Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodina stíhaného mladíka chystá pozůstalým mrtvé dívky omluvný dopis

Rodina devatenáctiletého Jakuba D., který je stíhán kvůli napomáhání dvojici mladíků podezřelých z vraždy patnáctileté dívky, připravuje omluvný dopis pro pozůstalé. Dopis chtějí rodině předat osobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P30ř41e44m16y79s28l 62Č38e27j76p 8938627188256

Jedno mi vadí, a stále bude vadit, když někdo vyhrožuje likvidací příbuzným pachatelů.

+4/−2
1.4.2013 20:37

J31a17n 62S96o67c91h71o27r 2424246402326

Příbuzným pachatelů někdo vyhrožuje, nebo jenom pachatelům:-/

+2/0
1.4.2013 22:11

K73a10r90e23l 23D82r25d91a 6954402167

Nova pomocí FB a další dívky z party kolem Michala vytvořila možný motiv. Michal a Tomáš jeli fest v drogách a neustále na ně sháněli peníze. Drogy je dost změnily a oba byli občas dost agresivní. Petra byla Michalova holka. Důvěřoval jí, svěřoval se jí patrně jak shání peníze. Ten večer se museli o něco pohádat. Buď na něj chtěla něco napráskat nebo se hádali o sex, případně obojí.

+3/−3
1.4.2013 17:06

K37a46r23e15l 11D67r34d23a 6124822467

Nova přidala informaci od další dívky o průběhu večera. Byli v Ponorce, Michal měl dobrou náladu, Tomáš byl agresivní a vyvolával rvačky. Na místo přijela hlídka policie a Tomáše řešila domluvou. Potom šli Michal a Tomáš do jiné hospody. Pak přišla Petra a obě dívky se zdravily.

Dívka uvádí, že následně s Michalem a Tomášem chodila po Jihlavě a vylepovali plakátky. Kluci se chovali tak, že jim zmizela kamarádka.

+2/0
2.4.2013 7:42

K38a66r12e64l 36D58r68d13a 6984302757

V Praze zemřela dívka na maturitním plese. Drogy se staly součástí našeho života. 

V Superstar je půl roku Šeps v hlavním vysílacím čase. Kvete černý trh, na který se  také umírá, a v mladém věku. A najedou je tady velké pozdvižení, že jsou mezi námi partičky, které se v tom byznysu také vezou a jak jsou amorální?

Je to přece o vztahu nabídky a poptávky.

Dožadovat se nyní trestu smrti mi přijde jako jedno pokrytectví. Odpovídá to morálce galérky, která řeší nepřijatelnou vraždu dítěte. Zákony lynčující ulice, zatímco skutečné zákony jsou pro všechny jen cárem papíru. Co děláte sami za sebe pro to, aby další Petry u nás neumíraly? Příště nekoupíte? Prásknete kamarády, co v tom jedou? Vyhnete se černému trhu? Asi těžko.

+4/−7
1.4.2013 13:03

J56a53n 61S47o14c63h20o47r 2264286892106

Podle mého názoru by trest smrti neměl být možný jenom za vraždy. Zrovna tady vzpomínanou distribuci drog některé státy trestají trestem smrti a je tak správně. Distributor drog je vlastně též vrah. Má na svědomí řadu živých mrtvol zfetovanců. Taky brutální loupeže a násilné trestné činy proti zdraví. Za minulého režimu to bylo možné. Jeden vykonaný rozsudek byl za zmrzačení člověka. Zasáhl mu míchu, ten člověk přežil, ale byl z něj vozíčkář. Soud to ohodnotil trestem smrti, který byl vykonán.

Zrušením trestu smerti se stát sám a dobrovolně bez souhlasu veřejnosti připravil o možnost trestat závažné trestné činy, čímž ztratil autoritu u veřejnosti. K tomu soustavný tlak samozvaných aktivistů na humanizaci vězeňství dělá z našich věznic rekreační zařízení pro recidivující delikventy. Věznice jsou za takových podmínek odstrašující jen pro slušné lidi. Na vzrůstající kriminalitu pak mají jenom malý vliv.

