Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava D1 ovlivní dopravu v celé zemi, říká nový šéf dopravní policie

Po jmenování Leoše Tržila ředitelem jihomoravské policie se uvolnilo místo v čele dopravní policie. Policejní prezident Martin Červíček nakonec jejím novým ředitelem dočasně pověřil Tomáše Lercha. Někdejší blízký Tržilův spolupracovník chce pokračovat v započaté práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73i58ř72í 33H62o57r74á85k 8444716823520

Vážený pane Lerch, udělejte si tak třikrát od měsíc čas a projďte se v civilním vozidle a v civilu po naší zemi, nechte si namontovat do auta jak do předeu tak do zadu kamery a dívejte jak se u nás jezdí. Jízda v pravo při pravém okraji vzovky to už dělají jen řidiči starší 50 let kteří byli vycvičeny ještě klukama od SBD. Když oni jezdí za polovinou vozovky i v nepřehledných zatáčkách. Ukazatele změny směru to je jen nějaká páčka pod volantem téměř nikdo neví k čemu je dobrá. Hlavně ty v BMW a AUDI jí zásadně nepoužívají. Denně ujedu již jen cca 100 km, ale příliš novodobých řidičů se mě pokouší svým stylem jízdy zabít.   Dání předosti v jízdě, to je také pro mnoho řidičů pojem který neznají. Dodržení bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla to je utopie (pak jsou ty hromadné havarie). Podívejte se kde všude  je zakázáno předjíždět a kde je to zase dovoleno, kde je bezdůvodně snížená rychlost a kde by měla být snížená a není. Máte náplň pro dopravní policii na dvě pětiletky.  Když budeou kluci z DP dávat jen 500 za nedání blinklu tak máte naplněnou státní kasu že bude přetýkat a Kalousek bude mít radost.

0/−1
5.4.2013 10:42

P25a39v67e75l 70B96r54a22v92e11n39e29c 7914697640347

tomu říkám komplexy.... Nezáleží na věku, já mám hromadu zkušeností kdy mě mlaďoch v Audi pustí v křížovatce a "kmet" ve 120LS nepustí nikoho za žádnou cenu, vyjíždějící autobus narychlo předjede a potom ho brzí zběsilou rychlostí 30km/hod. Nezáleží na věku, autu, pohlaví. Je to jen a jen o povaze

0/0
12.4.2013 15:04

J58i95ř27í 66H42o20r74á47k 8894306283890

To není o věku, to není o komplexech to je skutečnost.Já nemám žádné komplexi. Jezdím Volvo S 80, 205 PS. Jediný přestupek, který dělám,je že jezdím celý život rychle, ale bezpečně. Mám najeto cca 5 milionů km s jedinounehodou ve 30 km. Kdy došlo jen na trochu pomačkané plechy, bylo to někdy kolemroku 82. Nedomnívám se, že rychlá jízda je nebezpečná, nebezpečná je bezohlednájízda. A bezohledně se dá jet ve 30 stejně jako ve 200.  Pak je třeba si uvědomit, že jsou řidiči (aznám jich moc a moc) pro které je 50 km/hod. nepřiměřená rychlost a znám takéřidiče pro které je přiměřená rychlost téměř neomezená. Jezdil jsem již v době,kdy byla mimo obce povolená rychlost bez omezení, jezdil jsem i v době kdyžbyla v době od 23 hod. do 5 hodiny povolená neomezená rychlost i v osadách.Jezdili jsme tak a s jakýma auty, převážně to byli válečné a předválečnéveterány. Můžete namítnout, jaký byl tehdy provoz a jaký provoz je dnes, alemusíte si uvědomit, s čím jsme to jezdili. Moje první auto v roce 1962byla Škoda 422, asi z roku 1932, další KDF vodník, další Opel Kadet z roku 1940všechno mechanické brzdy. Pak vojna a po vojně již nové auto Š MB 1100.Náhradní díly nebyli, pneumatiky nebyli, jezdili jsme s tak zvanýmavložkami v pneumatikách a jezdili jsme na náledí s pneumatikami bez vzorku,jo to byli pionýrské doby. Jsem si vědom, že dnes to zní jako šílenství, aletaková byla doba a my jsme byli mladí a chtěli jsme jezdit.  Pokuta byla od 10 Kčs do 50 Kč. To se dalozvládnout. I když později bylo za 50 Kč 25 litrů benzínu. Když nám sebralitechničák, tak jsme si od kamaráda půjčili pneumatiky a dojeli si k četníkůmpro OTP. Pneumatiky se vrátili a jezdilo se dál. Když člověk potkal autobus takvěděl že za volantem sedí vyjetý profesionál, dnes dají volant od autobusublbovi, který horko těžko udělal autoškolu a má odjeto jen to co najel v autoškole.

