Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frenštát vyvolal obavy. Podivných sousedů se bojí desítky lidí

Po tragické explozi domu ve Frenštátě pod Radhoštěm se na redakci MF DNES a iDNES.cz obrátili čtenáři s tím, že se obávají podobného konce. Také oni prý žijí v domě se sousedem podivínem, u kterého netuší, co provede. Jednoduché řešení však neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a79r96k25a 95K11r86u13p85i91c59o87v69á 6684666732922

Podle mě je tohle všechno další problém nezaměstnanosti. Dejte lidem práci, ať nemají tolik volného času a přestanou myslet na blbosti. Osobně neznám nikoho, kdo by nechtěl mít hezké bydlení, pěkně oblečené děti, plné břicho. A potom, i když má ten dotyčný dovolenou třeba dva týdny, tak nad žádným škoděním sousedům a okolí nepřemýšlí. 

Jenže základ je práce a to je podle naší vlády asi neřešitelné. ;-€

+3/0
12.3.2013 14:31

R39e90n84é 71N18o88v19á25k 8815116469648

Bylo to možná jinak...

Tvrdí se, že ti "hodní sousedé" udělali z toho člověka bezdomovce. Předali exekutorovi jeho dluh na společné údržbě domu (140 tisíc). Nesplácel ho, protože se živil roznášením letáků a to je tak na pokraji hladovění.. Exekutor jeho byt prodal a ten pán měl za pár dní skončit (díky hodným sousedům) na ulici. V jeho věku to byl rozsudek smrti, protože starší člověk pod mostem nebo v kanále nepřežije. Starší lidé, vyhození na ulici, páchají sebevraždy velmi často. Tenhle ale vzal s sebou i pachatele pomalé vraždy....

Zase tak "podivný" nebyl...

+3/−4
11.3.2013 14:31

P50e18t36r 77F75i39a32l28a 9583636703923

Pane Nováku, četl jste i jiné články o tom člověku, že už byl jednou podmíněně odsouzen, že byl v létě 1989 v podezření, že zapálil domek, který se mu nepovedlo koupit, četl jste jeho výplody, plné nadávek a urážek, které zde předváděl na internetu?

Jak si dovolujete dávat slova hodní sousedé do uvozovek? V tom domě bydleli staří lidé důchodci, paní samoživitelka s malou dcerkou a matkou v důchodu, mladí manželé s malinkými dětmi, paní byla na rodičovské dovolené... Kde by tito lidé vzali peníze na to, aby za svého souseda platili veškeré poplatky spojené s užíváním bytu? Ten člověk na ně byl sprostý, místo pozdravu jim sprostě nadával, neplatil nic (proto mu byl odpojen plyn), za fond oprav, topení v jeho bytě, vodu, odvoz odpadků za něj platili ostatní lidé v domě. A dali to k soudu, když už byl dluh 140 tis.!

Podivný jste Vy, vymýšlíte si a svalujete vinu na druhé lidi, oběti toho hulváta a vraha!

+3/−1
11.3.2013 17:10

R77a76d62i15m 62P78o27l72á32š31e46k 9616283839649

Vůbec nevíte, jak to bylo či jak to mohlo být.

To asi vědí jen ti, co se toho přímo zůčastnili a z těch je polovina nebo kolik mrtvých. A zbylí sotva budou důvěryhodní svědci, když se toho člověka, co to údajně měl udělat ( pokud vím žádné vyšetřování to ještě neprokázalo) všichni zřekli, není kdo by se ho zastával.

Takže cokoliv, co se na něho hodí, důkazy nedůkazy, na něm zůstane.

To neznamená, že to neudělal, to jenom znamená , že skutečná pravda může být od všelijakých novinářských nebo "trendových"  verzí zatraceně odlišná.  Trendová verze myslím verze lidí, kteří zaručeně "vědí", jak to bylo, ale nikdy nebyli ani ve Frenštátě, natož aby před výbuchem toho člověka nebo ten dům znali.

