Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britští homosexuálové jsou o krok blíže k povolení sňatků

Poslanci britského parlamentu v úterý v prvním kole hlasování podpořili manželství homosexuálů. Zákon má od roku 2014 umožnit gayům a lesbám uzavírat církevní i občanské sňatky, případně převést již uzavřená registrovaná partnerství na řádná manželství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O94n77d79ř76e92j 93Š82i71n45d77l69e51r 2987718456205

Mě fakt nepřestane fascinovat kolik lidí má potřebu zaujímat ostré postoje k něčemu co se jich absolutně, ale absolutně netýká. Naučte se oddělovat okamžitou pudovou reakci od formování nějakého názoru.

+1/0
12.2.2013 22:16

O54n52d76ř52e70j 39M83a97r93t12i94n 3579147805625

Byl jsem vždycky pro přirozený přístup: každý člověk vzniklspojením mužské a ženské pohlavní buňky - to je řeč přírody. Stejně tak mám zato, že manželství je přirozený společenský institut, kde se OBĚ DVĚ lidskápohlaví mají svobodně, stabilně a celoživotně doplňovat.

Mají tak vytvářet stabilnízákladnu a viditelný příklad pro děti, které v tomto prostředí také přirozeněvznikají. Je dokázáno, že děti rozvedených rodičů se samy častěji rozvádějí,nesou si celý život vědomé i nevědomé psychické následky.

+1/0
6.2.2013 10:59

O29n50d85ř37e98j 40M51a51r95t42i64n 3149227745795

Tomuhle ideálu manželství se homosexuální partnerstvínikdy nemůže rovnat - v emocionální i společenské stabilitě, v komplexnímvztahu dvou lidských pohlaví, atd.

Je to ale právě KRIZE ideálu MANŽELSTVÍ,která dává vzniknout aktivitám na rovnoprávné homosexuální manželství a jejich adopcedětí.

Nezodpovědný - redukovaný přístup k sexu a následně i k manželství vede kvysoké rozvodovosti a statistickému výmazu veškerých výhod přirozeného vztahu -zařídili jsme si to sami a je mi z toho smutno.

+1/−1
6.2.2013 11:00

O17n55d61ř37e80j 65M42a31r56t65i93n 3819817895985

Mám za to, že respekt vůči homosexuálům nemá vycházet zrovnostářského přístupu v sexuálně-výchovné rovině, který podle mě poškozuje společnost(HS přeci nejsou stejní jako heterosexuálové), ale pouze přístupem k nim jako kinteligentním, samostatným lidem.

Z tohoto důvodu uznávám všechny společenské snahyspolečnosti dát jejich soužití společenský status, který má zaručovat redukcistřídání partnerů a přenosu nemocí a ulehčit jim život při životních problémech.Jako sexuálně orientovaní jedinci jsme rozdílní, jako myslící lidé jsme sivšichni rovni.

0/0
6.2.2013 11:01

O34n66d64ř25e50j 10M23a43r46t79i12n 3109797205165

V případě homosexuálního páru je zřejmě fakt, že se tak obalidé narodili a že tak jednají z vlastní vůle. To ale podle mě neznamená, žetak jednají "přirozeně" a "řádně" a proto mají nárok nanějaká práva rovná právě s manželi. Mám za to, že homosexuální čin právě přirozenýřád svým tělesným (ne)souladem popírá.

Stejně tak jejich přirozená touha podětech neznamená právo na ně, protože jim chybí přirozené prostředí pro jejichvznik a výchovu. Právě pro tohle všechno gay-les vůbec nezávidím, snažím sechápat jejich pozici a je mi líto veškerých útoků proti nim. Třeba i těch mých, pokud je tak berou. Ale mám to za pravdu, která má být řečena..

