Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český řidič ujel v Německu deset kilometrů po dálnici v bezvědomí

Český řidič kamionu během jízdy po dálnici A6 na jihozápadě Německa upadl do bezvědomí a vozidlo pak bez kontroly urazilo dalších deset kilometrů, než se ho podařilo zastavit. Informovala o tom policie v Heidelbergu, podle níž čtyřicetitunový kamion jen zázrakem nikoho nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a42r16t19i72n 25P94r46o39s36t18ý 9270793190149

Tak, nejen, ze nadpis i skoro cely clanek je jako z Blesku, ale navic to jeste urcite vyusti v nejake bezpecnostni opatreni v EU.. Bud budou odted muset jezdit vzdy dva kamionaci, aby jeden druheho dokazal zastoupit v pripade bezvedomi a nebo se do tiraku budou instalovat "zivaky" stejne, jako se instaluji do lokomotiv.

+1/0
21.3.2013 19:36

J74a96n 52S84l68o88v17í53k 7307272455811

U nás by bohužel při prvním nárazu prorazil svodidla do protisměru :-(

0/0
21.3.2013 10:45

R66a30d86i38m 36Z29e39h17e52r 3274450143561

10 kiláků v bezvědomí? Zřejmě dobrej oddíl...

+1/0
20.3.2013 23:17

M82i58c76h20a83l 24K33u79c92h56t18a 6653264654482

STS Chvojkovice - Brod! Nebo spíš SKS;-).

+1/0
21.3.2013 6:35

P28e80t45r 94V65o39s85t19r72ý 3238320143306

A proto opakovaně narážel do svodidel... Tady se člověk doví perly...

+1/0
20.3.2013 22:43

P25e29t41r 10V54o64s36t60r72ý 3188780643116

To je reakce na kolegu Procházku.

0/0
20.3.2013 22:44

T81o74m19á55š 83K43u50c23h40a35ř 3407431818771

Tak hlavě že to Semir Gerkhan zvládnul. ;-)

+6/0
20.3.2013 21:36

J37a60n 90K51r23a78t24o65c94h44v56í46l 8108467390521

A kde byl Tom Kranich?

0/0
20.3.2013 23:01

M70i89r21e31k 87K71a77l46u81s 7886314525878

a navíc  mu v bezvědomí odpadly obě protézy ;-D

+1/−3
20.3.2013 20:40

J67i50t57k40a 85K22l94í76m73o31v28á 6109447459650

a vypadlo skleněný voko....

0/0
20.3.2013 22:22

P83e92t32r 29T35r68u56h93l61a92ř55í84k 3720321116657

Ať žije tempomat

+1/−3
20.3.2013 20:05

L47i38b52o10r 66F82i25l81á46k 3930175143153

A to mu je 48. Až budou brázdit dálnice 70-tiletí kamioňáci, to bude mzec...

+24/−13
20.3.2013 19:03

J28i98ř68í 46Z19ý89k87a 9369383951120

s moderním vybavením tahače by to nemusel být takový průšvih. Myslím, že není problém monitorovat zdravotní stav řidiče a podle toho automaticky zasáhnout, případně mu i automaticky zavolat zdravotní pomoc.

Hlídání pruhu, či hlídání distancu od vpředu jedoucích vozidel a automatické zastavení už bezpečně funguje. Monitorovat tep, případně pohyby hlavy či očí už nemůže být takový problém.

+14/−4
20.3.2013 19:41

T94o28m56á74š 47R83ů52ž76i16č48k12a 5288973508584

A kd oto zaplatí?

+3/−4
20.3.2013 19:56

J79i86ř13í 29Z66ý31k46a 9139723651270

pokud po tom bude celospolečenská poptávka a EU/stát to protlačí jako povinnou výbavu (stejně jako ESP u osobáků), tak to zaplatí dopravci a nakonec samotní zákazníci. Pokud by to stálo 100000 Kč, tak při obvyklé životnosti tahače 500000 km, by to stálo 0,2Kč/km. To si myslím, že není tak velká částka. A to jsem uvažoval nad nejhorším scénářem. Při povinném vybavení ta cena spadne a životnost tahače může být i delší.

+9/0
20.3.2013 20:02

P87a69v37e81l 18N72o89v68á57k 7891756769783

já do toho tedy nevidím, ale není 500 000km ještě silně podhodnocený odhad?

+2/0
20.3.2013 20:06

V27l95a65d54i35m40í94r 48M79e87n52d83i 3622719771246

Je ,určite je. Bežne sú v premávke kamiony ktoré majú najazdené slušne nad milion km.

