Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muslimové vypálili křesťanskou kolonii. Kvůli údajnému rouhačství

Na 170 domů patřících křesťanské menšině vypálil v sobotu rozzuřený dav několika tisíců muslimů ve východopákistánském Láhauru. Rozbuškou byly údajně rouhačské výroky mladého křesťana. Vyšetření útoku už nařídil pákistánský prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P32e50t10r 75Š72m32e73j46k68a56l 9565220378737

Tak tudy cesta vážně nevede...Rv

0/0
11.3.2013 19:29

J17a27n 83K90o25m67á45r57e35k 5905358779483

a tohle munti-kunti si taháme do evropy

+1/0
11.3.2013 9:24

D80u57š55a63n 79M43a61č88e69k 6570662694436

budiž to pro některé z nás ponaučení

+1/0
11.3.2013 8:27
Foto

K62a73r47e59l 43S42e16i65d96l 8879615770828

Drancovat a ničit, to jim jde... Sami světu často dokazují, jaká je zrůdná ta ideologie pouštního lupiče a pedofila. A ještě se i v naší kultuře najdou lidé, kteří ji hájí.

+7/0
10.3.2013 21:13
Foto

R50u18d82o68l52f 30P19o52l40a83n78e85c98k55ý 3673404543525

Málokdo ví, že v roce 1995 započal "Barcelonský proces" - Euro-středozemní partnerství (EUROMED). Plodem pak bylo vytvoření Unie pro středomoří (viz obr. č.3). Na Barcelonském procesu se dnes podílí 27 států EU, Albánie, Alžírsko, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Egypt, Chorvatsko, Izrael, Jordánsko, Libanon, Mauritánie, Monako, Maroko, Palestinská autonomie, Sýrie, Tunisko a Turecko.

Součástí tohoto procesu je imigrační politika Evropské unie, která plánuje v letech 2010 - 2050 přivést do Evropy cca než 56,000.000 přistěhovalců, muslimů. Česká republika se do tohoto procesu dostala samotným vstupem do EU.

Za dvacet let má být v Evropě i díky projektu EUROMED zhruba 105 milionů muslimů.

Václav Klaus je socialistickými senátory žalován pro velezradu i z důvodu otálení při podpisu Lisabonské smlouvy. Součástí této smlouvy je mechanismus, kterým EU může rozdělovat imigranty mezi jednotlivé členské státy. Pokud bychom se chtěli tomuto bránit, máme smůlu, přišli jsme o právo veta.

+7/0
10.3.2013 18:28

K46a41r80e35l 38C91h37a12r73v98á65t 3406487710

Já bych naopak nastartoval projekt EUMAZAUR  (Evropa Má Zavřeno), který bude zaměřen na potlačování imigrace z kulturně nekompatibilních států. Místo financování přísunu nepřizpůsobivých obyvatel by se mělo financovat budování pobřežní dělostřelecké baterie na evropském pobřeží Středozemního moře a některých ostrovech.

0/0
11.3.2013 17:44

J94i36ř22í 52D46o39u72t87n82á43č 2160167167145

UDAL HO PŘÍTEL ...holič ... nějak si neuvědomil, že až to vemou muslimové opravdu pořádně do rukou tak skončil :-)

+3/0
10.3.2013 16:44

L90u95b74o83š 71Z58a68o50r79a75l 3180262380139

Když tak vidím na té fotce snahu muslima zapálit kříž, tak podle jejich logiky by teď měl povstat celý křesťanský svět, a minimálně je povraždit.;-)

+16/−1
10.3.2013 16:29

P57a24v25e27l 40Š42e56b35e67s83t95a 4472468395368

Na policii ho udal jeho přítel, který se živí jako holič. Dobrý přítel... Rv

+6/0
10.3.2013 15:33

V88á38c63l17a64v 52Š14v58i84h63e40l 4551665337649

u nich je to tak, že urážka Alláha je pro něho závažnější delikt než přátelství. Jsem třeba překvapen jak čtu na facebooku příspěvky mladých muslimů, kteří VŽDY napíší, že milují Alláha, svoji rodinu a přátele. Oni Alláha prostě milují, že si to nedovedeme představit, takže si myslím, že pokud by i jeho matka urazila Alláha, takže i přesto by na tu policii šel

+5/−1
10.3.2013 15:37

B38o30h21u42s54l36a18v 48K31r20á66l53í66k 2471940439946

Fanatismem dělají svému Alláhovi jenom ostudu a tím se rouhají.

