- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za nedlouho bude nebourané BMW v bazaru.
množství a stav kamionu (nehledě na inteligenci jejich řidičů) je zoufalé. Není to jen vina řidičů, ale také jejich zaměstnavatelů
Tak nějak nechápu, jak druhé kolo mohlo takhle rozflákat to BMW, které jelo za kamionem. Přesně tohle se mi stalo. Je to už mnoho let, jsem jel na motorce za tatrou 138 a v tom mu vylétlo kolo z dvojmontáže. Kolo automaticky jede ve směru auta a dokonce je rychlejší. když jsem to viděl, tak jsem chtěl řidiče na toto upozornit a začal jsem ho předjíždět. Když jsem byl na úrovni kola, tak vylétlo druhé a mihlo se kolem mě směrem dopředu. Tehdy jsem byl ještě mladý 18letý a vůbec jsem si neuvědomil, co by se mohlo stát. Hlavně jsem chtěl poukázat na to, že upadlé kolo, jede vždy ve směru auta, kterému upadne. Takže je záhadou, jak mohlo trefit to BMW. Nebo to bylo úplně jinak a obě auta jeli v protisměru.
sousedovo bentley to takhle koupilo v nemecku na dalnici. holt kdyz kolo trefi auto, tak se nic nestane. chtela bych videt jak by z tohohle stretu vysla fabka
mel jsem zato ze se to muze stat jedine v Rusku...mylil jsem se...
Tak tomu říkám štěstí v neštěstí. Nechybělo moc a skončilo to funusem.
chtělo by to policajty a celníky na silnici a vážit, kontrolovat, a zas vážit kamiony. S čím si dovolí někteří řidiči na silnici, je naprosto zaražející. Tu kamion s návěsem bez brzd, občas upadne kolo nebo dvě.
Tvrdě pokutovat v max. možných mezích, ono je to přejde.
chybí policajti a celníci, kteří jsou vyučeni v technickém oboru aby dělali technický dozor, VUML je na dvě věci.
Spekulovat o vině je předčasné, i mě málem ulítla kola, co byla hodinu před tím dotažena na předepsaný moment. To se nepovolí ihned, předchází tomu velké rány a vibrace, takže v tomto případě je buď řidič ignorant, nebo spíš s největší pravděpodobností prasklo něco, co jinak nepraská...
To máte tak. Když Od nás ze servisu odjíždí kamion, a kola byla odmontována a znovu namontována, je řidič upozorněn (ústně, písemě a ukládá mu to i zákon, že má kola zkontrolovat po ujetí cca 50-100 km. A řidiči si to vykládají po svém, takže buď na to kašlou, nebo je sice přetáhnou, ale nasadí si na klíč dvoumetrovou trubku a dotáhnou je tak, že se natáhnou šrouby a časem se povolí a prasknou. Jen málo jich chápe, že kola se nepovolí proto, že bychom je v servise málo dotáhli, ale proto, že mezi disky je prach, který se tím jak kola pracují, rozdrtí a tím dojde k povolení. A když potom dojde k podobné nehodě, hledají viníka všude možně, jen ne u sebe.
jo a ještě kamionáci nadávají, že na gumu píšeme utáhni nebo dotáhni, prej jsou jak kolotočáři
Nepříjemná náhoda, pokud nešlo o nákladní vozidlo, které prošlo STK formou malé do kapsy. Každopádně, když už je tu článek o NA, tak dnes jsem měl taky zajímavý zážitek s polským řidičem nákl. vozidla, které na 2 semaforech, které jsou 30 metrů od sebe projelo 2 kráte na červenou, a to v době, kdy již z druhé strany byla odhadem 2 sekundy zelená, protože auta byla najetá v křižovatce a musela brzdit. Nevím jak ostatní, ale s řidiči polských NA, ale obecně s jakýmkoliv řidičem z polska nemám moc dobré zkušenosti, v oblasti bezpečnosti jízdy a dodržování pravidel provozu.
Ale zas NA nemusí ísť na STK po každej výmene kolies.... Tu ste tak trošku mimo...