+9/−3
1.4.2013 14:56

R34a60d54e85k 69H58o17u11s37k49a 1369716330201

Zrušením trestu smrti ztratil stát autoritu u veřejnosti.....;-D

+3/−3
1.4.2013 15:52

K58a56r65e32l 92D40r84d61a 6894682527

Jsem proti trestu smrti. Zrušený trest smrti z nás dělá jednu z vyspělých zemí Evropy. Nevšiml jsem si, že by obětem byl následný trest smrti co platný. Jako prevence není funkční. Německo zrušilo trest smrti v roce 1949, Rakousko v roce 1950. Zrušení trestu smrti je podmínkou členství v EU. 

Sudetští Němci pravidelně vytahují, že Češi zavedli mučivou popravu oběšením v letech 1945-1955, kdy oběť umírala dlouhé minuty tak, že se katům dělalo špatně. Přitom šlo v tomto období o 730 poprav za kolaboraci a politické procesy 50. let.

+2/−5
1.4.2013 18:28

J63a62n 69S12o63c66h28o47r 2654766132816

Opakuji. Zrušením trestu smrti ztratil stát autoritu veřejnosti. Justice se tak dobrovolně a bez souhlasu veřejnosti připravila o možnost účinně potrestat závažné trestné činy. Trest doživotí není pro veřejnost dostatečně přesvědčivý, zvláště v situaci, když příliš ochotně nasloucháme a dokonce ustupujeme požadavkům všelikých lidskoprávních organizací na humanizaci našeho vězeňství. Věznice se pak stávají rekreačními penziony pro delikventy, což se názorně ukázalo po novoroční amnestii prezidenta Klause, kdy řada propuštěných vězňů účelově spáchala trestný čin, jen proto aby se dostala zpět do vězení, kde byli zcela spokojeni. Takové věznice a taková justice je pak ovšem našim kriminálníkům pro legraci.

+3/−2
1.4.2013 22:09

K71a97r53e91l 29D47r16d27a 6894232937

77% voličů dalo souhlas se vstupem Česka do EU a souhlasilo tak mj. se zrušením trestu smrti.

Za TGM bylo vyneseno 433 rozsudků trestu smrti, vykonáno bylo 21 poprav.

1945-1948 bylo lidovými soudy odsouzeno 730 lidí. Často nespravedlivě, na základě neodborných rozsudků. Motivací byla často pomsta či likvidace nepohodlných osob.

1948-1953 bylo popraveno 237 osob, z toho 190 z politických důvodů. Často se jednalo o justiční vraždy ve prospěch komunistického režimu.

Do konce bolševika bylo popraveno dalších 219 lidí.

V tom nelze pokračovat. Na jednu "oprávněnou" popravu připadají v Čechách možná 2 justiční vraždy. :-/

+2/−2
1.4.2013 23:40

K15a63r81e92l 35D58r24d72a 6704842437

Resp. struktura poprav v Československu: 18% kriminální tr. činy, 21% politické tr. činy, 61% retribuční tr. činy. Na jednoho vraha byly v ČSR popraveny 4 osoby z jiných důvodů. :-/

+1/0
1.4.2013 23:54

K16a95r46e98l 73D82r18d34a 6674422547

Přehled 1207 vykonaných poprav ČSR a ČSSR (bez období protektorátu): 

T. G. Masaryk (od 14. 11. 1918 do 14. 12. 1935, 12 osob z toho 1 pro politické trestné činy), E. Beneš (od 14. 12. 1935 do 5. 10. 1938, 8 osob z toho 3 pro politické trestné činy),  od abdikace E. Beneše do nástupu E. Háchy - předseda vlády generál Syrový (2 osoby), E. Hácha (od 30. 11. 1938 do 5. 5. 1945, 3 osoby), E. Beneš (od 16. 5. 1945 do 7. 6. 1948, 731 osob, z toho 725 osob na základě retribučních zákonů), K. Gottwald (od 14. 6. 1948 do 14. 3. 1953, 234 osob z toho 189 pro politické trestné činy a 12 osob na základě retribučních zákonů), A. Zápotocký (od 21. 3. 1953 do 13. 11. 1957, 94 osob z toho 47 pro politické trestné činy), A. Novotný (od 19. 11. 1957 do 22. 3. 1968, 78 osob z toho 12 pro politické trestné činy), L. Svoboda (od 30. 3. 1968 do 29. 5. 1975, 14 osob), G. Husák (od 29. 5. 1975 do 10. 12. 1989, 30 osob).

