Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava D1 ovlivní dopravu v celé zemi, říká nový šéf dopravní policie

Po jmenování Leoše Tržila ředitelem jihomoravské policie se uvolnilo místo v čele dopravní policie. Policejní prezident Martin Červíček nakonec jejím novým ředitelem dočasně pověřil Tomáše Lercha. Někdejší blízký Tržilův spolupracovník chce pokračovat v započaté práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96i62ř75í 68H49o94r39á18k 8694266213530

Vážený pane Lerch, udělejte si tak třikrát od měsíc čas a projďte se v civilním vozidle a v civilu po naší zemi, nechte si namontovat do auta jak do předeu tak do zadu kamery a dívejte jak se u nás jezdí. Jízda v pravo při pravém okraji vzovky to už dělají jen řidiči starší 50 let kteří byli vycvičeny ještě klukama od SBD. Když oni jezdí za polovinou vozovky i v nepřehledných zatáčkách. Ukazatele změny směru to je jen nějaká páčka pod volantem téměř nikdo neví k čemu je dobrá. Hlavně ty v BMW a AUDI jí zásadně nepoužívají. Denně ujedu již jen cca 100 km, ale příliš novodobých řidičů se mě pokouší svým stylem jízdy zabít.   Dání předosti v jízdě, to je také pro mnoho řidičů pojem který neznají. Dodržení bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla to je utopie (pak jsou ty hromadné havarie). Podívejte se kde všude  je zakázáno předjíždět a kde je to zase dovoleno, kde je bezdůvodně snížená rychlost a kde by měla být snížená a není. Máte náplň pro dopravní policii na dvě pětiletky.  Když budeou kluci z DP dávat jen 500 za nedání blinklu tak máte naplněnou státní kasu že bude přetýkat a Kalousek bude mít radost.

0/−1
5.4.2013 10:42

P92a28v56e12l 88B84r10a16v18e39n10e37c 7764657790697

tomu říkám komplexy.... Nezáleží na věku, já mám hromadu zkušeností kdy mě mlaďoch v Audi pustí v křížovatce a "kmet" ve 120LS nepustí nikoho za žádnou cenu, vyjíždějící autobus narychlo předjede a potom ho brzí zběsilou rychlostí 30km/hod. Nezáleží na věku, autu, pohlaví. Je to jen a jen o povaze

0/0
12.4.2013 15:04

J26i81ř75í 79H83o16r63á41k 8514846753510

To není o věku, to není o komplexech to je skutečnost.Já nemám žádné komplexi. Jezdím Volvo S 80, 205 PS. Jediný přestupek, který dělám,je že jezdím celý život rychle, ale bezpečně. Mám najeto cca 5 milionů km s jedinounehodou ve 30 km. Kdy došlo jen na trochu pomačkané plechy, bylo to někdy kolemroku 82. Nedomnívám se, že rychlá jízda je nebezpečná, nebezpečná je bezohlednájízda. A bezohledně se dá jet ve 30 stejně jako ve 200.  Pak je třeba si uvědomit, že jsou řidiči (aznám jich moc a moc) pro které je 50 km/hod. nepřiměřená rychlost a znám takéřidiče pro které je přiměřená rychlost téměř neomezená. Jezdil jsem již v době,kdy byla mimo obce povolená rychlost bez omezení, jezdil jsem i v době kdyžbyla v době od 23 hod. do 5 hodiny povolená neomezená rychlost i v osadách.Jezdili jsme tak a s jakýma auty, převážně to byli válečné a předválečnéveterány. Můžete namítnout, jaký byl tehdy provoz a jaký provoz je dnes, alemusíte si uvědomit, s čím jsme to jezdili. Moje první auto v roce 1962byla Škoda 422, asi z roku 1932, další KDF vodník, další Opel Kadet z roku 1940všechno mechanické brzdy. Pak vojna a po vojně již nové auto Š MB 1100.Náhradní díly nebyli, pneumatiky nebyli, jezdili jsme s tak zvanýmavložkami v pneumatikách a jezdili jsme na náledí s pneumatikami bez vzorku,jo to byli pionýrské doby. Jsem si vědom, že dnes to zní jako šílenství, aletaková byla doba a my jsme byli mladí a chtěli jsme jezdit.  Pokuta byla od 10 Kčs do 50 Kč. To se dalozvládnout. I když později bylo za 50 Kč 25 litrů benzínu. Když nám sebralitechničák, tak jsme si od kamaráda půjčili pneumatiky a dojeli si k četníkůmpro OTP. Pneumatiky se vrátili a jezdilo se dál. Když člověk potkal autobus takvěděl že za volantem sedí vyjetý profesionál, dnes dají volant od autobusublbovi, který horko těžko udělal autoškolu a má odjeto jen to co najel v autoškole.

