Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pistorius je zlomený člověk na prahu sebevraždy, tvrdí atletův přítel

Jihoafrický sprinter Oscar Pistorius, který před měsícem zastřelil svou přítelkyni Reevu Steenkampovou, je podle dobrého rodinného přítele na pokraji sebevraždy. Nepomáhá mu ani svízelná finanční situace. Pistorius je totiž nucen kvůli doplacení zbytku kauce rozprodávat svůj majetek. Rodina atleta večer prohlásila, že zprávy o možné sebevraždě nejsou pravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M62i50c64h74a66l 65M78i28l19l88e11r 9336772929342

"Měl by mu být tedy navrácen cestovní pas a povoleno cestování do zahraničí po udělení speciálního povolení."

 Jinymi slovy, jeho pravnici chteji aby Pistorius si mohl trajdat po svete a zavodit jak a kde se mu zalibi a k certu s nejakou malickosti, jako ze zabil zenskou a ma doma na krku obzalovani z vrazdy.

0/−1
12.3.2013 10:20

J92a50n 53K11o18m60á57r30e62k 5865328589813

byl by to elegantní závěr, kdyby si to hodil

0/0
12.3.2013 10:07

V56l89a68s29t54i41m77i10l 80Š98t25r21u67m33f43a 5565560555256

Já si myslím, že to bylo asi tak, hádali se a ona utekla na záchod, on vzal palici a chtěl se k ní dostat a pořádně ji ...

Nepovedlo se, vzal pistol a chtěl prostřílet zámek, no a přostřelil to tak blbě, že trefil jí(asi seděla za dveřmi) Co z toho plyne? vraždaaaa. :-P No jo neúmyslné zabití, ale chtěl ji určitě hodně ublížit chudince malé...;-)

+3/0
12.3.2013 6:39

H19a28n87a 36K56r46i12v92a43n21k78o42v29a 4461617973420

uz zase? :-/ dejte uz s nim pokoj.

+2/−3
11.3.2013 21:21

P14a33v61e55l 47N21e51d37ě89l50a 5376240724161

tak to nečtěte. Kdo Vás nutí?

0/0
12.3.2013 9:31

M17i91r71a 38L12o42v71e 3174380838654

Zabil ji zrejme ze zarlivosti, protoze 2 dny predtim nez ji zastrelil si domluvila schuzku se svym expritelem, sli spolu na kavu a Pistorius ji behem te doby co tam spolu  sedeli 2x provolaval, nejspis o tom vedel ze tam jsou spolu a zacal zarlit. Pak nasledovaly ty hadky o kterych mluvili jeho sousede.

+7/−1
11.3.2013 20:29

H68a29n82a 90K30r70i44v24a52n32k62o20v70a 4161457973650

a to je duvod k vrazde?

+1/−6
11.3.2013 21:20

M95i74r78a 70L15o48v34e 3374730328944

Proc mi kladete tak hloupou otazku pani Krivankova? Copak jsem ja rekla, ze je to duvod k vrazde? 8-o

+1/−2
12.3.2013 3:20

H10a41n25a 32K70r80i52v31a54n98k29o65v78a 4581627183530

proc to tu vubec pisete? koho to zajima proc a kdy se hadali?

+1/−2
12.3.2013 6:21

P80a11v31e65l 43N15e21d63ě15l94a 5626800574631

Vy budete asi zvláštní případ paní Křivánková. Článek Vás nudí, vůbec Vás nezajímá, ale celý si ho přečtete, vlezete do diskuse a ještě reagujete na příspěvky pod ním. :-/

+1/0
12.3.2013 9:33
Foto

P56e47t49r 24Š20m17e40j48k88a63l 9245530668757

Pistorius už asi delší dobu neví, kudy dál. Kombinace hlubokých komplexů s chorobnou vůlí a touhou po uznání se jeví býti smrtelná..a to nejen pro něj...Rv

+2/0
11.3.2013 19:24

S18a97m15u16e32l 24B49e96r22g79m79a93n 2370803662244

Je známým faktem, že vrahové litují sami sebe, ne oběť...

+13/0
11.3.2013 19:21

M46i35c17h94e22l 12P39e84t25r58u61c46c52i86a70n79i 8314415436492

Lituji obet, dokud jim nedas zbran...