+4/0
10.3.2013 16:05
Foto

J61a84n 37H71o59l40o73v72s12k56ý 6917629121

Fanatismus mají předepsaný už v Koránu a dalších svatých textech. Ale ostudu dělají, to máte recht.R^

+1/0
10.3.2013 23:57

M21i44l92a22n 57Z86a97p25a28l68a44č 4712265224318

Toho naděláte, vždyť v křesťanské Evropě si takhle podávali židy stovky let a poslední pogrom proběhl v Německu před 60 lety a nepřežily ho miliony židů.

Problém není v náboženství, ale v tom, že za krizového období si většina velmi ráda najde viníka v menšině.

+6/−5
10.3.2013 15:23

V57á52c72l57a91v 80Š24v91i60h61e80l 4381585397439

No, to je jeden z nejčastějších argumentů muslimů proti naši společnost - zabili jsme Židy, islámské ženy mají větší práva než žena středověku, vyvraždili jsme indiány atd. Už ale nějak nenapíší, že my jsme už teď opravdu jinde a pokud je někdo Žid, tak je to podle mého názoru všem úplně fuk. Zkuste se ale zeptat takového Araba co si myslí o Židech a začne Vám vyjmenovávat asi sto způsobů jak by ho zabil. Však jsem byl úplně v šoku na Sumatře, když mi bylo řečeno, že jestli jsem prý Žid (opravdu nejsem), tak to mám držet v tajnosti, protože se mi může stát, že v noci se mi vkradou do bytu a podříznou mě

+8/0
10.3.2013 15:34

P91a24t36r72i32k 67Š38e47b77e59s70t78a 4483632796285

... a co na to vlády???

 

vůbec nic...;-€;-€EURvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRvRv

+12/0
10.3.2013 14:19
Foto

J85i82ř81í 91C86h64o40c10h30o82l85á62č 5784653720716

EU se stejně rozpadne, protože jakmile v určitých zemích začnou vládnout islamisté tak se tradiční křesťanské země odtrhnou , otázkou je ,kdy se to stane a jestli už nebude pozdě :-/

+16/0
10.3.2013 14:16

T51o94m11á16š 33B47á62r59t78e13k 8191773725

Křesťané slovem, muslimové ohněm. Bylo by načase začít oplácet stejnou mincí.

+14/−1
10.3.2013 14:07

P93a41t20r68i74k 26Š96e57b19e60s16t60a 4563172596945

mno to byly křížové výpravy... jatka, kdy ovšem osman se stáhnul do patřičných mezí...

+7/0
10.3.2013 14:20

O85l52d76ř52i47c40h 85O13l11e24š 3764151183961

Mně ty fotky nevim proč připadají jako záběry z Chánova nebo Luníku.:-/

+3/0
10.3.2013 13:52

L55u53k71á35š 13K84e37l53l28e59r 6219253443445

A taková zkáza se nám do Evropy tlačí ;-€

+18/−1
10.3.2013 13:33

V15á30c79l69a19v 22Š47v27i15h75e57l 4271355117709

No zkáza to není. Myslím si, že je jednom dobře, že tady přijedou, jelikož nás naučí hodně o islámu. Celkem jsem se divil jak mi kamarád říkal, že co prý vláda dělá s tím, že lidé nechodí do kostela, že prý nás má nějak donutit. Řekl jsem mu, že co jim je potom. On mi na to řekl, že jestli by nebylo dobré, aby náš stát zavedl výuku islámu od školek, na což jsem se ho zeptal proč islámu a on mi na to odpověděl, že jedině islám je pravé náboženství a je to jediná možnost jak neskončíme v pekle. Prý kdyby byl českým prezidentem on, tak by zavedl povinně islám od školek a kdo by nechtěl tak toho by donutil. Chci připomenout, že můj kamarád je vysokoškolsky vzdělaný člověk a považuje se za umírněného muslima. Jaké plány mají s naši společností nevzdělaní nebo radikálnější muslimové už raději nechci ani domyslet

+11/−3
10.3.2013 14:07

J28a71n 34R31a16d74e77c17k38ý 5576484797516

Ještě jste mu neuřízl hlavu8-o?

