Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podivín, brblal, všehoschopný člověk. Výbuch asi zavinil bývalý dozorce

Pět mrtvých, jedenáct zraněných. Taková je prozatímní tragická bilance nedělní detonace domu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Pátrání po obětech už skončilo, policie však pokračuje ve vyšetřování. Nevyloučila nešťastnou náhodu nebo nedbalost, stále více informací ale naznačuje šílený útok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i30c28h84a60l 51Č15e83r62n22í18k 2646566453751

Ale to víte, že se můžete takového člověka hned, prakticky legálně (max přestupek za 1000 korun pokuty) a elegantně zbavit. Jenom je potřeba zapojit mozeček. Což takhle litr kyseliny máselné, za 150 korun, nalejt mu to v noci pod práh?

0/−5
19.2.2013 13:33

L85u56c73i74a88n 29P76a59p68a10z66i13a32n 5844937621185

Přežil nebo je mrtvý? Z textu není zřejmé...

0/0
19.2.2013 12:36

M74i93c90h89a68l 51F35r82a10n37z 7393283331642

sobeckej egoistickej zmud, kvůli němuž zemřely děti. Doufám, že peklo existuje

+7/0
19.2.2013 11:55

G72u59s54t57a91v 63S30l65a78m44a 4669194198666

kdo je sobeckej egoistickej zmud? Tonda Blazku? dle ceho tak soudite? podle spekulativnich clanku, ktere, jak se postupne ukazuje, jsou plne lzi? nebo jste snad videl odsuzujici rozsudek? ja zatim ne. ale doufam ze existuje peklo pro novinare co davno vzdali roli hlidacich psu demokracie a lidi co bez premysleni a bez dukazu odsuzuji.

0/0
27.2.2013 13:10

A59n25t25o21n86í35n 63K28o15n57e62č91n10ý 1250447714836

Vidím problém jinde...

Kupovat si část domu s lidmi, které neznám a nemohu ovlivnit, to může udělat jenom hodně naivní člověk. Uvazuje k sobě podivné existence, aniž by to měl možnost nějak řešit. Kupovat byt v paneláku do tzv. osobního vlastnictví a bydlet v něčem, co má společenství vlastníků, to smrdí průsery všeho druhu už od samotné podstaty.

Kdyby tam byli v nájmu, mohli odejít, když tam žil šílenec, nebo mohli tlačit už dávno na majitele domu, aby to řešil, jinak odejdou. Ani ten šílenec by tam nebyl uvázaný jako koza v chlívku, a nejspíše by jako obyčejný nájemník neměl důvod někomu takto dramaticky škodit.

Takhle se stali rukojmími vlastní hlouposti.

Podobných případů bude přibývat (nemyslím stejných, ale podobných - tedy neřešitelné konflikty v tzv. společenstvích vlastníků.) Každý ví, že jsou problémy i společného vlastnictví rodinného domu, nebo chaty třeba dvěma sourozenci, a to jsou lidi se stejným sociálním zázemím, podobnou výchovou, žebříčkem hodnot, a stejně to většinou nefunguje, nebo funguje blbě. A někdo si myslí, že může fungovat spoluvlastnictví u úplně cizích a zcela rozdílných lidí? Nemůže. Nutně to v mnoha případech skončí šílenými konflikty = protože jiné řešení to mít nebude.

+3/−10
19.2.2013 10:27

I95r48e43n87a 68H65r74u83b95á 6579596787793

No a když si koupíte řadovku a šílenec vyhodí svůj dům do vzduchu? Myslíte, že se domům okolo nic nestane? To by každý musel žít na velkém pozemku obehnaném zdí, kde bude pobíhat smečka dobrmanů. Jinak je vcelku jedno, kde žijete, obětí šílence se můžete stát i v nákupním centru. Ono odejít i z nájmu, když máte děti ve škole není zrovna legrace. To by člověk musel žít jako světský, při každém problému se sousedy zapřáhnout a odjet.

+12/0
19.2.2013 10:35

M13i43r87o16s77l52a74v 46B27e18d29n11á74ř 6577189574741

Přesně tak.

+3/0
19.2.2013 10:37

J61i10ř14i59n69a 60M59a87n79d21á80t33o79v56á 9207538670395

Máme problémového souseda, dům se mu hroutí, pozemek nemá zabezpečený a všudypřítopný nepořádek, v tom má cca 7 psů, vlčáků .... když jeden z těch psů pokousal dítě z ulice, co myslíte, že se stalo? Nic. policie ČR přijela, sepsala, odjela. Jo, exekuce jsou na něj vedené taky a stížností na obci už na něj je hodně...  Nemusíte bydlet v bytě, abyste měli problém. A teď raďte, co s takovým člověkem?

