Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V politice jsem za patnáct let udělal jedinou chybu, říká Jakub Pánik

Podepsal čestné prohlášení, že nemá nic společného s firmami, které se hlásily o zakázku na opravu Becherovy vily. Sedl si pak do komise pro otevírání obálek a přitom byl obchodním ředitelem firmy Prefa-Beton Cheb, která se do soutěže hlásila. Jakub Pánik, krajský zastupitel a předseda ČSSD v kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L38u53c42i51e 67Š13t32a57t56s46k29á 2115729

A ještě si dovolím dovětek. Ono je jasné, že už z podstaty rozhodování - výběrové řízení, čili musí někdo z nějaké komise rozhodnout - vybrat - je jasné, že nikdy nebude výběr nestranný. Prostě proto, že to není např. los. Ale to všichni víme, že u nás v KV kraji není ani los losem. I to umíme zařídit. Vždycky vyhraje něčí kamarád, nebo kamarád kamaráda. Tak to prostě je. Problém je, když vyhraje opravdu nevýhodná nabídka, klasikou jest vyřazení levnější nabídky konkurence, protože nesplňuje nějaké další přilepené zadání. A druhá věc je, že nesmí vyhrávat stále stejní kamarádi. To je taky špatně, když nic jiného, blbě to vypadá a vzbuzuje to závist. Čili, milí politikové napříč pol. spektrem, rozumím vaší snaze o zabezpečení své rodiny a rodin svých kamarádů. Jen to prosím dělejte tak, aby z veřejným peněz vznikalo něco, co opravdu potřebujeme a bude sloužit všem. Nechci žít v kraji, kde např. nemají školy pořádné počítače, těch pár stezek pro kola není propojeno nebo zoufale chybí sociální služby, na které stát nemá. Zato máme všelijaké nesmyslné vzdělávací, propagační a bůh ví jaké programy. Zato máme welness v privátních hotelích placené ze zdrojů EU, rozhledny v údolích a další opravdu smysluplné projekty.

+3/0
18.3.2013 10:20

J59a81n 68K67r66p49e94c 5836193374432

tento clanek by mel nest upozorneni na placenou inzerci...

+1/0
18.3.2013 10:08

L57u37c90i72e 14Š65t74a57t96s90k29á 2185599

Pane Pániku, trochu křečovitá snaha o vysvětlení, o které až tak moc nejde. Navíc argumenty, které předkládáte, budou vypadat vždy tak, jak je předloží předkladatel. Odpovězte na jednoduchou věc. Byl jste členem komise a podepsal čestné prohlášení o střetu, spíše nestřetu :-) zájmů? A byla to pravda, když jste byl členem komise, jako stávající či ex zaměstnanec v exekutivě firmy - účastníka a dokonce pozdějšího vítěze výběrového řízení? Lhostejno, které řízení nakonec ta firma vyhrála. Zalhal jste, když jste podepsal, že nejste ve vztahu s žádným subjektem, který se účastní výběrového řízení? Všem je jasné, že ano. Jestli jen Vám stále ne, doporučuji zajet na oblíbený Boží Dar, projít se na čerstvém vzduchu a pak to zkusit ještě jednou promyslet.  To je to, o co zde běží. Kroky lidí, jako jste Vy, budou stát sakra hodně peněz nás všechny - z veřejných rozpočtů. Naprosto rozumím tomu, že odolat je těžké, možná nemožné. Rozhodně to není jen o ČR nebo o UL a KV kraji, kde se ve velkém vysávají peníze z dotací, budují se nesmyslné stavby, naopak nebudují potřebné, vítězí stále stejné firmy a tak dále. To je prostě daň, která se asi zaplatit musí. Problém ale je ten rozsah a naprostá bohorovnost, se kterou k podobným praktikám dochází.

+1/0
18.3.2013 9:42

J24a38k36u78b 68P18á92n31i57k 7187914288

Jako jedna z prvních jste ta, která v některých věcech logicky oponuje, i když s jednoznačným záměrem odsoudit. Proto se Vás zeptám, i když jsem uz opravdu diskutovat nechtěl ( protože toto není diskuze - ale pouze jen dehonestovani ), zda jste přesvědčena, ze jsem byl schopen v komisi pro otevírání obálek cokoliv ovlivnit. To je přece merito veci.