+1/0
10.3.2013 15:13

A17l70e32š 66A70d75a90m 9623967711381

Pokud vím, řada z teroristů 11. září byli vysokoškolsky vzdělaní muslimové. ;-)

Ideální je stát a společnost plně ateistická. Pokud toto nelze, je potřeba zvolit si dle své tradice a té se držet a bránit se vnějším vlivům. V našem případě je to důraz na křesťanskou tradici a obrana vůči muslimům. Není jediný důvod, abychom ustupovali ze svých pozic. Ono fakticky nejde o nic jiného, než o to co se tu děje od počátku lidských dějin - tj. o "přetahování se" kultur a společností. A kdo jaksi netáhne za svůj konec lana, souboj prohraje a vyklidí pozice. [>-]

+6/0
10.3.2013 15:16

V60á79c30l52a11v 17Š40v59i16h46e52l 4801135867869

No mě to spíše překvapilo v této souvislosti, že drtivá většina muslimů se profiluje jako umírněných a poté mají tyto hodnoty. Jak jsem z jejich uvažování pochopil, tak umírněný znamená jen, že Vám neuřízne hlavu. Co se týče ale pohledu na společnost, tak je většina muslimů velmi fanatických a opravdu ve svých hodnotách nehodlají dělat žádné kompromisy, což si myslím, že pokud chtějí žít v západní společnosti, tak je prostě nutné. Jinak ten kamarád byl teď například v Polsku a prohlásil o nich, že mládež je bezbožná, protože chodí do kostela, ale nežijí podle křesťanských pravidel. Byl z toho hodně znechucený a teď vidí Evropu nejspíše jako dílo satanovo ;-D Jinak ale musím říct, že je to fajn kluk, ale bohužel v tomto ohledu má stejné názory jako více než 90 % tzv. umírněných muslimů

+3/0
10.3.2013 15:30
Foto

J95a35n 77H72o97l86o54v76s51k23ý 6237609551

No, pochybuju že ideál je ateismus, neboť je to z definice víra v nic a na vzduchoprázdnu se kultura stavět nedá. Ale jinak samozřejmě souhlasím, začíná to být kdo z koho a nesmíme si to nechat líbit.R^

0/0
11.3.2013 0:14

O96t50a90k97a29r 33K23e74s24s70l69e84r 7756448927641

jen malickost, pane kolego, on by zavedl islam...hm...nase vlady zase davno zavedly povinny atheismus, take jiz od skolky - o tom kolik kostelu zborili, kolik vericich povrazdily ani nemluve -.takze summa summarum, paklize se atheismus takto vnucuje, je to ok, paklize islam dela (chce delat) to same je to spatne. coz taklhe dat lidem na vybranou...

+2/−2
10.3.2013 15:28

V20á45c53l93a71v 88Š46v85i54h57e25l 4101345337119

jj, já vím. Jste známý bojovník proti Ateistům. Jinak fakt s Vámi nehodlám diskutovat, jelikož patříte k těm diskutérům, kteří až příliš často sklouzávají k nechutné demagogii. Jinak ateismus od školky tady není. Jen se neučí o náboženství. Pokud ale chcete být křesťan, tak Vás nikdo nenutí chodit do kostela. To je vše co Vám k tomu řeknu a přeji příjemný den.  Bůh s Vámi

0/0
10.3.2013 15:39

P20e19t21r 36B91r71e38j20c42h11a 6202619410

Tak s tím kamarádstvím s ním bych byl opatrnější.

0/0
10.3.2013 23:48

V23á61c62l42a60v 15Š62v76i36h15e96l 4801505657749

Co se týče příspěvků odsuzujících imigraci do Evropy, tak s nimi musím bezezbytku souhlasit. Multikulturalistům bych doporučil aby si zajeli na pár měsíců do muslimské země (můžou i třeba do Malajsie nebo do jižního Thajska) a seznámili se s tím jaké mají muslimové hodnoty a co si o nás myslí. Muslimové v drtivé většině případů považují svou kulturu a zvyky za nadřazené a nás berou jako pohanské psy a společnost, která je v morálním rozkladu. Nedá se tedy očekávat, že když přijedou do Evropy, tak se asimilují a příjmou naše hodnoty. Navíc Korán není reformovatelný, protože každé jeho slovo je posvátné, takže asi těžko muslimové budou v Evropě ve stejné pozici jako křesťané, kteří například věří v Boha, ale s náboženstvím si nelámou hlavu

+14/−1
10.3.2013 13:32

J27a22n 14H62o86r77k96ý 2556646116905

Vidíte, a v Indii máte vedle sebe v jedné ulici mešitu, křesťanskou modlitebnu a budhistický chrám a nikdo nikomu nevadí. Jestli ono to není spíš o lidech, než o náboženství...

