Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidička zkusila 25krát dýchnout do přístroje, přesto se to nepovedlo

Pětadvacet pokusů o dýchnutí do přístroje na měření alkoholu má za sebou čtyřiačtyřicetiletá řidička ze Vsetínska. V sobotu nad ránem ji zastavila policejní hlídka v obci Kelč. Protože z ženy byl alkohol cítit, policisté jí chtěli dát dýchnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a14n 42S19o38u12k49u60p 1554254806345

Nevím co se divíte - je z Kelče. ;-D;-D;-D;-D

+1/0
14.2.2013 10:03

K94a62r94e62l 31S24a73i90d88l 4645813421813

Oni jí nevysvětlili že v tomhle případě se ta "trubička" nesaje ale musí pro změnu foukat!;-D;-D;-D

+3/0
13.2.2013 17:01

J86a68n 45M98a36š60í34n 1968700198193

neměla svůj den, no a co?

0/−4
13.2.2013 15:10

M37i75l90a27n 91S43i91r74o16k27y 2118572464131

zajimave... dechovou zkousku neodmitla.. obavam se, ze dobry pravnik ji z toho vyseka

+1/0
13.2.2013 15:10

A31d42é98l98a 68P32l10a37n50á 9439135615280

Proč se obáváte? 8-o

+1/−2
13.2.2013 15:28

G64a55b37r33i52e85l 80H92o48r82t72e95n 9311899663744

Ona ji neodmítla, ale efektivně znemožnila, čili ji nehrozí trest za odmítnutí, ale za maření vyšetřování.:-)

+2/0
13.2.2013 21:48

J69a66n 86K62o33m38á91r97e71k 5505858809103

je zajímavé, že nemáme možnost odběr krve nařídit, jinak se vynucuje kde co

+4/−1
13.2.2013 14:30

A34d56é23l40a 24P37l29a78n92á 9589715655200

Vy byste byl pro nucené odběry krve všem podezřelým? 8-o

0/−2
13.2.2013 15:28

J82i59n35d12ř46i42c43h 61B80e75l25l98i94n35g 9627395616114

sprostým

+1/0
13.2.2013 16:00

I98v10a91n 24M35a59r65e16k 6614468952

Netušil jsem že (dle prezentované fotografie)na Vsetíně teď už panuje tropické počasí a podle její postavy její děti budou zřejmě starší než ona sama ? ! ? !R^ ;-D

+1/−7
13.2.2013 13:32

J75i18ř25í 95F23r55y42d71e68l 4136534475

MÁŠ TAM NAPSANÉ ILUSTRAČNÍ SNÍMEK TY ... :)

+11/−1
13.2.2013 13:43

J47i52n79d96ř41i29c11h 65B49e40l56l71i65n27g 9687335756464

Hezká ilustrace.

Místo staré struktury v mrazu a sněhu, krasavice při návratu z pláže. 

A hned máme vystihnutou atmošku.

+4/−1
13.2.2013 16:02
Foto

M79i95l65a15n 67S10o12u81š79e30k 9666917971552

Úsměvné, stane se leccos. Asi přijde o řidičák a pak možná bude svého představení trochu litovat.

+6/−1
13.2.2013 12:56

J61a54n 71L54u61k33á86š 7607793553442

IMHO nebude, protoze pokud byla opravdu na srot, byl by postih vetsi, kdyby dychla.

+1/−1
13.2.2013 14:12

Z61d52e40n94e86k 18V94r32b72a 8729515803467

To těžko. Nejspíše si ušetřila obvinění a následné odsouzení za "ohrožení pod vlivem návikové látky". Navíc by potřebovala právníka, to by za stovku taky nebylo, spíše ušetřených několik desítek tisíc. O papíry by přišla tuplem a možná i na déle, pokud by soud trest zákazu činnosti udělil.  Upřímně ne moc opilců se dokáže chovat takto racionálně. Šikovné děvče. (Tím ji nechci obhajovat, jenom konstatuji že pro sebe udělala v dané situaci asi maximum co asi udělat mohla)

0/0
14.2.2013 2:30

J22a96n 39D46l31o45u81h47ý 8586260133710

Hm šikovná. Ta s nimi vy... běhla ...;-D

0/−6
13.2.2013 12:53

R95o78m24a22n 53Č29e25r20v69e16n56k70a 5858913214712

Koukám, že se někdo nechoval před naší slavnou Šalašáry jako ovce a to je rozhodilo tak, že: "Policisté konstatovali, že takový případ ještě neměli," ;-D

+2/−14
13.2.2013 12:39

M69a35r82e20k 72M34a41l63ý 3930492388440

Proč jak ovce?

