Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úspěch fiktivní, gratulace skutečné. Aprílový žert zviditelnil znevýhodněné

Originální formu propagace dekoračních a dárkových předmětů z dílny klientů Domu na půli cesty v Kynšperku nad Ohří zvolil Robert Pisár, šéf společnosti Pomoc v nouzi. Na apríla se veřejně pochlubil, že klienti uspěli v prestižní soutěži. Dal si přitom záležet, aby fiktivní zpráva působila věrohodně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š37t32ě29p50á59n 50F49r38a18n80c52l 8374279454830

To je tak, když politik neodolá a začne se vyjadřovat k něčemu, co nemá ověřené a o čem nic neví. Tak trochu mi to připomíná "aféru DHMO" (Dihydrogen monoxid).

http://www.sisyfos.cz/sisyfos/zpravodaj/sis10_09.htm

0/0
3.4.2013 11:24

J78a70n 32Š42e58b21e66s28t91a 6907720200205

Pokud na sebe upozorní a pomůže jim to třeba sehnat sponzora, tak proč ne....

+3/−1
2.4.2013 22:45

M24a73r56t74a 58K48o66v89a16c22s62i36k70o58v41á 6273923864215

R^;-DR^;-Dfakt dobrý

+2/−1
2.4.2013 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.