+7/−8
10.3.2013 13:42

J53o58s14e39f 41Z18a55h85á80l91k80a 4873939368516

Je to o náboženství. V Indii to funguje právě proto, že jsou tam muslimové v menšině a tak si nemohou dovolovat na své sousedy hinduisty, budhisty, sikhi, křesťany a další.

+13/−1
10.3.2013 13:48

L60i53b44o92r 24H87l19u50b41u45č55e54k 4590500697127

...Indie ale není zrovna typická muslimská země, nemluvě o tom, že tamní kastovní systém asi není to pravé ořechové pro nás...a že nikomu nevadí různé svatostánky vedle sebe v jedné ulici...? není to pravda -  tam, kde jsou nebo se cítí muslimové dostatečně silní, tak jim to vadit začne...jako např. v Indonesii - desítky vypálených kostelů ročně, stovky křesťanů zabity - a nikomu to nevadí...a i v Indii už budhidtičtí extrémisté vypálili kostely..Rv

+4/0
10.3.2013 13:54

J57a13n 28H95o17r90k54ý 2226256916555

Máte na mysli tuto zprávu? www.hoax.cz/hoax/vypalovani-kostelu-v-indii-budhistickymi-extremisty/

+1/0
10.3.2013 14:00

L39i32b66o68r 68H68l72u89b87u14č33e65k 4450970987637

spíše tyto... http://www.cestazapravdou.cz/pronasledovanacirkev...nebo tuto http://katolikrevue.ath.cx/fronda/jsi_katolik_boj_se_radomir_maly.htm...http://www.claritatis.cz/zpravy/tisk/sri-lanka-budhisticti-extremiste-vypalili-katolicky-kostel/1802?PHPSESSID=89c9938d274ec911088efc1566be4519

0/0
10.3.2013 14:12

V69á39c60l52a66v 84Š84v89i43h81e20l 4581155247219

Ano, ale Indie je náboženská země a muslimové jsou tam v menšině. Navíc dle mého názoru indická morálka je si s muslimy mnohem bližší než morálka naše. Evropa je ale sekulární a náboženství tady v drtivé většině případů nehraje žádnou roli, což je ale v přímém rozporu s muslimským viděním světa, jelikož jejich náboženství je komplexní a zasahuje každý aspekt jejich života. Těžko se muslim v Evropě přizpůsobí a bude brát v pohodě, že se tady například zcela běžně rozebírá kriticky náboženství, což on považuje za rouhání. Dále se například asi těžko smíří, že vedle mešity bude hospoda nebo že 99 % obyvatelstva praktikuje předmanželský sex. Je to podobné jako kdyby jste do dnešní doby přivedl takového Přemysla Otakara II. Myslím si, že asi by se z něj stal také terorista jelikož by nás viděl jako spojence satana. Naše hodnoty jsou prostě s muslimy diametrálně odlišné, takže na pokojné soužití nebo asimilaci to moc nevidím

+5/0
10.3.2013 14:02

A36l55e28š 49A77d51a56m 9503317931141

Stejně jako my tradičně považujeme svou kulturu za nadřazenou, ačkoli si to třeba nemusíme vždy uvědomovat. Takoví už jsou lidé - své prostředí a svou tradici logicky nadřazují nad ostatní. Kdyby tomu bylo jinak, těžko by si tuto kulturu udrželi (tedy pokud jí neudržovali v rámci vztahu nadřazené a podřazené kultury zcela úmyslně).

Já to beru takhle: Co region, to jiné mravy a je to tak dobře. Stejně jako by oni neměli nám vnucovat svou kulturu, i my bychom se měli zdržet snah prosazovat svůj pohled na svět a kulturu v tzv. kulturně cizích regionech. Ať si každý udrží svou tradici.

+1/−1
10.3.2013 15:21

V70á13c93l42a88v 44Š64v33i69h37e35l 4581735287739

jasně, já osobně jsem pro kulturní izolacionismus - ať si každý žije jak chce, ale jedině na svém území. Pokud ale někdo bude chtít například emigrovat, tak si myslím, že by měl sdílet hodnoty hostitelské společnosti. Češi také jezdí pracovat například do Anglie, protože tamní kultura je pro nás pochopitelná a sdílíme podobné hodnoty. Problém ale je jet například do Jemenu a snažit se tam žít podle svých kulturních zvyklostí - žena mi bude chodit v minisukni, děcka budou ateisti, budu pít pivo na verandě atd. Pokud my se snažíme respektovat hostitelskou zemi když někam přijedeme, tak je celkem neslušné, když oni nechtějí respektovat nás. Když tady někdo chce žít tak ať sdílí naše hodnoty, pokud ne, ať si zůstane v Pakistánu nebo Jemenu

+3/0
10.3.2013 18:17

J60o53s57e42f 27K70r48ů36p81a 4192942762148

Psalo se před rokem:

Evropská unie čelí výzvě vytvořit jednotnou frontu proti násilí na křesťanech ve světě.