+3/0
19.2.2013 11:02

A53n71t98o49n85í62n 35K30o85n43e82č18n94ý 1230347184776

nemusíte jistě bydlet v bytě, akorát jde o pravděpodobnost toho, že taková situace nastane.

0/−2
19.2.2013 11:38

M48i96c55h33a85l 76Č62e19r23n31í73k 2286686433481

kupte si litr kyseliny máselné za 150 korun. do 2 hodin se odstěhuje :-D

0/−1
19.2.2013 13:32

A49n37t32o24n90í53n 14K89o35n61e82č20n89ý 1330867934556

Bezpochyby svět přináší různá rizika.

Jenomže spoluvlastnit svůj příbytek a nenávratně a neřešitelně se tak svázat s blíže neurčenou a neovlivnitelnou skupinou lidí, je trochu jiná třída.

Zcela jistě lze snadněji (o několik řádů) řešit situace v nájemním bytě, než v příapdě vlastnictví. Dokonce i tento případ by nejspíše vůbec nenastal, kdyby onen pán byl pouhým nájemníkem.

+1/−4
19.2.2013 11:38

J27i46n95d32ř92i20c84h 38R59á10z57l 1401214389425

Suhlasím. Ve vyspělé cizině tvoří největší procento nájemní bydlení, u nás, víme proč, vlastní bydlení. Vlastnit byt v paneláku, či činžáku je nedobré, právě pro výše zmíněné nevýhody. Ale lidi, po mnoha letech, kdy nic neměli, potřebují vlastnit. A taky je to pro banky výborný byznys. Pokud jste v nájmu, potom se bydlení mění mnohem snáze, než vlastní, krvavě, přičiněním různých zlodějských bankovních hypoték, zaplacený byt.

+2/−2
19.2.2013 11:38

M38i92c81h43a40e23l27a 54K60r12o98u16p48o79v40á 3260130458452

no taky názor......ale kdyby všichni měli mít vlastní dům, tak bysme se asi na tu naši Zemičku za chvíli nevešli. A pouze nájemní byty též existovat nemůžou, protože i ty nájemní byty musí někdo vlastnit. A když tam budu v nájmu, tak někomu v kouli může rupnout ze dne na den. A toho nájemmce též nevystěhujete ze dne na den.  Takže to co jste napsal vlastně nic neřeší.

+6/0
19.2.2013 10:35

A67n68t85o18n37í98n 88K84o97n70e70č59n21ý 1430387594876

Jde to, kdy nutně vzniknou neřešitelné problémy, a kdy ne.

Nutně = s vysokou pravděpodobností.

0/−2
19.2.2013 11:35

M33i80r54o75s85l30a92v 85B57e51d25n52á51ř 6717589504351

V bytech v osobním vlastnictví žije asi čtvrtina obyvatel ČR. Myslíte že jsou všichni hloupí? A kde mají podle vás tedy bydlet?8-o

+5/0
19.2.2013 10:36

A39n71t66o42n70í98n 12K63o39n30e78č56n33ý 1290277854536

Ano, jsou.

68% lidí má podprůměrný intelekt.

+1/−6
19.2.2013 11:39

J67i60n29d92ř26i96c36h 66B12u68c27h28t64a 6102716573570

Pán je matematik.........kolik je průměrné IQ? V ČR, v EU, na světě? Kolik máte vy? ;-D

+1/0
19.2.2013 15:43

V13l17a79d40i10m61í37r 88K41u62b42á65n63e35k 4280256839680

v tom případě nechápu, proč tady  ještě  s tolika podrůměrnými jste - zřejmě jste nadprůměrný , no tak se odstěhujte k nadprůměrným Rv

0/0
20.2.2013 7:45

J88a32n 17S73o71c94h84o22r 2954936822986

Taky si to myslím. Společné vlastnictví nikdy nedělalo dobrotu, ať to bylo společné vlastnictví výrobních prostředků v dobách socíku, tak společné družstevnictví JZD, bytová družstva, tam bylo alespon představenstvo. Ale jsem přesvědčen, že problémisty třeba brát víc u huby, kontroly a podobně, aby měli méně příležitosti škodit.

Sebevražedný atentátník Blažek byl problémista bez kontroly a takhle to dopadlo. Kdyby se sousedé domluvili, vtrhli k němu a provedli kontrolu, když jim vyhrožoval, jestli je na své výhrůžky vybaven, mohli tomu předejít. Zjistili by totož že se Blažek na provedení svých výhružek vybavuje. Tenkrát stačilo dát Blažkovi přes hubu a zabavit mu přebytečné PB lahve

+1/−1
19.2.2013 10:37

P30a26v29e43l 86O64d53r87a14z34i10l 6764419377460

Prý neměl sebevražedný úmysl.