0/−3
18.3.2013 10:08

L87u78c11i31e 16Š65t29a26t98s92k39á 2225589

Pěkný den, to je ten rozkol. Právě, že si myslím, že o to až tolik nejde. Oba dobře víme, že nepotřebujete sedět v nějaké komisi, aby jste mohl něco ovlivnit.  A principielně není ani na ovlivňování nic špatného. Proč si myslíte, že je mým záměrem jednoznačně odsoudit? To není vůbec pravda. Kdyby jste napsal, postavit se k celé věci čelem, tak prosím. Ale odsoudit? To opravdu ne.

+2/0
18.3.2013 10:23

J52a90k71u70b 13P80á39n73i18k 7537374238

Děkuji. Víme oba, že nejde nijak ovlivnit v komisi pro otevírání obálek výběr dodavatele. Kdybych se k tomu nestavěl čelem, tak tady nediskutuji. Opět, ale říkám, že meritem věci je zda jsem mohl cokoliv ovlivnit v pozici člena. Nemohl.

0/−1
18.3.2013 10:49

L26u24c10i43e 21Š10t28a97t53s26k85á 2735369

Pane Pániku, nechme toho. Prostě se neshodneme, nebo spíše nechceme shodnout. Politika, komunální zvláště, je přece o ovlivňování. Jinak to ani nejde, každý zná každého. Netřeba se za to stydět. Je důležité, aby z "mého" ovlivňování měl prospěch také občan, pak nevadí jistý prospěch " ovlivňovatele". Tak je to, myslím v pořádku. Nejde o to, zda ano, ale jak hodně, jde o přiměřenost. A já říkám, mějte se dobře, stavte si domy, kupujte výhodně pozemky, používejte služební auta i pro soukromé účely, telefony, internet  ..., ale ať je to na kvalitě života v kraji vidět. Pak nikdo neřekne vůbec nic.

+2/0
18.3.2013 11:07

J90a35k98u90b 60P31á98n24i30k 7267274318

Nejsem zvyklý na logicke diskuze zde. Možna kdyby tu byl uveřejněn cely obsah rozhovoru, tak jak byl otisknut v pátek v Mfd našeho kraje, tak by jste věděla můj jednoznačný postoj k lobování. Každopádně Vám nabízím společné setkání k tomuto tématu. Opravdu Vám děkuji za Váš názor.

0/0
18.3.2013 12:24

J60a53k36u62b 54P78á35n72i18k 7897514298

Moje vyjádření k rekonstrukci karlovarské Becherovy vily

V posledních dnech se opakovaně v médiích objevují zprávy o rekonstrukci Becherovy vily v Karlových Varech. V souvislosti s touto stavební zakázkou se opakovaně také zmiňuje také jméno Jakub Pánik. Vedle faktických informací o rekonstrukci i jejím průběhu se ale v textech, bez zcela zřejmého důvodu, opakovaně objevují také čistě účelové konstrukce. 

Becherova vila je jednou z významných památek v Karlových Varech. Byla vybudována v roce 1914 a uzavírá slavnou karlovarskou čtvrť Westend. Je koncipována jako rodinný palác a vybudovat si ji nechal, na základě projektu architekta Karla Hellera, karlovarský průmyslník Gustav Becher. Po smrti majitele získal vilu ústecký chemický a hutní spolek, za války zde sídlilo velitelství SS a po válce byla znárodněna. Chvíli sloužila jako dům dětí a mládeže a poté už jen chátrala.  

Teprve před několika lety se podařilo Karlovarskému kraji uzavřít dohodu se státem, převzít zchátralou stavbu a zahájit přípravy na její komplexní rekonstrukci a přestavbu na jejímž konci se Becherova vila měla stát interaktivní galerií se zaměřením na mladé výtvarníky. Následovalo výběrové řízení na zhotovitele stavby a zbytek už asi všichni znají z médií. Ale popořadě.