+2/0
20.3.2013 20:09

J34i90ř73í 65Z73ý92k82a 9299263711350

ano je, tuhle "hranici" jsem zvolil kvůli tomu, že při tomto nájezdu dochází obvykle k odprodeji tahače a pořízení nového (ať kvůli emisím, či ukončení leasingu atp.). Náklady na výbavu hradí obvykle první kupující, cenu ojetiny to nijak zvlášť nezvedne.

+7/0
20.3.2013 20:16

P48a79v54e92l 34P61e72t34r 7272512581606

pane Zýko,napište mně prosím,kde se takto mění tahače,to bych tedy chtěl vidět a osobně se tam půjdu zeptat,dělám totiž v dopravě.

0/0
21.3.2013 8:43

P88a12v55e20l 55O12d90r43a16z25i74l 6734699597140

Tak to musíte bejt vélikej borec.

0/0
21.3.2013 9:51

V53l78a25d20i61m10í77r 31M23e61n46d93i 3332739681326

Odpoviem za pána Zýku. Robí to dosť vela firiem. Jedna ma práve napadla BT Transport 4 roky 500000 km odpredaj a kupujú sa nové.

0/0
21.3.2013 10:18

P13a77v87e82l 31P66e77t18r 7552562221306

je vidět že p.Zýka je zřejmě všeználek,tak ho nechejte dál šířit fantasmangory.;-D;-D

0/0
21.3.2013 8:40

V94l11a39d81i72m61í94r 12M14e88n22d66i 3652389851876

Asi tak, rozumný príspevokR^

+1/0
20.3.2013 20:07

I51v33a13n60a 84M58e96n64z24l12o91v32á 6823233797788

Kde jste vzal ,že nákl. vozidlo má životnost 500 000 km. Při dnešních cenách za přepravu nákladák se ještě nevyplatil.

0/0
20.3.2013 21:25

V37l26a36d21i57m56í80r 66M18e40n45d25i 3352639781696

Snímač na monitorovanie očí vodiča s následným upozornením sa už do niektorých vozidiel montuje .

+1/0
20.3.2013 19:56

P81a28v21e89l 41P19e38t71r 7272252121926

do nákladních? kterých prosím?

0/0
21.3.2013 8:44

V33l78a75d92i41m64í84r 98M30e55n52d36i 3962489811246

Volvo 500 EVV Ocean Race, Napríklad.

0/0
21.3.2013 10:20

L75i77b52o33r 69F82i93l20á94k 3640765433913

Ideální by bylo, kdyby jako závozník jezdil lékař...

+3/0
20.3.2013 20:44

I57v44a64n25a 26M80e18n19z88l72o98v65á 6403873677528

Zapomněl jste ještě aby s nimi jezdily "děvčata.";-D

+1/0
20.3.2013 21:28

L43i47b18o48r 54F77i17l30á46k 3260895863283

Děvčata potřebuje, když kamion stojí. A ne jenom kamion...

0/0
20.3.2013 22:06

J57a75n 49P68a27v21e45l62k63a 3977811504351

Devcata to zpusobila.

0/0
21.3.2013 0:51

T17o34m18á84š 61K43u48c42h87a44ř 3397271128701

A rovnou k tomu připojit automatický defibrilátor, který dá řidiči ránu. To by pak mohli jezdit i do sta let.;-D

+1/0
20.3.2013 22:50

P26a16v48e76l 22P90e97t52r 7192452671576

Vy jste se musel vrátit z jiné planety,co?Pokud vím a vím dobře v současné době nedělají 3/4 dopravců pořádně ani základní servis aby ušetřili a Vy tu takové nesmysly.Svatá prostoto.

0/0
21.3.2013 8:36

F46r42a45n19t38i32š86e21k 38P73r41u12d85k71ý 8832571402681

zasmal jsem se, ale ono to k smichu neni :-/

+4/−2
20.3.2013 19:46

J10o91s14e30f 47H19o53g61e24r 9921874746883

Chlapče,nevím,jak se cítíte ve Vašem věku Vy,ale nechápu,proč si myslíte,že zdravý chlap je v 70 letech jako řidič odepsaný!Sám pracuji jako řidič autobusu a je mi téměř 61 let.Nepomýšlím na penzi,naopak se těším,že pokud budu zdráv,budu pracovat ještě minimálně 5 - 6 let.Znám mnoho kolegů kolem 70 let,kteří dělají tuto práci.Je to totiž o životosprávě,kondici a každoroční lék.prohlídce.Myslíte,že 30 letý vychlastaný narkoman je na tom lépe než vysportovaný sedmdesátník?

+25/−2
20.3.2013 19:54

M56i38l56e37n 14L24e12n36a 5408394858685

je nutne si casto kontrolovat tlak, (mit doma meric tlaku), aby k tomuto problemu neprislo, vetsina lidi kolem 40- 50 let to ani nevi. proto se divime, ze nekdo najednou zkolabuje.