0/0
13.4.2013 16:04

J26a15n 81V30o34s36t58ř82e34l 8789301603179

A kdy bude vidět policie. Předjíždění na plné čáře, jízda rychlostí 150 a více km/hod na dálnici, 110 - 130 na silnicích první třídy, 70 - 80 v obcích. Kde je policie pane Červíčku? Stát neplní svou funkci a vy budete opět mlčet?

0/0
3.4.2013 23:03

T82o21m62á69š 59Z20e93m11a40n 3145468504375

Myslíte silnice první třídy postavené jako dálnice? Hradubická, I/20 a spousta dlaších?

70-80 na obdobných silnicích v obci (Strakonická, magistrála atd?) ta tohle jsou přesně věci, které by vymáhat neměli. Včetně 150 na dálnici a modrých zón.

Ale měli by je vymáhat na křižovatkách, kde hrozí, že je někdo z vedlejší nebude moci postřehnout.

A především předjíždění, jede-li v protisměru jiné auto.

0/0
4.4.2013 9:31

P21a51v75e27l 82B30r67a63v33e62n58e51c 7594597960497

a když je vidět tak si zase lidi stěžují že buzerujou... tak si vyberte

0/0
12.4.2013 15:05

S91t55e27f95a59n37o 43S79i44n12i63g87a25g66l93i86a 3288927313211

Agresivita za volantem ma puvod ve frustraci a kazdodenni nasranosti na milion veci ktere nemuze bezny clovek zmenit ackoli za tuto zmenu plati ze svych dani lidi kteri to maji v popisu prace. Odstrante tohle, dejte lidem duvod a chut chovat se slusne, protoze kazdy bude stejne rad prijimat prijemne chovani z druhe strany. A to jak v osobnim styku, tak na silnici. Represe a utahovani sroubu vedou a povedou akorat k jeste vetsi frustraci a chuti vybit si vztek nejakou prasarnou za volantem prave proto, ze v soukromi auta se kazdy citi Kingem.

Netreba represemi "lecit" nasledky, ale nechat lidi pouzivat vlastni hlavu. To by ale ovce mohli system zjistenim, ze vlastne nepotrebuji spousty zakazu a narizeni, ktere nejsou nicim jinym nez legalnym vypalnym....

Co takhle dat SPZ-ky cyklistum, kteri se na silnicich chovaji jakoby se jim nemohlo nic stat a meli hlavy z titanu? Arogance, s jakou se pohybuji po verejnych komunikacich  (pravo uzivat silnice jim nikdo neupira) na ktere prispiva predevsim automobilista z dane za pohonne hmoty, z dalnicni nalepky, z dane za vlastnictvi auta...az techto a dalsich penez se stavi dalsi a dalsi cyklostezky, po kterych skoro nikdo nejezdi.

Cihat 10 metru pred tabuli oznacujici konec obce, 200 metru a vic, za poslednim barakem jen aby byl vyber vypalneho za prekroceni rychlosti v miste, kde nikoho neohrozim jisty, na to jsou pani Pomahaci a Chranici machri. Proto je lidi maji tak radi a sklizi prirozeny respekt...

+4/0
3.4.2013 20:52

F42e96r66d77i83n88a98n89d 93S15l36a56v45í58k 1795542482119

Naprosto přesně, jestli chtěj PaCH bojovat proti agresivitě zvýšením buzeračních kontrol (náhodné zastavování a kontrola dokladů, lékarničky a podobně) nebo měřením na místech kde to postrádá elementární logiku tak dosáhnou opačného efektu. Protože řidič, který byl pokutován za nějakou pitomost, je pak "citlivější" na prohřešky ostatních kterým prasárny prošli a pak má větší tendence k tzv vychovávání což je jeden z nejhorších jevů na silnici.

