Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus uvažuje o kandidatuře za ODS do europarlamentu

Bývalý prezident Václav Klaus vážně uvažuje o tom, že bude příští rok kandidovat za ODS do Evropského parlamentu. Uvedl to deník Právo s odvoláním na důvěryhodný zdroj. Spekuluje se prý o tom, že by se mohl stát předsedou skupiny Evropských konzervativců a reformistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17i16r45i 21K25u92c86e12r44a 5287190946642

Nemam rad VK. Nemam rad europarlament. Jednoznacne bych VK volil.

+2/−1
21.3.2013 17:07

V86a15š97e31k 95Ř14í16h39a 2453303448402

Koukám že největší kritik birokratů Evropské unie touží po tom státe se jedním z nich. No co jiného čekat od papa tunela. ;-D;-D

+3/−3
21.3.2013 15:49

M25a87r11t93i51n 60H18o18f44e48r 7572665148644

To se má ta banda marxistických fanoušků Mao Tse Tunga v Bruselu na co těšit... Václav Klaus a Nigel Farage budou dobrý tandem... ;-D Ale myslím, že to možná ani nestihne... Jejich eurosocialismus jim padá nahlavu dech beroucím tempem. Už ani nevědí koho dalšího by okradli, aby zachránili tu "vixlajvantovou" měnu pana Delorse, která je pro Evropu ničivější, než kobercové bombardování... Kyperský scénář brzy postihne Španělsko a Itálii... Každý rozumný Evropan má dnes své peníze mimo evropské banky... Nadruhou stranu Václav Klaus se svého času účasnil stříhání ostnatého drátu, který nám nutil socialismus před Listopadem, jeho účast při likvidaci eurosocialismu dnešního by byla velmi symbolická i sympatická.

+2/−1
21.3.2013 15:21

J15a39n 95H97o86n24d73a 9788832324464

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/oct/03/immigration-policy-roma-rightwing-europe

0/−2
21.3.2013 15:44

M79a93r26t33i91n 12H50o39f81e28r 7932105868694

Sjavoj Žižek? Hegeliánský a marxistický filosof? A budete se divit, několik odstavců v článku mu i podepíšu...  Krom toho si myslím, že tyto fenomény mají poměrně jednoduché řešení a tím je svoboda a odstranění podvodu... Globalisté používají imigraci odnepaměti k likvidaci národního státu... Dnes sklízíme plody toho, co zaseli... To nic nemění na faktu, že mainstreamová levice ani manstreamová pravice není schopna reflektovat prostý fakt, že je to především obrovský finanční podvod, kterému čelíme... Jsou nám předhazovány syntetické ideologie z obou stran, které podvod kryjí... A tak falešný konzervativní model funguje ruku v ruce s iluzí socialismu a vytváří prostor pro okrádání mas... Mluvím-li o likvidaci eurosocialismu, znamená to pro mne návrat ke svobodným a decentralizovaným řešením... Víte vytvoříte-li vysoce centralizovanou superstrukturu, tak od určité úrovně centralizace nelze řídit ani při odstranění veškerého demokratického procesu... EU narazila na tyto limity a pokračování v této cestě skončí jedině ošklivým civilizačním kolapsem...

+1/0
21.3.2013 16:40

J43i11n97d63ř51i53c64h 49B64e51l37l56i67n58g 9967215206164

1. Ten ostnatý drát stříhal Dienstbier (st.)

2. Ta partička, které dosud šéfoval Zahradil. je v e-parlamentu dost izolovaná. Zbytek se s nimi moc nedohaduje, protože různé kompromisy a dohody mají dlouhodobý charakter, a dělejte něco takového s někým, kdo furt říká, že možná z EU už brzo vystoupí. Dokud byla ODS v silné pravicové lidové frakci mívala na rozhodování mnohem větší vliv. Dnes je tam v rámci skupinky trpěných pošuků, které nikdo nevyhledává.