+1/−4
11.3.2013 17:59

P25e23t58r 46F58i61a77l64a 9803226393463

Ve Frenštátě jsem byl mnohokrát, toho člověka jsem neznal, ale četl jsem od něj několik věcí, které psal na internetu. Domnívám se tedy, že v tomto případě jsou zprávy médií důvěryhodné, jistě více, než Vaše tvrzení, že "zbylí sotva budou důvěryhodní svědci". Jak jste k takovému závěru došel, četl jste nebo slyšel o tom chlapovi více podrobností? Četl jste, kde byla ohniska požáru, že jedno bylo v jeho bytě, myslíte, že se mu tam někdo ze sousedů vloupal, aby tím sám sebe připravil o život? Viděl jste v televizi, co říkal otec těch malých dětí, jak se chlap smál a říkal, že si s ním neměli začínat? Doufal, že unikne, byl radostí ze svého činu v euforii a bolest proto necítil.

Prostě důkazů proti tomu člověku je mnohem více než důkazů o tom, že to buď neudělal anebo že byl obětí, která se pak vzbouřila.

Navíc to, co napsal p. René Novák, je už vrchol sprosťáctví vůči ubohým obětem, proto jsem reagoval na jeho příspěvek (na jeho odporné kecy o pachatelích pomalé vraždy, to jako že obyvatelé domu nechtěli za chlapa platit poplatky za bydlení).

Až Vás někdo okrade nebo ošidí o peníze, odpustíte mu to, pane Polášku?

+3/0
11.3.2013 20:30

R47a25d39i68m 96P17o94l54á82š56e45k 9636373249429

No, ono stádní myšlení je svinstvo.

Ve stádě stačí označit někoho, kdo nějak něčím vyčnívá, za viníka čehokoliv, co se zrovna naskytne a ono stádo ho už pomalu na drobnostech utluče.

Nemáte žádnou jistotu, že toto nebyl taky takový případ. Že člověk, který pravděpodobně nebyl lilie a který zřejmě vyčníval z davu tím, že byl nějak společensky nepřizpůsobivý, nebyl takhle stádem vybrán a postupně během let takhle stádem utlučen. A současná ekonomická recese k tomu navíc přispěla, že v situaci, v jaké se octl, neměl jinou ekonomicky přijatelnou možnost než se držet toho bytu v paneláku, co to jde. No a když to už nešlo.........

Pravděpodobný viník nic k tomu neřekne, je mrtev a ti z druhé strany, co přežili, rozhodně sami z vlastní vůle , pokud se to stádní myšlení tam skutečně uplastnilo, se k němu přiznávat nebudou , když už není nikdo, kdo by jejich slova oponoval.

.

Mimochodem, ten člověk tam měl vedle bytu i jakousi zámečnickou dílnu. Tudíž měl zřejmě nějakou zámečnickou kvalifikaci. Jak je potom možné, že se živil roznosem letáků, když manažeři firem a personalisté furt žvaní jeden jako druhý, že jim chybí strojírenští odborníci a řemeslníci včetně právě zámečníků, že je marně shánějí a že stát musí uchychleně upravit své státní bezplatné školství a ty "chybějící" odborníky jim vychovávat?

0/−4
12.3.2013 8:32

R90a88d89i52m 22P59o25l73á81š10e11k 9926383959639

Stejně tak mohl být hlavní viník Frenštátského masakru  nerozpoznaný nástup alzeheimera nebo jiné podobné stařecké demence u toho pravděpodobného viníka  a s tím spojené poruchy vnímání sociálních kontaktů.

0/−2
12.3.2013 9:00

P32e68t24r 63F87i14a34l24a 9513166443363

To mne nejdříve také napadlo. Jenže to by muselo trvat více jak 23 let, podivně se ten člověk choval již v r. 1989.

+1/0
12.3.2013 9:16

R28a60d84i44m 13P66o72l86á22š68e61k 9246723649249

Mohl se chovat podivně přirozeně, ale demence mohla tu nedůvěřivost a nepřátelství znásobit.

To už se ale asi nikdo nedoví, podle článku v Novinkách byly jeho ostatky už před nějakou dobou zpopelněny a vzorky z nějaké pitvy nejspíš nejsou.

0/0
12.3.2013 9:58

P37e75t68r 20F40i31a23l42a 9813756333883

A ještě něco, pane René Nováku.