0/0
3.4.2013 22:21

T44o65m33á79š 67Z55e86m86a29n 3305978704365

Spíše než RZ cyklistům, bych radši, kdyby nebyl vždy automaticky vinen řidič při srážce s nějakou zvýhodněnou skupinou (cyklisté, pěší, na kolečkových bruslích atd..).

A jinak souhlas, na silnicích se vymáhají nesmysly a předjíždění přes horizont nikdo neřeší.

0/0
4.4.2013 9:21

M92a64r19t31i97n 33Š16t63ě61p69á64n95e55k 3127733923201

Takze se meni... nic. Je to stejny tupec jako ten pred nim.

0/−1
3.4.2013 20:50

Z40d47e51n68e22k 76Š71i41t62i10n53a 2143318530135

Problém nejsou vraky ani stáří vozového parku a nedej Bože řidičů. Těch starších bude přibývat. Problém vidím v agresivním způsobu jízdy zejména mladých a zfetovaných "řidičů". Alkohol také, ale dnešní fenomén jsou drogy.

+2/−3
3.4.2013 19:48

R17o85b15e58r74t 32M86o88t39k78a 4466417279265

No neříkal bych zrovna mladých zfetovaných těch ji minimum tedy těch zfetovaných, já osobně vidím největší problém v sociální nevyzrálosti a neschopnosti nést odpovědnost.

0/0
3.4.2013 21:25

J15o84s31e90f 72N28o34v76á26k 9613274667613

zrusit STK a zvysit osobni odpovednost jedince za svoje jednani, tak jak je to v USA

+1/0
3.4.2013 19:35

M84i56r43o31s98l68a20v 90U33r57b70a85n 1336357871769

bohuzel to narazi na jeden aspekt, vybavil se mi pripad cca 3-4 roky stary, kdy nekde u Prahy opily jedinec v aute bez platne TK a ve velmi spatnem technickem stavu srazil cyklistku. Leceni a odskodne se vysplhalo na nekolik milionu, ktere ovsem onen nezamestnany nikdy dohromady neda, cili to zaplati pojistovna (rozumej vsichni ostatni pojisteni) a jede se dal. Takto je alespon nejaka kontrola, ze to co se pohybuje po silnicich splnuje jakesi predpisy. Osobne nemam problem s tou petistovkou jednou za dva roky. Vetsina ridicu pred technickou auto aspon trochu da do poradku.

0/0
3.4.2013 20:40

P45a34v87e42l 61N26o67v36á87k 7251686809253

člověku kterej technickou neměl  a ještě asi jezdil celkem často nalitej je stejně u zadele a pojede se dál stejně... Ten kdo aspoň po té technické touží si ji prostě zaplatí a nemusí nic řešit... model USA si myslím vyhovoval a ono celkem dost zákonů z USA by se hodilo aby platili i tady..

+1/0
3.4.2013 21:02

M22i85r33o96s16l35a70v 71U26r60b84a83n 1936167251209

to mate pravdu, to by mu ten vrak museli asi rovnou sesrotovat :)

0/0
3.4.2013 21:28

J98a48n 69L63u89k91á36š 7387893263602

Nebastete mu kazdou blbost. Ja jsem v USA auto vlastnil a na technickou jsem musel 1x za rok. Nebyla sice tak obsahla jako v CR a nemuselo se do specialniho podniku, ale do servisu na to certifikovaneho (vetsina servisu.), ale byla to technicka kontrola a byla 2x casteji nez v CR.

0/0
4.4.2013 16:54

F68e10r69d82i11n83a13n18d 88S88l69a21v48í64k 1785392982269

Spíš evidentní důkaz toho, že STK je naprosto zbytečná. Kdo se nechá toho zbuzerujou za prasklou žárovičku v osvětlení SPZ. Kdo někoho zná tak si STK zařidí i na rozpadající se vrak. A když se někdo rozhodne jezdit bez STK tak bez ní bude jezdit stejně...