0/0
13.4.2013 16:04

J21a43n 30V98o71s63t18ř37e44l 8369971543989

A kdy bude vidět policie. Předjíždění na plné čáře, jízda rychlostí 150 a více km/hod na dálnici, 110 - 130 na silnicích první třídy, 70 - 80 v obcích. Kde je policie pane Červíčku? Stát neplní svou funkci a vy budete opět mlčet?

0/0
3.4.2013 23:03

T57o72m72á28š 52Z40e91m92a49n 3365478534265

Myslíte silnice první třídy postavené jako dálnice? Hradubická, I/20 a spousta dlaších?

70-80 na obdobných silnicích v obci (Strakonická, magistrála atd?) ta tohle jsou přesně věci, které by vymáhat neměli. Včetně 150 na dálnici a modrých zón.

Ale měli by je vymáhat na křižovatkách, kde hrozí, že je někdo z vedlejší nebude moci postřehnout.

A především předjíždění, jede-li v protisměru jiné auto.

0/0
4.4.2013 9:31

P20a14v63e30l 84B50r77a64v11e59n80e40c 7574387610367

a když je vidět tak si zase lidi stěžují že buzerujou... tak si vyberte

0/0
12.4.2013 15:05

S88t31e97f72a66n83o 46S12i28n46i88g35a96g70l17i81a 3548547523131

Agresivita za volantem ma puvod ve frustraci a kazdodenni nasranosti na milion veci ktere nemuze bezny clovek zmenit ackoli za tuto zmenu plati ze svych dani lidi kteri to maji v popisu prace. Odstrante tohle, dejte lidem duvod a chut chovat se slusne, protoze kazdy bude stejne rad prijimat prijemne chovani z druhe strany. A to jak v osobnim styku, tak na silnici. Represe a utahovani sroubu vedou a povedou akorat k jeste vetsi frustraci a chuti vybit si vztek nejakou prasarnou za volantem prave proto, ze v soukromi auta se kazdy citi Kingem.

Netreba represemi "lecit" nasledky, ale nechat lidi pouzivat vlastni hlavu. To by ale ovce mohli system zjistenim, ze vlastne nepotrebuji spousty zakazu a narizeni, ktere nejsou nicim jinym nez legalnym vypalnym....

Co takhle dat SPZ-ky cyklistum, kteri se na silnicich chovaji jakoby se jim nemohlo nic stat a meli hlavy z titanu? Arogance, s jakou se pohybuji po verejnych komunikacich  (pravo uzivat silnice jim nikdo neupira) na ktere prispiva predevsim automobilista z dane za pohonne hmoty, z dalnicni nalepky, z dane za vlastnictvi auta...az techto a dalsich penez se stavi dalsi a dalsi cyklostezky, po kterych skoro nikdo nejezdi.

Cihat 10 metru pred tabuli oznacujici konec obce, 200 metru a vic, za poslednim barakem jen aby byl vyber vypalneho za prekroceni rychlosti v miste, kde nikoho neohrozim jisty, na to jsou pani Pomahaci a Chranici machri. Proto je lidi maji tak radi a sklizi prirozeny respekt...

+4/0
3.4.2013 20:52

F72e24r51d56i76n44a56n23d 90S86l94a12v40í65k 1605142492809

Naprosto přesně, jestli chtěj PaCH bojovat proti agresivitě zvýšením buzeračních kontrol (náhodné zastavování a kontrola dokladů, lékarničky a podobně) nebo měřením na místech kde to postrádá elementární logiku tak dosáhnou opačného efektu. Protože řidič, který byl pokutován za nějakou pitomost, je pak "citlivější" na prohřešky ostatních kterým prasárny prošli a pak má větší tendence k tzv vychovávání což je jeden z nejhorších jevů na silnici.

