Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Díky sbírce jste zbohatl, řekl úřad invalidnímu hrdinovi a vzal mu dávky

Na dávky nemáte nárok, jste příliš bohatý. K takovému závěru došli zaměstnanci úřadu práce a odebrali Gionovi Perdedajovi z Karlových Varů třítisícový příspěvek. Důvodem je transparentní účet, na který invalidnímu hrdinovi poslali solidární lidé více než půl milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33a63v65e73l 26V70o58n81d45r56á30k 4426951329507

Všcihni tady řeší, co měl a neměl dostat od státu, ale neměl to náhodou dostat od toho zloděje, který se málem stal vrahem a který mu všechny tyto potíže způsobil? Viníka zavřít do vězení pro dlužníky a nepustit, dokud nenahradí škodu.

0/0
24.5.2013 16:41

Š18á49r64k93a 67M72a53t42y21á37š24o10v95á 1241665972399

nikdy ho nechytli...tak by mu to za něj měl poskytnout stát....:-/

0/0
25.5.2013 6:11

V43l41a42s10t57i64m34i79l 66P47o65s82p79í34š43i25l 5408688877409

Jediný problém, a to teoreticky je, že státu platíme předem a od státu, moje zkušenost, dostaneme pokud se dožijeme. Ležel jsem bez prostředků tři měsíce a nikdo z úředníků nevyslišel mou prosbu o pomoc. Zde neexistuje zákon na rychlou pomoc. existuje jen na rychlé odejmutí pomoci, či úřednická neschopnost bez odpovědnosti.

K případu. Nemocnice se neptá, jak se věc má. Jen požaduje zaplatit. Nejlepší řešení by byl dobropis od státu tak, aby se oběť trestného činu nezadlužila a překonala dobu, po kterou nemá a nemůže mít příjem vlastním přičiněním. Pospíšil z ODS navrhuje odškodnění 50000 Kč paušálně.

0/0
17.3.2013 5:44

J72i56r28i 78D31v53o45r12a69k 5617670785583

Tak teda ty prispevky mezi panem Sokolem a temi dvemi "Damami" je sila... Nechapu argumenty tech zenskych a normalniho selskeho rozumu. Vam, mile damy s priblblym mdlym rozumem..., zamyslete se nad timto pribehem a misto te prepadene pani si predstavte sebe a pak zkuste neco normalniho vypotit. Vzdyt to co pisete je preci BLBOST!!Pripoustim, ze tomu Urednimu simlovi jsem nikdy nerozumelV

0/0
16.3.2013 21:22

J90a98n63a 89L49a60n83g39o23v11á 2355876590413

To jsou tedy hajdlové! Za dobrotu na žebrotu...

+1/0
15.3.2013 17:33

J13a79r84o65m54í78r 67V65í85t 2233627781140

Nechápu, co je na tom tak divného? Pokud je někdo schopný úspěšně vybírat peníze od lidí, tak k čemu by měl mít ještě dávky?

+2/−2
15.3.2013 16:35

L28u32c19i15e 78S86v34a88š35k78o34v89á 7171130104584

Neuvěřitelný... Rv

+1/0
15.3.2013 14:02

J55i92ř90í 70T21ř42a31s84á95k 7225987901343

Stále nechápu za co platíme státu daně, když nám za ně nic neposkytuje. Zdravotní péči se stát snaží seškrtat na minimum a přestože platíme zdravotní daň, tak budeme vše platit sami. Občané by proto měli přestat platit všechny daně, dokud stát neprokáže, že s našimi penězi naši poslanci (naši zaměstnanci) nakládají správně.

+6/−3
15.3.2013 11:09

L22í50d36a 69Z56e65m16a14n94o55v10á 1350518775115

A sakra! Mudrc nad jiné. Kdybyste aspoň vycházel z toho, jak to skutečně je.

+3/−2
15.3.2013 11:13

H59a74n46a 74K66r16i40v30a71n17k91o85v11a 4341187663860

tento pan ale nebyl pojisteny.

+2/−1
15.3.2013 11:46

F42r63a23n38t97i29š60e47k 92S54o59k46o89l 7455684631296

Paní Křivánková, a víte že taky Vám bych přál, abyste někdy potřebovala pomoc od člověka který nebyl pojištěný, ale ten se na Vás vybod z uvedeného důvodu.

