Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl to mžik, říká radní, který přejel muže přebíhajícího silnici u Mostu

U benzinky nedaleko mosteckého sídliště Chanov zahynul čtyřiačtyřicetiletý muž. Srazil ho krajský radní pro bezpečnost a sociální věci Martin Klika, patrně to ale nebyla jeho chyba. Muž přebíhal čtyřproudou silnici v místech, kde neměl co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e76t24r 42R32u86m64p20l92i44k 4649507599453

my na moravě máme vyhlášku, že když je nehoda, tak si obléknem reflexní vestuR^

0/0
6.2.2013 17:23

F64r22a40n89t19i82š18e73k 25P44r91o36c39h72á36z89k68a 7886229383920

Aha, pan řidič (Fordu) odmítnul dechovou zkoušku.

0/0
6.2.2013 16:09

B84o77h26u50s96l16a67v 98K51r98á15l19í31k 2721820449486

??

0/0
6.2.2013 18:01

M53a47r23t19i41n 32H15o91u24b37a 6303341549518

Jen malá technická - Jak přisli v iDnes na to, že "přebíhal vozovku v místech, kde neměl co dělat" . Že je nějaká silnice 4 pruhá  ještě neznamená, že tam nesmi chodci. Konkrétně toto není dálnice, ani silnice pro motorová vozidla, tedy chodec se tam vyskytovat může (a konkrétně zde se vyskytují prakticky pořád)

+1/−1
6.2.2013 15:09

B22o66h59u85s94l89a92v 13K24r18á32l26í39k 2811150669886

Zkuste si v pravidlech provozu najít § 38.

0/0
6.2.2013 18:03

B90o50h25u51s98l28a60v 62K71r33á35l68í85k 2431530109856

Jo pardón, chyba je na mé straně, já se přehlíd.

0/0
6.2.2013 18:07

M48i59l44a76n 92N51e45s39m38ě90r92á12k 1495107350356

je zvláštní, že v tomhle případě je zde hned uvedeno, že to pravděpodobně vina řidiče není...

kdyby to byl obyčejný člověk, psalo by se, že policie šetří kdo to zavinil..

+2/0
6.2.2013 14:34

M45a78r19t12i51n 93H15o96u23b71a 6633331269798

Na druhou stranu titulek zase je psany stylem, jako ze by za to mohl. Ale bulvar potrebuje holt nejak nalakat

0/0
6.2.2013 15:05

L31u39b89o32š 69B88ě95l49o14h85r23a18d34s58k22ý 4713967101322

Je to cca 3roky, co zde při podobné nehodě přišla o hlavu šlapající cikánka.

+2/0
6.2.2013 14:00

J16a34n 51K58o91m43á62r31e15k 5385278289583

šlapala zelí, což?

0/0
6.2.2013 14:54

J63a21n 27S40l46o38v94í74k 7337872425681

To se ani nedivím, že chodce ve tmě neviděl. Navíc, když to bylo u Chanova.

+4/0
6.2.2013 12:02
Foto

P83a51v73e63l 10Č20e54r22n72í47k 1568695470830

takže se rozmlátí 3 auta ale škoda se odhadne na cenu jednoho :) úžasné. Schválně by mě zajímalo jestli to jen z půlky pokryje náklady potřebné na opravu. Jak jsem si už všiml, pojišťovny nezajímá cena opravy (uvedení do původního stavu) ale pouze jakási pochybně vypočítaná cena škody.

0/0
6.2.2013 11:39

H66o32n84z36a 49F48á70t46o93r 2409605704360

Taky mě to vždycky zarazí, když má třeba starší Octavia zlikvidovaný pravý bok + poškozené zavěšení kol a škoda je odhadnuta na 15 000 korun. Dají se za tu cenu vůbec sehnat náhradní díly? Těžko. A práci ani nepočítám. Nejlepší by bylo, kdyby se na všechny odhady vykašlali a zkrátka zacálovali servisu opravu.

A vůbec nejhorší varianta je, že se škoda prohlásí za totální a auto se odepíše. Odhadní cena takového auta by byla sotva pár desítek tisíc korun a za to se fakt jiné podobné sehnat nedá.

0/0
6.2.2013 12:03
Foto

P41a11v62e25l 32Č85e77r79n40í73k 1268185130600

Nevím jak to chodí v praxi. Sám vlastní auto nemám, ale kdybych měl, jsem si jistý, že bych to zkusil brát soudní cestou stylem "nezajímá mě jak to uděláte - platím pojistku tak chci zpět auto ve stejném nebo lepším stavu, v jakém bylo před nehodou." . 

Přijde mi to totiž prakticky stejné jako reklamace výrobku - taky mi prodejce může vrátit peníze (avšak fakturované za nákup, ne nějaká zbytková hodnota), opravit do původního stavu či vyměnit za stejný nebo lepší model.

0/0
6.2.2013 13:07

P64a57v91e61l 70O72d88r95a48z93i97l 6194899207230

Nějaký soud, zřejmě nejvyšší, již konstatoval, že uvést poškozenou věc do původního stavu je odpovědností škůdce a je-li tato odpovědnost pojištěna, pak to přechází na pojišťovnu.

Stejně tak bych řekl, že si má škůdce prodat vrak, jde-li o totálku, protože proč bych se já namáhal a platil demontáž, uskladnění a rozprodej nějakých dílů...?

0/0
6.2.2013 13:19

T97o98m63á51š 14S24k31á34l76a 6878687

ja myslim, ze presne tak to je u havarijniho. Obvykle s podminkou, ze pouzijete servis, ktery vam prideli. Zaplatite spoluucast a vsechno ostatni hradi pojistovna. Narozdil od povinneho, kde snad hradi jen poskozene dily, ani praci uz ne. Taky je rozdil v cene.

0/0
6.2.2013 13:19

P26e80t52r 39V59e11s47e11l93ý 2659348183776

To je ale blbost. Samozřejmě ze zákoného se platí práce a materiál. A neodečítá se žadný koeficient stáří pro nové díly. Nejlepší je domluvit se servisem a pak jim předat plnou moc. O nic se už nemusíte starat, dostanete opravené auto a veškerou agendu vyřizuje servis. Už jsem to udělal tak dvakrát a maximální spokojenost, i vyhřívané přední sklo zaplatili.

0/0
6.2.2013 13:40

J65i22ř72í 59V50y53š37í52n 6719243935199

A z toho duvodu mame prechody/nadchody/podchody... a kdyz uz neni pobliz nic podobneho a musim tu silnici prelist tak tam nelezu kdyz tam neco jede proboha!!! Kouknu vidim auta pockam az prejedou pak to prebehnu. Pockat tam par minut nez prejedou me preci nezabije ale to rozjety auto pak ano kdyz tam vlitnem pred nej :-/

+2/−2
6.2.2013 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.