0/0
6.2.2013 11:03

J34a71n 32P23u94l48e95c 4768987951855

To je dobře, ať se tmáři klidně zalknou vzteky. ;-D

+2/−4
6.2.2013 10:23
Foto

T29e38r71e15z57a 69K61o96u17t96n49í96k34o78v92á 3219243575785

no hurá ;-)R^

+2/−1
6.2.2013 10:13

B65l61a20ž50e40j 32M58o67t94y59č38k89a 8647287635800

Poctivé to povolání, také jsem chtěl být gay.

+1/−2
6.2.2013 9:30

L83i71o41n 31M42ü48l82l12e18r 5849745976442

Gay péčka můžete natáčet i jako hetero. Na obrazovce to pak nikdo nepozná a vy vyřešíte váš problém s latentní homosexualitou.

+5/0
6.2.2013 9:52

F12r36a80n28t30i40š33e18k 87E41l82i97á11š 6657473775166

Každého, kdo trpí nějakou duševní úchylkou a nepáchá proto zločiny,  je mi líto. Jen nechápu, proč ti homosexuálové požadují, aby se na ně pohlíželo jako na normální lidi.

+4/−9
6.2.2013 9:29
Foto

P83a77v69e97l 18P49e82c35h 9468261786177

Třeba proto, že krom té malé drobnosti v podstatě normální jsou? A jiné nenormální věci jako odlišnou barvu očí, jinou výšku, nadváhu atd. už lidé akceptují jako "normální". Kromě jakýchsi duševních či estetických problémů konzervativních jedinců tedy není důvod, proč by neměla být za "normální" akceptována i odlišná orientace.

+3/−3
6.2.2013 9:37

J41a54n 56K60r33p92e32c 5576703434862

odlišná sexuální orientace je třeba pedofilie, nekrofilie... a tihle mi nepřijdou moc v poho. takže s tou definicí normálnosti to trochu kulhá... navíc neschopnost základního instinktu je pro lidstvo stejně jako pro jakýkoliv jiný rostlinný či živočišný druh likvidační (prakticky inhed v aktuální generaci), a tudíž nenormální. to bych opravdu drobností nenazýval...

+1/−2
6.2.2013 10:04

L40i71o95n 39M57ü32l41l81e45r 5349125116952

Kde jste přišel na to, že gayové a lesby nejsou schopni reprodukce?

+3/−1
6.2.2013 10:15

J38a45n 92K86r96p91e83c 5236543104562

podle této logiky je tedy jejich požadavek na osvojování dětí zcela nadbytečný...

0/0
6.2.2013 19:18

B85o35h47u76s72l24a30v 44K49r90á39l36í22k 2191340139156

Kolik znáte pedofilů a nekrofilů, že si troufáte generalizovat? A jakým způsobem podle vás přispěje likvidaci lidského živočišného druhu, když homosexuálové budou moci absolvovat nějaký obřad a dostat nějaké lejstro? To jaké myslíte, že když jim to zakážete, tak se kvůli tomu bude rodit méně homosexuálů? Vaše ideologie poněkud postrádá logiku.

+2/0
6.2.2013 10:24

J44a42n 82K38r53p60e31c 5876983454592

jo, va jste hlupák tak nějak generálně. zkustet se naučit číst a porozumět textu, a ne si z toho vybrat jen to, čemu náhodou rozumíte a na to reagovat...

0/−1
6.2.2013 19:17
Foto

B78r59o72n84i70s48l53a32v 84G63a18b30r14y66š 2602149981

Doplním předřečníka - je nás na světě přes 7 mld. a vy se bojíte, že lidstvo vyhyne??? Děláte si legraci?

0/0
6.2.2013 14:28

J19a80n 76K72r88p78e78c 5226273274422

pakliže se odmítne nebo nebude moci reprodukovat? ANO!