+1/0
2.4.2013 8:09

F74r92a33n49t48i65š23e82k 51S62o49k68o64l 7475814721916

Trestům smrti za kriminální tr. činy jsme se už dost věnovali. Vyjasnil jsem Vám záležitost politických trestů smrti. Těm nezabrání absence tr. smrti v trestním zákoníku, protože komunista nějaké zákony asi sotva bude respektovat.

ad. Retribuce po druhé sv. válce

Politická objednávka po poválečných retribucích vůči fašistům vznikala celých šest let okupace. Soudit za to český národ je cynismus. Fašisté a jejich pomahači soustavně vyvražďovali náš národ a byli příčinou konce prosperující první republiky. Naše ekonomika byla na 6. místě světových ekonomik. Vysoká životní úroven a šťastní lidé v naší první republice. To skončilo okupací, po níž zůstaly jen trosky naší republiky. Miliony zavražděných na celém světě, statisíce mrtvých u nás a Vy nám pane Drda chcete vyčítat těch několik set trestů smrti vůči fašistickým udavačům, konfidentům a nezřídka i českým vrahům!? Styďte se pane Drda

0/0
2.4.2013 11:40

K87a50r14e42l 95D38r91d57a 6544302737

Naše země fašisty nikdy nezažila (až na okrajové výjimky)... to je pak těžká diskuse. (Tak jako vy se vyjadřují jen soudruzi ze Sovětského svazu.)

0/0
3.4.2013 7:40

F33r18a64n55t60i60š88e87k 68S84o20k58o58l 7865434791656

Pane Drda, nezlobte se na mne, ale tvrdit že 77% voličů dalo souhlas se zrušením trestu smrti tím, že souhlasili se vstupem do EU je taková demagogie, že docela práská dveřmi8-o

Skutečnost je opravdu taková, že se voličů na zrušení trestu smrti nikdo neptal a já mám dojem, že trest smrti náš potentát Václav Havel zrušil nezávisle a dávno před vstupem do EU. Nepamatuji si, že by se mne někdo ptal.

Vaše představa, že absence trestu smrti zabrání politickým vraždám, pokud se vrátí komunistická nebo fašistická totalita je opravdu naivní8-o8-o

+1/0
2.4.2013 11:14

K37a81r60e90l 19D25r45d26a 6384212777

Tak ještě trocha té mé demagogie.

Žijeme v zemi, kde vlastnictví pole, domu, manželky..., které vám závidí váš soused, zakládá 4x větší nebezpečí, že vám bude jednou vyměřen trest smrti, než když budete přepadávat ženy po nocích. ;-)

0/0
3.4.2013 7:46

J63a41n 90S92o45c49h58o43r 2964936172146

To, co pane Drda Vy píšete nemá s místem trestu smrti v naší justici nic společného. Na vyspělost země nemá trest smrti absolutně žádný vliv. To by potom USA byla totálně zaostalá, protože se tam provádí běžně tresty smrti, ale to je nesmysl, protože USA patří mezi nejvyspělejší státy světa, což Vaše tvrzení podstatně vyvrací.

To, co Sudeťáci pravidelně vytahují taky nemá s absencí trestu smrti nic společné. Popravy po válce by se konaly včetně divokých odsunů i tehdy, kdyby byl nakrásně trest smrti zrušen již tehdy. To byla doba, kdy tyran byl najednou beze zbraně a zaslouhoval svoji odplatu za Lidice, Terezín, Osvětim, za Gestapo a esesáky včetně kolaborantů a fašistických konfidentů, snad nebylo nikoho, kdo by nebyl vytržen z do té doby spokojeného života, než přišli Němci. Nebylo snad české rodiny, která by někoho blízkého neztratila.

Taky svévole komunistů 50. let by nebyla ovlivněna absencí trestu smrti pro zločince. Kdyby již tehdy trest smrti neexistoval, nic by nebránilo komunistům takový trest promptně zavést. Tenkrát neplatilo žádné právo, protože tenkrát vládlo bezpráví.

