- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak, nejen, ze nadpis i skoro cely clanek je jako z Blesku, ale navic to jeste urcite vyusti v nejake bezpecnostni opatreni v EU.. Bud budou odted muset jezdit vzdy dva kamionaci, aby jeden druheho dokazal zastoupit v pripade bezvedomi a nebo se do tiraku budou instalovat "zivaky" stejne, jako se instaluji do lokomotiv.
U nás by bohužel při prvním nárazu prorazil svodidla do protisměru
10 kiláků v bezvědomí? Zřejmě dobrej oddíl...
STS Chvojkovice - Brod! Nebo spíš SKS.
A proto opakovaně narážel do svodidel... Tady se člověk doví perly...
Tak hlavě že to Semir Gerkhan zvládnul.
a navíc mu v bezvědomí odpadly obě protézy
A to mu je 48. Až budou brázdit dálnice 70-tiletí kamioňáci, to bude mzec...
s moderním vybavením tahače by to nemusel být takový průšvih. Myslím, že není problém monitorovat zdravotní stav řidiče a podle toho automaticky zasáhnout, případně mu i automaticky zavolat zdravotní pomoc.
Hlídání pruhu, či hlídání distancu od vpředu jedoucích vozidel a automatické zastavení už bezpečně funguje. Monitorovat tep, případně pohyby hlavy či očí už nemůže být takový problém.
Většina tiráků na dálnici zapne tempomat a pak když auto má v pořádku geometrii tak není problém aby jelo samo není li tam zatáčka.Párkrát jsem viděl poláka jak jede a na volantu má rozložené noviny.a čte.Dokonce dokáží jet ve skupině na minimální rozestup tak proč ne.Zastavit takový kolos však je docela problém.Škoda,že v článku nic nepíší o tom jak ho nakonec zastavili.
Taky by mě to zajímalo. Vybrzdit to nejde, paliva to má spoustu...
Plácněte sem ještě jednu dvě pitomosti a v dnešní směně vedete. Cechl nepřišel.