1. Ano, byl jsem členem komise na otevírání obálek ve výběrovém řízení na rekonstrukci Becherovy vily.  

2. Nikdy mi nepatřila chebská firma PREFA-BETON Cheb, nebyl jsem její ani většinový ani menšinový vlastník. Byl jsem pouze její zaměstnanec, manažer odpovědný za obchod.   3. Ano, podepsal jsem čestné prohlášení že nejsem ve vztahu k žádnému uchazeči o zakázku. Jako obchodní ředitel firmy jsem totiž nabídku ani žádost do sdruženi firem nezpracoval ani nepodal.

0/−1
18.3.2013 9:22

J81a86k92u21b 23P14á35n15i96k 7437224558

pokračování:

4. Nevěděl jsem, ani ani jsem vědět nemohl, že vlastník firmy PREFA-BETON Cheb se mezi tím rozhodl, po dohodě s majiteli firmy Thermia Bau, zúčastnit tendru. O záměru mě neinformoval a tento fakt jsem zjistil až když se otevřely obálky s nabídkami.  

5. Ve chvíli kdy se tak stalo, upozornil jsem ostatní členy komise, že tady může vyvstat problém. A byl jsem na místě přítomným právníkem ujištěn, že ne, protože zde se o ničem nerozhoduje, jen se rozlepují obálky s nabídkami a kontroluje se zda nabídky splňují zákon. To, že jsem tehdy na základě tohoto ujištění zůstal, dnes vnímám jako chybu. Učiněnou z neznalosti. Chybu, která v důsledku nic nezpůsobila, ničemu neuškodila ani nepomohla, nicméně chybou asi byla. Ale zpátky se už vzít nedá.  

6. Tento krok mého zaměstnavatele byl jedním z posledních důvodů, které vedly k ukončení pracovního poměru s touto firmou z mé strany.  

7. Když se posléze rozhodovalo o výběru vítěze tendru a následně o zrušení tohoto výběrového řízení a vypsání nového, už jsem u toho nebyl. Tudíž mohu jen těžko být odpovědný za to, že nakonec byla vybrána právě PREFA-BETON Cheb ve sdružení s Thermia Bau.

8. Pokud firma v novém výběrovém řízení podala nižší cenovou nabídku než v předchozím, měli by se novináři zeptat majitelů firmy, na základě čeho ke snížení této ceny došlo.   9. Vyšetřování policie jednoznačně vyloučilo, že by má účast při otevírání obálek byla porušením zákona. Zákon o veřejných zakázkách, jak dnes tak před čtyřmi lety,  jednoznačně definuje střet zájmů až od úrovně výběrové komise. U komise pro otevírání obálek podle zákona platného jak dnes, tak před čtyřmi lety, žádný střet zájmů není. Pokud přesto Evropský úřad pro boj s podvody (OLAF) došel k jinému závěru, zřejmě zná nějaké české zákony o kterých neví ani česká policie.

0/−1
18.3.2013 9:22

J40a81k56u32b 38P97á94n97i81k 7227594558

pokračování: 

10. Rekonstrukce Becherovy vily byla prošetřována jak Policií ČR, tak orgány EU. A i když opozice mluvila o pochybeních za desítky milionů, byly nalezeny nesrovnalosti v souhrnné hodnotě 19 tisíc korun. Podotýkám, že hodnota celé stavby činila téměř 85 milionů korun.  

Tolik fakta. Co z nich vyplývá pro vás, to si zodpovězte sami. Pro mně z toho ale rozhodně vzešla tři velká ponaučení. Ne vše co se dělá s dobrým úmyslem musí skončit dobře. Ne vše, co se zdá být pravdou jí také doopravdy je. A ne vše, co se zdá být špatné, špatným skutečně musí být. Poučen z předchozího totiž už podobnou chybu nikdy neudělám.

0/−2
18.3.2013 9:21

J90a45k98u46b 59P10á28n11i83k 7797184728

Jen na do vysvětlení.....byl jsem v komisi pro otevírání obálek. Dle tehdy a i dnes platného zakona o veřejných zakázkách, nedochází v této komisy ke střetu zájmu. V zákone je jasné definován střet zájmu až od komise výběrové. Na dokreslení, toto výběrové řízení bylo zrušeno a vypsáno znova, už bez mé jakékoliv účasti. Dnes je pouze otazné, nakolik jde v teto věci o "pravdu" a nakolik o to "kopnuti" si do socana za každou cenu.......