+2/−1
13.2.2013 13:15

A72d95é12l36a 37P33l89a39n80á 9209295525350

No právě že ne... ;-)

0/0
13.2.2013 15:29

J70i76n16d50ř67i60c38h 34B20e77l33l43i92n98g 9717465596274

Už jste někdy viděl ovci foukat do trubičky?

+3/0
13.2.2013 16:03

K13l89i80m46e72n13t 30P43i62j12á80č90e59k 7157395832128

Žena začala na stanici "Janouškovatět" , nikam foukat nebudu, krev nedám, nic Vám nepodepíšu - takže se vlastně nic nestalo. Pokud nemá policie videozáznam, že vozidlo řídila ona, tak to nakonec řídilo jedno z těch jejich dětí. ;-)

+6/−1
13.2.2013 12:27

V57á35c23l35a87v 10K20r62a28j78č91a 5446349279924

Řídíla osoba blízká.....teda pardon, dneska už osoba vzdálená.....

0/0
13.2.2013 15:04

R30i91c25h62a54r33d 13F13r30a34n97k 6350526293288

Co na to její malé děti,nic....?;-D;-D;-D

+8/0
13.2.2013 12:24

O27t14t18o 95P24o21s46p90í24š89i69l 4824545337378

Odvezli je do dětského domova...;-(

+4/0
13.2.2013 15:18

M98a38r84t87i69n 66L89a76n39g77á53š32e92k 3111891735679

Nikomu neublížila a tak půjde po zásluze sedět. Vítejte v policejním státě.

+4/−39
13.2.2013 12:23

R43u98d61o87l35f 37R12u81b83e11š 3109715831504

No jestli bude sedět za volantem a potkáte se s ní na přechodu tak možná pochopíte obsah tohoto článku. ;-D

+33/−1
13.2.2013 12:41

M57a78r91t35i69n 50L63a58n61g36á37š78e28k 3691871535889

Obsah článku chápu. Možná se rozsvítí vám, když se zamyslíte nad tím, kolik trestných činů bez obětí u nás máme. A zda-li je správné je trestat, Pokud je váš názor že ano, tak jej mějte, já v trestání za nespáchání škody neschvaluji.

+3/−21
13.2.2013 12:55

J34i25ř12í 49K54v71ě48š 1723106812161

Podle Vaší úvahy - kdybych po Vás začal střílet, mávl byste nad tím rukou s tím, že se nic nestalo, protože jsem se netrefil?

+15/0
13.2.2013 13:14

M85a64r88t14i54n 37L95a52n10g75á30š33e13k 3841471345609

Ne, vyjádřil jste úmysl mě zabít. Příhodnější přirovnání by bylo spíše, že někdo znenadání vběhne na střelnici, zasáhne ho letící kulka a střelec by měl jít sedět za zabití.

0/−11
13.2.2013 13:16

J56i19ř42í 92K39v21ě75š 1563816112121

Ale nezabil jsem Vás, čili tr. čin bez oběti..

Btw. madam v článku vyjádřila úmysl řídit opilá a za to bude potrestána.

+10/0
13.2.2013 13:22

M17a52r61t68i68n 57L71a95n47g32á33š90e73k 3451521235149

Nikdo jí nic nenaměřil, takže pokud ctíte presumpci neviny, je nevinná a budou jí to teprve muset dokázat. Řízení pod vlivem alkoholu nemá jako přímý důsledek způsobení nehody a usmrcení člověka. Narozdíl od jednoduchého činu vystřelení po někom z pistole. Třeba vám příště konečně nějaký argument vyjde ;-)

+1/−10
13.2.2013 13:25

J91i98ř63í 17K46v87ě26š 1903496222551

On ale nikdo presumpci neviny v tomto případě neporušuje, madam možnost obhajoby dostala, a to hned několikrát. Řízení pod vlivem alkoholu má jako přímý důsledek zvýšené riziko způsobení nehody, což potvrzují i policejní statistiky.

+10/0
13.2.2013 13:29

M54a22r51t85i37n 32L27a67n57g85á97š71e63k 3811461945699

Ano, správně říkáte, riziko způsobení nehody. Muži také pravděpodobněj budou iniciátory znásilnění, protože jsou silnější než ženy. Kriminalizovat složení naší krve. Ach jo:-( Řešením by samozřejmě bylo privatizovat cesty, to by zahladilo všechny problémy. Jediný důvod, proč existuje tenhle problém je, že silnice patří mně i když jsem opilý. Nepatřila by, kdyby byla soukromá se soukromými pravidly.