3 Václav Klaus určitě nemá zájem o takovýto podřadný post. Proto kandidaturu neoznamuje, ale pouze o ní "uvažuje".

0/0
22.3.2013 11:35

M87a44r81t40i73n 79H36o62f85e87r 7532705368504

Souhlasím, že pro VK je post europoslance málo. Ale nadruhou stranu patří k rostoucí řadě lidí, kteří si uvědomují rozsah a důsledky fenoménu, kterému čelíme a je bojovník... EU pomáhal koncipovat nacistický právník, zastánce nacistické filosofie krve a slávy, šedá eminence Konráda Adenauera a první šéf EHS... A byl to Charles de Gaulle, který ho přinutil odstoupit... Pro mne má Hallsteinovo jméno velkou symboliku a nejen ve vztahu k filosofii bezezbytkového využití lidského života systémem... Například zelená politika EU je program smrti, program ultrahitleriánské genocidy, kterou zatím odnáší 40 tisíc dětí v subsaharské Africe, které díky idiotské politice pěstování biopaliv denně umírají hlady... Zatím... Programy jako ESM (pracovně to nazývám European Stealing Machine) velmi snadno změní životy mas v peklo ne nepodobny krokům benátských oligarchií mohou způsobit smrt miliónů...  Podívejte na Řecko, kde jsou přeplněné márnice, protože lidé nemají prostředky na pohřbívání svých mrtvých... Tohle je válka. Válka proti nám. Válka plná válečných zločinů... Na řadu evropských politiků by v této souvislosti měly být aplikovány norimberské principy.

0/0
22.3.2013 13:54

M89a58r37t29i83n 82H34o78f16e26r 7772485778214

Vypadlo mi tam jméno Wallter Hallstein... A když už píšu další příspěvek... Souhlasím, že oni jsou bráni jako pošuci... Ne nepodobní Galileovi, křičícímu a přece se točí... A světe div se, točí... (Pominu fakt, že Galileo byl součástí "zpravodajské operace" Paola Sarpiho sloužící k ovládání papeže i potlačováni Kepplera... )

Vliv těhle pošuků roste a bude růst. Podívejte na úspěchy UKIP... Dnes strhují i část konzervativního křídla, které si uvědomuje, že protievropská nálada v UK roste dech beroucím tempem i přes morální devastaci blairovské éry...

0/0
22.3.2013 14:38

J19i40n22d89ř47i68c34h 49B92e60l75l28i56n35g 9747265706534

Já bych teda ty pošuky spíš zařadil do té "zpravodajské operace". 

A o nějakém rostoucím vlivu nemůže být řeči. Možná jenom víc křičí.

A s tím Hallsteinem, asi také budete muset změkčit svůj postoj založený na - co Němec, to nacista.

Myslím, že de Gaulle ho nechal odstranit (tedy že po roce 1967 už nekandidoval na další období) pro jeho hodně tvrdý postoj vůči DDR, což byla velká komplikace při de Gaullově politice vstřícnější vůči východu. Historie nakonec dala Hallsteinovi za pravdu. Zcela jistě ho lze považovat za architekta znovusjednocení Německa.

0/0
22.3.2013 17:14

M96a76r21t37i86n 69H22o37f67e62r 7832485148204

Hallstein nacionální socialista byl, stejně jako je prokazatelné jeho spojení s IG Farben... Koneckonců EU je koncipována podle foršriftu IG Farben... Tady by možná stály za zmínku některé dobové výpovědi Telforda Taylora... Nebo třeba Red House Report, dnes otajněný materiálek z roku 1944 ze Štrasburku... Nikde netvrdím, že každý Němec je nacista... Tuhle vaši podpásovku přehlédu...

Nejsem žádný Gaullista chraň Bůh, ale on dovedl držet na uzdě procesy usilující o likvidaci moderního státu, tak jak ho známe od dob Vestfálského míru... A pozor, tady si má pravicová dušička bude půjčovat analýzy Lyndona LaRouche, popisující obvyklou politiku City of London, které se de Gaulle bránil..