0/0
3.4.2013 22:21

T58o36m66á61š 11Z48e61m51a66n 3405518984845

Spíše než RZ cyklistům, bych radši, kdyby nebyl vždy automaticky vinen řidič při srážce s nějakou zvýhodněnou skupinou (cyklisté, pěší, na kolečkových bruslích atd..).

A jinak souhlas, na silnicích se vymáhají nesmysly a předjíždění přes horizont nikdo neřeší.

0/0
4.4.2013 9:21

M12a85r57t63i74n 79Š50t94ě32p36á33n20e40k 3517853933411

Takze se meni... nic. Je to stejny tupec jako ten pred nim.

0/−1
3.4.2013 20:50

Z20d12e41n73e94k 25Š45i21t23i12n94a 2343768260705

Problém nejsou vraky ani stáří vozového parku a nedej Bože řidičů. Těch starších bude přibývat. Problém vidím v agresivním způsobu jízdy zejména mladých a zfetovaných "řidičů". Alkohol také, ale dnešní fenomén jsou drogy.

+2/−3
3.4.2013 19:48

R91o12b91e25r82t 11M84o33t98k84a 4366107439505

No neříkal bych zrovna mladých zfetovaných těch ji minimum tedy těch zfetovaných, já osobně vidím největší problém v sociální nevyzrálosti a neschopnosti nést odpovědnost.

0/0
3.4.2013 21:25

J69o95s74e56f 34N30o49v66á21k 9163704227513

zrusit STK a zvysit osobni odpovednost jedince za svoje jednani, tak jak je to v USA

+1/0
3.4.2013 19:35

M61i77r55o70s54l20a62v 27U38r58b70a21n 1406347771429

bohuzel to narazi na jeden aspekt, vybavil se mi pripad cca 3-4 roky stary, kdy nekde u Prahy opily jedinec v aute bez platne TK a ve velmi spatnem technickem stavu srazil cyklistku. Leceni a odskodne se vysplhalo na nekolik milionu, ktere ovsem onen nezamestnany nikdy dohromady neda, cili to zaplati pojistovna (rozumej vsichni ostatni pojisteni) a jede se dal. Takto je alespon nejaka kontrola, ze to co se pohybuje po silnicich splnuje jakesi predpisy. Osobne nemam problem s tou petistovkou jednou za dva roky. Vetsina ridicu pred technickou auto aspon trochu da do poradku.

0/0
3.4.2013 20:40

P68a25v12e70l 52N16o29v77á52k 7951306359893

člověku kterej technickou neměl  a ještě asi jezdil celkem často nalitej je stejně u zadele a pojede se dál stejně... Ten kdo aspoň po té technické touží si ji prostě zaplatí a nemusí nic řešit... model USA si myslím vyhovoval a ono celkem dost zákonů z USA by se hodilo aby platili i tady..

+1/0
3.4.2013 21:02

M84i54r69o58s33l55a52v 24U80r88b79a32n 1406467141449

to mate pravdu, to by mu ten vrak museli asi rovnou sesrotovat :)

0/0
3.4.2013 21:28

J93a94n 70L33u32k47á54š 7207803183702

Nebastete mu kazdou blbost. Ja jsem v USA auto vlastnil a na technickou jsem musel 1x za rok. Nebyla sice tak obsahla jako v CR a nemuselo se do specialniho podniku, ale do servisu na to certifikovaneho (vetsina servisu.), ale byla to technicka kontrola a byla 2x casteji nez v CR.

0/0
4.4.2013 16:54

F35e92r12d24i41n91a48n73d 26S51l80a10v32í89k 1735872352319

Spíš evidentní důkaz toho, že STK je naprosto zbytečná. Kdo se nechá toho zbuzerujou za prasklou žárovičku v osvětlení SPZ. Kdo někoho zná tak si STK zařidí i na rozpadající se vrak. A když se někdo rozhodne jezdit bez STK tak bez ní bude jezdit stejně...