I kdyby byla pravda, že sousedi dle Vás dluh hodného člověka předali přímo exekutorovi k vymáhání, tak jaké právo má ten chlap na to, aby se mstil? V tom domě bydleli normální, slušní lidé, ale nijak dobře finančně zabezpečení, aby mohli kromě svých dětí živit i cizího vzteklého nemakačenka. Měl syna a manželku, jistě si s ním zažili, ale starat se o něj mohli spíše oni, než cizí lidé, ne?

Jaký rozsudek smrti, mohl už dávno svůj byt prodat, koupit menší nebo jít do nájmu. Byl fyzicky zdravý, vyučený zámečník, práci by mohl sehnat, jenže byl nesnášenlivý. 

Vám se nezdá podivný, mně se takovým zdáte i Vy.

Staráte se o všechny bezdomovce poblíž Vašeho bydliště a dotujete je ze svého? .

+3/0
11.3.2013 17:22

L28u49k81á54š 25V92a98ň40u38r78a 1425384153253

Mezilidské vztahy, přizpůsobení se okolí, dodržování zákonů, ohleduplnost, tolerantnost jsou v poslední době velký problém. Lidé se uzavírají do pevností s vysokými zdmi a nebo za dveře svých bytů. Přestávají se stýkat a komunikovat s okolím. Problémem jsou i nájemní byty, kde nájemníci se snaží být v anonymitě a pronajímatelům na vztazích se sousedy nezáleží. Mám ukázkový příklad mezilidských vztahů u mé tety. Bydlí v jednom velkém městě na severu a bydlela v bytě který byl v obecním domě. Bydlela tam snad 40let. Před pár lety dům i s nájemníky koupil místní podnikatel a myslel si, že nájemníky vyhodí a bude mít dům za pár korun pro sebe. Jenže když zjistil, že by musel nájemníkům sehnat náhradní byty, tak se jim snažil různě škodit, vypínal jim přívod vody, odmítl namontovat bytové vodoměry, účtoval jim nesmyslné ceny za vodné z vlastní studny, když měl opravit komín, tak je donutil si pořídit přímotopy a tak je postupně z domu vyštval. Je zajímavé, že nebylo právního způsobu jak se proti tomuto teroru bránit.

+3/0
11.3.2013 14:05

R18a95d58e49k 59D38o64l13e20ž84a31l 2939463830610

No spíš je problém s psychiatry. Většina těhle podivných sousedů má papíry na hlavu, proto se s nimi nedá hnout, ale někde v léčebně nejsou. Tenhle člověk byl od psychiatra označený že nemusí být někde v léčebně. Nedávno zas jiná ubodala malou holčičku, to bylo totéž.

Tím nechci říct, že by všichni duševně nemocní museli být někde zavření, nicméně když se tedy léčí ambulantně, tak dohlížet, jestli to dodržují. Když ne - tak léčit pod dohledem.

+5/−2
11.3.2013 11:18

J41a25n 93M33a25t38ú96š 5337300565246

Kdoví, jak to bylo ve skutečnosti?

+4/−6
11.3.2013 10:22

P82a93v25e47l 72K28r62a48m34e61r 9713677609685

Pouze ti, co otom raději nechtějí mluvit. Protože to vědí...

+2/−4
11.3.2013 10:36

P21a29v80e70l 14O21d14r68a66z31i68l 6874929187760

Kramer, že, kterej se zastává neplatičů.

+4/−2
11.3.2013 12:16

J27a48n 15F60r91o65l60í95k 6346300905874

Ne, ale mluví se o tom, že vlastníci odsouhlasili proti vůli Blažka zřízení večerky a tam měli i akvárko s prodejem ryb. Vlhkost z toho akvárka způsobovala plísně v jeho bytě a konzumenti piv z obchodu očurávali barák. Blažek se domáhal nápravy u SVJ a když neuspěl u obce a státu. Ničeho se nedomohl tak přestal platit fond oprav. Dali ho k soudu a se všemi poplatky dělal dluh 140 tis. Exekutor byt prodal a Blažek zahnaný do kouta se všem krutě pomstil. Bohužel to odnesly i nevinné děti. Tím jen chci říct, že článek je o ho..., když starší nevyzpytatelnými devianty. Naopak. Podle známého zákona akce a reakce se to dalo předvídat.

