- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Tramvaj kritizuje od začátku liberecká opozice, která tvrdí, že je předražená."
EVO2 - Cena jednoho vozu je 38 miliónů Kč
Škoda 14T ("Porsche") - Cena jednoho vozu je 57 miliónů Kč
Škoda 15T ("ForCity") - Cena jednoho vozu je 83 miliónů Kč (dodávka pro Rigu)
ale dopravní podnik si jí musel sestavit sám a tramvaj neměla ani testy v provozu
Proč BAŤA má ve zlíně trolejbusy? Už to víte?
Tramvaje T3 jsou na provoz a údržbu levnější, slouží 40 let. 40 starej trolejbus by žádnej úředník na silnici nepustil. Ale zase musíme uznat, že nový trolejbusy v ústí nad labem jsou naprosto tiché
Tak určitě je dobře, že se aspoň někdo o tu problematiku zajímá a chce jí řešit.
Aby snížili nástupní výšku tak vyndali pérování
Připomíná mi to článek z http://www.infobaden.cz . Jiřina Šímová (88) uvedla, že zvuky jsou podobné jak při příjezdu vojsk varšavské smlouvy a na to Karel Čapek změřil otřesy. Nechybí ani IDNES odkaz na knihkupectví, kde Karla Čapka seženeme . Myslela jsem, že je nálet, uvedla po průjezdu ledovky
Čtvrtina z 230 je zhruba 58 studentů a 2500 kg / 58 = 43 kg na studenta. To jsou ti studenti nějací špatně živení, chudáčci.