+1/0
3.4.2013 22:16

F47e22r68d25i42n58a10n59d 12S67l47a98v58í77k 1255832272319

Tak s tím odstraněním agresivního chování mohou začít třeba u tohodle týpka, kterýho jsem potkal včera.

http://www.youtube.com/watch?v=aqipotczTfI

+1/−2
3.4.2013 18:52

J77a74r47o39s91l72a87v 92N23o93v47á43k 4578580288872

No, já jsem tam viděl, že pouštěl protijedoucího na dokončení odbočení. Ale je fakt, že to zadupnul rychle. Připadalo mi to, že se mu tam ten odbočující dost namotal.

+3/−2
3.4.2013 19:13

J42o94s12e20f 60N53o23v81á89k 6803350262919

cílený vybrždění, to co píšeš může napsat jen jeho obhájce

+1/−2
3.4.2013 20:41

P13a84v47e71l 52N19o60v83á17k 7301956379483

řekl bych, že by se z toho stejně vykecal... před auto ta kamera nevydí...

+1/−1
3.4.2013 21:08

F45e15r21d68i19n87a79n70d 44S29l81a16v70í34k 1605652492219

Asi jo, lépe by to bylo vidět na městských kamerách (tuto křižovatku snímají) ale jak dlouho se tam uchovává záznam, kdo ví. A stejně by mohl tvrdit, že se lekl protijedoucího auta a ten vzadu je v nevýhodě. Naštěstí když na takovýho *** natrefím automaticky se držím dál, takže jsem to tak tak ubrzdil.

0/0
3.4.2013 22:12

F46e70r10d19i19n10a70n14d 49S67l13a35v74í16k 1815212182189

Jasný nad tím jsem se taky zamyslel, ale díval jsem se na to video několikrát a je tam vidět, že se celou dobu drží hodně blízko za autem před ním, takže protijedoucí neměl místo se tam zkusit nacpat. A za druhé, ta křižovatka je veliká* a protijedoucí stojí poměrně daleko od místa kde to zaflekoval. Ale zkusil to na dobrém místě, neubrzdit to tak bych měl problém i přes svůj záznam.

0/0
3.4.2013 22:10

M69i31c70h46a45l 31P67a64v64l65á81t 9833103284669

Podle videa a toho komentare by meli zacit radeji u Vas. ;o)

+1/−1
3.4.2013 19:19

F18e58r65d47i35n95a21n96d 14S48l22a66v19í53k 1755342582269

Nějak nechápu? Co jsem tam já udělal agresivního? Můžete být konkrétnější? Snad jste se na tom videu nepoznal :-)

0/0
3.4.2013 22:13

T52o94m28á49š 98Z35e78m50a53n 3445158314645

Já si myslím, že jste čuně vy, jedete v levo aniž byste musel, vadí vám někdo rychlejší a pak nedáváte bacha při nájezdu do křižovatky.

Sorry, ale na hraně křižovatky s brzděním prostě počítat musíte, to není jako by vás někdo předjel, zařadil se vám těsně před čumák a zadupl to (to je vybržďování). Tady jste prostě nedodržel odstup vy.

Navíc v 1:09 vidíte auto kvůli kterému brzdil.

0/0
4.4.2013 9:28

F67e84r67d65i56n26a72n82d 21S58l33a65v97í33k 1635582202889

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl jstejně pravý pruh obsazený to za a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:02

F40e33r67d57i33n48a68n58d 40S67l83a51v75í91k 1825822532819

* oprava

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl stejně pravý pruh obsazený a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on tedy jsem se mu tam necpal a zůstal vlevo, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí to za 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:04

T51o87m28a17s 85N43o40v45o94t83n10y 3111256918429

To je zase snůška keců... kromě toho chlastu za volantem řeší nesmysly, které na nehodách mají minimální podíl.

