Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl to mžik, říká radní, který přejel muže přebíhajícího silnici u Mostu

U benzinky nedaleko mosteckého sídliště Chanov zahynul čtyřiačtyřicetiletý muž. Srazil ho krajský radní pro bezpečnost a sociální věci Martin Klika, patrně to ale nebyla jeho chyba. Muž přebíhal čtyřproudou silnici v místech, kde neměl co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e92t16r 77R52u81m73p11l57i21k 4929257349883

my na moravě máme vyhlášku, že když je nehoda, tak si obléknem reflexní vestuR^

0/0
6.2.2013 17:23

F50r67a25n87t31i27š15e23k 96P24r10o62c61h94á48z70k15a 7436839723610

Aha, pan řidič (Fordu) odmítnul dechovou zkoušku.

0/0
6.2.2013 16:09

B20o84h61u43s32l92a89v 54K14r61á69l86í65k 2151240369356

??

0/0
6.2.2013 18:01

M32a59r69t91i95n 91H76o88u29b77a 6623861159598

Jen malá technická - Jak přisli v iDnes na to, že "přebíhal vozovku v místech, kde neměl co dělat" . Že je nějaká silnice 4 pruhá  ještě neznamená, že tam nesmi chodci. Konkrétně toto není dálnice, ani silnice pro motorová vozidla, tedy chodec se tam vyskytovat může (a konkrétně zde se vyskytují prakticky pořád)

+1/−1
6.2.2013 15:09

B41o60h37u40s81l62a53v 97K34r24á68l92í61k 2401750959896

Zkuste si v pravidlech provozu najít § 38.

0/0
6.2.2013 18:03

B34o43h79u20s33l13a69v 24K92r83á54l13í24k 2371670979126

Jo pardón, chyba je na mé straně, já se přehlíd.

0/0
6.2.2013 18:07

M37i36l38a73n 41N72e80s33m34ě54r33á12k 1395467220336

je zvláštní, že v tomhle případě je zde hned uvedeno, že to pravděpodobně vina řidiče není...

kdyby to byl obyčejný člověk, psalo by se, že policie šetří kdo to zavinil..

+2/0
6.2.2013 14:34

M87a37r52t35i49n 17H56o67u26b87a 6783981949208

Na druhou stranu titulek zase je psany stylem, jako ze by za to mohl. Ale bulvar potrebuje holt nejak nalakat

0/0
6.2.2013 15:05

L86u11b93o59š 12B49ě66l25o91h70r98a85d97s58k45ý 4213627461412

Je to cca 3roky, co zde při podobné nehodě přišla o hlavu šlapající cikánka.

+2/0
6.2.2013 14:00

J79a36n 98K24o72m61á29r78e70k 5575538939803

šlapala zelí, což?

0/0
6.2.2013 14:54

J38a24n 66S32l18o78v44í72k 7657712455811

To se ani nedivím, že chodce ve tmě neviděl. Navíc, když to bylo u Chanova.

+4/0
6.2.2013 12:02
Foto

P36a62v19e97l 31Č14e34r41n66í25k 1838875850310

takže se rozmlátí 3 auta ale škoda se odhadne na cenu jednoho :) úžasné. Schválně by mě zajímalo jestli to jen z půlky pokryje náklady potřebné na opravu. Jak jsem si už všiml, pojišťovny nezajímá cena opravy (uvedení do původního stavu) ale pouze jakási pochybně vypočítaná cena škody.

0/0
6.2.2013 11:39

H96o81n70z95a 67F48á75t27o56r 2839905234130

Taky mě to vždycky zarazí, když má třeba starší Octavia zlikvidovaný pravý bok + poškozené zavěšení kol a škoda je odhadnuta na 15 000 korun. Dají se za tu cenu vůbec sehnat náhradní díly? Těžko. A práci ani nepočítám. Nejlepší by bylo, kdyby se na všechny odhady vykašlali a zkrátka zacálovali servisu opravu.

A vůbec nejhorší varianta je, že se škoda prohlásí za totální a auto se odepíše. Odhadní cena takového auta by byla sotva pár desítek tisíc korun a za to se fakt jiné podobné sehnat nedá.

0/0
6.2.2013 12:03
Foto

P82a12v68e24l 63Č62e42r45n98í20k 1798495520280

Nevím jak to chodí v praxi. Sám vlastní auto nemám, ale kdybych měl, jsem si jistý, že bych to zkusil brát soudní cestou stylem "nezajímá mě jak to uděláte - platím pojistku tak chci zpět auto ve stejném nebo lepším stavu, v jakém bylo před nehodou." . 

Přijde mi to totiž prakticky stejné jako reklamace výrobku - taky mi prodejce může vrátit peníze (avšak fakturované za nákup, ne nějaká zbytková hodnota), opravit do původního stavu či vyměnit za stejný nebo lepší model.

0/0
6.2.2013 13:07

P61a23v23e40l 78O45d85r81a61z12i68l 6134969157190

Nějaký soud, zřejmě nejvyšší, již konstatoval, že uvést poškozenou věc do původního stavu je odpovědností škůdce a je-li tato odpovědnost pojištěna, pak to přechází na pojišťovnu.

Stejně tak bych řekl, že si má škůdce prodat vrak, jde-li o totálku, protože proč bych se já namáhal a platil demontáž, uskladnění a rozprodej nějakých dílů...?

0/0
6.2.2013 13:19

T15o34m16á17š 11S50k38á97l11a 6298347

ja myslim, ze presne tak to je u havarijniho. Obvykle s podminkou, ze pouzijete servis, ktery vam prideli. Zaplatite spoluucast a vsechno ostatni hradi pojistovna. Narozdil od povinneho, kde snad hradi jen poskozene dily, ani praci uz ne. Taky je rozdil v cene.

0/0
6.2.2013 13:19

P52e84t97r 71V89e56s24e30l24ý 2139438523226

To je ale blbost. Samozřejmě ze zákoného se platí práce a materiál. A neodečítá se žadný koeficient stáří pro nové díly. Nejlepší je domluvit se servisem a pak jim předat plnou moc. O nic se už nemusíte starat, dostanete opravené auto a veškerou agendu vyřizuje servis. Už jsem to udělal tak dvakrát a maximální spokojenost, i vyhřívané přední sklo zaplatili.

0/0
6.2.2013 13:40

J27i11ř50í 66V54y60š65í36n 6369923845729

A z toho duvodu mame prechody/nadchody/podchody... a kdyz uz neni pobliz nic podobneho a musim tu silnici prelist tak tam nelezu kdyz tam neco jede proboha!!! Kouknu vidim auta pockam az prejedou pak to prebehnu. Pockat tam par minut nez prejedou me preci nezabije ale to rozjety auto pak ano kdyz tam vlitnem pred nej :-/

+2/−2
6.2.2013 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.