Loni byli křesťané cílem 75 procent nábožensky motivovaných násilných útoků.

..."Útok na náboženské menšiny je útokem na lidská práva a EU musí striktněji vyžadovat po třetích zemích garance dodržování náboženské svobody. To, že křesťané byli vyhnáni z kostela během bohoslužby na Boží Hod v Severním Kypru, tedy na území spravovaném Tureckem, dlouhodobým kandidátem na vstup do EU, je nepřípustné a Komise o tom musí s tureckou vládou neprodleně jednat," řekla ve Štrasburku Roithová. 

..."Násilné útoky na křesťany, které proběhly v období Vánoc v Nigérii, Iráku, Egyptě a na Filipínách, považujeme za alarmující," komentuje spolu s Roithovou předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek. Tento týden vyzval v otevřených dopisech ředitele ČT Jiřího Janečka, aby podrobněji informoval o útocích na náboženské minority a ministra zahraničí Karla Schwarzenberga, aby se Česká republika stejně jako jiné členské státy EU postavila na obranu křesťanů a případně nabídla postiženým azyl.

"Naše země prokázala, že je schopná pomáhat disidentům na Kubě, v Číně,v Barmě a v dalších nedemokratických zemích. Pronásledovaní křesťané jsou také disidenty a zaslouží si pomoc jak ze strany EU, tak od České republiky. ČR by mohla kupříkladu poskytnout stipendia tam, kde dochází k diskriminaci křesťanů nerovným přístupem ke vzdělání. Diplomatický sbor České republiky by měl na případy diskriminace křesťanů poukazovat spolu s ostatními členskými státy EU, aby světové veřejné mínění působilo jako podpora pro ty, kteří trpí pro svou víru," píše v dopisech Bělobrádek....

+8/0
10.3.2013 13:29
Foto

K58a97r35e65l 19S76e49i30d66l 8729545840988

Perličky z Pákistánu

Ministr náboženských menšin Shahbaz Bhatti - zavražděn

Guvernér provincie Paňdžáb Salman Taseer - zavražděn

Důvod - nesouhlas s islámským zákonem o rouhání, snaha o náboženské uvolnění a toleranci.

Asia Bibi - matka 5 dětí, uvězněna a posléze odsouzena k smrti poté, co se dostala do malicherného sporu se svými spolupracovnicemi na poli v červnu 2009. Začala obhajovat svou víru poté, co její muslimská kolegyně odmítla pít vodu, kterou přinesla, protože se nádoby dotkl křesťan.

Muslimka se marně snažila přinutit Bibi konvertovat k islámu. Po několika dnech desítky muslimů Bibi odvlekly, zbily a obvinily z rouhání proti muslimskému proroku Mohamedovi. Navíc měla říct něco ve smyslu, že zatímco Ježíš za své následovníky zemřel, Mohamed pro ty své nic takového neudělal. (Mimochodem - je to pravda.) Již dříve byla pro svou víru šikanována, od té doby je držena ve vězení, převážně na samotce v malé vlhké cele. Díky tlaku mezinárodního společenství trest smrti zatím nebyl vykonán, ale podle svědectví návštěvy, která za ní byla před časem vpuštěna, na tom není fyzicky ani psychicky moc dobře. Její rodina se podle některých zpráv musí skrývat.

+2/0
11.3.2013 1:54

J41o95s47e74f 11K70r17ů60p79a 4182232492848

http://en.wikipedia.org/wiki/Asia_Bibi

+1/0
11.3.2013 11:46

J19a93n 97H44o44r63k78ý 2556556306165

Jestli bude nový papež dost militantní, mohl by zorganisovat jubilejní desátou křížovou výpravu...