0/−3
18.3.2013 9:20

J37a86n 10P25i89v22a33r27n41í80k 1318723323121

Tak jsem si přečetl článek a diškuz a je to zajímavé. Tak Kuba byl obchodním ředitelem a nevěděl o podání nabídky. No nabídku nemůže podat "majitel" firmy, ale jen statutár(ři). Dále nepředpokládám, že ji zpracovával statutár a jeho rodina, ale spřátelená (která neměla čísla;-D) firma v utajení. To se měl Kubíček dozvědět od svejch podřízenejch, bez nich by to nešlo. No a pak stačilo se postarat o to,  aby firma nevyhrála. Ale snad vyhrála8-o. A byl by klid

Kubula by si měl uvědomit, že ve funkci obchoďáka byl jen pro své politické ambice, protože praxi měl nulovou a vzděláním by "prasečkář", tedy jen pomocník pro zootechnika v nějakém, díky zemědělské protekční poloitice EU, krachujícím JZD. Na jeho omluvu lze říci, že EuroÚředníci jsou na tom podstaně hůře jak s charakterem, tak i vzděláním, praxi a schopnostmaEU;-D

+4/−1
18.3.2013 9:13

L43u19c93i53e 46Š68t36a46t29s77k15á 2885549

Pěkné ráno, pan Pánik je klasická vykutálená postavička české politiky  - lhostejno z jaké strany. No nic, hrát hru na zlé novináře, co chtějí jen kopat do chudáků členů ČSSD, upravují články, překrucují pravdu ( doufám, že se k nařčení vyjádříte, pane Zemane) ... se prostě dlouhodobě vyplácí. Koukněte na Klause, lidem přece nevadila masivní nefér amnestie, jednoznačně protěžující určité nadlidi v této zemi. Byla nebo je to přece politická hra pravdoláskovců a podobné občanské verbeže proti VK. Nebo Zeman a jeho křišťálově čisté financování. Také nám nejde o fakta, ale o to, ublížit bývalému členu socdem.... Je to jednoduché, podstatné je, udělat ze sebe chudáka, kterému chce každý ublížit. Skoro každý z nás, kdo umíme číst a psát jen trochu bez chyb, neživíme se rukama, leze do postele se svou postavičkou Voodoo představující nějakého sociálního demokrata a před usnutím do ní píchá a štípe.... Ne dál už vážně. Ani pan Pánik nevěří, že by někdo věříl, že o ničem nevěděl. To je prostě jasné. Co ale může dělat? V zásadě jsou tři možnosti. První - čestná cesta. Udělal jsem chybu, mám máslo na hlavě a nejde zrovna o drobné a tak se prostě omluvím a zmizím z veřejného života. Jsme ale v ČR a nikoliv někde ve Švédsku a tak takhle asi ne. Druhá - česká klasika. Zalezu a počkám, až se to přežene. Když se někdo bude blbě ptát, budu zapírat a ještě blběji odpovídat. Čím méně se bude mluvit, tím lépe, jisté je, že se dříve či později objeví další kauza u někoho jiného a ta moje prostě odezní. A konečně třetí - říkejme jí česká klasika II.  - Nezalezu, když se bude někdo blbě ptát, opět budu ještě blběji odpovídat, zapírat, fabulovat a zatáhnu do toho tu vyzkoušenou hru na chudáka socdemokrata ( případně celou socdem), do kterého si chce každý kopnout, je to přece tak moderní.

Pane Pániku, dobře víte, že nejde o sociálního demokrata. Jde o Pánika, který se trapně a směšně vymlouvá, aniž by férově přiznal chybu a vyvodil z ní patřičné důsledky. O nic víc.

+8/0
18.3.2013 8:56

J95a24r20o71s59l72a82v 93K50o96t79a17s 9694889426233

Já nic, já muzikant...

