Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český řidič ujel v Německu deset kilometrů po dálnici v bezvědomí

Český řidič kamionu během jízdy po dálnici A6 na jihozápadě Německa upadl do bezvědomí a vozidlo pak bez kontroly urazilo dalších deset kilometrů, než se ho podařilo zastavit. Informovala o tom policie v Heidelbergu, podle níž čtyřicetitunový kamion jen zázrakem nikoho nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a31r15t36i60n 46P72r63o42s38t26ý 9190463540679

Tak, nejen, ze nadpis i skoro cely clanek je jako z Blesku, ale navic to jeste urcite vyusti v nejake bezpecnostni opatreni v EU.. Bud budou odted muset jezdit vzdy dva kamionaci, aby jeden druheho dokazal zastoupit v pripade bezvedomi a nebo se do tiraku budou instalovat "zivaky" stejne, jako se instaluji do lokomotiv.

+1/0
21.3.2013 19:36

J87a48n 70S73l76o77v61í74k 7827622975861

U nás by bohužel při prvním nárazu prorazil svodidla do protisměru :-(

0/0
21.3.2013 10:45

R42a86d84i71m 66Z57e79h19e44r 3674790963931

10 kiláků v bezvědomí? Zřejmě dobrej oddíl...

+1/0
20.3.2013 23:17

M66i91c20h88a77l 66K79u54c40h45t87a 6973154614202

STS Chvojkovice - Brod! Nebo spíš SKS;-).

+1/0
21.3.2013 6:35

P56e31t73r 61V58o87s31t54r53ý 3548520883746

A proto opakovaně narážel do svodidel... Tady se člověk doví perly...

+1/0
20.3.2013 22:43

P57e52t79r 89V75o81s21t69r63ý 3938840403176

To je reakce na kolegu Procházku.

0/0
20.3.2013 22:44

T39o11m51á95š 72K60u94c68h62a23ř 3937271478161

Tak hlavě že to Semir Gerkhan zvládnul. ;-)

+6/0
20.3.2013 21:36

J45a47n 66K44r35a77t15o95c86h65v96í31l 8338507500911

A kde byl Tom Kranich?

0/0
20.3.2013 23:01

M87i30r51e57k 29K13a56l80u90s 7926154945388

a navíc  mu v bezvědomí odpadly obě protézy ;-D

+1/−3
20.3.2013 20:40

J84i72t38k75a 74K32l96í58m59o62v12á 6439247859970

a vypadlo skleněný voko....

0/0
20.3.2013 22:22

P51e37t54r 28T69r85u16h95l95a57ř25í44k 3190631436837

Ať žije tempomat

+1/−3
20.3.2013 20:05

L98i11b57o79r 33F92i57l74á28k 3930775383673

A to mu je 48. Až budou brázdit dálnice 70-tiletí kamioňáci, to bude mzec...

+24/−13
20.3.2013 19:03

J49i24ř14í 26Z58ý38k63a 9479863351520

s moderním vybavením tahače by to nemusel být takový průšvih. Myslím, že není problém monitorovat zdravotní stav řidiče a podle toho automaticky zasáhnout, případně mu i automaticky zavolat zdravotní pomoc.

Hlídání pruhu, či hlídání distancu od vpředu jedoucích vozidel a automatické zastavení už bezpečně funguje. Monitorovat tep, případně pohyby hlavy či očí už nemůže být takový problém.

+14/−4
20.3.2013 19:41

T78o76m42á27š 59R86ů87ž94i25č77k12a 5428663158734

A kd oto zaplatí?

+3/−4
20.3.2013 19:56

J58i78ř79í 98Z74ý18k76a 9389553421200

pokud po tom bude celospolečenská poptávka a EU/stát to protlačí jako povinnou výbavu (stejně jako ESP u osobáků), tak to zaplatí dopravci a nakonec samotní zákazníci. Pokud by to stálo 100000 Kč, tak při obvyklé životnosti tahače 500000 km, by to stálo 0,2Kč/km. To si myslím, že není tak velká částka. A to jsem uvažoval nad nejhorším scénářem. Při povinném vybavení ta cena spadne a životnost tahače může být i delší.

+9/0
20.3.2013 20:02

P27a60v34e79l 45N21o74v15á10k 7561606409243

já do toho tedy nevidím, ale není 500 000km ještě silně podhodnocený odhad?

+2/0
20.3.2013 20:06

V40l16a82d23i88m46í81r 47M20e83n79d83i 3672869591446

Je ,určite je. Bežne sú v premávke kamiony ktoré majú najazdené slušne nad milion km.