Je skandální, když řešíme zdali zachránce hrdina byl anebo nebyl pojištěný. Svědčí to mnohé o morálce státu a potažmo naší společnosti, ale taky intelektu některých lidí. Nazdar paní Krivanková:-P

+4/−4
15.3.2013 12:01

L31í74d34a 33Z28e80m30a64n62o63v78á 1150798855885

Ne, my řešíme, jestli má člověk s přiznaným majetkem 500 000 Kč právo (a nepleťte si právo s nárokem) dostávat od státu  sociální dávky pomoci v  hmotné nouzi (jinými slovy dar).

+3/−2
15.3.2013 12:56

F22r91a87n64t72i61š54e85k 37S73o61k79o82l 7805704321316

Paní Zemanová, Vy jste fakt jednoduchý člověk, patrně taková typická nemyslící úřednice. Právo musí být v souladu s morálkou a pokud není, vždycky se to někde vymstí a může to mít katastrofální následky, někdy taky pro úředníka, který si mnohdy myslí, že je za svým úřednickým stolem nedostižitelným. Tady na uváděných příkladech vidíme jasně jak se mýlí. Když se takhle budou úředníci chovat k hrdinným zachráncům, mohou je ty Boží mlýny semlít dříve než se nadějí.

Jestli má člověk s přiznaným majetkem 500 tisíc dostávat od státu sociální podporu? To jistě nemá, ale tady nejde o sociální podporu. Tady jde o chybu státu a taky ta sociální podpora je chyba státu. JAK TO, ŽE HRDINNÝ ZACHRÁNCE INVALIDA JE ODKÁZÁN NA SOCIÁLNÍ PODPORU?! Jak to, že nemá důstojnější zdroj příjmů?! Tak to je ten error státu za který se společně s advokátem pana Perdedaje stydím.

A vy tady řešíte, jestli byl pojištěn když šel babičku zachraňovat od zločinného lupiče. Paní Zemanová, já rád lidem pomáhám a taky bych šel do osobního rizika, ale než bych já šel Vám pomáhat, tak napřed bych si pečlivě zkontroloval, jestli mám v pořádku veškerá pojištění a jaké mám nároky na případný invalidní důchod, kdybych přišel k úrazu. Že by mohlo být pozdě, než bych všechno tohle zjistil a Vy byste zatím byla od lupiče uškrcená? Váš problém, vážená paní Zemanová.

+3/−1
15.3.2013 13:20

H80a10n86a 90K62r19i45v41a17n42k66o95v67a 4871747723570

pane Sokole, mate ve vsem pravdu, ale s vami cloumaji emoce.

pan Perdedaj nebyl pojisteny, zil z davek, ktere stat vyplaci jako zivotni minimum (statni goodwill). tak to je vsude v evrope.

jiz dole jsem psala, ze to zvoral jeho advokat, ten by mel vedet, ze clovek, ktery pobira tyto socialni davky a "zbohatne", ze se z techto penez zaplati nejdriv dluhy a ze zbytku muze zit dale (minimum 3 tis. na mesic). az ty penize vycerpa, muze si zase zazadat o prispevek, ktery dostaval pred timto darem.

to jsou platne zakony, na tom nic nezmenite.

nevim, jestli v cesku (tady ve svajcu ano) existuje fond pro obeti nasili, ktere vyplaceji jakousi podporu.

+3/−1
15.3.2013 13:30

F76r53a80n98t56i71š75e88k 96S59o65k11o47l 7825904411576

Paní Krivankova, emoce to ano. Emoce, jaké by měl mít každý slušný člověk, kterému dochází jaký to je tady humus.

Vy řešíte pojištění, advokáta,který mimochodem nic nezvoral. Řešíte sociální dávky, které vůbec nejsou důstojný zdroj příjmů pro takového člověka. A já naproti Vám řeším humusoidní morálku naší společnosti a taky Vaši paní Krivankova, které nic nedochází. Řeším chování naší společnosti k hrdinovi, statečnému zachránci nějaké české stařenky před loupežníkem.