0/−10
13.2.2013 13:36

J64i45ř77í 29K44v25ě51š 1343746602641

Nikdo nekriminalizuje složení krve, ale činy.

Btw. být silnice soukromé, tak ani nevzniknou.

+7/0
13.2.2013 13:39

M79a98r95t98i52n 37L54a51n64g59á60š92e72k 3801641685559

Btw. v USA a UK vznikaly v 18. a 19. století jenom soukromé silnice ;-) Nevím, jestli se tady mohou psát odkazy, proto si zkuste vyhledat "Poskytování silnic soukromým trhem", pokud budete mít zájem o fakta.

+1/−4
13.2.2013 13:46

P50a92v89e88l 96O75d91r77a82z44i19l 6954989617620

a) tvrzení, že v USA a UK vznikaly JENOM soukromé silnice je nepravidvé

b) baba nebude postižená za chlast, ale za odmítnutí dechny.

+8/0
13.2.2013 14:08

K14a51r14e47l 79B55a95r83t80á69č75e81k 9332139302695

tak  USA a Britanii bych vubec neprirovnaval  a vubec ne s timto pripadem...tam by se s zenskou vubec neparali tam by sla sedet...

0/0
14.2.2013 7:09

M92a17r78t56i31n 67L62a93n66g65á87š36e77k 3951391505129

Mimochodem mluvíte z cesty, kriminalizuje se právě složení krve. Já bych rád trestal až za činy, ale holt kriminalizujeme již složení krve.

0/−11
13.2.2013 13:47

D90a50n73i21e15l30a 93U54r72b76a49n61o23v17á 2804250665256

Blábolíte z cesty, nejdřív sám tvrdíte, že půjde sedět ačkoli to v tom článku není napsané, teď píšete, že je nevinná - připadá mi že vytváříte demagogické argumenty pro argumenty, abyste se mohl hádat.

Pokud jí vina prokázána bude, tak bude sedět, pokud ne tak ne. Řízení pod vlivem rozhodně nepatří mezi povolené aktivity, pokud jí řízení pod vlivem bude prokázán, pak s ní bude naloženo podle toho co zákon umožňuje a podle toho jak rozhodnou ti co o tom rozhodují.

+8/0
13.2.2013 13:39

M91a77r71t35i70n 53L91a54n81g16á83š51e65k 3721621255669

Je psáno, že jí za ono jednání hrozí dva roky. Policisté jí ale zatím nebyli schopni prokázat, že alkohol v krvi měla a neproběhl řádný soud, proto je z právního pohledu nevinná. Ty dvě věci spojujete vy, já kritizoval, že takovéto jednání je trestné a dodával jsem, že ona je zatím nevinná.

+1/−9
13.2.2013 13:44

D92a15n88i66e69l84a 67U45r84b46a21n90o88v98á 2704660895836

Tak si po sobě přečtěte svůj první příspěvek v téhle linii doslova jste napsal že "nikomu neublížila a tak půjde po zásluze sedět" Vy sám tedy předjímáte to, že ji odsoudí ačkoli je nevinná.

+5/0
13.2.2013 13:57

M70a89r87t45i37n 32L21a43n86g17á54š49e40k 3981141585369

Já vím, to byla ale narážka na poslední věty článku, že jí za to hrozí ten trest. Jestli pila nebo nepila nemění totiž nic na tom, že nikomu neublížila.

0/−6
13.2.2013 14:05

P27a97v24e31l 92O13d88r84a17z80i63l 6924169227830

Zákaz řízení nerovná se "půjde sedět," proboha, a to, že nikomu neublížila, je nepodstatné, neboť porušila zákon.

+8/0
13.2.2013 14:10

Z75u88z90a35n78a 57V76o66g55l36o96v60á 7909452153221

Vy jste ubožák, který potřebuje problém.

+3/0
13.2.2013 23:21

K85a39r71e52l 67B74a61r77t85á97č59e30k 9512569502795

R^

0/0
14.2.2013 7:10

D93a69n72i51e17l77a 79U78r49b41a68n94o94v52á 2974480115686

Zapomínáte na to, že řízení pod vlivem je přestupek případně trestný čin a to bez ohledu na to zda fakticky někomu vznikla nějaká škoda či újma.

Líbit se vám to nemusí, ale zákon je v tomto směru celkem jednoznačný. 

