasárny prošli a pak má větší tendence k tzv vychovávání což je jeden z nejhorších jevů na silnici.
Takze se meni... nic. Je to stejny tupec jako ten pred nim.
Problém nejsou vraky ani stáří vozového parku a nedej Bože řidičů. Těch starších bude přibývat. Problém vidím v agresivním způsobu jízdy zejména mladých a zfetovaných "řidičů". Alkohol také, ale dnešní fenomén jsou drogy.
No neříkal bych zrovna mladých zfetovaných těch ji minimum tedy těch zfetovaných, já osobně vidím největší problém v sociální nevyzrálosti a neschopnosti nést odpovědnost.
zrusit STK a zvysit osobni odpovednost jedince za svoje jednani, tak jak je to v USA
bohuzel to narazi na jeden aspekt, vybavil se mi pripad cca 3-4 roky stary, kdy nekde u Prahy opily jedinec v aute bez platne TK a ve velmi spatnem technickem stavu srazil cyklistku. Leceni a odskodne se vysplhalo na nekolik milionu, ktere ovsem onen nezamestnany nikdy dohromady neda, cili to zaplati pojistovna (rozumej vsichni ostatni pojisteni) a jede se dal. Takto je alespon nejaka kontrola, ze to co se pohybuje po silnicich splnuje jakesi predpisy. Osobne nemam problem s tou petistovkou jednou za dva roky. Vetsina ridicu pred technickou auto aspon trochu da do poradku.
Tak s tím odstraněním agresivního chování mohou začít třeba u tohodle týpka, kterýho jsem potkal včera.
No, já jsem tam viděl, že pouštěl protijedoucího na dokončení odbočení. Ale je fakt, že to zadupnul rychle. Připadalo mi to, že se mu tam ten odbočující dost namotal.
To je zase snůška keců... kromě toho chlastu za volantem řeší nesmysly, které na nehodách mají minimální podíl.
nas ucili, ze riziko je nutno posuzovat soucinem pravdepodobnosti vzniku a velikosti nasledku, cili dle meho tisicum drobnych nehod je treba venovat stejnou pozornost jako desitkam tezkych nehod. Soucasne je i pravda, ze na silnicich se pohybuji doslova vraky zivotu nebezpecne. Jenze se obavam, ze v ceske kotline to sklouzne opet k buzeraci za lekarnicky a automatickym radarum na kazdem rohu
Je to otázka nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky nebo schopnostem vozidla.
Zajímalo by mě, co může dělat člověk na studijním pobytu na útvaru pro ochranu ústavních činitelů? Tak max. šéfovi vařit kafe, ale ten tam na to určitě má nějakou krasavici za 40k měs. A jako šéfovi dopravní policie, který byl odejit, mu jistě jde jeho původní plat. Tím by se inspekce měla zabývat a ne se vozit po strážmistrech.