Za takových okolností mnoho hrdinů mít nebudeme. Každý takto bude řešit, jestli má v pořádku pojištění, než do něčeho riskantního vůbec půjde a já bych byl jenom rád, kdyby obětí takového postoje byl nějaký úředník anebo někdo blízký politika, protože samotný politik má ochranku, tak si myslí že se mu nic nemůže stát. Fond pro oběti násilí tady máme, ale pan zachránce je hrdina a ne oběť nějakého násilí. Obětí násilí byla ta stařenka. Pan zachránce se moh na stařenku klidně víte co? Pan zachránce se zachoval nezištně a hrdinsky. Toto musí řešit stát, úředník a politici. Veřejnost je musí ke starání dokopat. To není nic pro nějaký Bílý kruh bezpečí anebo nějaký nadační fond.

Pokud zachránci budou odkázáni na sociální dávky v nouzi nebo fondy pro oběti násilí, tak žádní zachránci nikoho nebudou a může se to vymstít třeba konkrétně Vám, vážená a milá paní Krivankova.

+2/0
15.3.2013 13:46

P33a78v97e96l 59O81d52r32a64z28i86l 6884689847860

Trochu utlumte tu hysterii. Pan Perdedaj dostal dávky, když byl chudý, nyní chudý není, tak dávky nedostává. Dávky nejsou pro hrdiny, ale pro chudé.

0/0
18.3.2013 12:04

H16a34n13a 27K51r31i33v37a21n11k65o58v78a 4401697583750

tezko vysvetlovat lidem, kteri nemaji poneti o zakonech. pan Sokol to mysli urcite dobre, ale zakony jsou zakony. jinde v evrope by panu Perdedajovi TYTO davky take zrusili.

+3/0
15.3.2013 13:21

L64í20d63a 94Z73e59m27a70n37o76v91á 1530878105375

Pan Sokol to myslí dobře, ale je úplně mimo. Navíc pochybuje o mé prokazatelně velmi vysoké inteligenci;-(;-)

+1/−1
15.3.2013 13:39

F73r78a93n22t79i72š89e35k 98S51o86k95o93l 7335724901936

Paní Zemanová, o Vaší údajně prokázané inteligenci vůbec nepochybuji. Taky některá opice má inteligenci a to prokazatelně i vyšší, nežli někteří lidi. Co se týče zákonů, jak nám píše paní Krivankova, tak musí být v souladu s morálkou, jinak se to musí řešit a pokud se neřeší, tak se to ve společnosti vždycky vymstí.

Víte paní Krivankova, Norimberské zákony byly taky platnými zákony, takže mně nic nemusíte vysvětlovat. Já ponětí o zákonech mám, ale taky mám morálku.

Jinde v Evropě by tyto dávky panu Perdedajovi taky zrušili. Tak paní Krivankova, někde v Evropě možná. V Evropě jsou různé destinace, třeba Balkán, ale jinde zase v Evropě by se o hrdinného zachránce přestárlého člověka uměli postarat. To máte různé paní Krivankova, není totiž Evropa jak Evropa.:-PEU

+2/−2
15.3.2013 13:56

L68í21d33a 58Z31e91m41a74n85o55v23á 1540418825325

Ale já se tu bavím o velmi vysoké inteligenci, víme? To je terminus technicus a značí IQ 130+. To žádná opička nemá;-)  Ani opičákV

0/−2
15.3.2013 14:52

J11a37r84o10m46í57r 78V12í74t 2833637521860

Jestli vybral půl melounu ve sbírce, proč by měl mít dávky? Jo, kdyby měl majetek půl miliónu, ale malý příjem, tak to potom ano.

0/0
15.3.2013 16:37

V63l32a47s63t84i97m83i76l 75P77o52s86p61í47š92i27l 5758808677679

To není dar. Je to povinost společnosti vůči osobě, která je v nouzi. Dluhy, které jmenovanému vznikly jsou jiným problémem. Špatné je, že stát dopustí,aby jmenovanému tyto dluhy z důvodu dobrého skutku vznikly.

+1/0
17.3.2013 5:49

F63r93a65n47t72i54š46e89k 18S58o74k66o48l 7545204621176

Všichni úředníci a politici, ale taky my občané si musite uvědomit jednu věc. Pokud se stát bude obracet zády k lidem, kteří státu anebo občanovi při jakémkoli zásahu pomohli a zmrzačili se při tom, tak se nám to všem brzy vymstí a vymstí se to třeba i tomu úředníkovi anebo politikovi, který za tuto situaci může.