0/0
6.2.2013 19:22

J73i25ř87í 72K78r69e65j89č28a 8534641726

Dle logiky homosexuálů,kteří tvrdí že jde o dobrovolné partnerství dospělých jedinců, je možné uvažovat i o povolení polygamních svazků. Je zajímavé,že mezi největší odpůrce polygamie patří právě homosexuálové,asi si uvědomují,že povolením takovýchto svazků by byly devalvovány ty jejich.V tomto se neliší od většinové populace,která ze stejných důvodů je ve většině proti registrovanému partnerství homosexuálů.

+3/−3
6.2.2013 8:51
Foto

P65a11v27e50l 35P22e78c71h 9918561326777

Že mezi největší odpůrce polygamií patří homosexuálové jsem četl jen v diskuzích na idnes v podobném příspěvku, tedy nejspíš pouze od vás. Na čem je to založeno?

+4/0
6.2.2013 9:15

B27o68h86u88s80l92a71v 53K30r20á58l69í74k 2451510439106

Doteď jsem si myslel, že proti polygamii nejvíc brojí křesťané a feministky. Fakt si nevzpomínám na žádného gay aktivistu, který by brojil proti polygamii.

+3/0
6.2.2013 10:27

V70í84t 54S54t18r20a70k71a 9385527107477

Podle mě jsou toto kroky, které vedou k degeneraci společnosti. Již v minulosti se ukázalo, že příliš liberální civilizace, kde byla např. homosexualita akceptována postupem času zanikla a byla převálcována silnějším národem. Neříkám, že zrovna registrované partnerství bude mít tento účinek, jen si myslím, že je to střípek do mozaiky zániku, a stejně nás Evropany převálcují kultury z východu. Bohužel to teď nevidíme, ale za pár set let se o o tom budou učit děti v dějepise.

+6/−5
6.2.2013 8:11
Foto

P55a50v27e91l 19P54e20c82h 9768191346807

Všechny kdysi mocné kultury byli časem převálcovány a nahrazeny. To, že některé z nich byly liberální k homosexualitě, určitě nebyl klíčový důvod jejich zániku.

+4/−1
6.2.2013 9:17
Foto

B20r51o55n52i56s74l89a69v 44G70a30b70r76y33š 2192579251

Uveďte prosím příklad. Podle mě lidstvo zdegenerovalo od chvíle, co byla vytvořena ekonomika. Jinak bychom nebyli tam, kde jsme.

+3/0
6.2.2013 9:23

B26o51h50u71s15l74a68v 40K76r64á89l40í59k 2331610609726

Ano, tak tomu bývá, že liberální a kultivované společnosti bývají čas od času převálcovany primitivnějšími kulturami, které pak v mnohém začínají zase od nuly. To už je koloběh života. Je otázka, jestli je lepší nechat se převálcovat, anebo raději zprimitivnět a zhrubnout dobrovolně a pak se stejně nechat převálcovat.

+1/0
6.2.2013 10:30
Foto

P43ř65e63m27y24s62l 62Č39e13j84p 8298567248856

Dnes sňatek, zítra adopce, pozítří poviné křeslo v parlamentu atd. V přírodě se homosexualitou s pravidelností projevuje jen pár zvířat, pes, wopice a člověk. PS: A co čeká další generace? Povolená wovce? Koza v holinkách?

+5/−6
6.2.2013 6:53

J45a61n 66K59r66p83e19c 5156763854222

manzelstvi je svazek mezi muzem a zenou. slozi k plozeni deti, jejich vychove a vytvareni zazemi pro rozvoj jejich osobnosti. proto jsou manzele - rodiny pravem zvyhodnovany. homosexualni pary takovou funkci nemaji ani mit nemuzou, proto si takove vyhody nezaslouzi. homosexuali pary nemohou spolecnosti oplatit vyhody, ktere jim maji byt dany.

+11/−7
5.2.2013 23:46
Foto

B79r19o10n39i84s46l67a19v 14G89a53b92r97y12š 2882879421

A co neplodný pár? Ten také neplní stejnou funkci jako zdravý muž a žena.