A s tím sjednocením se to nijak nevylučuje i když nakone bylo všechno jinak... Sentiment evropských politiků proti sjednocení byl víc syntetický, než si myslíme. Ve skutečnosti za ním byla špinavá hra a vydírání... Helmut Kohl ho popsal ve svých pamětech.... Včetně vyhrůžek ze strany Mittertanda a dalších... Dokonce válkou se mu vyhrožovalo... Kohl popisuje podpis Maastrichtu jako jednu z nejhorších chvil svého života. Vražda Herrhausena ho zlomila víc než všechno ostatní... Všechno mohlo být trochu jinak, místo bublin let devadesátých jsme mohli možná zachránit východoevropskou produkci i za situace, kdy bylo rozhodnuto o vývozu americké produkce... Stojí za to si je přečíst. Dávají odpověď na řadu otázek kolem procesů let devadesátých včetně "piratizací" ve východní Evropě a Rusku...  I VK byl jen hráčem ve hře, která měla řadu pater nad ním a účastnil se procesů, které nebylo z jeho pozice možné nijak podstatně ovlivnit...

0/0
22.3.2013 19:10

M90a42r56t55i36n 58H38o61f70e67r 7172555248714

Když se podíváme na východoevropské privatizace, privatizace v Rusku, ale i některých asijských zemích, dokonce i v USA v širším kontextu přesunu majetku od lidí směrem superelitám i návazného reinženýringu vládnutí směrem ke globálním superstrukturám, zjistíme, že za nimi stály stejné bankovní a právní domy a proces byl natolik globální, že náš obvyklý vesnický pohled na kuponovou privatizaci je naprosto irelevantní ať již Václava Klause hájíme, nebo obviňujeme...

0/0
22.3.2013 19:28

J94a67r21o67s57l45a64v 62K13r62a60t84o96c65h42v47í45l 7146337884237

U stříhání drátů byl pan Dientsbier. Klaus asi jen stříhal ušima. :-(:-P

+1/0
22.3.2013 16:45

D17a67d35a88k 77P93e80t25r 7361400304378

Václav Klaus, náš Václav jen do europarlamentu? Snad do OSN za europarlament, nejméně.

0/−1
21.3.2013 14:55

J73a91r63o38s93l34a95v 51K65r53a77t61o55c43h11v31í50l 7396427634597

Já bych doporučoval jmenování superprezidentem zeměkoule. :-(:-P

0/0
22.3.2013 9:02

J42i10n42d24ř25i91c91h 85B11e56l29l59i62n56g 9367105826844

Velvyslanec na Marsu.

0/0
22.3.2013 11:36

J70a33r56o98s91l75a43v 12K76r47a60t65o72c83h93v37í90l 7166917154477

Super nápad. Kdyby mu to bylo málo, mohl by kandidovat na prezidenta vesmíru. :-(R^

0/0
22.3.2013 16:44

J35i14n74d32ř50i11c24h 94B76e38l47l55i12n50g 9577665366614

Ale se sídlem aspoň na tom Marsu. A jsou ve vesmíru jistě důležitější galaxie, než ta naše

0/0
22.3.2013 17:37

J16i19ř49í 68Č50e83r85n60ý 7522306251

Senzace : Václav Klaus ZACHRÁNCE  Evropské unie EU

+1/−2
21.3.2013 14:32
Foto

E10v33a 58J35i28ř43í70č49k88o51v16á 5913276897850

Jen to NE... pokud ovšem se ODS nechce zlikvidovat úplně... :-/

+2/−3
21.3.2013 13:37

S17l44a57v82o70m77í65r 87B58e44n97e45š 6622677390324

Naopak. Klausova kandidatura ODS pomůže. Příznivci ODS a příznivci Klause jsou do značné míry velmi názorově blízcí. A zarytí odpůrci Klause by ODS tak jako tak nevolili, takže po této stránce to ODS neuškodí.

+4/−1
21.3.2013 13:51
Foto

E21v38a 86J41i79ř63í84č34k84o69v18á 5913636697560

To se velmi pletete.. kandidatura Klause by byla pro ODS polibkem smrti...

+2/−2
21.3.2013 13:53

E80d38u28a72r57d 73B21l49a60z24e98k 1733640195515

Ale kdepak, naopak!  Konecne budu opet volit nektere za ODS a Klause zakrouzkuji i ldyby jej dali na posledni pozici.