K vážnému úrazu nemusíte přijít zrovna při zásahu proti pachateli krádeže anebo loupežného přepadení. K vážnému úrazu můžete přijít třeba při požáru v bytě souseda, kdy vynášel z hořícího bytu dítě anebo dopravní nehodě, taky při záchraně tonoucího a zrovna klidně při záchraně tonoucího úředníka, který se otočil zády vůči tady tomuto člověku o kterém teď diskutujem.

Naboural se s autem, nemůže ven, ale z auta se kouří a je zřejmo že úředníkovo auto hoří. Všichni budou na něj koukat, ale nikdo ho nevyprostí z nabouraného auta, protože co kdyby na autě bouchla nádrž a pan zachránce utrpěl vážný úraz. Kdo mu co dá? Nechají mne živořit na sociální podpoře. Zatím auto úředníka hoří a pan úředník anebo politik se mění před očima lidí za hrozného křiku v škvarek. Tak to by si zasloužil ten někdo, který vzal tomuto invalidnímu hrdinovi dávky a ten, který se otočil k němu zády.

Pokud se budeme takhle chovat k hrdinům, tak žádní další hrdinové jednoduše nebudou. Následky takovéto morálky si už prosím spočítejte sami.

+4/−3
15.3.2013 11:06

J58a68n 43S98o55c35h58o41r 2234836202846

Nemohu si odpustit tuhle zlomyslnost, jak v hořícím autě sedí zaklíněný úředník a nějaký člověk mu říká do rozbitého okýnka. Nezlobte se na mne pane úředníku, rád bych vás vytáhl, ale jsem cizinec, mám tu odpracovány jen tři roky, tak kdybych se popálil, nedostal bych nic, ani blbý invalidní důchod a ještě bych si musel platit nemocnici. Tak sorry a pěkně si ten fajrunk užívejte.

+4/−3
15.3.2013 11:35

L84í97d12a 95Z83e32m68a66n98o90v39á 1610938675265

Uvádíte nepravdy!

0/−4
15.3.2013 11:39

F13r85a47n17t36i40š19e26k 22S34o68k18o68l 7165164591706

Já bych neřek že uvádí nepravdy. Přesně takhle dopadl ten člověk na kterého lidi vybírali peníze. To je přece ostuda státu jak hrom. Na člověka, který se hrdinsky zachoval musí lidi vybírat peníze a když se něco vybere, tak mu úředník sebere dávky. Taky bych to onomu úředníkovi přál, aby právě on potřeboval pomoc od cizince, který má odpracovány jen tři roky a ten se narozdíl od tohoto člověka hrdiny na něj vybod.

+4/−3
15.3.2013 11:57

L35í14d33a 59Z71e70m63a31n50o95v17á 1670398815145

Žádnou nemocnici si platit nemusel. To je pravda, a to, co napsal pan Sochor, je lež.

A mimochodem, já nikomu nic zlého nepřeju...

0/−3
15.3.2013 12:43

F86r18a54n55t74i75š82e54k 74S80o89k70o25l 7245104591926

Lež to není, je to jasně napsáno v jiném článku o této kauze. Že nechcete paní Zemanová tomu věřit neznamená že to tak není.  

Po úrazu je Gioni Perdedaj plně invalidní. Ovšem na invalidní důchod podle úřadů nemá nárok. Je totiž občanem Kosova a v České republice pracoval jen 3 roky a 45 dní.

Aby důchod dostal, musel být v Čechách zaměstnaný alespoň pět let. K tomu si musí platit zdravotní a sociální pojištění

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/gioni-perdedaj-zachranil-zene-zivot-je-z-nej-zadluzeny-invalida-psh-/domaci.aspx?c=A121221_150320_vary-zpravy_slv

0/−1
15.3.2013 12:53

L40í67d35a 89Z44e65m41a24n82o84v84á 1440118585825

Vy jste tak trochu naivní a bez kritického myšlení, když vycházíte z toho, co je napsáno někde ve zprávách. Snad nemyslíte vážně, když na tom zakládáte svoje ergumenty...

Sochor napsal nepravdu -  ten člověk, pokud tu měl trvalý pobyt, má podle zákona automaticky nárok na nemocenskou péči. Já už vám to hledat nebudu.

Pokud neměl, ale pracoval, platil (měl by platit) pojištění zaměstnavatel... 

