Diskuze

Lidé vyhnali kamiony, které objížděly mýto přes Benešov nad Ploučnicí

Obyvatelům Benešova nad Ploučnicí a okolních obcí se podařilo prosadit, že po přetížené silnici II/262 z Děčína na Českou Lípu přestanou jezdit kamiony. Stovky řidičů si tudy zkracují cestu a vyhýbají se mýtnému. Petici během čtrnácti dnů podepsaly dva tisíce lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podívejte se trochu na mapu, já neustále slyším sousloví "vyhýbání se mýtnému" ale realita je taková že chybí dalnice a silnice v hodných místech. Ve Zlínské lraji sme ještě nedávno měli 2km Dálnic ale o vyhýbání se mýtnému sem četl pořád, nikomu ale nedochází, že po 2km celý kraj porstě nepřejedu a je pak jasné že se jezdí po normálních silnicích. Pravda je taková že když budete v Liberci nebo Trutnově tak na Děčín NIKDO z vás nepojede přes Prahu. máte přeci mozek.Po té dálnici nikdo nepojede ani kdyby byla zadarmo.

Nebo když to otočím, vy si vážně myslíte, že kdyby dálnice měla třeba 50km  a přes prahu by byla silnička bez placení ale 100km že by dálnici někdo objížděl? O tom to vůbec není, pokud mi dálnice zkrátí cestu, vyplatí se i platit mýtné ale na 2x delší trasu a ještě placenou je jasné že se auta neženou....

0 2
možnosti

však v článku je, že si tudy kamiony zkracují cestu. A mýtnému se tím vyhýbají taky

0 0
možnosti

J44a34n 79K26r20p47e24c

22. 2. 2013 11:36

ale nikde ani slovo o zavedení oněch tolik potřebných emisních zón... pamatuju jak lidi ouřadové a starosrové hýkali nad tím, jak se zkvalitní ovzduší a život, protože to vyžene ony smrdící plechová mostra z měst a obcí... škoda jen, že ty kamiony plní přísnější emisní limity než osobní auta... ale co, tak z toho bude alespoň bič na ty, kteří nemají anebo nechtějí novější auto... šák vo co de, ne?

2 1
možnosti

Kamiony samozřejmě přísnější limity plnit nemohou. Jenom mají jinak ty limity nastaveny.

0 0
možnosti

Zdá se mi, že se vyhýbají hlavně kopcům než mýtnému. Tyhle kamiony by jinak mohly také zatarasit silnici z Děčína na Bor pokud by trochu nasněžilo. Jestli oni pak nezačnou jezdit třeba přes Úštěk (silnice s málo zatáčkami a ne moc velkým stoupáním) ? A že chcete hnát všechny ty kamiony přes Prahu, není jich tam už málo? Pochopil bych ještě Mělník, ale Prahu? Severní okruh chybí jako sůl, ale hlavně, že bude Blanka. Osobně jsem také pro efektivní ROLA, ale problém je, že spousta těch tranzitů tu většinou nějakou mezivykládku mají, takže by musela být naplánována citlivě, ale nevěřím, že to nejde.

1 0
možnosti

Pokud by bylo mýtné úplně zrušeno, kamioňáci by přes tyto cesty jezdit nechtěly. Takže zrušme mýtné a tyhle stroje na úzkých silnicích neuvidíme. Všechno zdanit a zpoplatnit umí každý socialista.

1 2
možnosti

Vyhýbání se mýtnému a tím znekvalitnění života daňovým poplatníkům by měl být trestný čin pro všechny právnické osoby a soukromé podnikatelé. Proč tomu tak není?

3 5
možnosti

Představte si, že ted platíte za dálniční známku 1500 Kč za rok. ...pak se zavede mýto a platíte cca 1500 měsíčně.... jak se Vám to líbí?

1 0
možnosti

M62a83r80e31k 15H60r26u25b94y

22. 2. 2013 10:52

Pro srovnani: Ustecky kraj resi silnici, kde jezdi 450 kamionu denne. Magistrat Prahy neresi komunikaci, po ktere jezdi !11.000! kamionu denne, tzn. skoro 25x tolik 8-oRv

3 0
možnosti

J71a91n 57K86r55p94e64c

22. 2. 2013 11:30

nemyslím si, že je monžé aby v prahe na silnici 2. třídy projelo 11 tis. kamionů denně... pokud ano, opravte mě. pokud ne, porovnáváte neporovnatelné.

1 0
možnosti

Mám zkušenost s terminálem v Lovosicích. Přijel kamion, svěsil návěs, naložilo se to na vlak , vlak jel, prodleva zboží (ložení zboží z plochy na vlak) jestli trvala max cca 2 až 3 hod je hodně. Takže tato kombi doprava je super.

1 1
možnosti

Jen aby Vás někdo nenazval "starou strukturou". To totiž bylo za komzoušů běžné.

1 0
možnosti

Řešej něco,co má řešení jen jedno. Z Děčína na M.Boleslav ,se jede odjakživa přímo a to přes Benešov,Žandov do Č. Lípy a dál na Bolku. Objíždění přes jiná místa jsou kilometry navíc,víc spáleného paliva a tím pádem i výfukových zplodin.  ;-D

1 0
možnosti

Jenže trasa přes Benešov není uzpůsobena pro vysoký provoz takových kolosů. Z Děčína lze jet na Českou Kamenici, Nový Bor a pak Českou Lípu. Ano je to delší trasa a více přes kopce, ale je většinou upravená pro provoz nákladních vozidel.  Kdo chce jet od Dráždan do M.B, tak může přes Německo a Liberec. Jinak to co se ušetří za palivo kamionům se pak musí nainvestovat do rozbité silnice (penize se vyberou na daních). Takže se nakonec stejně zákazník nic neušetří.

0 1
možnosti

Přitom by plně postačila malá změna. Na dálnicích a silnicích I. třídy kamiony bez poplatku, všude jinde platit.

2 3
možnosti

"bylo slíbeno, že již v létě budou..." k tomu ještě "výjimky pro náklaďáky do místních továren". Fandím vám, ale moc bych zatím nejásal.

0 1
možnosti

M83a37r28t83i10n 16P78a70u38l

22. 2. 2013 10:45

Proč? Místní továrny zaměstnávají místní lidi a určitě tam není taková produktivita, aby jich projelo za 2 hodiny 60, jako těch kamionů s návěsem.  Navíc z článku vyplývá, co všechno se musí kolem takové změny zařídit. Dost se to liší od pouhého vztyčení značky, jak Vy si to představujete.

0 0
možnosti

J60i63r11i 81K97m10o75t57r

22. 2. 2013 10:22

Osobně jsem pro to aby se tranzitní doprava na hranicích naložila na vlaky a přes republiku,nebo i dále jela na vlaku. Jenže to by u nás musela být železniční sít dost rychlá a spolehlivá. Obdobný sytém vlaků funguje ve Švýcarsku, jenže odjez je každých 30minut a nikde na trati se nestojí a nečeká:-)

0 0
možnosti

no, docela by mě zajímalo, za jak dlouho by dráhy takový kamion z Děčína do Lípy přepravily... podle mě, než dráhy jen ten kamion naloží na vagon, tak řidič jedoucí po silnici už bude doma na obědě

3 0
možnosti