+5/−5
5.2.2013 23:51

J12a89n 48K83r62p78e54c 5776913734942

to je tak mizive procento, ze jej povazuji za irelevantni. navic takovy par si muze deti osvojit a vychovat je v radne a uplne rodine coz nezridka delaji.

+5/−4
6.2.2013 0:27
Foto

B76r63o37n88i77s15l44a53v 61G98a27b47r61y46š 2202949911

To dva muži nebo dvě ženy dokážou taky. Vezměte si příklad ze zahraničí, kde je to již běžné a zjistěte si něco o tom, jak tyto rodiny žijí a jak k nim přistupuje okolí.

+3/−3
6.2.2013 0:49

J67a68n 56K76r94p75e12c 5866463384272

tak bezne to zajiste neni.. a uz vubec ne v zahranici. naopak v zahranici je daleko  beznejsi homosexualita nepovolena ci rovnou trestna, casto trestana i smrti at uz ofiialne nebo neoficialne. takze si myslim ze domahani se vetsich prav touto skupinou je uz jen modnost a rozeranost. navic prav ktere tak trosku souvisi s prezitim lidstva a jeho dalsim rozvojem. prava vymahana na lidech kteri tento dnesni svet vytvorili, a na jejichz toleranci a pomoci jsou homosexualove existencne zavisli. je to asi stejne, jako by se slepi domahali prava ridit motorove vozidla. ja nikoho nezatracuji, neponizuji a nediskriminuji, zadny homosexual ani slepy mi nikdy nic neudelali, nektere znam osobne a necinim mezi nami rozdil, ale proste si uvedomte, ze neco je uz trochu moc a ze to proste neni prijatelne. a ze ted uz ten rozdil cinite schvalne sami, a to za ucelem jinym, nez ktery prezentujete, a nikdy nemuzete dosahnout toho ze je to normalni, coz je v rozporu s objektivnimi fakty - to ovsem neznamena ze se z toho neda udelat politicko-ekonomicke tema ktere s ohledem na po staleti vytvarenou solidaritu a toleranci u majoritni spolecnosti v rozvinutych demokratickych zemich vyhrajete.

+3/−3
6.2.2013 1:55
Foto

B39r55o60n91i72s72l42a49v 61G64a25b91r67y45š 2352429831

Milý kolego, plácáte nesmysly. Neptal jsem se na to, jestli to jde a jak těžko nebo lehce. Chci, abyste mi vyvrátil to, že výchova dítěte dvěma homosexuálními rodiči bude mít na něj negativní vliv. Objasněte mi to na již dosud akceptovaných případech. Za další jsem už jednou psal, že nevím, proč bych měl být trestán, když jsem nikomu nic neudělal. Podle Vás jsem tedy podlehl vlivu módy a jsem rozežraný, ano? Jen mě prosím ještě ujistěte, že jsem zatím svéprávný! Když budu mluvit za mě, žádný rozdíl mezi ostatními nečiním. Věřte, že na ulici byste mě nepoznal. Pokud budu mluvit za ostatní a například za PraguePride, není to nic jiného, než mírumilovný pochod, rozbroje na něm vyvolávají právě bezmozci typu DSSS, kteří po nás házejí zápalné lahve. A tito se prosím prezentují jako dokonalá společnost, která má automaticky rodičovská práva. Sám pak vidíte, na které straně ta agresivita je. A Vy budete těm tisícům lidem odpírat pochod? Někteří rádobyfanoušci, zmalovaní jako agitační nástěnky a ječící na plátno na Staroměstském náměstí, se po hokejovém/fotbalovém utkání vrhnou do ulic a likvidují, co jim přijde do cesty. A to je jich stokrát méně! Nepamatuju si, že by na PraguePride vznikl podobný incident.