+16/0
10.3.2013 13:16

L68u85d28ě42k 74M29u57s20e66l26í10k 3416759

Multikulti s lidskou tváří,bez komentáře,jen souhlasím s předešlými příspěvky

+6/−1
10.3.2013 13:00

J11i10ř80í 36N29ě49m13e36c 6306737236707

Mám stejný názor jako mnoho tady předemnou. Muslimové nemají na tomto kontinentu co dělat. Všechny deportovat a spolu s nimi i jejich barevně podobné spolupříživníky.

Multikulturalismu je hrozbou a je to jen otázka času, než se něco podobného stane i zde.

+28/−2
10.3.2013 12:18

L74u20k52á47š 26H23a22l62a 5710552527609

Co jsem měl možnost slyšet od jednoho cestovatele, tak všechno tohle násilné chování muslimů je především politicky motivované a dopouští se ho jen některé zfanatizované skupiny, kterým jde o moc a s vlastním náboženstvím to nemá moc společného (je to jen záminka).

Většina muslimů jsou obyčejní lidi, kteří chtějí žít v míru. Mimochodem ten cestovatel byl křesťan a při jeho cestách muslimskými zeměmi byl často velmi vřele přijat a to bez ohledu na jeho odlišnou víru.

Samozřejmě taky záleží na konkrétní zemi a lokalitě...

+6/−7
10.3.2013 12:08

K49a44r79e76l 47V48o83r37e66l 4777941409367

Znám mnoho Arabů křesťanů, je to jak říkáte.

+2/−1
10.3.2013 12:12

V57á80c42l59a41v 58Š42v80i25h61e17l 4941475217729

Ano, máte pravdu, že drtivá většina muslimů je nenásilných, ale to neznamená, že nás mají rádi. Muslimů znám celkem hodně a mají opravdu diametrálně odlišné hodnoty než my a dívají se na nás jako na povl. Takových muslimů, kteří se dovedou asimilovat do naši sekulární společnosti je dle mého názoru pár procent

+7/0
10.3.2013 13:06

L48i90b41o30r 33H43l87u45b22u45č58e35k 4420860227927

...toho cestovatele neznám, ale zato umím číst...a stačí si vyhledat třeba náboženské násilí ve světě - z 99% se jedná o vraždící muslimy, podřezávající i děti - a je jedno, jestli jde o Nigerii, Indonesii, Mali, Afghanistán atd. - prostě kde vládne tato zvrácená ideologie, tak je teror a násilí...nebo znáte nějakou muslimskou zemi, kde se toto neděje...???...jo - bývala to Libye, ale ani tam ro teď neplatí...a jak se chovají muslimové např. ve Francii nebo Norsku, tak to nevidí jen multikultilevičáčtí fanatici...RvRv

+5/0
10.3.2013 14:02

L76u92k15á67š 79H40a46l20a 5480572227379

No a to je právě ten rozdíl, když někdo vycestuje do světa a pozná nějaký národ, jejich kulturu, náboženství atd, na vlastní oči. A nebo jestli sedí doma u internetu a nechá si podsouvat různé médii přefiltrované zprávy bulvárního typu... média totiž informují převážně jen o tom negativním. A tím člověku vsugerovávají, že na světě není nic jiného, než násilí, vraždy, bouračky atd.

V žádném případě nechci obhajovat islám, to určitě ne. Jen je potřeba číst všechny zprávy trochu z nadhledem, protože realita často není tak tragická, jak se to média snaží lidem vnutit.

0/−1
10.3.2013 16:16

P70a41t84r15i27k 60Š92e78b42e82s93t76a 4323472546465

jakou odlišnou víru prosím - na světě jsou tři pravdy - judaismus, křesťanství a islám má jenoho a téhož boha, Ježíš byl žid a Mohamed byl na 99% pokřtěný...

0/−3
10.3.2013 14:24

L47u80k49á74š 57H81a75l57a 5360722247359

Tak to vám nějak nerozumím.

Chcete tvrdit, že všechna tři náboženství věří v to stejné? Samozřejmě Bůh je jen jeden, ale každé náboženství se na něj dívá úplně jiným způsobem. Nejdřív byl Judaismus. Když přišel Ježíš (ano, původem žid), tak ho Židé nepřijali jako očekávaného mesiáše (přestože se vše stalo tak, jak bylo ve Starém zákoně předpovězeno), a tedy stále čekají na jiného. Křesťanství má tedy s židovstvím společnou historii, ale to je tak všechno. No a pak přišel nějaký pan Mohamed, který si poskládal od všeho něco, jak se mu to hodilo, a založil Islám.

+1/0
10.3.2013 16:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.