- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak toto téma se do Radničního zpravodaje 4/2013 asi nevešlo. Zřejmě je projekt pohřben. Silnice a křižovatka U Trojice, trolejová smyčka u Lídla, lávka na Duklu .............. a 2 stromy. Rád bych vysvětlení. Ale asi nebude.
2 stormy a které? Na Špici jich padlo alespoň 200 - totální devastace parku. A kde jsou Zelení ? Nechápu myšlení radnice ani těch Zelených. Chybí komunikace, paní primátorko a schopní lidé na radnici něco udělat pro Pardubice. Konkrétně příklad : jistý pan náměstek propaguje nesmyslný tunel před Zelenou branou, protelefonuje majlad za peníze daňových poplatníků, odjede si na dovolenou jen tak a ono se nic nestane. Co se ještě musí stát ? Bohužel ty Pardubice tak vypadají. Jaký pán takový krám.
pardubické nádraží , svědek zašlé slávy ,
tam scházejí se rajdy z lapáku ,
jak na pastvu dojné
Další blbost byla u toho autobusáku zrušit zastávku MHD, která tam byla krásně u toho a dobře obsluhovala ty, kteří do PA přijeli autobusem, kvůli pitomý benzince. Když někdo přijede do PA autobusem, může si loknout trochu Naturalu, že jo... Před kterým lobbistickým ... si tenrkát radnice hrcla na ..., asi nebude těžký si domyslet. A teď MHD u autobusáku ve směru od města blokuje jízdní pruh na frekventované silnici. BRAVO, tehdejší RADNICE
Úplně by stačilo ten autobusák dát trochu do pucu a mezi ním a vlakovým nádražím natáhnout nadchod nebo podchod (obojí má podchody, dalo by se to spojit).
A pak nemusej ten autobusák stěhovat.
To je jako problém k těm stromům přijít v noci a pokácet je? Aktivista by měl zaplatit všechny vzniklé škody.
A on je to takový problém postavit zastávku o metr vedle? Problém je v tom, že pardubičtí radní se chovají k městské zeleni, jako by to byl veřejný nepřítel. A daří se jim ji likvidovat velmi úspěšně. Nedivím se, že aktivisté brání každý strom zuby nehty, protože by tu za chvíli žádný nezbyl.
Co vlastně dělá takovej aktivista? Jakou má práci, že se může ve dne přivazovat ke stromům? Nebo co ho vlastně živí?
Aktivisté jsou kolaboranti pracující pro cizí firmy. Pravděpodobně některá firma nevyhrála konkurs na přestavbu nádraží, tak si zaplatila "aktivistu", který do toho bude šťourat tak dlouho, až jeho firma vyhraje zakázku. Aktivistu obvinit z poškozování veřejného zájmu a okamžitě zavřít.
To jsou prostě Pardubice a jejich "schopní" radní.
Když vyhnali Gočára s územním plánem města, tak uspěl v nedalekém Hradci Králové. A Hradec z toho konceptu, vnitřního a vnějšího okruhu, žije v podstatě dodnes.
Pohroma nesystémového řešení dopravy a výstavby v Pardubicích je přímo do nebe volající.
Zase stromy. Píchněte do nich rtuť a počkejte
Jestli to celé není náhodou úplně jinak, když "Je totiž pravda, že i ze strany odborníků se stále častěji ozývají hlasy, že navrhované řešení přinese velké dopravní potíže," dodal Michal Koláček.
Pan Koláček neřekl nic objevného. Řešení přinášející velké dopravní potíže mají v Pardubicích bohatou tradici. Ano, vinou blbců, jak píší někteří diskutující níže. Nikoliv však z řad "ekoteristů".
Snad se konečně něco změní k lepšímu, když hlavní odpovědný architekt oddchází "z osobních a zdravotních důvodů".
Ale podle auditu by měla spíše směřovat před soudní stolici, kde by jí členství v ODS už nemělo pomoci k ovlivnění rozsudku.