+4/−1
3.4.2013 18:34

M55i73r97o96s20l61a28v 96U97r84b14a97n 1686827401829

nas ucili, ze riziko je nutno posuzovat soucinem pravdepodobnosti vzniku a velikosti nasledku, cili dle meho tisicum drobnych nehod je treba venovat stejnou pozornost jako desitkam tezkych nehod. Soucasne je i pravda, ze na silnicich se pohybuji doslova vraky zivotu nebezpecne. Jenze se obavam, ze v ceske kotline to sklouzne opet k buzeraci za lekarnicky a automatickym radarum na kazdem rohu

+2/0
3.4.2013 18:45

M25i78r81e17k 32K69o33n47e34č26n86ý 6527845575384

Kde Vás to prosím učili? Takže rýma je riziko, protože ji má hodně lidí? A dále prosím uveďte, kolik je těch vraků, že se z toho dělá událost. Mně tedy mnohem více starostí, než ojetý favorit, jedoucí za dědinou od vepřína do kravína, dělá moderní auto s neseřízenými světlomety přejížděcí v zatáčce do protisměru, jakoby se nechumelilo.

+4/−1
3.4.2013 18:55

M52i91r19o30s28l83a84v 43U30r32b89a30n 1326807441709

K Vasi prvni otazce - na vsech VS, dejte si do google "hodnoceni rizik", namatkou jsem na google nasel napriklad skripta z VSB. K druhe otazce - jakoukoliv udalost vedouci k nejake skode ci ujme na zdravi lze povazovat za riziko - tedy I Vami zminovanou rymu. Jenze jste jaksi "opomnel" dodat jeste tu druhou cast toho, co jsem napsal, a to je zavaznost nasledku, jenz jsou konkretne u rymy zanedbatelne, cili soucinem pravdepodobnosti vzniku a zavaznosti nasledku nevznikne nijak vyznamna hodnota. K Vasi dalsi otazce - jedna vec, zda ma auto platnou TK a druha, jakym zpusobem ji ziskalo. Osobne jsem nepritelem generalizace, ze napr. vsechna auta starsi rekneme 12 let jsou prohlasena za vraky a neni povoleno je pouzivat. Na druhou stranu, je asi zrejme, ze obecne s pribyvajicim vekem se pravdepodobnost horsiho technickeho stavu zvysuje, cili nemam problem, paklize bude mit PCR podezreni, ze vozidlo ziskalo TK neopravnene, provest kontrolni TK. Osobne znam z okoli jedince, kteri penize spis nez do udrzby vozu pouziji k zakoupeni alkoholu a kuriva a dle toho samozrejme vypada i ten povoz, pouze jednou za dva roky usetri na patricne vsimne znamemu na TK, aby prihmouril oci nad odlehcenou konstrukci prahu, aby mohli vuz nadale provozovat. Koneckoncu, to by se presne tak mohlo tykat i Vami zminovanych svetel, kdy vyrazne spatne serizeni spada do kategorie vaznych zavad.

+1/0
3.4.2013 20:38

J62a64n 10K84a32š43p83a20r 9841503600727

Je to otázka nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky nebo schopnostem vozidla. Rv

0/0
3.4.2013 18:26

M92i73r75o22s49l56a61v 16U59r61b22a98n 1406447601849

a technickeho stavu ridice :)

0/0
3.4.2013 18:46

L41a49d11i65s89l55a33v 87K83a72l16o19u17s 1987454772328

Zajímalo by mě, co může dělat člověk na studijním pobytu na útvaru pro ochranu ústavních činitelů? Tak max. šéfovi vařit kafe, ale ten tam na to určitě má nějakou krasavici za 40k měs. A jako šéfovi dopravní policie, který byl odejit, mu jistě jde jeho původní plat. Tím by se inspekce měla zabývat a ne se vozit po strážmistrech.

0/−1
3.4.2013 18:21

P22a50v55e55l 77M79i74c29h37a20l 9110526110538

stačí v noci zrušit mýtné, je tam volno dost, podobně prázdné prohnat jinudy

0/0
3.4.2013 18:13

K86a81r97e77l 44V48a93c82h46u49t 9863372769493

Dopravní policie v ČR? 8-o ... Ta je jako paní Colombová... = Všichni o ní sice mluví, ale celé roky ji tu (teda aspoň u nás, na jižní Moravě) nikdo neviděl !!! ;-€

Dopravní policisty jsem nepotkal na silnicích a dálnicích už nejméně 10 roků! Ani o velikonočním pondělí na trase Brno-Vsetín a zpět...  :-( ... Moje paní jezdí téměř denně služebním vozem a za 10 roků ji zastavili a kontrolovali všeho všudy 1x.