+5/−4
11.3.2013 13:22

P63a20v73e63l 35K22r94a57m35e28r 9183517559205

Tohle bohužel v kostce vystihuje současnou úroveň mezilidských vztahů v ČR. Pokud se nepodaří odstranit příčiny, zůstanou i děsivé důsledky.

+1/−4
11.3.2013 14:16

D61a35v36i53d 64Š51t44ě10p28á11n79e12k 1106724855989

díky novinářům za šíření paniky. článek jak z Blesku. každej, kdo trochu vybočuje  ze stáda teď budeme považováni za teroristy

+5/−7
11.3.2013 10:13

J89i81ř49i11n40a 14M41a18n72d40á67t88o67v75á 9917938980655

Jo, jo, jo ... pořídíme si slzák a s děsem ho nastříkáme do obličeje každému, kde se nás zeptá, kolik je hodin, co? Spíš se provalila vlna toho, že lidé opravdu neví, co s takovými sousedy už hodně dlouho a teď se to ukázalo tak, že to může dopadnout hodně špatně.

+9/−1
11.3.2013 10:19

P39a16v40e82l 84K89r69a62m39e71r 9633627359945

Družstevní byty spadaly pod poměrně velké pravomoci bytových družstev, i když s nimi lidé kupodivu obchodovali, jako by byly jejich. Nyní, když jsou byty povětšině v osobním vlastnictví můžete jen stěží zabránit někomu, aby nad vámi neštípal dříví, pěstoval smečku psů nebo choval králíky na balkóně. Osobní vlastnictví bytů v bytových domech má daleko větší nevýhody než družstevní. Nejen neovlivnitelné sousedské vztahy ale i ty finanční.

+2/−4
11.3.2013 9:52

K67a52m78i17l21a 50K77a52l62e95n85s74k82á 9676177337128

Nesmysl. Ani ve svém vlastním bytě si nemůže nikdo dělat co chce...

+7/−1
11.3.2013 10:02

P24a72v92e41l 13K24r98a22m86e70r 9683497789825

to také netvrdím. Tvrdím jen to, že si tam může dělat daleko víc než v družstevním. Dřív bylo např.chování zvířat bez souhlasu družstva zakázané, dnes se štěkajícím rottweilerem od sousedů zkrátka nic neuděláte. Stejně tak nic neuděláte s provozem večerky, kterou si nájemníci odhlasovali místo kočárkárny přímo pod vaším bytem :-)

+4/−2
11.3.2013 10:09

S77y71l24v20a 60Š64p51o26r56k13o42v30á 9656989260824

píšete hlouposti - 1. Pokud je v domě více bytů a ty jsou převedeny (zakoupeny) do osobního vlastnictví, MUSÍ se ze zákona vtyvořit tzv.společenství vlastníků, které má dost podobná práva a povinnosti jako vedení bytového družstva.

2. družstvo vám nemůže zakázat chování zvířat (jo za socíku - to vám kdekdo mohl zakázat kdeco).

3.Večerku pod vaším bytem si mohou úplně stejně odhlasovat jak majitelé družstevních bytů, tak i jejich vlastníci - není v tom žádný rozdíl.

+4/0
11.3.2013 11:09

P45a60v25e98l 70O31d32r80a68z39i91l 6464529117980

Majitel družstevního bytu je družstvo, nájemník v něm je členem družstva. Jak píšete, odhlasovat to mohli tak jak tak, navíc zřejmě mělo SVJ z té večerky asi něco jako nájem. V družstvu navíc platí méně přísná pravidla, tj. třeba stačí 51% hlasů a ne 76% jak může vyplývat ze stanov SVJ.

+1/0
11.3.2013 12:14

J68a84n 33F71r64o32l13í65k 6176550215394

V družstvu může zřídit obchod v domě představenstvo bez souhalsu družstevníků. U Společenství vlastníků je třeba 3/4 souhlas přítomných vlastníků na shromáždění.

+1/0
11.3.2013 13:15

L71u74k13á96š 25V76a35ň55u68r78a 1575604953133

Družstvo vám může zakázat chování zvířat, ale u společenství vlastníků už je to horší, tam jsou pravomoci vlastníků větší. Osobně jsem byl ve družstvu a teď jsem vlastník a musím říct, že od té doby co jsem vlastník se hůř řeší problémy s neplatiči a vše se prodražuje. Osobně si myslím, že družstvo bylo lepší. Nemohu kašlat na ostatní, když s nimi bydlím ve stejném domě.

