- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by pomohlo našemu zdravotnictví a pacientům pravidelné zveřejňování která pojišťovna je trvale v minusu a které pojišťovny hospodaří beze ztrát, případně i se ziskem. Pacienti pak mají možnost vhodně pojišťovnu změnit dle svého uvážení.
Pro zacatek by stacilo, kdyby VZP zasilala kazdorocni vypis z uctu. To, ze za 20 let existence nezvladli takovouhle trivialni zrejme neukazuje moc velkou snahu o efektivni spravu penez.
Na štěstí nejsem pojištěncem VZP a doufám že se jím nedobrovolně nikdy nestanu, jen by mě zajímalo jestli někdy budou mít ten svůj IZIP. Pro ilustraci, moje OZP má již 2 roky obdobný systém VITA KARTA jak pro web tak pro mobil je naprosto geniální a hlavně funguje
tak přátelé,naše zdravotnictví padne do dvou let totálně na hubu a bude se muset urychleně něco stát,už teď je to průser jak mraky-většina nemocnic nemá na základní péči!!!!
aasi jako v duchu hesla: dávám jim rok maximálně dva
Prevence vzdy vyjde levneji nez nasledna pece. Z tohohle pohledu funguji "regulacni" poplatky presne obracene. Co by ale financim pomohlo daleko vic - kdyby se ve zdravotnictvi (a nejenom tam) prestalo tak bezuzdne krast
Nojo, jenže když něčemu zabráníte, tak se těžko vyčíslí, kolik jste vlastně státu ušetřil. Kdo umí spočítat, kolik tisíc na osobu je ještě efektivní investice do prevence?
(A další stupeň těžkého posuzování přijde máte-li rozhodnout, jaká prevence má být podporována. Osobně bych třeba zvýhodnění za pravidelné preventivní prohlídky uvítala - i když v mém případě by šlo jen o částečnou náhradu nákladů ušlých příležitostí. Naopak příspěvek na vitamínové přípravky mi připadá absurdní - podporuje suplování vyvážené stravy chemií.)
Největšim problémem zdravotnictví,jsou zbytečné výkony,kdy tě používají jako zdroj !Není účelem tě vyléčit efektivně,ale tak ,aby z tebe jako pacienta byl co největší zisk
Asi né největším ale problémem určitě. Na vyšší příčku se dle mého například zařadí fiktivní výkony, které si pacienti nezkontrolují na výpisu od pojišťovny a zbytečné kontroly s drahými vyšetřeními, jejichž nadužívání doktorům nikdy nikdo nedokáže. (Zatímco předraženou léčbu jsem na sobě zatím nepostřehla, zbytečná vyšetření a nekonečné kontroly vyžaduje prakticky každý specialista.)
Zdá se mi to nebo jsou v tom článku nad míru hojné stylistické a shodové chyby?
Všichni to ví že politici jsou největší paraziti.
Nevím na co jsou ve správních radách politici. Jsou to pro ně jen další trafiky bez jakéhokoliv přínosu.
odpovidate si sam. Je to ale naopak, do politiky se chodi kvuli mistum ve spravnich radach !!!!
Včera jsem byl s maminkou na vyšetření u specialisty. Diagnóza zní TEP (výměna kyčelního kloubu). Maminka se pohybuje pouze s bolestmi. Pan doktor nám sdělil, že bychom mohli přijít na řadu za 3 měsíce. Že na to kapacity mají. Bohužel zdravotní pojišťovna prý nemá dostatek prostředků na úhradu a tak musíme čekat 14 měsíců. Katastrofa. A to nás ve sdělovacích prostředcích krmí informacemi, že si počkáme tak maximálně 1/2 roku. Že by lži?