- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No co tak asi neměli dost času na řešení takové nenadálé a nečekané situace, to přeci není důvod k tak kritickému článku. Navíc výběr provozovatele bude nyní ve zrychleném procesu daleko kontrolovanější a pro státní správu výhodnější.
Dost by mne zajímala informace, jak tyto registry fungují ve vyspělých zemích.
Když si ve světě upšoukne kterákoliv pochybná celebrita, jsou toho plná všechna média. Jak ale ve vyspělejším světě fungují jejich systémy, které občanům těchto států usnadňují běžné úkony, zůstává pro nás velkým neznámým.
A TO JE ALE NÁHODIČKA ........... takže předražený špatně fungující systém na jehož vývoji se podílela i IT firma soudruha Drábka pojede dál ........ no snad jste nikdo nečekal , že by si kapři sami načůrali do rybníka
jaká to škoda... celý tento buzerační systém registrace je naprosto zbytečný, drahý a zatěžující. není mi zanám jediný přínos registru vozidel pro běžného člověka.
To není možné, že by se něco nepovedlo!
"Smluvní podmínky jsou nastaveny tak, že není šance ty sankce vymáhat,"
ostatně jako vždy ale vše je určitě křišťálově čisté a ten kdo tu smlouvu připravil nebo schválil zcela jistě žádný bakšiš za to neobdržel
Co Reforma této vlády ... to šlápnutí do lejna , jako by nestačil smrad po Topolánkově reformním batohu , plným modrého špinavého prádla .
Tikhle ODSTOPáci zasmradí zemi od Aše po Břeclav a to ještě začíná vanout i smrádek po LIDEM
tentokrát nejde o prostou Reformu ale Reformu reformy
a proto se musí uzavřít smlouva se stejnou firmou, i když nefunguje registr tak jak má a penále se jí stejně nevyměří.
žádné penále neexistuje, proto nejde vyměřit... možná penál, ale v penálu si tak leda můžete nosit pastelky do školy...