+2/0
20.3.2013 20:09

J12i48ř85í 83Z48ý69k37a 9699443411890

ano je, tuhle "hranici" jsem zvolil kvůli tomu, že při tomto nájezdu dochází obvykle k odprodeji tahače a pořízení nového (ať kvůli emisím, či ukončení leasingu atp.). Náklady na výbavu hradí obvykle první kupující, cenu ojetiny to nijak zvlášť nezvedne.

+7/0
20.3.2013 20:16

P66a60v15e27l 96P48e64t68r 7682342631486

pane Zýko,napište mně prosím,kde se takto mění tahače,to bych tedy chtěl vidět a osobně se tam půjdu zeptat,dělám totiž v dopravě.

0/0
21.3.2013 8:43

P18a60v71e16l 75O53d94r77a34z25i70l 6974189737550

Tak to musíte bejt vélikej borec.

0/0
21.3.2013 9:51

V75l70a78d22i77m56í56r 25M85e15n66d81i 3452129281896

Odpoviem za pána Zýku. Robí to dosť vela firiem. Jedna ma práve napadla BT Transport 4 roky 500000 km odpredaj a kupujú sa nové.

0/0
21.3.2013 10:18

P98a76v33e75l 62P60e25t48r 7632652501896

je vidět že p.Zýka je zřejmě všeználek,tak ho nechejte dál šířit fantasmangory.;-D;-D

0/0
21.3.2013 8:40

V17l18a33d91i88m97í89r 21M84e90n61d44i 3852119191716

Asi tak, rozumný príspevokR^

+1/0
20.3.2013 20:07

I58v74a15n34a 60M59e18n95z31l98o17v28á 6963393927898

Kde jste vzal ,že nákl. vozidlo má životnost 500 000 km. Při dnešních cenách za přepravu nákladák se ještě nevyplatil.

0/0
20.3.2013 21:25

V74l95a97d57i58m53í23r 30M10e96n62d18i 3252889891616

Snímač na monitorovanie očí vodiča s následným upozornením sa už do niektorých vozidiel montuje .

+1/0
20.3.2013 19:56

P50a53v88e87l 59P25e39t56r 7102362691886

do nákladních? kterých prosím?

0/0
21.3.2013 8:44

V90l71a24d55i97m70í69r 88M12e61n22d15i 3612849341626

Volvo 500 EVV Ocean Race, Napríklad.

0/0
21.3.2013 10:20

L95i10b80o42r 19F54i76l52á49k 3150395583663

Ideální by bylo, kdyby jako závozník jezdil lékař...

+3/0
20.3.2013 20:44

I50v57a31n82a 33M39e38n82z17l20o53v28á 6103593877408

Zapomněl jste ještě aby s nimi jezdily "děvčata.";-D

+1/0
20.3.2013 21:28

L75i60b98o55r 36F79i45l93á70k 3150915413203

Děvčata potřebuje, když kamion stojí. A ne jenom kamion...

0/0
20.3.2013 22:06

J32a60n 14P89a32v37e55l94k79a 3887891364241

Devcata to zpusobila.

0/0
21.3.2013 0:51

T18o93m87á21š 65K78u64c67h89a89ř 3577741558521

A rovnou k tomu připojit automatický defibrilátor, který dá řidiči ránu. To by pak mohli jezdit i do sta let.;-D

+1/0
20.3.2013 22:50

P44a21v11e27l 22P17e77t97r 7832502601976

Vy jste se musel vrátit z jiné planety,co?Pokud vím a vím dobře v současné době nedělají 3/4 dopravců pořádně ani základní servis aby ušetřili a Vy tu takové nesmysly.Svatá prostoto.

0/0
21.3.2013 8:36

F29r94a95n70t19i29š22e71k 50P15r58u49d23k76ý 8522411702561

zasmal jsem se, ale ono to k smichu neni :-/

+4/−2
20.3.2013 19:46

J24o76s83e61f 60H67o86g72e23r 9161394956143

Chlapče,nevím,jak se cítíte ve Vašem věku Vy,ale nechápu,proč si myslíte,že zdravý chlap je v 70 letech jako řidič odepsaný!Sám pracuji jako řidič autobusu a je mi téměř 61 let.Nepomýšlím na penzi,naopak se těším,že pokud budu zdráv,budu pracovat ještě minimálně 5 - 6 let.Znám mnoho kolegů kolem 70 let,kteří dělají tuto práci.Je to totiž o životosprávě,kondici a každoroční lék.prohlídce.Myslíte,že 30 letý vychlastaný narkoman je na tom lépe než vysportovaný sedmdesátník?

+25/−2
20.3.2013 19:54

M70i14l79e44n 71L93e28n47a 5558424808515

je nutne si casto kontrolovat tlak, (mit doma meric tlaku), aby k tomuto problemu neprislo, vetsina lidi kolem 40- 50 let to ani nevi. proto se divime, ze nekdo najednou zkolabuje.