0/0
11.3.2013 19:22

M12i37c48h22e21l 24P83e84t17r26u17c81c17i81a66n44i 8524975216152

At mu daji nabitou zbran a povoli mu beztrestne ji pouzit. Vsadim se, ze by ho sebevrzedne choutky presly a pouzil by ji k jinemu ucelu.

+6/0
11.3.2013 19:17

M18i98c71h94a47l 27Č22e19r86n94í83k 2966276543761

Ale že se jeho rodinka tak radovala, když ho propouštěli z kauce, když je tak děsně zlomenej z toho....

+3/0
11.3.2013 19:14

J24a24n 86M23a53t89ú30š 5827730835156

To je přece dobře, i když si myslím, že to jen tak hraje.

+6/0
11.3.2013 19:08

P81e71t48r 75D19o45u40p71a20l 5451748365689

Grumpy cat says "GOOD"

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/34642474.jpg

0/0
11.3.2013 19:00

M77a67r55t40i44n 47P98l71z77á78k 2187159508674

"

Pistorius je zlomený člověk na prahu sebevraždy, tvrdí atletův přítel"

Taky má sakra důvod, být zlomený ;-€!!

+13/−1
11.3.2013 18:59

M37i55l54a75n 44R85a52d93e45k 3147456341541

proto se jeho advokati snazi aby mohl vycestovat ze zeme, asi se chce nadychat jineho vzduchu 8-o

+1/0
11.3.2013 18:58

P38e84t46r 22Č49t87v27r45t84l44í89k 7471356830430

Líbí se mi, jak redakce hned v první větě článku píše, že "Pistorius, který před měsícem zastřelil"...No chtělo by to při vší úctě ctít insitut a jednu ze zásad trestního práva procesního zvanou "presumpce neviny"... Touto větou už redkace konstatuje informaci, jako kdyby bylo již pravomocně rozhodnuto. Nicméně na druhou stranu se tímto potencionálního pachatele Pistoriuse nezastávám, protože možné je naprosto všechno...:-)

+2/−15
11.3.2013 18:52

J13a92n 39F70i67s76c13h25e65r 9684395500

Ale to že ji zastřelil nepopírá ani on. Tak kde je problém?

+12/−1
11.3.2013 18:58

P25e83t32r 50Č94t19v92r69t85l41í66k 7681276320320

Problém je v tom, že zásada presumpce neviny se uplatňuje po dobu celého trestního řízení, a to až do doby, než je pravomocně ve věci rozhodnuto...Tzn. že i když se on údajně přiznal, že ji zastřelil, je až na soudu, který rozhodne o příp. vině a trestu...Ale jak jsem již výše psal, neznamená to, že se tímto Pistoriuse zastávám, to v žádném případě. Pouze a jen hájím zásady trestního práva procesního...

+3/−9
11.3.2013 19:04

O51n21d63ř37e19j 11M18i89c52h73a73l66í77k 7357690808

co to melete? soud rozhodne o trestní zodpovědnosti - jestli to byla vražda, nedbalostní zabití nebo nehoda, ale to že ji zabil zastřelil je prostě fakt.

+7/−1
11.3.2013 19:24

P52e19t46r 11Č61t62v93r94t38l41í24k 7571716360700

A o čem asi pojednávají o mé příspěvky? Soud právě rozhoduje o trestní odpovědnosti a o tom, zda-li skutek stal, zda-li jej spácha obviněný, zda-li je skutek trestným činem apod...Z výše uvedeného soudím, že detailně znáte obsah vyšetřovacího spisu :-)

0/−6
11.3.2013 19:37

O53n44d53ř60e14j 11M41i29c49h17a92l78í75k 7307520248

chlape, napřed si ty svoje žvásty přečtěte po sobě sám. Napsal jste, že se vám líbí jak novináři napsali,  že "Pistorius, který před měsícem zastřelil" a že nectí presumpci neviny. Ale to nemá s tím, že zastřelil nic společného.. chápete to?

+7/−1
11.3.2013 19:50

P44e26t60r 23Č59t79v31r70t88l26í68k 7981766860600

Právěže má, ale chápu, že jako člověk neznalý práva to nedokážete pochopit a posuzujete podle zásad spravedlnosti...Podle zásad spravedlnosti je Vaše uvažování správné, nicméně podle zásad trestního práva procesního ani moc ne...Ale to se odvolávejte k našim skvělým zákonodárcům, kteří zákon na takovýchto zásadách postavili, a neosočujte mne za aplikaci platných a účinných právníních předpisů...Samozřejmě aplikovaných na české právo, nikoliv na řecké nebo jaké...