+5/−1
21.3.2013 14:15

V16i78k42t69o76r 73Z54á41b21r95a94n95s67k70ý 3140108774163

Nic proti EU, myšlenka je to dobrá. Ovšem její realizace už připomíná komunistickou RVHP, svoboda jednotlivých členských států je díky tomu stále menší. A na tomto poli by se náš euroskeptický exprezident mohl dobře uplatnit. Alespoň by měl kloudnou náplň a nemíchal by se do naší vnitřní politiky, kde v poslední době ukázal své. :-)

+2/−2
21.3.2013 13:15

M37a28r13t91i89n 65H76o79f26e89r 7462835948234

Pořád říkám, vraťme se před Maastricht a Lisabon, zrevidujme Římské smlouvy, zrušme ničivý a okrádací mechanismus v podobě eurodotací a budu první, kdo si připne na anténu evropskou vlajku....

+2/−1
21.3.2013 15:32

J29a83r90o11s63l44a66v63a 90K72a50n91i41o82k73o65v65á 7102789882737

Přesně !R^

0/−1
21.3.2013 21:50

J17i86n71d22ř77i78c14h 33B61e98l37l32i38n39g 9677905256364

Myslíte návrat k Evropě, jak ji viděl  Walter Hallstein?

0/0
22.3.2013 17:34
Foto

D70a29n65a 16H34a23n85g42e24b79r87a67u17k 7531379322149

Ten Klaus je jako chameleon. Za komnunistu se mel dobre, po revoluci se mel dobre. Od komunistu se nechal zvolit prezidentem, tunelarum udelil amnestii, EU jen kritizoval a ted se chce na ni prizivovat.

+3/−5
21.3.2013 12:59

S79l37a73v73o96m49í55r 22B65e27n12e88š 6262827820454

Vy si prostě neumíte představit, že někdo může chtít něco udělat třeba i jen pro propagaci svých názorů. Podle Vás je asi vše, co kterýkoli člověk udělá, zištné.

Ne všichni lidé jsou zištní v každém svém kroku. Nesmíte to posuzovat podle sebe.

+4/−1
21.3.2013 13:53

J35a96r48o22s44l73a34v75a 12K89a51n48i15o30k73o83v52á 7742139442117

Paní se drží hesla - podle sebe, soudím tebe !

+1/−1
21.3.2013 21:52

E91d94u60a86r77d 23B75l68a88z72e53k 1673680815235

zavist??? Ano chytri a schpni se maj dobre za kazde doby krom komunismu ale ten tady mebyl nastesi a jen socialismus... Vy se nemate dobre? Ja ano! Jestli vy ne pak je na snade otazka: Jake mate vzdelani a kolik znate jazyku oproti Klausovi?! Nebo co umite a v cem vynikate?!

+3/0
21.3.2013 14:13

D45a36d81a77k 46P62e77t97r 7881570224268

Za komnunistu se měl dobře, pak mám otázku? A kdo se  neměl, když byl volen i nekomunisty.

+2/0
21.3.2013 15:01

J71a25r24o63s26l91a88v69a 66K43a96n21i55o76k22o42v39á 7312429142597

Bože.... kams to duši dal...

0/0
21.3.2013 21:51

J40a26r70o91s33l80a97v 30K76r97a54t27o53c86h32v17í74l 7176857754277

Toto hodnocení sedí víc než pr...l na hrnec. ;-)R^

0/0
22.3.2013 9:08

P88a38v85e27l 27O73d77r64a95z20i45l 6234409437650

Ano, Klaus tyl z přízně soudruhů ve svém luxusním trabantu, zatímco Havel se krčil v ubohém mercedesu. Havel se nejenom nechal zvolit od komunistů prezidentem, ale podle své zkušenosti nechal zavřít Sládka, aby mu tu volbu nekazil. Udělil amnestii zločincům.

Podle vás nesmí v EP sedět nikdo, kdo EU kritizuje? To je slabé i na pokladní z Penny.

0/0
22.3.2013 15:25

J56i82ř75í 77L51i96e29t83a85v77e86c 8893949433459

To je diskuze jak má být. Je tady nějaká spekulace novinářů, ke které se Klaus zatím žádným způsobem nevyjádřil, nikdy zatím neřekl, že by do evropských voleb šel a už vůbec ne, že by to bylo za ODS. Ale tady se dva tábory přou o to, jak by to bylo skvělé nebo jak by to bylo zlé.