To, čemu komunisti říkávali poprava, ve skutečnosti žádná poprava nebyla. To vždycky byla vražda s použitím komunisty zmanipulované justice.

Poprava, to slovo znamená výkon trestu smrti podle práva, proto se to jmenuje poprava a nikoli vražda. Z tohoto důvodu vykonavatel trestu smrti není vrah, ale je to kat, společensky respektované řemeslo. Je to možná složitější k pochopení, proto se k tomu můžeme vrátit jindy.

Řemeslo kata vyžaduje určitou náturu a není na to každý vhodný. Pokud se některému katovi dělalo špatně při popravě, jak píšete, nebyl řemeslníkem vhodným pro tuto profesi ale nic mu nebránilo, aby změnil zaměstnání, podobně jak například kominík, kterému se dělá pro změnu například špatně z výšek.

+2/0
1.4.2013 22:33

K57a92r14e17l 77D91r54d55a 6624572357

Špatně se jim dělalo proto, že v letech 1945-1955 nešlo při popravě o rychlé humánní usmrcení, ale o cílené nelidské  mučení v průběhu popravy. Nejvíc poprav bylo na přelomu 1946-47, po odsunech, a mučení tak bylo stále ještě součástí "demokratického" Československa. Mnoho jmen je německých, ale mnoho jmen je také českých.

0/0
2.4.2013 0:06

F30r72a68n81t24i91š29e38k 32S48o21k33o37l 7925264231186

Pan Sochor píše o trestech smrti v demokratických režimech a nikoli totalitě. Demokratické režimy mají ochranné mechanismy proti zneužívání trestu smrti. Těch několik politických popraviček v dobách první republiky potřebuje hlubší rozbor. Za jaké činy byly ty popravy? Nenapsal jste.

Jiná otázka jsou tresty smrti v totalitě. Komunisté a fašisté politicky popravovali a pokud se někdy dostanou k nekontrolovatelné politické moci, tak zase budou politicky popravovat. Představa, že jim v politických popravách zabrání absence trestu smrti v současném trestním zákoníku je přinejmenším pane Drda naivní.8-o

0/0
2.4.2013 11:04

K37a10r82e71l 29D76r12d97a 6154182677

Komunistický režim u nás přestal formálně popravovat za politické trestné činy po roce 1968. Pokud by Beneš neumožnil dlouhé poválečné vyrovnání, měli by komunisté velmi stíženou situaci v 50. letech a byli by nuceni postupovat civilizovaněji. Na místě bylo zrušení trestu smrti např. v roce 1947. Do roku 1948 byl u nás demokratický režim, (i když bezpečnost a armádu do roku 1948 ovládli komunisté).

0/0
3.4.2013 7:30

T34o82m65á24š 16M16a70l29i76n67a 7446504771650

To co píšete je nesmysl. USA je společenství padesáti států, z čehož trest smrti je zcela zrušen v patnácti státech, v dalších čtyřech ho legislativa umožňuje, ale v praxi se nepoužívá

+1/−1
2.4.2013 9:31

F84r64a46n68t75i23š60e78k 45S27o62k74o62l 7105954651826

Vaše manipulace s fakty mne opravdu rozesmála;-D Jak krásně lze přiznat a nepřiznat skutečnost, že převážná většina států USA praktikuje trest smrti a dodávám, že některé zcela běžně. Sám píšete, 15 států zrušilo, 4 mají ale nepoužívají. To znamená, z 50 států 31 praktikují. 31 z 50, to je podle mne převážná většina. Pokud dobře počítám, tak 61%. Takže podle mne, nesmysly nepíše pan Sochor, ale nesmysly pane Malina píšete Vy, i když Vás obdivuji, jak jste to dokázal zmanipulovat, aby vypadalo chytře a přesvědčivě i když je to nepravda:-)

Ode mne přes to všechno máte mínus.

0/0
2.4.2013 10:55

J18i83ř60í 13N48e82u95m27e31i32s95t45e50r 2922585143161

No a co byste vzkázal těm, kteří drogy ani nekonzumují, ani se v jejich okolí nevyskytují? Další grafomanské obvinění z něčeho obecně hrozného? Už jsme tu od vás měli několikrát drogy, dále exekuce, něco s držením zbraní. Co chystáte dál?