+3/0
11.3.2013 14:09

S83y28l23v22a 49Š27p86o28r19k58o11v76á 9236279370154

možná jsem to napsala nepřesně - družstvo vám může zakázat chovat na balkóně slepice či králíky, ale nemůže vám zakázat mít psa, kočku nebo kanárka. I když takové pokusy už proběhly a jedno družstvo si to odsouhlasilo, dotyčný se obrátil na soud a ten takový zákaz zrušil jako nezákonný.

Máte ale pravdu, že družstvo vás může daleko víc omezovat... a záleží na vašem přístupu k životu, jestli to pokládáta za lepší nebo horší

+4/0
11.3.2013 14:20

R13a69d97i55m 29P83o52l62á65š89e82k 9316503189879

Já to spíš vidím jako ekonomický problém.

V době, kdy sociopat Drábek uškrtal na MPSV sociální dávky takovým stylem, že kdo závislý na dávkách nelže a nepodvádí , tak mu každý měsíc peníze na živobytí chybí a musí je někde sehnat, ber kde ber. A Kalousek s Knížetem ještě  Drábka poplácavají po ramenou, jak prý to dobře udělal, místo aby se za něho lidem omlouvali....

V době, kdy stačí k sobě přijmout na přespání dlužníka a už je člověk v nebezpečí, že mu tam vrazí exekutor a sebere jeho majetek pro úhradu dluhu toho dlužníka a i když jste v právu , půl roku ty věci nevidíte a náhradu nevysoudíte....

V době, kdy člověk, který má smůlu nebo je na finanční věci "poněkud blbej"  je s vysokou pravděpodobností oškubán buď podvodníky a potom ještě obvykle  exekutory, takže s vysokou pravděpodobností končí na ulici ......

Se není čemu divit, že leckomu, kterému takové nebezpečí hrozí a nechce to zbídačení trpně přijmout, "rupne v bedně" a prostě se začne mstít lidem okolo, kteří za nic nemůžou.

A neudělá s tím nic žádný Kruh bezpečí ani policie. Jenom zlepšení ekonomické situace, které by takovým lidem dalo nějaký příjem a tí mnějaké živobytí.

+8/−11
11.3.2013 9:18

O29n86d45ř18e90j 25Š89r67á92m29e23k 3733360821969

Tolik písmenek a přitom taková blbost.

+13/−6
11.3.2013 9:33

M48a30r51t98i80n 12S41o22u59š30e62k 8338383289755

Není, má pravdu. Ve státě, kde si může střední třída dovolit vlastní dům, se takovéhle věci vůbec neřeší. 

.

Špatný soused? Prostě to prodám a koupím lepší jinde. Problém vyřešen.

.

Myslíte si, že by se ti lidé z Frenštátu dvacet let dohadovali s nějakým idiotem, kdyby mohli prodat byt klidně i se ztrátou a koupit jinde jiný?

+7/−5
11.3.2013 9:36

O77n39d89ř70e64j 67Š31r12á47m46e20k 3493830801919

Není to jen o penězích. Já bych se že svého bytu nestěhoval, protože se tu bydlí dobře. Blbostí jsem, ale myslel to, že za všechny problémy lidí může nějaká nesvatá trojice politiků. Ve většině případů si za problémy může jejich majitel.

+7/−1
11.3.2013 9:39

R10a54d24i44m 48P82o50l47á76š75e68k 9656823849619

To může, ale kdyby existovala nějaká rozumná a důstojná možnost, jak by se ten šílenec z Frenštátu mohl přestěhovat do nějakého minimálního sociálního bytu a z něčeho tam třebas i nuzně žít a dožít, nejspíš by se ten masakr nestal.

+2/−5
11.3.2013 9:53

J95o24s88e62f 38D51r19á67s61a94l 2114835411

proč by se stěhoval, když ten byt byl jeho (respektive manželky)?

+2/−4
11.3.2013 10:36

R58a95d31i48m 21P15o16l27á84š55e76k 9376113629309

Pravděpodobně už ne, protože byl v exekuci. Měl se přece někdy hned po datu toho masakru vystěhovat.