Postižený dostával od našeho státu dávky v hmotné nouzi, tedy jakýsi pravidelný finanční dar, který je al evázán na to, že opravdu nemá jak zajistit své základní potřeby. To člověk s majetkem 500 000 může, tudíž má právo na dávku zaniká.

Invalidní důchod mu má poskytnout stát, jehož je občanem.

Souhlasím s tím, že naše úřady měly vyvinout větší aktivitu, aby byl zajištěný lépe - ale co dalšího je v pozadí případu, nevíme. Co jeho rodina (má zde příbuzné), co Kosovská republika?

+1/0
15.3.2013 13:08

F52r64a30n60t60i59š83e94k 51S59o57k77o80l 7985484171506

Paní Zemanová, pochybnou rozvojovou Kosovskou republiku tady prosím do toho netahejte. Nemá s tímto případem nic společného. Pan Perdedaj přišel k invaliditě při zásahu v zájmu našeho státu na podporu naší přestárlé občanky v boji proti kriminálnímu loupežníkovi, tak je to na nás na naší České republice a ne nějakém pochybném Kosovu. Jeho rodinu taky nechte prosím na pokoji. Babička, které se pan Perdedaj zastal před zločincem nebyla členem jeho rodiny, tak proč do toho jeho rodinu pletete? Je to hnus a hnůj v našem státě. Já se společně s panem advokátem pana Perdedaje stydím za náš stát. Za to jak naše občany vychovává a jaký jim dává signál. Taky za ty diskutéry, kteří tady řeší jaké měl pan zachránce pojištění, kterého státu je občanem nebo kolik měl odpracováno roků. Je to humus paní Zemanová.

+1/−1
15.3.2013 13:31

L45í24d36a 70Z55e24m52a51n23o40v90á 1890978205725

Já už na vaše emocionální výlevy reagovat nebudu. Postrádají soudnost a nadhled. Jdou mimo probíranou problematiku. Stát není opatřovna pro cizí státní příslušníky. Chcete právní stát, ale úplně byste jeho právní normy popřel na základě svého subjektivního pojetí spravedlnosti a morálky.

Jeho rodinu do toho pletu proto, že u ní nejspíše bydlí, což se zohledňuje při posuzování jeho žádosti o finanční podporu. To byste měl vědět. A je absurdní, abyste pominul stát, kterého je Perdedaj příslušníkem. De facto je to cizinec!

0/0
15.3.2013 13:50

F32r17a28n60t92i49š97e43k 56S72o82k40o85l 7875594251446

Paní Zemanová, děkuji Vám že už nebudete reagovat. Ušetříte mi tím času, který bych věnoval reakcemi na Vaše s prominutím nesmysly. Stát není opatřovna pro cizí státní příslušníky, to je pravda, avšak pouhá polopravda. Stát se ale má postarat o příkladného hrdinu, který přišel o zdraví v zájmu našeho občana a tím taky našeho státu. To je zase druhá strana této prvady. Jste hloupá a nedochází Vám důsledky Vašich postojů. Tak děkuji Vám že končíte diskusi. Ušetříte mi tím čas, který bych jinak věnoval reakcím na Vaše nesmysly. Vám totiž nedochází, že cizinec když se v zájmu našeho státu a našeho občana zmrzačil, tak má k němu náš stát závazky. To si prosím uvědomte.

+1/0
15.3.2013 14:05

T77o44m97á86š 31M21a95r49n77ý 4183477283924

Ale je a pro cikány!

0/0
24.5.2013 16:33

T14o53m48á84š 55C73h79r87a24s11t47n80ý 2798969729831

Rozvojovou? Per capta má Kosovan vyšší reálný příjem než vy. EU

0/0
18.3.2013 10:16

Š66á63r62k24a 56M22a62t21y84á11š94o32v20á 1251405602249

a co třeba ta zachráněná babička? Neměla by ho živit a platit mu ona? Nebo její příbuzní????:-/

0/0
25.5.2013 6:11

O63l68g38a 90S11v41o84b45o55d62a 9423600163512

Absurdita ceske byrokracie nezna mezi.

+3/−3
15.3.2013 11:02

L24í33d65a 21Z53e83m13a45n90o90v36á 1980548785575

A to s neomezenou lidskou hloupostí znáte...?

+1/−1
15.3.2013 11:04

J77i98ř69í 86T65ř25a38s43á92k 7645317761783

Lidská blbost je věčná a nekonečná.