0/−7
11.3.2013 19:54

O27n26d13ř30e32j 33M73i64c78h21a89l96í93k 7677820278

pokud vy jste studoval právo, tak byste měl vrátit diplom, protože evidentně máte problém. Pokud někdo vystřelil a zastřelil, tak je to prostě daný fakt a nezáleží na rozsudku. Je to popis situace, podobně jako že vešel do domu nebo že spal. pokud víme, že to udělal, je to prostě fakt. Rozsudek je něco jiného.

+7/−1
11.3.2013 20:00

P73e85t27r 78Č40t20v22r20t72l23í82k 7701866410410

Pokud dobře chápete psaný text, tak dozajista chápete, že nerozporuji samotný fakt zastřelení, ale to, jestli někdo někoho zastřelil, ať již úmyslně nebo nedbalostně, tak o tom rozhoduje s konečnou platností soud...A je pouze a jen na státním zástupci, aby prokázal, že tomu tak skutečně bylo..Takže do vynesení rozsudku a nabytí jeho právní moci není jisté, jestli tomu tak opravdu bylo nebo ne...Neznáte obsah vyšetřovacího spisu, neznáte strategii obhajoby a rozhodujete se pouze podle toho, že média napsala, že někdo někoho zastřelil...Já taktéř můžu tvrdit, že jsem někoho zastřelil a pokud mi to orgány činné v trestním řízení bezpochyby neprokáží, tak nemohu být označen za vraha ani za osobu, která někoho zastřelila...Ale tohle Vy evidentně nechápete nebo nechcete pochopit...

0/−7
11.3.2013 20:15

Č51e61s55t74m62í71r 98P30r89o69c61h80á12z68k81a 8368130168981

Nechte si svou právní logiku do soudní síně . Tady jste mezi normálníma lidma .

+4/−1
11.3.2013 22:18

P93a23v59e17l 30K17u14n91c 9562189508138

Z Vaší argumentace plyne jediné: zjevně máte dost času.

+3/0
12.3.2013 7:40

S76a46m78u47e44l 48B91e30r54g74m65a36n 2190783382194

Presumpce neviny je právní domněnka, která je důležitá jen při samotném procesu. Pokud by se podobnou zásadou měla řídit např. věda, která taky zkoumá, co je pravda, těžko by někam dospěla.

+2/0
11.3.2013 19:26

P50e90t86r 78Č64t87v46r28t91l54í35k 7671576790510

Máte pravdu, proto se odvolávám na zásadu presumpce neviny jako na zásadu trestního práva procesního a ne jako na zásadu, kterou se řídí právní věda...Je to ryze zásada procesní, nikoliv hmotněprávní ani věděcká...

0/−7
11.3.2013 19:42

S21a48m66u83e43l 33B31e46r86g20m84a53n 2290563322964

Ale není úplně logické, aby se touto zásadou tpp řídil i tisk až do té míry, že by prohlašoval, že Pistorius "údajně" zastřelil atd., když to Pistorius sám přiznal. Vzhledem k tomu, že se nepřiznal k vraždě (ano, střílel jsem, ale ne na ni), nedává smysl připouštět neustále možnost, že nestřílel.

+5/0
11.3.2013 20:06

P50e77t94r 50Č65t31v71r47t87l10í59k 7551896230330

Já nerozporuji to, že střílel, ale rozporuji to, že "zastřelil"... Jak píšete výše, střílet mohl, ale ne na ni...Bavíme-li se tu o vraždě, tak je to úmyslný trestný čin a jako úmyslný trestný čin to také musí býti prokázáno...Jak jsem ale již zmínil výše ve svých příspěvcích, Pistoriuse se nezastávám; pravděpodovně to takto bylo...Nicméně je potřeba vyčkat až na pravomocné rozhodnutí soudu...Btw podíváme-li se do common law, tak tam vynucené přiznání nemá absolutně právní váhu..Teď zase záleží na posouzení, zda-li přiznání Pistoriuse bylo vynucené nebo ne; to nechme na OČTŘ v Řecku...Nicméně neznám řeské zákony, takže případ aplikuji na naše předpisy.

0/−5
11.3.2013 20:25

S71a74m32u53e86l 52B93e93r84g29m54a98n 2670793442264

Nejde o Řecko, nýbrž JAR (jméno Pistorius je navíc pův. latinské).