+4/0
11.3.2013 11:02
Foto

J14i80ř81í 69U15n33č56o56v20s41k70ý 8349482593229

Jen stačí jedna žena, která dokáže po jednom po druhém obcházet byty a slibovat nebo vyhrožovat, tím dosáhne nadpoloviční většinu a šmitec. Tím se ten kdo je proti ní se dostane do pomluv a nakonec to dopadne jako, že se v domě lidé nezdraví ani na chodbě. Problém zateplení, mladí nemají peněz a staří taky, takže zateplit a zadlužit ty co na to nemají?

+1/−3
11.3.2013 9:59

S60y16l33v54a 26Š38p64o63r59k65o10v16á 9286859870104

Aha - takže podle vás je lepší v takovém případě nezateplovat, aby kvůli jednomu člověku ostatní vyhazovali další léta tisíce korun za topení? A nebo byste se ochotně nabídl, že takovému sousedovi ti zateplení zaplatíte vy osobně?

+4/0
11.3.2013 11:13
Foto

J17i47ř38í 84U91n88č77o36v83s48k63ý 8599232723549

Ne já jsem pro, ale ta drbna dokáže to ostatním vysvětlit, že jste vedle a navíc začne s vámi jednat z pozice síly. propočítala, že by se to vyplatilo za 50 let a ostatní se zdrželi diskuze.

+1/−3
11.3.2013 13:13

V92l65a77s31t32i21m71i97l 66K54r24a81i62s85l 8464679560139

to je ale super kravina... takže pokaždý, když se pohádám se sousedem, tak se budu stěhovat? ono to není zas tak jednoduché se sbalit a jít; pokud tedy ovšem  nebydlíte ve spacáku a nevaříte si na kahanu, pak to chápu ;)

+8/0
11.3.2013 10:27

J93o42s48e56f 69D44r33á32s84a89l 2664245901

"lepší vyhořet, než se stěhovat"...teda v případě Frenštátu to zní dost morbidně

+2/0
11.3.2013 10:38

J18a65n98a 32M83o95l74á25k11o50v91á 7237136386124

Davat penize za praci. Klidne uklid ulic ci snehu. Ne za lezeni doma. Ono pracujici lide nemaji moc casu na podivinstvi. Vsimnete si, ze drtiva vetsina problemovych lidi jsou prave lidi bez prace.

+8/0
11.3.2013 9:35

R40a67d36i44m 69P27o74l25á83š58e41k 9546453429539

To bude asi ještě trvat, než si města a instituce zvyknou na to, že lidi, kteří mají odvádět práci, mají být taky adekvátně zaplaceni.

Je to pár dnů, co v televizi mluvil ředitel technických služeb Ostravy Zábřehu nebo někdo s podobnou funkcí. A mluvil o jarním úklidu chodníků, parku a podobně s tím, že jim na to , když byly zakázány Drábkovy nucené práce zadarmo, chybí asi 80 lidí.

A oni ne že by těch 80 lidí najali a za jejich práci zaplatili, jak se to dělá v civilizované společnosti. Budou tlačit stálé zaměstnance do přesčasů , zvýšení produktivity a takhle to chtějí vyřešit.

V Karviné zkoušeli dávat za celodenní práci nezaměstnaným lidem jednu stravenku v ceně 60 Kč. To už taky naštěstí krachlo.

+7/−3
11.3.2013 9:48

S57y16l58v88a 25Š58p77o89r71k51o55v61á 9116299450274

A víte proč nenajmou nové lidi a nutí současné zaměstnance do přesčasů? Kvůli Zákoníku práce, který si tu prosadili socialisti. Protože přijetí nového člověka (který by dostával za práci úplně stejně jako ten stávající při přesčasu) by firmu stálo daleko víc peněz - a navíc by mu pak museli zaplatit několikanásobně víc, kdyby pro něj už neměli práci. O zbytečné byrokracii (kterou by taky museli samozřejmě taky zapaltit) ani nemluvě

+4/−1
11.3.2013 11:16

R67a14d65i94m 49P30o48l49á75š33e17k 9666763479639

Neblbněte, kvůli vám tak budou tyhlety brigádníky přijímat na trvalý pracovní poměr nebo co?

