- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, kolik jsem přes velikonoce potkal na silnicích šílenců, mě to celkem udivuje.
To není až tak otázka víry. Faktem prostě je, že omladina, která se dostala k řízení během 90. let byla jednak o hodně početnější než generace před ní a pak hlavně dostupnost aut se i pro tuto skupinu stala podstatně jednodušší než byla pro jejich rodiče.. Nyní dochází k návratu ku normálu, kdy jednak ona generace již opravdu dospěla a dělá méně vylomenin a pak auta se všemi těmi dnešnímí fičurami jak stran aktivní ale i pasivní bezpečnopsti jsou přece jenom o několik koňských délek jinde, než byly žigully, škodidivky 105/120 či favority ... Je na tomto vývoji něco až tak k nepochopení?
Nikolivěk pane redaktore.
Co v průběhu času "pomáhá" je, že husákovy děti již taky mají děti a vyrostly ze svých jalových let, auta jsou pořád bezpečnější jak aktivně tak pasivně a lidé najíždí více km/rok. No a v neposlední řadě auto/řidičák je dnes naprostou nezbytností ku běžnému životu a tudíž si každý rozmyslí dělati voloviny a chová se obecně zodpovědněji ...
Nejlepší řidiči jsou ty pražští, naše znalosti a dovednosti jsou denně prověřovány na nejvytíženějších komunikacích v republice, kde denně projede tolik aut, co na u Vás za rok. Kdo nemá na SPZ Áčko, před ním je třeba se mít na pozoru.
dobrý trolling. až dojedeš na křižovatku bez semaforů, co uděláš? hlavně nepanikaž
vlastenci se dílem již porazili metylem, dílem si to nechávají na návrat
To je apríl nebo se ptáte vážně?