To máte jako s marihuanou, pjestuje ji pro sebe, a tím pádem nikomu žádná škoda nevznikla, přesto to není legální. 

Zákony nejsou jen o trestech za činy ale i o pravidlech, která mají být dodržována a v případě že dodržována nejsou jde o porušení zákona i když přímá škoda nikomu nevznikla.

Ano je to tak ano mnohé zákony mají ve své podstatě preventivní charakter tak že zakazují činnosti, které by k újmám či škodám s velkou pravděpodobností vést mohly.

Chápu, že právě tohle je to, co zpochybňujete - nicméně pokud se o změnu zákonů nepokusíte pak honění si trika v diskusi ohledně toho že nic nezpůsobila a tak ji nemají trestat je celkem neefektivní.

+3/0
13.2.2013 13:54

M76a62r44t68i26n 11L36a23n48g79á96š56e25k 3971851275669

Já si tady triko nehoním, napsal jsem neškodný komentář a ostatní se na mě sletěli, že jsem dukát a kdovíco:-) Když mluvíte o těch pravidlech, to je pro mě právě morální debata o tom, co mi vy ostatní můžete zakázat. Protože stát jste vy, ne někdo mimo, i když se tak stát chová. Já si třeba nemyslím, že mám právo vám zakázat pěstovat si doma marihuanu a tak ani nevolím strany, které si to myslí. Někdo si zase může myslet opak, že.

+1/−7
13.2.2013 13:58

G30a72b63r14i17e59l 92H13o36r15t66e82n 9431109203294

Váš komentář není "neškodný", nýbrž neskutečně hloupý.:-/

+7/−1
13.2.2013 14:32

D82a78n86i45e34l53a 70U25r93b39a98n80o92v25á 2694180775856

Aha, tak že jeden proti všem?;-)

Přijmu li vaši tezi jako že jste jediný proti státu, tak výsledek je pořád stejný, žijete ve státě, kde jsou určité zákony a to že některé či většinu považujete za nesprávné jejich platnost nijak nesnižuje. Je pak věcí vaší osobní volby, zda-li je budete respektovat či nikoli. Ovšem v případě jejich porušení by bylo vhodné počítat s tím, že v takovém případě na Vás bude tento zákon uplatněn a že za své rozhodnutí můžete být v rámci daného právního systému potrestán.

Já neříkám, že jsou všechny zákony dobré a že se všemi souhlasím, nicméně konkrétně zákaz řízení pod vlivem považuji za správný, i když jde o zákon "preventivní".

+3/0
13.2.2013 14:35

D77a75n47i63e69l12a 50U65r88b94a68n40o15v79á 2864360425296

Ještě doplním "morální debaty co mi vy ostatní můžete zakázat"... hezky napsané, nedivila bych, se kdyby vám za tohle zase někdo řekl že jste dukát (sice nevím co to znamená, ale asi Vás to uráží?);-D

Ale to pominu - zajímala by mne vaše definice morálky když podle ní toto posuzujete.

jinak, psala jsem to shodou okolností v jiné diskusi

Svoboda je relativní pojem který v podstatě neexistuje, jedinou svobodu kterou skutečně máme je svoboda ducha či mysli, chcete-li.

 Veškeré naše konání v materiálním světě ja ale svázáno sociálními pravidly, morálkou a zákony.

To co je v jedné kultuře akceptovatelné - například opalování se žen nahoře bez u nás, je jinde pobuřující a vrchol neslušnosti (arabské země) - a obě země se budou hájit morálkou - tedy "morálek" může být na světě asi tak 7 miliard, podle toho, kolik nás tu teď přesně je. Tudíž je morálka věcí zcela subjektivní a lidé mají tendenci ji vnímat jako objektivní a všeplatnou, pokud má podobnou morálku většina lidí  v jeho okolí. Stejné je to pak se sociálními zvyklostmi a zákony. Veškeré psaná i nepsaná mezilidská pravidla jsou jen výsledek sociálního života a liší se od skupiny ke skupině. Čím více se vaše vnímání blíží tomu většinovému, tím více vnímáte "morálku jako obecnou a zákony jako správné a sdám sebe v takovém prostředí vnímáte jako svobodného. Čím více se vaše vnímání světa odchyluje tím více se cítíte nesvobodný zákony považujete za nesprávné a svou morálku jako lepší než těch ostatních... Tak že to není o tom co "my děláme Vám" ale o tom co z většinového chování neakceptujete a jaké má pro vás tato volba důsledky, nic víc nic méně.

+5/0
13.2.2013 14:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.