Tyhlety brigády jako jiné brigády či přechodné úvazky na menší než plnou pracovní dobu jsou vesměs na DPP nebo DPČ. Neboli na dohodu o provedení práce nebo o pracovní činnosti.  Zaplatí se jen to, co se udělá, žádné peníze navíc.

Akorát by se to muselo chtít s nezaměstnanými tyhlety dohody uzavřít.

+1/−3
11.3.2013 16:01

S30y67l93v90a 13Š96p53o59r21k67o25v80á 9816679970384

Už jste někdy někoho zaměstnával? Asi ne...Víte, že socialisti si prosadili třeba to, že i na tyhle vedlejšáky musíte absolvovat vstupní lékařskou prohlídku? A taky se můžete jít zeptat na pracák, jestli jsou nezaměstnaní ochotní jít dělat brigádu nebo DPČ...

+4/0
11.3.2013 16:24

R96a26d53i75m 59P95o21l15á17š40e34k 9816573819409

Nesmíte taky věřit všem Topáckým nesmyslům, které oni naštvaní tím , že lidi  nezvolili Karla šišlavou Šípkovou Růženku vyplodí.

Vstupní lékařskou prohlídku asi sotva prosadili socialisté, když je to záležitost či spíš chyba poslanců z  minulého roku, která byla asi před půl rokem zase zrušena.

A co se týká pracáku, sociopat Drábek za nadšeného řevu Topáků prosadil takové seškrtání dávek, že kdo nemá kupu dětí nebo nelže a nepodvádí... nebo aspoň nekrade pravidelně kovový šrot.... tak mu dávky ani zdaleka nestačí. Takže lidí, co jsou na pracáku a nejsou ochotni pracovat, zas tak moc není. I když fakt je, že díky i seškrtání nákladů zase za Drábka sociálka nemá finance a lidi na to, aby něco kontrolovala, kromě výjimek. Takže se tam v podstatě jen rozdávají peníze  a kdo je drzý a nalže toho dost, taky dostane dost a makat nemusí.

+1/−3
11.3.2013 18:11

I36r51e83n60a 69H96r31u90b67á 6559456497233

U nás v satelitu, kde jsou samé nové domy ve vysoké hodnotě, terorizoval chlap sousedy a nakonec ubil sekerou manželku a syna. Taky za to mohl Kalousek s Drábkem?

+8/0
11.3.2013 10:01

R66a62d50i20m 77P16o62l89á27š51e51k 9256603639669

Neříkám, že přímo za to mohou.

Pročpak se ale ta manželka se synem včas nepřestěhovala do jiného města někde hezky daleko, kde by mohla najít práci a následně si pronajmout nebo dokonce zakoupit byt?

Protože by nejspíš žádnou práci nenašla a potom by neměla ani ten byt a skončila by na ulici.

+3/−5
11.3.2013 10:14

S31y49l71v29a 84Š26p41o30r21k69o75v46á 9396709170364

Opět kravina - opravdu si myslíte, že když vás partner mlátí, máte mu hezky přenechat dům a všechny peníze a odstěhovat se jinam? Ten dům byl nejspíš ve společném vlastnictví - takže bez jeho souhlasu ho těžko mohla dotyčná prodat a odstěhovat se

+4/0
11.3.2013 11:18

L45u38k58á63š 95V62a27ň28u67r64a 1875844353323

Vypada to, ze problemovy soused ve Frenstate byl v podstate dlouhodobe terorizovany sousedy a to co se stalo bylo jen vyusteni dlouhodobe situace. Takze je nutne aby se nad sebou zsmysleli vsichni a zlepsili sousedske vztahy. Sam mam dva problemove sousedy a nevim co s nimi. Dlouhodobe mi skodi, ale neni zpusob jak se s nimi dohodnout.

+8/−8
11.3.2013 9:15

Z96d13e75n81ě29k 48G70l29a17s 7928548918735

Pokud to nějakým způsobem ventilují a nechovají se jak papiňák, tak ještě není pozdě. V druhým případě, kdo někomu oznámí, že vše vyhodí do povětří, je už téměř pozdě a policajti by měli jednat.

+7/0
11.3.2013 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.