+2/0
1.4.2013 15:17

K44a21r65e38l 38D94r17d55a 6464482617

Mým prvním příspěvkem byla úvaha, jak si naše nefunkční společnost zaslouží rychlé ukončení (bombardováním, střelbou) a následné zalidnění území jinou sestavou obyvatel. (Viz Gangy New Yorku, tak asi tak.) Přes všechny grafomanské úvahy, jsem lepší řešení stále nenalezl. Stále jen dělám tanečky kolem jasného ideálního řešení, a marně se nám všem snažím zachránit právo na život. ;-)

+1/−4
1.4.2013 17:19

K40a52r70e33l 20D83r36d66a 6264612457

Pokus. Nebyla diskuse uzamčena? Nedaří se mi vložit příspěvek. (Automat je sice fajn, že nebere body za vymazané příspěvky, ale absolutně netuším co tam mám špatně. Nějaký výraz? Množství nepovolených výrazů? Či co? Neznám důvod nezveřejnění příspěvku a příspěvek se pokaždé smaže bez náhrady. Tak to naštve.) ;-)

0/0
1.4.2013 12:58

J81a50n 51S54o90c63h42o94r 2334136692566

Zajímavé:-/

Zkusil jste už hledat chybu mezi obrazovkou Vašeho compu a Vaší židlí?

0/0
1.4.2013 14:58

K65a83r10e54l 79D87r53d57a 6114432437

Těžko, když po odeslání příspěvku následuje ohlášení iDNES o neuveřejnění. V příspěvku výše jsem jmenoval jednotlivé drogy. Třeba se to nesmí. Nevím.

0/0
1.4.2013 16:54

Z86d78e60n72a 35H65v66o91z87d53e97n39s24k86á 6833147537236

Maji takovou slovni alergii. Mne napriklad neproslo v prispevku cizi slovo oznacujici štíra a zaroven jmeno jisteho samopalu nasi vyroby. Netusim proc...

+1/0
1.4.2013 17:06
Foto

T51a24n57a 69K94a14r49a20s39o55v77a 6717143448475

Ještě  nás  seznámí s  tím, jak " chudáček"  Jakub D trpěl v dětství, jak maminka neměla  na  plenky a na  sunar. Ale  to, že  je to vlastně parchant , to  nám nesdělí  nikdo.

+21/−3
1.4.2013 11:08

P75e39t89r 16S39v66o21b81o13d66a 5542845678951

Nevim, proc by to mel byt parchant. Nic neudelal. Nevim take, za co se budou rodice omlouvat.

+3/−22
1.4.2013 11:17

M10a44r59t29i85n 27P82a55u32l 4244369201237

Za to, že nic neudělal, právě za to se jeho rodiče omlouvají. Byl to totiž v tomto případě trestný čin. :-/

+17/0
1.4.2013 11:22

P25e49t63r 90S17v32o17b74o62d16a 5212565468861

To jen ukazuje, jake tady mame divne zakony. Pro me je nevinny.;-O

0/−18
1.4.2013 11:55

M91a47r93t34i70n 59P93a71u68l 4834279311467

Zákony máme v tomto ohledu normální. Zabránit něčí smrti je morální čin. Na Vašem místě bych v první řadě ani tak neprověřoval zákony, ale spíš jestli ten podělanej udata docela obyčejně nelže, aby si zachránil kůži.  :-/

+12/0
1.4.2013 12:03

R91a82d67e91k 13H56o96u65s62k13a 1629776450871

Pokud čtu dobře z dostupných zdrojů, tak se tam údajně objevil až v době, kdy byla mrtvá. Proto není patrně stíhán vazebně. Pokud by proti němu vypověděli i ti dva, kteří ve vazbě jsou, tak by tam patrně skončil taky. jenže není. Takže bude souzen pouze za napomáhání s odklizením mrtvoly a neoznámení tr. činu. Ale koukám, soudce Lynch má jasno.