+4/0
18.3.2013 8:12

J20a23k35u24b 56P66á19n17i40k 7427494468

Bohužel nejsem muzikant, ale tanečník :-)

0/−2
18.3.2013 8:24

L89u67b32o19m11í67r 36S12a31z19e70č98e49k 7189928225233

Jenže tancujete na falešnou notu!

+3/0
18.3.2013 9:58

J45a76r79o93s33l18a63v 78T74í96n39e15k 4124408270332

Přiznal se až poté, co byl odhalen. Opravdu hezké.A že prý  udělal jen jedinou chybu v politice.Uvidíme,co vyšťourají novináři.Jestli to za to vůbec stojí....Rv

+3/0
18.3.2013 8:09

J46a13k82u73b 69P16á12n61i39k 7917114518

Asi pořádně nečtěte. Nebyl jsem nijak odhalen, ale odhalil jsem se sám. A novináři "stouraji", to mate pravdu. Proto uz 4 roky pisou jen o tomto, o nicem jinem. V komisi jsem zůstal jen proto, ze přítomni zástupci kraje a Ropu mne sdělili, ze nejsem a nemůžu byt ve střetu zajmu v komisi pro otevírání obálek. Protože se tam nic nehodnoti, pouze kontroluje zda nabídky splňují parametry požadované zákonem a to za přítomnosti i všech zástupců firem, které nabídky podali.

0/−3
18.3.2013 8:23
Foto

J36i74ř48í 73H95r92d93l65i68č51k66a 8590686404363

Neuvažoval jste někdy o navýšení vzdělání.Střední škola zemědělská je trochu málo na koryta,které zastáváte a nebo jsou v tom známosti

+2/0
18.3.2013 8:04

J70a95k96u28b 77P53á75n12i14k 7207474538

O navýšení vzdělaní nejen uvažuji, ale také dělám. Není mozne v dnešním světe a ani v práci, kterou dělám, se stále nevzdelavat a nestudovat. Ale jestli myslíte pouze titul...., tak to ne. Znám spousty lidi s titulem a jsou nevzdělaní, naopak znám spousty lidi bez titulu a velmi vzdělané. Přesto všichni lidi s titulem, nebo několika, kteří pracuji v oborech a jejich práce je podkladem k dalšímu akademickému vzdělaní - titulu, ti všichni mají můj velký respekt a úctu.

0/0
18.3.2013 12:52

D38a74n27i63e40l 16K21o52r10o57u65s 9181194459610

"...Pro mě bylo velkým překvapením, že Prefa nabídku podala. Zjišťoval jsem, jak k tomu vůbec došlo a proč jsem o tom nevěděl..."

Sedmilhář. Je vidět, že někteří jedinci  se ani hanbou propadat neumí...

+4/0
18.3.2013 6:54

J63a93k46u32b 15P39á79n40i64k 7427734338

Proč? Důvod Váš k tomuto tvrzení? Nebo opět jde jen o snahu pomluvit za kazdou cenu?

+1/0
18.3.2013 7:42

J97a60r71o43s62l58a49v 64T89í51n87e35k 4524568860362

Pane Pániku, oceňuji,že jste odvážný,a vstupujete do diskuse.Bez ohledu na fakta a některé urážky ze strany diskutérů.....Myslím,že to je dobrý tah, odpovídat všem, i když mám také nedůvěru k vašemu prohlášení v titulku.Každý dělá chyby,i častěji, vědomky či nevědomky...Proč jste se přiznal až tak pozdě k této chybě ?

0/0
18.3.2013 8:13

J22a40k87u18b 41P91á21n17i67k 7867424238

Pane Tínek, ja se k te chybě přiznal velmi rychle. Ale to, ze to Mfd velmi účelově tuto 4 roky starou záležitost dává každé 2-3 mesice na stůl.....tak s tím nic neudělám, kromě vysvětlování a vysvětlování......

0/0
18.3.2013 23:21

J58i43ř61í 31T66ř82a23s91á37k 7235127591693

Ano, tu že jsi z politiky již neodešel.