0/0
19.2.2013 10:57

J43a94n 93S55o32c79h86o75r 2624736142856

Ale měl sebevražedný úmysl. Já jsem o tom přesvědčen. Přece si nemohl myslet, že vyhodí do povětří bytovku, řadu lidí pozabíjí, ostatní zmrzačí a že někam úspěšně uteče. Uvažujte.

+1/−1
19.2.2013 11:18

A63l20e65š 74J71a45v53ů57r18e64k 2852939900770

proč by si to nemohl myslet ? Třeba nečekal že ten plyn najde oheň tak rychle, nebo si myslel že stihne rchleji zabarikádovat sousedy ... .

+2/0
19.2.2013 11:26

G73a94b76r83i93e84l 29H31o48r90t18e29n 9871649503574

Ten člověk trpěl duševní poruchu a vzhledem k dopisům, které psal, je velmi pravděpodobné, že si chtěl způsobené utrpění vychutnat s tím, že případně stejně skončí v blázinci.

+2/0
19.2.2013 11:36

J97i42ř16i44n32a 27M39a19n98d90á62t51o66v20á 9107708120575

Vtrhnout k někomu?

+1/0
19.2.2013 11:05

J47a83n 54S53o25c31h22o62r 2674426642106

Samozřejmě. Pokud někdo vyhrožuje, že všechny pozabíjí, tak s ním nelze jednat klasickým způsobem.

+2/0
19.2.2013 11:16

P30a40v77e55l 86O13d37r36a82z62i93l 6164819457460

Z mého pohledu je normální, když člověk vlastní stavbu, tj. rodinný domek, nebo třeba činžák, který pronajímá. Vlastnictví bytů je divné právě z důvodů, které popisujete, přesto se ovšem popsané potíže netýkají nutně jenom bytů v OV.

0/−1
19.2.2013 10:59

L45u76d93ě74k 85N17o34v96o18t91n96ý 6225750663769

Nejsem tak bohatý, abych platil neregulované nájemné. Proto jsem si pořídil byt do OV. Co je na to k nepochopení ?

+2/0
19.2.2013 12:45

I39r36e80n71a 17H10r57u59b38á 6649346667803

Proč se o něm píše jako o nájemníkovi, když byl majitelem bytu (i když byl ten byt v exekuci)?

0/−1
19.2.2013 10:23

M53i18r67o46s89l34a13v 69B69e29d88n43á52ř 6117509734251

Jinak - osobně si myslím, ač si to samozřejmě nepřeji, že podobných tragédií bude postupně přibývat s tím, jak bude přibývat sociálně vyloučených lidí. A je jedno z jakých příčin. :-(

+3/0
19.2.2013 10:20

M94a37r78e32k 34S39l81a25b63i91h36o18u56d83e61k 7138641362873

Máte pravdu, ale trend by se mohl otočit se změnou vlády. Vláda ČSSD a KSČM bude sociálně citlivější než modré straky s Kalouskem!

+3/−8
19.2.2013 10:24

G13a62b68r73i25e13l 24H41o53r92t83e74n 9271779223114

Vláda ČSSD má na svědomí právě ten zákon o exekutorech, který jste níže kritizoval jako nemorální. Ne že by na tom záleželo, vzhledem k tomu, co jste napsal mimo to.

+2/−1
19.2.2013 10:31

J41i39ř72i95n33a 16M42a35n96d24á65t17o60v24á 9287498860195

Až Vám někdo bude dlužit za práci nebo výživné na dítě, tak budete za exekuce rád ;-)

+3/−1
19.2.2013 11:04

G29a31b20r62i60e54l 22H38o49r85t89e95n 9131119233584

Já nezpochybňuji nutnost exekucí jako instrumentu, rozhodně ale nesouhlasím například s tím, aby mohl exekutor provést zabavení majetku pouze na základě svých doměnek. Například v bytě, jehož adresu uvedl povinný (tj. dlužník) jako korespondenční při komunikaci s exekutorem, ale ve skutečnosti tam nebydlí a nic mu tam nepatří.

+2/0
19.2.2013 11:13

J64i88n97d29ř37i88c43h 29R86á15z82l 1911304899425

Ale no tak....naivko!! Sociálně citelnější vláda? Neznám.

+1/−1
19.2.2013 11:45

M39a61r88t37i36n 20I45g35u71e 9810746512532

Jako provokace dobrý ...

+1/0
19.2.2013 14:40

J36a77n 86S76o72c40h36o23r 2654936882386

Sociálně vyloučení byli, jsou a budou vždycky. Třepat se před nima strachem je nesmysl. Prostě musí být pod zvýšenou kontrolou, jak veřejnosti, tak bezpečnostních orgánů. V případě Blažka postačila prohlídka. Musel mít těch PB lahví doma hafo. Taže by je u něj našli a když nedokázal vysvětlit k čemu PB skladuje, tak zajistit nebo aspoň zabavit PB lahve. Ostatně kolik 10 kg PB lahví povoleno skladovat v domácnosti.