+1/0
6.2.2013 9:20

J51a86n 46K51r83p61e20c 5326263274802

tak pozor, tady bruslíte na velice tenkém ledě. prvně nejsem váš kolega, to si ujasněme hned. druhak ano bude - v práci máme jednoho heterosexuála, kterého vychovaly 2 ženy. kdybyste ho viděl, vsadil byste všechno co máte na to, že je gay. je velice dobrý kamarád všech hetero děvčin okolo, ale tím to i končí. toto vám můžu odpřísáhnout na vše co je mi milé. takto se dá zruinovat osobnost. takže má osobní zkušenost z mého pohledu. samozřejmě z vašeho pohledu to bude dokonalý jedinec. třeťak (?) nikdo vás za nic netrestá, to je jen vaše přesvědčení a vaše porucha osobnosti. vliv módy a rozežranosti? ANO svéprávný? no začínám o tom pochybovat. PraguePride aj. je především demonstrace naschválnosti a vyvolávání vášní. Je to pasivně agresivní provokace. Slušní homosexuálové tam nechodí. Schválně jsem se jich na to ptal hned v pondělí po akci, a potvrdili mi, to co jsem si myslel. že tam chodí jen ti excentričtí, nevyrovnaní, kteří si za každou cenu musí něco dokazovat. a ještě jednou pro vás, požadavek na osvojování dětí je nanejvýše sobecká záležitost, která nemá historicko/společenský základ, a jako taková nebude nikdy přijmána, ať si to nazvete, vydupete a vydemonstrujete sebelépe. nikdy to normální nebude, a to vás štve, protože to víte - snad. manželství je už vyloženě NAD rámec rovnoprávnosti. prvním krokem je umět se smířit sám se sebou, pak to udělají i ti okolo vás, a nebudou na vás nahlížet nijak, než na ostatní. dělějte ze sebe šaška a vaši homosexualitu násilně a veřejně prezentujte a budou vás mít za nechutného klauna, kterého nemá rád nikdo - ale homosexualita s tím nemá nic společného...

+1/−3
6.2.2013 10:00
Foto

B86r34o11n40i76s27l23a16v 48G34a74b87r13y69š 2422379521

Na jediném příkladě přece nemůžete vyvodit chování každého člověka, který byl tak to vychován. Oproti Vám žádnou poruchou osobností netrpím a smířený sám se sebou jsem. Včetně mého okolí a nikdo, tedy kromě Vás a Vámi podobných, s tím nemá problém. Á propos - dokázal byste nějak poruchu osobnosti definovat? Je mi jedno, kdo a za jakým účelem chodí do průvodu, já osobně se tam jdu jen pobavit s přáteli a užít si zábavu. A nakoukněte do slovníku a zjistěte si, co znamená pojem "demonstrace". Dále - co když si budou chtít osvojit dítě lidé, kteří nemohou mít děti? Taky to od těch manželů bude sobecká záležitost? Ještě mi prosím vysvětlete tu módu a rozežranost.

0/0
6.2.2013 11:42

J76a88n 41K69r43p28e44c 5586903744552

je mi vás líto, a to nejako homosexuála, ale jako člověka.

0/0
6.2.2013 19:28
Foto

B92r50o68n55i54s61l62a36v 62G83a25b50r31y28š 2932589761

Mě nemusíte litovat, pane kolego, já lituji Vás za ten omezený přístup.

0/0
6.2.2013 19:45

R98o42m81a50n34a 66W55a37l84e20c53z16k66o81v84á 4511663233968

Aha, takže podle vás by svazek manželský neměli uzavírat kromě homosexuálů ani staří lidé, neplodné páry nebo ti, kteří do budoucna děti vůbec neplánují.

+3/−2
5.2.2013 23:51

J65a28n 42K51r16p16e73c 5676603484202

a proc jako? ja nic takoveho netvrdim. vy, stejne jako vas predchudce stavite na necem co je jev extremni a zanedbatelny. mnzelstvi je predpoklad (ktery se v naproste vetsine blizici se 100 pct naplnuje) pro spolecensky prospesne jednani. u homosexualu o takovem predpokladu nemuze byt jiz ze sve podstaty rec.