+1/−1
15.3.2013 11:09

H10a58n29a 60K77r58i80v97a54n14k85o75v20a 4271767473630

kdepak zijete?

+1/0
15.3.2013 11:09

H11a86n16a 86K77r63i72v72a49n35k84o88v71a 4551327163340

podle me to zvoral jeho advokat. prece musel vedet, ze mu ty davky seberou.

to je bezna praxe, jinde by urednici take jinak nejednali.

i kdyz se nam to nelibi, zakon je zakon.

+4/−2
15.3.2013 9:33

J45a41n 70K74o30m94á96r58e32k 5945828209553

to máte pravdu, ale ten zákon je špatný, přece nemůžme nechat člověka bez prostředků, jenom proto, že dostal peníze z nějaké sbírky. ty utratí a co pak? vždyť se furt na někoho vybírá, endávno na toho chlapce a jeho invalidní vopzík, nebo na lázně, to všichni přijdou o příspěvky?

+3/−3
15.3.2013 10:22

H97a60n95a 38K62r43i70v90a31n94k56o87v38a 4331947183810

rozlisujte mezi invalidnim duchodem (ten nikomu sebrat nemohou), a prispevky, ktere ten pan dostaval.

tyto prispevky jsou statni goodwill, ktery muze prestat vyplacet, kdyz prijemce zbohatne, napr. vyhraje v lotu, ci dostane penize ze sbirky......

to tak je.

+6/0
15.3.2013 10:30

J57i63ř68í 84T81ř45a76s87á80k 7915197381543

Tak to se bohužel mýlíte. Z Českého státu se stává zázračný léčitel, který z nemohoucích invalidů dělá zdravé lidi a šmahem jim invalidní důchody bere. Doktoři, kteří nemohoucím lidem berou důchody a jednají jako hyeny, to dělají na příkaz státu. A ten příkaz zní: Nevyplácet žádné invalidní nebo částečné důchody. Ale je naopak zvláštní kolik invalidních nebo částečných důchodů dostávají ti, jejichž etnikum je zakázáno uvádět.

+4/−4
15.3.2013 11:14

H68a88n61a 93K37r34i92v42a91n87k45o42v23a 4461237863910

jiste, to je vsude, ze stat kontroluje zdravotni stav, a inv. duchod ev. sebere. jiste.

ale pan Komarek psal o chlapci, ktery dostal ze sbirky penize. tomu inv. duchod neseberou. musite rozlisovat, neni davka jako davka.

+2/0
15.3.2013 11:27

T71o12m49á50š 46M29a51r69n26ý 4253287503814

Proč by bylo je demokracie napište jej..!Já napsal!

0/0
24.5.2013 16:37

L51í60d62a 76Z35e67m35a44n95o70v25á 1480648755325

Jabka, hrušky, páté přes deváté. Ujasněte si pojmy, a teprve poté pište.

+1/0
15.3.2013 11:04

F52r67a98n62t10i88š30e16k 87S13o32k69o20l 7335204191736

Paní Krivankova, advokát podle mého názoru nic nezvoral. Podle pokynu klienta se choval čestně. Nepodváděl, ač mohl a zcela jistě by věděl jak. Klient taky odmítl podvádět a to je mi sympatické. Mohl napsat prohlášení, že veškeré peníze využije na nákup léků a zdravotnických pomůcek. Odmítl s tím, že by to nemohl s čistým svědomím slíbit. Ten člověk má svědomí narozdíl od úředníka, který žádné svědomí nemá. Otočili se zády k zachránci hrdinovi a to je ve slušném státě skandál. V našem státě to ovšem žádný skandál není. V našem státě úplně normální.;-O;-€

0/0
15.3.2013 12:15
Foto

D91a20v46i83d 78K46r20á55l 2619577758407

To jsme se zas jako stát vymňoukli. Dobrá práce, opravdu!

+3/−2
15.3.2013 8:36

V34á12c80l53a28v 27K57o26v65á49ř 3928318534741

Milí úředníci.... Chybí tu blicí smajlík.

+10/−2
15.3.2013 7:27

P72a13v97e24l 20Š84e61d50ý 2558546382485

mě jen zaráží jak VZP najednou vyřvává že pracuje s veřejnými prostředky ale nákupy aut a nehorázné mzdy to neřeší. fuj bléééé

+11/−2
15.3.2013 7:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.