+3/0
21.3.2013 12:24

V90i89k55t84o67r 86Z98á86b25r27a35n11s81k64ý 3290988824113

Až se vyjádří, nebude to novinka.

Od toho tady zpravodajské servery jsou, aby přinášely zprávy i z kuloárů. Je pak dobré, když vyjdou, to nasvědčuje o dobré novinářské práci.

0/−1
21.3.2013 13:50

R44a47d63e24k 20J13a55n12č23a68ř90í26k 7911234458

Mám dojem, že drtivá většina příznivců co největšího volného trhu a liberalismu v EU a zároveň co největšího důrazu na národní státy a uplné eliminace zákonodárství EU si neuvědomuje základní rozpor mezi těmito procesy. Buď existuje protekcionistické chování státu, cla, dumpingy atd. (ochrana vlastního trhu a vlastních firem) nebo naopak volný trh mezi státy a volné obchodování v bezcelní zóně. Jenže právě třeba antidumpingové clo se uvaluje na nekalé jednaní, nebo cenovou válku ze zahraničí, kterou nemají domácí produkující jak vyhrát. Například bylo takové clo svého času uvaleno na počítačové paměti z Jižní Korei, protože se zjistilo, že jsou dotovány jihokorejskou vládou. Jak se může na volném trhu česká firma bránit třeba francouzské, pokud francouzský parlament se rozhodne z daní Francouzů dotovat právě tenhle segment? Jedině omezením volného pohybu zboží z Francie cly či zákony, které by neumožňovaly Francii tento segment dotovat. Volný trh a společná legislativa jdou spolu ruku v ruce. Nemají bez sebe jak fungovat jinak se přirozeně volný trh otupí různými dílčími protekcionistickými akcemi národních států. To jak má ta legislativa vypadat a zda je současná legislativa správná je pak uplně jiná debata.

+2/−3
21.3.2013 11:34

J96a36n 43G78a92l78t 9501452793298

Pokud se jihokorejci rozhodnou že budou tak hodní a budou nám přispívat abychom měli levnější počítače, tak je to špatně ?  No panejo asi bychom měli zrušit charity co kdyby náhodou chtěli dávat lidem něco zdarma.....

Pravda je taková že pokud někdo něco dává tak bychom toho měli maximálně využít, oni na tom prodělávájí a je jen otázkou času než se tomu vzepřou a skoncují to. Kéž by mě tahle "podváděli" lidé s kterými obchoduji ;-D

Mezitím pochopitelně trpí jejich odvětví, protože nemá motivaci se rozvíjet když má takovou konkurenční výhodu a jakmile se jim odebere berlička tak spadnou.

+4/0
21.3.2013 11:41

R75a37d38e37k 67J93a64n51č92a67ř10í66k 7961204148

Problém je v tom, že takovou cenovou válkou můžou na daném území zničit dané firmy, vyrábějící ten samý produkt a poté nasadit nové monopolní ceny. Proto si státy obecně chrání trh cly.

0/−2
21.3.2013 11:46

J49a87n 66G32a58l85t 9881672173278

Pokud by nastavili monopolní ceny je jen otázkou času než se objeví konkurence. Jednoduše řečeno neexistuje empirický případ z historie kdyby se něco před čím vy varujete stalo.

Nezapomeňte že pokud zkrachuje firma neznamená to že by se všechny ty stroje a zkušenosti lidí vypařili ....

 (A nezapomeňte na spoustu lidí co kupuje věci jen proto že byli vyrobené u nich .... třeba to naše pohrdání polskými potravinami a kupování českých)

+3/0
21.3.2013 11:58

J22a36n 40H82o44n46d36a 9598742324454

Nestalo, protože to bylo zastaveno.

0/−1
21.3.2013 15:08

J32a52n 36G78a33l18t 9741102193668

Kdy ? Kde? Jediné příklady v historii kterých jsem si vědom byli jen díky pomoci státu. Ale poučte mě. Navíc v naprosté většině států byli "antimonopolní" zákony schváleny až na začátku 20.stol.

To předtím tedy muselo být plno monopolů co stanovali monopolní ceny a "okrádali" zákazníky..... já se ptám kdy, kde a kdo.