Tento komentář píši s věomím, že po boji by mohl být každý frajtr generálem, ale moudrý se ze zkušenosti poučí a nemoudrý si musí počkat na případné další poučení.

0/0
19.2.2013 10:27

M87i80r10o70s26l84a27v 14B59e28d23n38á59ř 6697319864111

Jenomže jich poslední dobou přibívá.

0/0
19.2.2013 10:42

M31i56r95o61s30l63a91v 25B53e14d49n89á71ř 6227759714321

přibývá...

0/0
19.2.2013 10:43

M75a91r31t96i21n 22C52e64r51v15e30n89y 2243518766438

Blbejch lidi je stale vetsina, to se neda nic delat.

0/0
19.2.2013 13:22

A96n21d89r49e48a 25N67o33v97á 8934191356815

a kde jste to vyčetl, že to není v bytě povoleno skladovat?

0/0
19.2.2013 16:06

M62i16r11o84s94l27a26v 65B20e16d14n28á27ř 6337519124751

A co když to neudělal on. Proč média odsoudí bez soudu člověka ( který je navíc asi mrtvý) jen proto, aby měla o čem psát? Pamatuji před lety případ z okolí, kdy učitele na ZŠ zadržela policie pro podezření z pohlavního zneužívání žákyně. Tenkrát byl internet poměrně okrajová záležitost, ale místní noviny o tom samozřejmě psaly. Pán pobyl ve vazbě půl roku než se ukázalo, že si holčina vše vymyslela. Ten člověk se z toho po propuštění na svobodu už nikdy nevzpamatoval natolik, aby se mohl zapojit zpět do pracovního procesu. A svůj díl viny na tom nesl onen plátek.:-(

0/−2
19.2.2013 10:11

G15a87b80r65i72e28l 66H45o50r22t84e30n 9211269933364

Já všude čtu, že to ASI udělal on - dokonce je to i v titulku, což osobně považuju za neuvěřitelné.

0/0
19.2.2013 10:13

J97a40n 97S26o71c95h28o35r 2414306162116

Všechno nasvědčuje tomu, že to bývalý dozorce Blažek udělal. Jen nevěřím tomu, že chtěl utéct. Musel mít spočítané, jaká lynčovačka by ho čekala při dopadení. A že by daleko neutekl. Šlo by po něm celé město a široké okolí.

Byl to klasický sebevražedný atentátník.

0/−1
19.2.2013 10:21

J68i81n52d49ř65i62c53h 95B50u60c51h89t16a 6582956853270

Zapoměl jste napsat "terorista", ...definice z PRIMA televize....8-o

0/0
19.2.2013 10:36

J48a48n 19S85o92c85h12o45r 2114176322456

Děkuji za doplnění. Omlouvám se. Tak tedy sebevražedný atentátník, terorista.

0/0
19.2.2013 10:39

I41g98o20r 74Č70í94h88a70l 4936240613300

8-o to fakt?

0/0
19.2.2013 10:56

B17o18ž58e91n87a 39O77u20l25e88h39l23o82v65á 5375811410732

Zbláznili jste se? Za exekuce přece nemůžou exekutoři, ale ti, co neplatí své dluhy. Jak by se bám líbilo, kdyby vám někdo odmítal vrátit vámi půjčené peníze? Ale to koukám asi nehrozí, že.. protože jste evidentně sami zadlužení a neplatíte...

Navíc tento terorista - jak by byl všude na světě nazván, byl bývalý bachař a nerudný cvok, který už měl být dávno za své hrozby v kriminále, nebo v blázinci.

Za to, že uskutečnil svůj čin mohou naše bezzubé zákony. A každý z vás, kdo omlouvá to, co spáchal tím, že "cudáček" neměl na svoje dluhy... no comment, stydím se za vás.

+15/−4
19.2.2013 9:47

G94a66b63r35i55e46l 89H69o97r49t46e93n 9381199693984

V blázinci byl podle dostupných informací 4x. Bohužel se v případě jeho diagnózy nedá udělat prakticky nic, dokud něco neprovede.

+4/0
19.2.2013 9:50

P69e13t55r 87B62l44e78c49h13a 4664142522200

Presne tak

+3/0
19.2.2013 9:56

M45a49r51e80k 34S25l21a82b22i78h49o31u88d68e74k 7638361362943

Exekuce jsou ale skutečně nemorální. Je to přece dobrovolný závazek: on se dobrovolně rozhodl, že mi půjčí, já se stejně dobrovolně mohu rozhodnout, jestli mu peníze vrátím nebo ne!

+3/−12
19.2.2013 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.