+3/0
17.3.2013 23:09

J79o70z22e16f 20V79a57r52g53a 4280347546641

paně už to ,že ste v soc.dem je krádež na ostatníma lidma ved oni s komoušama  100.-let okrádají prac , lidí proběrte se............

+4/0
17.3.2013 22:32

J90a15k48u63b 75P75á26n35i16k 7567884658

Přesně jste to definoval, Vám vůbec nejde o pravdu, ale pouze jen o to, aby CSSD nebyla....... A takovou radost Vám opravdu neudělám....

+1/−5
17.3.2013 23:43

M68i68c43h93a97l 97P37a38v48l60á30t 9973113574179

No pokud jde o fakta, tak zakladnim faktem zustava, ze jste vedome podepsal lzive prohlaseni.

0/0
18.3.2013 10:46

J83a70k15u24b 36P75á12n91i17k 7527724478

Nemáte pravdu, přečtete si prosím podrobně mé prohlášení.

0/0
18.3.2013 11:00

A36n42t44o73n24í33n 49J50a20l23o57v55e30c 4968254254

Nechápu, že politici, kteří se DOBROVOLNĚ nechali zvolit do Rady operačního programu, nyní přiznávají, že o pravidlech fungování operačních programů vlastně nic moc nevěděli a teď se vymlouvají ve smyslu:"Ministerstvo nám neřeklo ..." (To samozřejmě není problém jen pana Pánika.)

Když se někam hrnu, nejprve bych si měl o dané věci něco nastudovat nebo post přenechat jiným odborníkům.

+8/0
17.3.2013 19:07

J39a84k50u62b 27P68á41n63i11k 7417614898

Pane Jalovec, naprosto s Vami souhlasím. Všechny věci spojene s ROP jsem prostudoval, včetně zakládajících podkladů. Ale ani jeden materiál zpracovány MMR a MF neobsahoval nic, co auditori EU po 5 letech kritizují. Vzhledem k problémum operačních programu u ministerstev jednoznačně vyplývá, ze zádné materiály zpracované našimi národními orgány tyto zalezitosti neobsahovaly. Bylo to poprvé, co ČR tímto zpusobem čerpala EU peníze, pro další období ma ČR aspon jasno.....sice s drahou zkušeností, ale jasno. Náš řidicí a koordinacni orgán (ROPu) bylo pouze a jen MMR a kontrolní a certifikacni orgán pouze a jen MF ČR.

+1/−3
17.3.2013 19:16

J65a76n 36D51o34u60š11a 5940140867166

Jestliže obchodní ředitel firmy neví, že se tato hlásí o zakázku na kterou je jen dotace 80 milionů (i když spolu s další firmou) vzniká zásadní otázka:

Za co tedy byl ve firmě placen?

+3/0
17.3.2013 18:32

J74a60k16u95b 70P23á59n93i39k 7607864618

Za to, že dělal obchod, ale když mu majitele za zády udělají dohodu, přesto, ze byla jasna dohoda, ze tak nebudou činit, tak co ma zaměstnanec udělat?!? Odejít z firmy. Přesně to jsem udělal.

+1/−1
17.3.2013 18:41

J32a12k20u29b 66P11á79n72i81k 7707594848

Výborná diskuze. Je vidět, ze většině z Vás jde opravdu jen o "pravdu". Každopádně rozhovor byl velmi upraven od autora. Opět ukázkou toho, jak "upravit" skutečnost. Ale každopádně je v současné době velmi zajímavé si za každou cenu kopnout do člena Cssd. Kdo chce vnímat pravdu, vnímá, kdo ne, tak s tím nic neudělám.

+2/−9
17.3.2013 17:28

A43n86t16o30n69í95n 30J20a52l77o74v12e21c 4718704494

Tak jste si měl, pane Pániku, požádat o autorizaci.

+6/0
17.3.2013 19:00

J51a47k32u38b 78P24á13n48i24k 7407434938

Požádal.....

+1/0
17.3.2013 19:19

A33n23t33o13n10í31n 62J82a17l38o34v43e40c 4758184534

A to Vám ji odmítli nebo Vaši žádost ignorovali? To by bylo na stížnost šéfredaktorovi a okamžitý vyhazov pana Zemana.

