- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za nehody skutečně nemůže počasí, ale řidiči. Stačí si jen uvědomit naprosto banální věc a to, že na sněhu to klouže a nejet jak v létě
nehod bylo ve skutečnosti minimálně 522, ten pán v novém passatu, co si ho včera kousek nad ČSOB na Radlické omlátil snad ze všech stran o obrubníky, zábradlí a dopravní značku jen sebral nárazník, nacpal ho do kufru a povídal, že to je "v poho.."
Ještě k těm rychlostem - pro lidi, kteří pořád tvrdí, že 90 je málo a že by se mělo povolit jezdit rychleji.
Uvědomte si, že ten limit není nastaven jen s ohledem na to, jak rychle se dá po dané silnici jet, ale také s ohledem na následky. Crash testy se dějalí v rychlostech 50 a 64 km/h a na ty rychlosti jsou auta stavěná tak, aby posádka pokud možno přežila. Počítá se samozřejmě s nějakým krátkým bržděním před nehodou. Ale když povolíme na silnici 130, pak k nehodám (hlavně čelním střetům) bude docházet ve vyšší rychlosti a následky budou mnohem častěji fatální.
dvouproud z Brna na svitavy tzv "silnice smrti" vám dává za pravdu... jednu nehodu jsem viděl na vlastní oko a bylo to hodně ošklivé a to v tom ani nebyl protisměr ...
To je zase slint, ten článek. Jak může někdo napsat, že za nehody mohlo počasí? Dostalo snad počasí pokutu? Půjde do správního řízení či k soudu? ... Počasí může zhoršit podmínky k provozu, ale ten, kdo bourá, je vždycky řidič.
Nemožné. Vždyť se vždycky psalo, že stačí zavést pov.zimní gumy a bude po problémech.
Vážně? A kde jsi takovou pitomost četl?
Lidi, neblázněte! Ne každý, kdo včera boural, za tu bouračku taky mohl! Co chcete vyčítat řidiči osobáku, kterého dobily 2 kamiony (zepředu a zezadu) při nízké rychlosti (40 kmh) na silném náledí? Takhle jsem před pár lety přišel o auto = kamiony neměly ani ulomené nárazníky, moje auto mělo totálku!
Tak se prosím vykašlete na ty cancy o neschopných řidičích a nepaušalizujte.
to je moc složité, jednodušší je paušalizovat a být za hrdinu který NIKDY neboural ( po 2 letech a 3.000 km)
Napíši zde jeden příklad za všechny, který zde publikoval nejmenovaný .....
Divil se, jak mohl za silného deště ve 130 na D1 nabourat, když měl na autě snad všechny bezpečnostní systémy!?!?.... Bylo mu odpovězeno: A MOZEK jste měl sebou Nic jinýho bych na silnici a na sněhu v autě nehledal
klikni na tohle :
https://www.youtube.com/watch?v=xmhb4kHfAgc
P.S. kupodivu ridic ukoncil svou dlouholetou karieru ziv a zdrav, je to uznavana celebrita a uspesny manazer a politik
Jak to vysvetlis ?
Za vysokou nehodovost může leda tak to, že řidiči asi CHTĚJÍ bourat ... jinak si totiž neumím vysvětlit, proč tolik řidičů jezdí tak MOC RISKANTNĚ ?! ...
(stačilo mi úplně jako důkaz a názorná ukázka, jakou rychlostí se ráno s námi řítil ze zasněženého kopce dolů řidič trolejbusu (v Brně)!!! ....
miluji chytráky alá - všichni co nabourali jsou trotlové a mně by se to nikdy nemohlo stát .....
tak se chlubte svojí genialitou a pak si vzpomeňte jak jse byli chytří, až budete ve škarpě ( doufám, že bez zranění)
Na to, abych neskočil ve škarpě, nemusím být geniální ... stačí, když nepojedu jak pako (=RYCHLE) !!!
A proč tak vysoká nehodovost???
Aha už chápu, napadly 2 centimetry sněhu