+1/0
3.4.2013 22:16

F70e44r64d82i51n93a18n52d 69S26l72a25v69í17k 1245972412809

Tak s tím odstraněním agresivního chování mohou začít třeba u tohodle týpka, kterýho jsem potkal včera.

http://www.youtube.com/watch?v=aqipotczTfI

+1/−2
3.4.2013 18:52

J10a10r26o83s33l33a24v 35N95o40v80á73k 4298790868732

No, já jsem tam viděl, že pouštěl protijedoucího na dokončení odbočení. Ale je fakt, že to zadupnul rychle. Připadalo mi to, že se mu tam ten odbočující dost namotal.

+3/−2
3.4.2013 19:13

J20o86s60e51f 38N34o27v27á42k 6183980462299

cílený vybrždění, to co píšeš může napsat jen jeho obhájce

+1/−2
3.4.2013 20:41

P53a48v33e93l 71N24o10v84á88k 7441646659673

řekl bych, že by se z toho stejně vykecal... před auto ta kamera nevydí...

+1/−1
3.4.2013 21:08

F69e84r37d43i29n41a44n95d 86S43l21a66v70í23k 1485732542979

Asi jo, lépe by to bylo vidět na městských kamerách (tuto křižovatku snímají) ale jak dlouho se tam uchovává záznam, kdo ví. A stejně by mohl tvrdit, že se lekl protijedoucího auta a ten vzadu je v nevýhodě. Naštěstí když na takovýho *** natrefím automaticky se držím dál, takže jsem to tak tak ubrzdil.

0/0
3.4.2013 22:12

F15e95r92d86i41n44a53n75d 41S63l79a47v71í59k 1665482892619

Jasný nad tím jsem se taky zamyslel, ale díval jsem se na to video několikrát a je tam vidět, že se celou dobu drží hodně blízko za autem před ním, takže protijedoucí neměl místo se tam zkusit nacpat. A za druhé, ta křižovatka je veliká* a protijedoucí stojí poměrně daleko od místa kde to zaflekoval. Ale zkusil to na dobrém místě, neubrzdit to tak bych měl problém i přes svůj záznam.

0/0
3.4.2013 22:10

M61i73c48h23a18l 84P34a16v87l97á84t 9803883274289

Podle videa a toho komentare by meli zacit radeji u Vas. ;o)

+1/−1
3.4.2013 19:19

F30e26r91d23i70n78a41n49d 41S10l10a51v20í11k 1575862322509

Nějak nechápu? Co jsem tam já udělal agresivního? Můžete být konkrétnější? Snad jste se na tom videu nepoznal :-)

0/0
3.4.2013 22:13

T87o17m15á17š 53Z44e29m48a27n 3355678504355

Já si myslím, že jste čuně vy, jedete v levo aniž byste musel, vadí vám někdo rychlejší a pak nedáváte bacha při nájezdu do křižovatky.

Sorry, ale na hraně křižovatky s brzděním prostě počítat musíte, to není jako by vás někdo předjel, zařadil se vám těsně před čumák a zadupl to (to je vybržďování). Tady jste prostě nedodržel odstup vy.

Navíc v 1:09 vidíte auto kvůli kterému brzdil.

0/0
4.4.2013 9:28

F74e81r62d90i70n49a29n69d 45S68l60a76v43í76k 1445912152879

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl jstejně pravý pruh obsazený to za a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:02

F55e73r78d40i39n95a78n37d 83S17l62a35v95í30k 1925822732829

* oprava

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl stejně pravý pruh obsazený a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on tedy jsem se mu tam necpal a zůstal vlevo, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí to za 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:04

T69o75m81a15s 69N59o27v67o85t47n18y 3741686718829

To je zase snůška keců... kromě toho chlastu za volantem řeší nesmysly, které na nehodách mají minimální podíl.