+1/0
20.3.2013 20:15

V38í61t 61N13o45v64á45k 5374365351839

hypochondr?

0/0
20.3.2013 22:32

V23l67a44d37i83m46í15r 16M41e54n10d87i 3442439411806

Podla mňa zodpovedný človek, nie hypochonder. A kto to nerobí, tak to je tak  trošku  hazardér...

0/0
20.3.2013 23:44

E46d51a 18D68r43á13b19e31k 7159342683777

odepsaný určitě není, může zcela bezpečně jezdit i v 75ti, až do infarktu

+3/0
20.3.2013 20:28

M51a93r67e76k 45H30r66u76b36y 6667442111498

No, ridic by mel mit alespon nejaky zrak, a take urcitou schopnost reakce. A u tiraku se taky predpoklada urcita fyzicka - je vhodne si treba dotahnout kurty a vubec zkontrolovat naklad, aby se nam po silnicich nevalely kontejnery jako nedavno na prazskem okruhu... Bohuzel doktori nenesou zadnou realnou odpovednost, takze daji razitko kazdemu :-/

+1/0
20.3.2013 22:39

P36a48v96e38l 73P27e69t13r 7822972851286

pane Hogere,protože v dopravě pracuji,znám Vámi popsaného řidiče.Zajisté jezdíte nějakou linku,kde denně najedete cca 250 km,že?Bláhově totiž srovnáváte mnou popsaného řidiče a řidiče MKD,který musí ujet cca 12 tis.km a více aby se uživil.Potom tedy jezdí den-noc a tak dokola a věřím že přitom dodoržuje 561.Tento řidič by se Vám zřejmě vysmál s Vaší životosprávou,káva a cigarety a kondicí,možná tak odpoalchtovat návěs,to je jeho celý sport.

0/0
21.3.2013 8:54

V65l50a19d57i23m32í59r 76M37e63n47d85i 3322519231756

Mozgová príhoda ,alebo srdečný kolaps môže postihnúť aj relatívne mladých ludí.

+6/0
20.3.2013 19:59

P64a53v79e17l 16H28o16r64á22k 8911403175982

Důchod od 70 ovšem neznamená, že lidé budou tak dlouho pracovat. Většina bude cca od 50 na podpoře.

+4/0
20.3.2013 20:47

J73i67ř94í 81Z58ý78k79a 9569293221440

naopak - zaměstnávat důchodce se sakra vyplatí. Ať z hlediska finančního nátlaku - "potřebuješ prachy? Tak buď rád, že nějaký dostáváš a makej. Jinde by tě ani nevzali". To platí i pro lidi předdůchodového věku.

Vyplatí se to i z hlediska vytěžování, kdy jej platíte jen ve chvílích kdy pro něj máte zakázky, tj. nedostává stálý plat a tyto "fušky" má jen jako přilepšení k důchodu. Chlapík živící rodinu by se na takový job vykašlal.

+1/0
20.3.2013 22:00

P84a34v22e71l 11H20o15r32á13k 8921483395272

To je možná pravda v případě dnešních důchodců, ale já o důchodcích nepsal.

0/0
20.3.2013 23:23
Foto

P78e21t47r 43P54r44o30c90h51á76z63k95a 3512136732714

Většina tiráků na dálnici zapne tempomat a pak když auto má v pořádku geometrii tak není problém aby jelo samo není li tam zatáčka.Párkrát jsem viděl poláka jak jede a na volantu má rozložené noviny.a čte.Dokonce dokáží jet ve skupině na minimální rozestup tak proč ne.Zastavit takový kolos však je docela problém.Škoda,že v článku nic nepíší o tom jak ho nakonec zastavili.

+13/−3
20.3.2013 18:52

J43a29n 44K40o45z32á81k 7165448629118

Taky by mě to zajímalo. Vybrzdit to nejde, paliva to má spoustu...

+3/0
20.3.2013 19:28

J86i18ř14í 16Z34ý38k76a 9139463411460

leda poškodit vzduchovou soustavu. Jakmile není vzduch - aktivují se brzdy.

+3/0
20.3.2013 19:35

A11n83t91o52n42i56n 57K75a58d17l41c59e68k 9722139971816

Presne na to jsem myslel, ze bych mu odstrelil vzduchove nadrze.

0/−1
20.3.2013 22:38

J56a39k40u98b 90Š42a43f82a47n69d38a 7675747981361

Pokud se nepletu, většinou je na návěsu vzadu (po obou stranách) přepínač vzduchových brzd kterými by to mělo jít zastavit. Obšas mám chuť stáhnout okénko a přepnout to.

0/0
21.3.2013 2:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.