Diskuze

Úsek smrti u Nažidel se za deset let nezměnil. Přibylo deset mrtvých

Je to přesně 10 let a nezměnilo se vůbec nic. Silnice smrti u Nažidel na Českokrumlovsku, kde 8. března 2003 havaroval autobus s českými lyžaři, je stejná jako tehdy. Včetně smrtelného prudkého klesání, kde se stala nejtragičtější silniční nehoda v dějinách České republiky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Ach jo  - to je odborníků na dopravu !!!

Pravdou je , že si porovnejte Rakouskou a Českou stranu silnice a je jasné , kde je rozvinutá kapitalistická společnost a kde je vykradený stát .............

Kecy o tom , že mrtví lidé na této silnici jsou hlupáci může napsat zase jen hlupák ....... jasně že tohle se vám stát nemůže - vy jste strašně neomylní !:-/

3 1
možnosti
PO

Člověk nemusí být neomylný proto, aby na úzké nebezpečné silnice nejel kilo dvacet a neskončil ve škarpě s nožkama nahoře.

0 0
možnosti
Foto

Na rakouské straně se staví nová silnice k hranicím obrovskou rychlostí. Je tam skoro hotovo několik tunelů, i velkých křižovatek. Na cedulích mají napsáno, že "schnelstrasse" bude hotová v r. 2015. Řekl bych, že možná dřív.

Na české straně ještě nezačali kreslit do mapy.....   Je to ostuda. Česká ostuda.

6 1
možnosti
WC

U nás říkáme Česká ostuda, v německy mluvícicích zemích Das Tschechische Ksindl

5 0
možnosti
JJ

J15a77n 69J44e16ž20e41k

8. 3. 2013 13:00

Pokud se nebezpečnost místa měří počtem zemřelých, je nebezpečnější než diskutovaný úsek silnice každá nemocnice.

Ne silnice, ale příliš rychle jedoucí řidič autobusu nebo do protisměru pod cisternu mířící řidič osobáku dělají mrtvoly.

9 5
možnosti
VZ

Přesně. Stačí používat obsah hlavy k tomu účelu, pro který jej příroda vytvořila, tj. k myšlení a ne pouze jako výplň, aby hlava při poklepu nerezonovala. Spousta řidičů je bohužel stále ten druhý případ.

5 3
možnosti
EJ

Hlavně že máme splavnou Vltavu z Budějovic na Hlubokou asi za miliardu. Tam už tedy takové havárie naštěstí nehrozí.... Je cosi shnilého ve financování dopravy  v JČ i jinde.

14 0
možnosti
MZ

Dal bych tam rychlostí omezení na rychlost 50, fotoradary tak po 100 metrech a kdo pojede rychleji, tak se velmi rychle připraví o "papíry" > co fotka, to samostatný dopravní přestupek a to samostatná pokuta ... a silnice bude bezpečná téměř zadarmo.

Prostor bývalého hraničního přechodu využít jako záchytné místo pro hříšníky, kdo pojede do Rakouska, ten se dá v tohle místě zastavit. 

Stávající výpočetní a telekomunikační technika může upozornit na řidiče, kteří se ve sledovaném úseku opakovaně dopustili přestupku, aby byli zkasírováni ještě na českém území, popř. jim byl zadržen řidičák pro opakované porušování zákona ...

7 7
možnosti
JP

A proto je fajn, že vy, chovanci ústavu pro duševně choré, si naštěstí můžete o tom co byste udělali, akorát tak leda cintat na pentli... ;-D

6 6
možnosti
NS

hovadům nepomůže ani rovná silnice.. !!!!!!

4 1
možnosti
NS

příště k "mínusu" připojte nějaký argument, děkuji..

0 0
možnosti
LP

Nejsou penize na stavbu silnice, pritom mame 600.000 nezamestnanych, kteri se nudi.. Mame 21. stoleti a stale tady saskujeme se smennych systemem zalozenym na penezich/kreditech, ketere funguje dosti chabe.

3 1
možnosti
MH

Jo, pokud by se tam rozpleskl nejaky papalas, to by se hned penizky nasly :-/Rv

4 1
možnosti
TZ

také se obávám že se n stavbě D3/R3 ještě dlouho nekopne. A celý ten úsek k hranicím je obzvláště v noci "veselý" značení silnice (bílé pruhy, odrazky na patnících) mizící paravidelně před prudkou zatáčkou atd..

8 0
možnosti
LH

Hlavně, že Eurodotace šly na farmu Bolka Polívky  - viz jiný článek dnes

8 0
možnosti