+4/−1
3.4.2013 18:34

M58i32r58o30s86l35a87v 22U39r19b33a89n 1176847531239

nas ucili, ze riziko je nutno posuzovat soucinem pravdepodobnosti vzniku a velikosti nasledku, cili dle meho tisicum drobnych nehod je treba venovat stejnou pozornost jako desitkam tezkych nehod. Soucasne je i pravda, ze na silnicich se pohybuji doslova vraky zivotu nebezpecne. Jenze se obavam, ze v ceske kotline to sklouzne opet k buzeraci za lekarnicky a automatickym radarum na kazdem rohu

+2/0
3.4.2013 18:45

M18i79r24e97k 31K23o71n14e13č58n34ý 6357295205264

Kde Vás to prosím učili? Takže rýma je riziko, protože ji má hodně lidí? A dále prosím uveďte, kolik je těch vraků, že se z toho dělá událost. Mně tedy mnohem více starostí, než ojetý favorit, jedoucí za dědinou od vepřína do kravína, dělá moderní auto s neseřízenými světlomety přejížděcí v zatáčce do protisměru, jakoby se nechumelilo.

+4/−1
3.4.2013 18:55

M31i25r27o31s61l31a98v 25U59r20b54a93n 1786807471869

K Vasi prvni otazce - na vsech VS, dejte si do google "hodnoceni rizik", namatkou jsem na google nasel napriklad skripta z VSB. K druhe otazce - jakoukoliv udalost vedouci k nejake skode ci ujme na zdravi lze povazovat za riziko - tedy I Vami zminovanou rymu. Jenze jste jaksi "opomnel" dodat jeste tu druhou cast toho, co jsem napsal, a to je zavaznost nasledku, jenz jsou konkretne u rymy zanedbatelne, cili soucinem pravdepodobnosti vzniku a zavaznosti nasledku nevznikne nijak vyznamna hodnota. K Vasi dalsi otazce - jedna vec, zda ma auto platnou TK a druha, jakym zpusobem ji ziskalo. Osobne jsem nepritelem generalizace, ze napr. vsechna auta starsi rekneme 12 let jsou prohlasena za vraky a neni povoleno je pouzivat. Na druhou stranu, je asi zrejme, ze obecne s pribyvajicim vekem se pravdepodobnost horsiho technickeho stavu zvysuje, cili nemam problem, paklize bude mit PCR podezreni, ze vozidlo ziskalo TK neopravnene, provest kontrolni TK. Osobne znam z okoli jedince, kteri penize spis nez do udrzby vozu pouziji k zakoupeni alkoholu a kuriva a dle toho samozrejme vypada i ten povoz, pouze jednou za dva roky usetri na patricne vsimne znamemu na TK, aby prihmouril oci nad odlehcenou konstrukci prahu, aby mohli vuz nadale provozovat. Koneckoncu, to by se presne tak mohlo tykat i Vami zminovanych svetel, kdy vyrazne spatne serizeni spada do kategorie vaznych zavad.

+1/0
3.4.2013 20:38

J57a61n 57K10a89š25p57a74r 9781183590977

Je to otázka nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky nebo schopnostem vozidla. Rv

0/0
3.4.2013 18:26

M73i63r82o19s79l84a96v 69U96r67b31a97n 1896587621769

a technickeho stavu ridice :)

0/0
3.4.2013 18:46

L32a97d21i93s57l64a54v 53K81a32l67o68u66s 1267404452728

Zajímalo by mě, co může dělat člověk na studijním pobytu na útvaru pro ochranu ústavních činitelů? Tak max. šéfovi vařit kafe, ale ten tam na to určitě má nějakou krasavici za 40k měs. A jako šéfovi dopravní policie, který byl odejit, mu jistě jde jeho původní plat. Tím by se inspekce měla zabývat a ne se vozit po strážmistrech.

0/−1
3.4.2013 18:21

P33a45v51e59l 56M30i25c96h38a16l 9720636860138

stačí v noci zrušit mýtné, je tam volno dost, podobně prázdné prohnat jinudy

0/0
3.4.2013 18:13

K31a92r58e84l 29V54a82c75h75u52t 9883602259403

Dopravní policie v ČR? 8-o ... Ta je jako paní Colombová... = Všichni o ní sice mluví, ale celé roky ji tu (teda aspoň u nás, na jižní Moravě) nikdo neviděl !!! ;-€

Dopravní policisty jsem nepotkal na silnicích a dálnicích už nejméně 10 roků! Ani o velikonočním pondělí na trase Brno-Vsetín a zpět...  :-( ... Moje paní jezdí téměř denně služebním vozem a za 10 roků ji zastavili a kontrolovali všeho všudy 1x.