Ve slově "zastřelil" problém nevidím. Jeho sémantická struktura neimplikuje úmysl. Řekl bych, že je tomu tak i v rámci práva... a i kdyby ne, tohle nebyl článek do právního věstníku.

+6/0
11.3.2013 20:35
Foto

P70a68t57r83i89k 62C38h85r88z 4768289952439

Také v tom nevidím problém. On sám přiznává že ji zastřelil ani jeho právník to nepopírá. Něco jiného je, kdyby se napsalo zavraždil - to je na posouzení soudu, on to popírá, žaloba se domnívá, že šlo o úmysl. 

Takže on svoji přítelkyni opravdu zastřelil. To jestli šlo o vraždu, nešťastnou náhodou, sebeobranu, zabití,... o tom se ještě bude rozhodovat.

+7/0
11.3.2013 21:18

M73a75r56t73i86n 22J77a96n13d45a 8538555829203

Ufffff. Je videt, ze mnoho let studia obcas nemuze nahradit "selsky rozum", spis naopak... Typicky (normalnimu svetu nebezpecny) pravnik Rv

+3/0
12.3.2013 4:28
Foto

H31o20n32z13a 67P53r82o87v86a41z38n43í19k 8468451647207

Napsat "vrah" by byla presumpce viny. To, že jí zastřelil je fakt.

+13/0
11.3.2013 19:01

P33e97t60r 20Č53t96v35r80t66l65í29k 7671336130380

Viz reakce na předcházející příspěvek p. Fischera...

0/−8
11.3.2013 19:16

M17i52c16h74a66l 72Č60e52r60n85í88k 2246446533131

jenže, milý pane, když už tak skvěle rozumíte zákonům, tak byste měl vědět, že presumpce neviny platí pro orgány, které mají vůči vám nějakou výkonnou pravomoc. rozhodně neplatí obecně, že by o člověku nikdo nesměl prohlásit že je vrah....

+6/0
11.3.2013 19:15

P41e60t47r 34Č29t56v32r98t77l23í95k 7321106860620

Zčásti možná máte pravdu, nicméně i tohle jednání nevylučuje odpovědnost podle občanskoprávních předpisů osoby, která jej za vraha značí, ač byl soudem pravomocně za skutek odsouzen...

0/−5
11.3.2013 19:40

P29e63t37r 10Č35t66v39r70t96l46í72k 7551106340630

jako absolvent právnické fakulty bych zákonům rozumět měl...to by byla ostuda, kdyby tomu tak nebylo...

0/−6
11.3.2013 19:45

O82n89d37ř63e34j 68M30i97c82h80a84l52í38k 7617690508

v tom případě to ostuda je, když nedokážete rozlišit fakta a rozsudekRv

+6/−1
11.3.2013 19:52

P59e64t96r 66Č35t85v44r27t46l11í88k 7501876560110

Chovám se pouze a jen tak, jako by se chova obhájce obviněného, potažmo obžalovaného...Nechápejte prosím právo jako spravedlnost - v právu spravedlnost nehledejte...

0/−6
11.3.2013 19:56

O31n74d23ř39e16j 94M46i61c93h98a64l54í28k 7507230118

po tomto výroku jste jen potvrdil to, co si lidé o právnících myslí. A slušné to není

+6/0
11.3.2013 20:05

P18e36t94r 23Č90t12v67r38t95l54í19k 7271326780780

Děkuji za duchaplný příspěvek :-) Ale jak říkám, obraťte se na zákonodárce a neosočujte osoby, které jsou na základě znění zákonů odsouzeny je aplikovat tak, jak jsou psány...Opět se mi potvrdilo, že nechápete vůbec podstatu věci...

0/−7
11.3.2013 20:18

O19n36d79ř62e77j 24M31i63c55h22a12l12í66k 7697410258

naopak, vy jste hodně mimoRv

+6/0
11.3.2013 21:02

J75i32r10k79a 23D91v42o20ř28á17k 4845430603848

To byste čekal příliš mnoho od (polo)bulváru.

+1/−1
11.3.2013 19:31

M29i39l24a29n 55Š27v48a87g44r85o86v72s49k10ý 9872989105688

Herr Gott, tak mu tu vraždu promiňte.

+2/−2
11.3.2013 18:51
Foto

H63o38n43z93a 31P97r64o27v92a69z43n70í39k 8878121707917

Ano to tak člověk bývá když někoho zastřelí.

+8/0
11.3.2013 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.