+1/0
21.3.2013 15:28

I53v97o 41V65a29r75g22a 5445954331118

Zase tlačíš naprosté kraviny. Někdy v minulosti tě praštila do hlavy informace, že Liberalismus je sprosté slovo a od té doby ho máš pořád před očima. Splácáváš dohromady dvě věci. Ekonomiku a politiku. Ekonomický model EU s volným a otevřeným trhem byl původním cílem, než si z něj noví mocipáni udělali projekt politický, kde ekonomika jde stranou až za politické ideje. Tyto dvě věci jdou proti sobě, nikoliv liberalismus a volný  a svobodný trh. Základním požadavkem na Liberální Evropu z hlediska hospodářství, je samozřejmě nastavení stejných pravidel pro všechny. To znamená konec dotací, konec subvencí, konec pobídek, konec zvýhodńování a úplné oproštění vměšování se státním úředníkem do tržního hospodářství. Potom nikdo nemusí politicky řešit zvýhodňování francouzských zemědělských produktů na úkor těch třeba Řeckých a td. To je cíl liberalizmu v hospodářství, v tržní ekonomice. Proto když hovořím o tom, že nikde žádný skutečný hospodářský liberalizmus v Evropě není, tak to znamená, že není a taky to znamená, že plácáš naprostý blbosti, když ukazuješ na Kypr jako důsledek liberálního hospodářství a pod :-) V současné direktivou svázané Evropě vládne hospodářství politicko-socialistický směr.

+4/0
21.3.2013 12:01

J59a14n 58H29o63n41d35a 9248112344414

"Volný" trh a liberalismus jsou špatné jako ideologie. Liberalismus je špatný ismus. Ono totiž nestačí si ten pojem pouze přeložit :-) Jde o to, že produkuje koloběh, který je sebedestruktivní, proto je špatný.

http://www.ceskapozice.cz/magazin/recenze/volny-trh-neexistuje

0/−2
21.3.2013 15:07

J89a37n 36G52a70l98t 9571362843198

prosím stručně vysvětlete co si představujete pod pojmem liberalismus (protože to znamená všude něco jiného a v USA si tak třeba říkají socialisté), a proč je to podle vás špatné.

+1/0
21.3.2013 15:31

J86a62n 79H10o25n80d19a 9158452314474

Liberalismus je stupidní již proto, že logicky nemůže fungovat. Například v otázce migrace. Lidé svobodně migrují, usazují se, kde chtějí, ale najednou vzniknou problémy. Emigranti se svobodně sdružují do komunit, vznikají celé čtvrtě a gheta, kde roste kriminalita a ejhle vzniká problém. Mezi místními vzrůstá fundamentalismus a dochází k silným rasistickým projevům. Jestliže zastánci liberální ideologie začnou prosazovat silné regulace bránící volnému pohybu, aby zabránili rostoucímu fundamentalismu, tak již jaksi nemohou být věrni své liberalistické ideologii. Tedy na začátku toho všeho byl liberalismus, který vyprodukoval fundamentalismus, ale v rámci své ideologie se mu jaksi nemůže bránit, protože pak již není příliš liberální :-) Ve spojení s trhem je to podobné. Jinými slovy, EU je v této divné směsi liberálně demokratické kapitalistické ideologie až po uši.

0/−1
21.3.2013 15:57

J78a74n 33G93a10l92t 9241312213298

Ale problémem přece není migrace ! Pokud ty lidé migrují za prací tak se přizpůsobí - protože jim nic jiného nezbyde - najít zaměstnání bez znalosti řeči je daleko težší a umřít hlady nikdo nechce. Problém je štědrý sociální stát který jim umožňuje se sem přistěhovat a nepracovat.

Nicméně máte pravdu že pokud máte směsici tak to holt dělá problémy, to nicméně samo o sobě neznamená problémy liberalismu.

+1/0
21.3.2013 17:22

J19a50r71o87s35l29a96v37a 42K69a72n38i11o65k89o37v17á 7442329842517

volný trh nezávisí od EU

0/0
21.3.2013 21:55

J23a98r21o91s98l92a82v 96T69a56c70h94o81v79s27k57y 2242730674200

Dobra zprava, preji si aby se tam dostal a ukazal cele te slavne EU zac je toho loket.

+6/−7
21.3.2013 11:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.