+5/−1
3.4.2013 17:50

T53o87m73a98s 61N41o72v27o26t13n97y 3611686438109

Já je vidím na jižní Moravě celkem dost, ale statistiku zastavení mám podobnou, za roky co jsem jezdil služebně jen asi 3x (ne že by mi to vadilo)

0/0
3.4.2013 18:35

P44a38v56e52l 26K94r15a78m23e18r 9523237489255

aby vraky ze silnic zmizely...Tak schválně. Kolikrát již využila PČR nové možnosti poslat vozidlo k překontrolování na TK ? Znamená to že na českých silnicích žádné vraky nejezdí nebo že policie nemá zájem ? ;-D

+1/0
3.4.2013 17:32

J95a76n 80F53r72o18l76í89k 6426200975384

Tržil v Brně, katastrofa na cestě. Takže honičky Prasátů a zátarasy z nevinných řidičů doplní oblíbené Tržilovy silniční buzerace. Ještě že si nepřivedl Humla.;-)

+3/−1
3.4.2013 17:27

J32a40n 27H21e12r38o78u76d23e82k 9558602803111

Ne??? Fááákt? A na tohle zjištění se musí studovat nějaká VŠ?

0/−1
3.4.2013 17:13
Foto

M95a45r57t14i56n 61G59r18o73c88h58o45l 7716668296891

Jediné podstatné je, že chybí úsek Mohelnice - Hradec Králové, který by ulehčil D1 ať v běžném provozu nebo při rekonstrukci ... jenže se to netýká přímo Prahy, tak se nic neděje ...

+15/−2
3.4.2013 17:02

Z65d47e75n35e61k 94Š80i83t85i21n95a 2373238670965

Ja, ja, Cecilko, máš Recht. Ale ústředí v Ptaze na Východní Čechy odjakživa kašle. To je pro "Ně" nepodstatné. R35 končí u nás u Opatovic nad Labem.

0/−1
3.4.2013 20:16

T13o40m89á61š 26Z19e40m23a62n 3805278824655

Praha má sama dost problémů s ještě podstatnější spojnicí - Pražským okruhem.

A R35 blokuje spousta východočechů, kdybyste jen viděl těch variant kudy minout Vysoké Mýto a Litomyšl..

+1/0
4.4.2013 9:40

R61o93m63a89n 27S77o20u87č40e90k 4453585693326

podstatné je, že je ta oprava cca 5x předražená!!!

+1/−5
3.4.2013 16:48

I52g61o79r 74Č31í61h92a31l 4316140683260

Doufám , že jste už podal trestní oznámení.

+2/0
3.4.2013 17:02

J58a74n 84F58r25o30l80í27k 6136680375394

Při vší úctě k Student-agency a jeho šéfovi tady kopl kozla. Rozšmelcovat povrch a přetáhnout to balenou z ruské ropy to se tady běžně děje. Pak to v létě teče a podloží sedá a praská. Po dálnici jezdí i těžká doprava a obnova podloží + beton i za 5x vyšší cenu je lepší investice než třeba fotovoltaika, která nás bude stát bilion kč.

+2/0
3.4.2013 17:31

J75o29s13e17f 84N61o78v73á84k 9273944647923

udajne je tou navrhovanou metodou udelany usek Praha - Mirosovice, ktery je porad v super stavu, takze o nejakym teceni, praskani nemuze byt rec

0/0
3.4.2013 19:33

M58a74r31t84i85n 71S12o95u95š55e16k 8298243419695

A co takhle zapsat každému bouranému vozidlu tu bouračku do evidence plus zapisovat stav kilometrů v době každé prohlídky policií a v době každé technické prohlídky a zveřejnit tato data na internetu za manipulační poplatek?

.

Trh s auty by si to zasloužil. 

.

V civilizovaných zemích to jde. Tady ne.

+9/−1
3.4.2013 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.