+1/0
20.3.2013 20:15

V75í78t 75N30o85v76á15k 5104915151439

hypochondr?

0/0
20.3.2013 22:32

V53l53a69d30i39m75í57r 63M10e69n27d10i 3582419541706

Podla mňa zodpovedný človek, nie hypochonder. A kto to nerobí, tak to je tak  trošku  hazardér...

0/0
20.3.2013 23:44

E71d92a 31D25r83á44b69e14k 7529692183597

odepsaný určitě není, může zcela bezpečně jezdit i v 75ti, až do infarktu

+3/0
20.3.2013 20:28

M43a30r28e78k 26H61r97u72b13y 6537842361808

No, ridic by mel mit alespon nejaky zrak, a take urcitou schopnost reakce. A u tiraku se taky predpoklada urcita fyzicka - je vhodne si treba dotahnout kurty a vubec zkontrolovat naklad, aby se nam po silnicich nevalely kontejnery jako nedavno na prazskem okruhu... Bohuzel doktori nenesou zadnou realnou odpovednost, takze daji razitko kazdemu :-/

+1/0
20.3.2013 22:39

P97a40v96e14l 84P54e15t11r 7422442951486

pane Hogere,protože v dopravě pracuji,znám Vámi popsaného řidiče.Zajisté jezdíte nějakou linku,kde denně najedete cca 250 km,že?Bláhově totiž srovnáváte mnou popsaného řidiče a řidiče MKD,který musí ujet cca 12 tis.km a více aby se uživil.Potom tedy jezdí den-noc a tak dokola a věřím že přitom dodoržuje 561.Tento řidič by se Vám zřejmě vysmál s Vaší životosprávou,káva a cigarety a kondicí,možná tak odpoalchtovat návěs,to je jeho celý sport.

0/0
21.3.2013 8:54

V45l34a93d20i49m11í60r 59M95e64n37d66i 3722259321596

Mozgová príhoda ,alebo srdečný kolaps môže postihnúť aj relatívne mladých ludí.

+6/0
20.3.2013 19:59

P56a40v73e88l 45H70o78r42á37k 8681563305712

Důchod od 70 ovšem neznamená, že lidé budou tak dlouho pracovat. Většina bude cca od 50 na podpoře.

+4/0
20.3.2013 20:47

J34i49ř20í 77Z76ý65k12a 9129173741860

naopak - zaměstnávat důchodce se sakra vyplatí. Ať z hlediska finančního nátlaku - "potřebuješ prachy? Tak buď rád, že nějaký dostáváš a makej. Jinde by tě ani nevzali". To platí i pro lidi předdůchodového věku.

Vyplatí se to i z hlediska vytěžování, kdy jej platíte jen ve chvílích kdy pro něj máte zakázky, tj. nedostává stálý plat a tyto "fušky" má jen jako přilepšení k důchodu. Chlapík živící rodinu by se na takový job vykašlal.

+1/0
20.3.2013 22:00

P21a21v58e47l 82H66o39r95á18k 8431323105172

To je možná pravda v případě dnešních důchodců, ale já o důchodcích nepsal.

0/0
20.3.2013 23:23
Foto

P37e90t24r 62P69r69o39c32h82á92z92k62a 3292906852134

Většina tiráků na dálnici zapne tempomat a pak když auto má v pořádku geometrii tak není problém aby jelo samo není li tam zatáčka.Párkrát jsem viděl poláka jak jede a na volantu má rozložené noviny.a čte.Dokonce dokáží jet ve skupině na minimální rozestup tak proč ne.Zastavit takový kolos však je docela problém.Škoda,že v článku nic nepíší o tom jak ho nakonec zastavili.

+13/−3
20.3.2013 18:52

J20a10n 18K56o17z59á48k 7615448199378

Taky by mě to zajímalo. Vybrzdit to nejde, paliva to má spoustu...

+3/0
20.3.2013 19:28

J60i29ř38í 56Z71ý79k49a 9489533811190

leda poškodit vzduchovou soustavu. Jakmile není vzduch - aktivují se brzdy.

+3/0
20.3.2013 19:35

A19n54t55o94n34i17n 47K47a74d19l31c46e69k 9802879891796

Presne na to jsem myslel, ze bych mu odstrelil vzduchove nadrze.

0/−1
20.3.2013 22:38

J75a71k85u15b 97Š89a89f83a39n20d83a 7525737441891

Pokud se nepletu, většinou je na návěsu vzadu (po obou stranách) přepínač vzduchových brzd kterými by to mělo jít zastavit. Obšas mám chuť stáhnout okénko a přepnout to.

0/0
21.3.2013 2:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.