+4/−10
1.4.2013 12:08

M19a47r38t47i71n 49V39o90j18á37č89e64k 9592298538797

a chlapci jsou doktoři ? že spolehlivě určili ,že je mrtvá -to nemohl vědět -takže pořád mohl cokoli udělat

+7/−5
1.4.2013 12:20

O78n72d85ř84e25j 90M94i24c18h10a48l31í38k 7437410568

myslíte si, že by škrtili mrtvou??

+3/−2
1.4.2013 12:22

R35a71d84e34k 40H46o54u80s17k10a 1739396120471

Mám pocit, že vyšetřovatelé mají víc informací než diskutující tohoto fóra, nemyslíš?

+5/0
1.4.2013 12:27

M96a77r22t81i34n 89V90o59j72á27č51e24k 9392718108177

nerozumíme si nebavím se o policii .jen o svém pohledu na věc i když si mohl myslet ,že je mrtvá nemohl to vědět s určitostí,mohl zavolat i anonymně z budky policii a mohl mít snahu té holce pomoci -není snaha ať jde bručet

+5/−2
1.4.2013 13:37

M61a74r95t42i39n 86P43a28u49l 4414279141767

Je mi jedno, jaké jasno má soudce Lynch, ale tenhle kluk bude odsouzenej taky, nejméně za napomáhání.

+7/0
1.4.2013 12:20

R24a26d65e22k 69H12o69u18s55k18a 1519646740981

šikula, píšu snad něco jiného? Narozdíl od tebe tu však netvrdím, že měl vraždě zabránit, víme?;-)

+1/−4
1.4.2013 12:24

P66e81t26r 17S82v80o98b47o98d42a 5682185198431

At si rodina vypise konto, jsem ochoten prispet peneznim darem na dobreho pravnika.

0/−9
1.4.2013 12:27

M93i42l91o71s86l82a58v 11K85o12g68l69e40r 5985168654546

Pane Svoboda kolik let jste si již odseděl, že tady tak nezřízeně žvaníte. Určitě nemáte rodinu zejména děti, nebo jste si pořádně lokl rumu od Draka.

+3/0
1.4.2013 17:15

M76i63l87o76s45l32a34v 44K33o76g75l26e32r 5525608924356

Pane Svoboda, pomáhal uklízet mrtvolu a poté se ještě drze zúčastnil pátraní po té dívce. Dále u tohoto tr. činu je oznamovací povinnost. Pro Vás je nevinný. Jen kdyby se to stalo Vašemu dítěti, to by jste tady řval jinak.

+6/0
1.4.2013 17:11

P23a22t26r78i77k 91N50o65v95á24k 4479227493100

parchanti co se dnes jen baví a neznají meze,tohle je budoucí generace? je mi z toho dost šoufl

to abychom se za 30 let klepali až budeme v důchodu,protože tato mladá generace se chce jen bavit a k tomu potřebují peníze a kde je vezmou?okradou jiné

+9/−3
1.4.2013 10:41

R41a43d86e91k 54H31o66u57s20k66a 1369626150811

Tvůj problém je jeden- generalizace.

+4/−7
1.4.2013 10:53

T83o62m58á17š 75M14a84r92n49ý 4745977716470

jasně, generalizuje. ale když se člověk podívá na své okolí a třeba výkvět nějaké základky, tak prostě musí mít tak nějak strach, co za hodnoty budou v budoucnosti tito lidé tvořit a čím budou společnosti prospěšní...

+7/−2
1.4.2013 11:06

R20a49d18e85k 31H82o76u43s82k45a 1609166710681

to si naši předci o nás mysleli taky.

+3/−5
1.4.2013 11:08

P65e12t58r 51S24v85o67b81o42d64a 5402465458241

Mlada generace je tisickrat lepsi nez ta stara, ktera je sprznena bolsevizmem.

+4/−14
1.4.2013 11:12

V48l93a21s92t81i83m55i18l 11H80r15o78d38e48k 9104271974100

jak ubohá reakce dříve se nemusel nikdo bát že ho někdo kuchne do zad a ani se nemusel bát že ho někdo okrade asi jste ta nová generace

+4/−1
1.4.2013 12:32

R14a45d29e89k 89H32o82u85s78k38a 1179526550841

jo tak ono se dříve nevraždilo? Ono se nekradlo?

0/−4
1.4.2013 12:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.