+5/−1
3.4.2013 17:50

T51o98m60a25s 43N75o28v93o15t38n63y 3691356468619

Já je vidím na jižní Moravě celkem dost, ale statistiku zastavení mám podobnou, za roky co jsem jezdil služebně jen asi 3x (ne že by mi to vadilo)

0/0
3.4.2013 18:35

P45a32v45e82l 29K28r37a18m30e11r 9383387389135

aby vraky ze silnic zmizely...Tak schválně. Kolikrát již využila PČR nové možnosti poslat vozidlo k překontrolování na TK ? Znamená to že na českých silnicích žádné vraky nejezdí nebo že policie nemá zájem ? ;-D

+1/0
3.4.2013 17:32

J16a67n 49F13r35o76l38í58k 6846180355354

Tržil v Brně, katastrofa na cestě. Takže honičky Prasátů a zátarasy z nevinných řidičů doplní oblíbené Tržilovy silniční buzerace. Ještě že si nepřivedl Humla.;-)

+3/−1
3.4.2013 17:27

J92a76n 68H23e74r23o57u30d11e26k 9518542573301

Ne??? Fááákt? A na tohle zjištění se musí studovat nějaká VŠ?

0/−1
3.4.2013 17:13
Foto

M24a89r39t24i14n 47G88r89o98c70h23o66l 7106688336851

Jediné podstatné je, že chybí úsek Mohelnice - Hradec Králové, který by ulehčil D1 ať v běžném provozu nebo při rekonstrukci ... jenže se to netýká přímo Prahy, tak se nic neděje ...

+15/−2
3.4.2013 17:02

Z47d36e56n92e35k 59Š49i17t35i25n79a 2183128880265

Ja, ja, Cecilko, máš Recht. Ale ústředí v Ptaze na Východní Čechy odjakživa kašle. To je pro "Ně" nepodstatné. R35 končí u nás u Opatovic nad Labem.

0/−1
3.4.2013 20:16

T94o54m14á61š 47Z29e69m13a87n 3455128764975

Praha má sama dost problémů s ještě podstatnější spojnicí - Pražským okruhem.

A R35 blokuje spousta východočechů, kdybyste jen viděl těch variant kudy minout Vysoké Mýto a Litomyšl..

+1/0
4.4.2013 9:40

R98o18m23a87n 96S24o78u24č96e63k 4943635503326

podstatné je, že je ta oprava cca 5x předražená!!!

+1/−5
3.4.2013 16:48

I88g88o66r 80Č86í20h53a28l 4216940163840

Doufám , že jste už podal trestní oznámení.

+2/0
3.4.2013 17:02

J66a77n 33F68r57o33l82í50k 6176270115904

Při vší úctě k Student-agency a jeho šéfovi tady kopl kozla. Rozšmelcovat povrch a přetáhnout to balenou z ruské ropy to se tady běžně děje. Pak to v létě teče a podloží sedá a praská. Po dálnici jezdí i těžká doprava a obnova podloží + beton i za 5x vyšší cenu je lepší investice než třeba fotovoltaika, která nás bude stát bilion kč.

+2/0
3.4.2013 17:31

J20o87s19e11f 96N90o18v97á96k 9953804237303

udajne je tou navrhovanou metodou udelany usek Praha - Mirosovice, ktery je porad v super stavu, takze o nejakym teceni, praskani nemuze byt rec

0/0
3.4.2013 19:33

M64a24r66t53i80n 95S27o81u21š57e11k 8908383169705

A co takhle zapsat každému bouranému vozidlu tu bouračku do evidence plus zapisovat stav kilometrů v době každé prohlídky policií a v době každé technické prohlídky a zveřejnit tato data na internetu za manipulační poplatek?

.

Trh s auty by si to zasloužil. 

.

V civilizovaných zemích to jde. Tady ne.

+9/−1
3.4.2013 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.