+3/0
17.3.2013 20:10

J36a18k18u94b 40P40á31n44i48k 7307154288

Na to jsou moc chytří :-)), takže cely rozhovor, který se v Mfd udělal a vyšel v pátek ( uz tak upraven- s odůvodněním, ze je to moc dlouhe a nejde vse uveřejnit), v sobotu editor upravil a ještě více ostříhal......ale to je realita, kazdy politik na to musí byt připraven. A ja si nestezuji, jen a pouze konstatuji.

+1/0
17.3.2013 21:06

J83a66n 16K38n62i36s86p39e54l 3707116889192

Je zvláštní, jak se všichni politici vždy diví. Když rozdělují peníze EU tak by asi měli

znát všechna pravidla pro tuto práci. Připadá mi, že na zásadních politických místech

v naší zemi sedí lidé s omezeným mentálním nadáním.

+6/0
17.3.2013 16:51

J86a41n 22K22o88m97á13r16e58k 5215158329483

obchodní ředitel nevěděl, kam se jeho firma hlásí;-O;-O;-O

+7/0
17.3.2013 16:47

J63a92r91o87s64l78a25v 43L98i50š31k94a 5797140

Pánové...dávám čestné prohlášení že nepracuji tam kde pracuji....ooooo promiňte,já se spletl, pracuju tam,ale jen jsem se v dobré víře spletl ....víte, jsem sociální demokrat a ten kudy chodil....tam myslí na vobyčejný lidi Rv;-€

+9/−1
17.3.2013 16:43

J88a78r98o65s16l28a84v 52L97i18š32k59a 5327120

Lhal a podváděl....s českými zákony to není- diví se Páník a je překvapený, že se zákony slušných států to v rozporu je. Kdyby dál kradl jen v Chebu, nikdo by mu nic nevyčítal ;-€;-€;-€;-€

+6/0
17.3.2013 16:36

J22a34k54u10b 15P24á71n92i46k 7657164328

S jakýmkoliv prohlášením pane Liška nemám problém, ale s lži ano. Prosím o Vaše jasné uvedeni případu, kdy jsem krad. Jinak jen a jen pomlouváte.

+2/−3
17.3.2013 17:30

J72a74r87o90s89l26a18v 93L23i36š59k55a 5987140

Pane Páníku - řekněte tu veřejně a pro všechny - Nikdy jsem neměl žádné výhody a žádné bokovky ze svého působení související s činností ROP - pak se budeme bavit dál. Tedy pokud nenastane všeříkající ticho !!!!!!!!!!!!

+5/0
17.3.2013 18:03

J62a20k94u82b 65P15á56n23i31k 7737944318

Tema z Vaší strany bylo, ze jsem kradl v Chebu. Takže rikejte to, co píšete konkretne. Jinak jde jen o ubohou pomluvu. A k Vaši  otázce, jestli berete za výhody a bojovaly maximalne tak listky s pozvanim na ples, tak ano. Jinak NE!!!!!! Takže ted buďte, prosím, konkretni.....

+1/−4
17.3.2013 18:17

J89a65k41u95b 42P42á58n83i54k 7207644168

Ne bojovaly, ale bokovky .....

+1/−1
17.3.2013 18:19

L27u15b50o37m87í84r 74S98a11z11e60č61e96k 7629108105743

Takže jste úplatky bral!

+1/−1
18.3.2013 7:26

J59a52k23u95b 68P36á51n62i27k 7937264958

Přesto, ze na toto bych uz nemel odpovídat, protože jde uz jen o lidskou hloupost, tak odpovím opět a jasne, nebral jsem nikdy úplatky!!!!!

0/−6
18.3.2013 7:41

L24u59b52o55m88í65r 60S63a29z34e45č98e94k 7309888155783

Máte pravdu jde o Vaši hloupost (lidskou). Podívejte se na "Jáchyme hoď ho do stroje"! Úplatek je i vytržený zub! Což nemáte na to abyste si nekoupil vstupenku? Chováte se všichni jako dementi a nás budete nazývat hlupáky?

+1/0
18.3.2013 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.