+5/−1
6.2.2013 0:31
Foto

P50a48v68e67l 59P57e92c15h 9678821236287

Právo vzít se a naplnění práva jsou dvě různé věci - od roku 2006, kdy je možné se registrovat, toto právo využilo jen necelých 1500 párů. Takže pořád většina blížící se 100% váš předpoklad naplňuje.

Pak je jiná diskuze, jestli společensky prospěšný předpoklad je pouze rození dětí, jestli to nemůže být i něco jiného... ale to je spíš filozofická otázka.

0/0
6.2.2013 9:25

J69a50n 18K29r94p12e39c 5976633154952

asi jsem unavený, ale u té první části vůbec nechápu, o čem mluvíte... ad ruhá část: a co hergot jiného než plození dětí? ono bez nich to moc nejde, víte? vy jste se snad taky narodil ročům, nebo ne?

0/0
6.2.2013 10:11
Foto

P92a57v65e90l 74P44e59c97h 9938881746697

Takže společnosti stačí rodit děti a bude prospívat? Na co průmysl a ekonomiku, vzdělání, a všechno to další. Jdeme šukat a budem se mít fajn.

0/0
6.2.2013 10:43

J14a47n 98K31r36p58e61c 5556233514102

komu jste se narodil vy? v které generaci vymře jakýkoliv živočišný či rostlinný druh, pokud ytratí reprodukční schopnosti? všechno ostatní než schopnost reprodukce je podružné a bez prvního by nemohlo existovat.

0/0
6.2.2013 19:20

T72o10m96á85š 78G65r31o49s55s44m51a74n19n 6934668272701

Máte dětí? Né, buďte rád. Proč? "mami tati, jsem gay" to Vám múže říci i Vaše díte! A co s tím naděláte? Nic 8-o;-D

+1/0
6.2.2013 8:56

J17a83n 28K38r93p80e14c 5806953794122

a proč si myslíte že bych si z toho dělal hlavu, kdyby mi to vlastní dítě sdělilo? možná ten přednes by mi jedno nebyl (asi ta vaše verze doznání) za to by zchytalo pár facek, ale to stále s mým názorem nemá žádnou spojitost. očividně uvažujete příliš zkratkovitě, kdy ten co s vámi nesouhlasí a nechce vám dát vaše "zasloužené" práva, je automaticky homovrah...

+1/−1
6.2.2013 9:41
Foto

B48r12o59n82i50s57l91a89v 76G57a80b42r72y48š 2292349621

Je mi z těchhle diskutujících na zvracení. Všichni jsou proti násilí, přitom by homosexuálům a všem, kdo vybočují z řady (vynechme -fily, to je jiná kategorie), nějak ublížili. Dvě holky jim nevadí, dva kluci ano. Nadáváme na měření stejným metrem, přitom toto málokdo dodržuje. Gay nebo lesba není podřadná osoba, nemám pocit, že bych někdy někomu ublížil, nekradu, nelžu, nevraždím, a tedy nechápu, proč a za co bych měl být trestán. Necítím se ani nijak nemocný nebo postižený. Pokračuju ve studiu na univerzitě, mám perfektní práci i partnera, nic mi nechybí. Je mi jasné, že manželství je výsada především heterosexuálních párů, ale málokterý heterosexuál (anebo latentní homosexuál) pochopí, že gayové nebo lesby vedou stejně hodnotný život jako ostatní, ve všech jeho podobách. Místo aby se člověk trochu zamyslel, raději odvrátí hlavu a začne nadávat. Navíc každý si gaye představí jako sexuální stroj, což je ta nejzvrácenější představa heterosexuálů a svědčí to o absenci taktu a empatie.

+7/−7
5.2.2013 23:17

R72u89d37o69l40f 90H47r38b33a70t78ý 7281921147814

Někomu je na zvracení z diskutujících, někomu z homosexuálů.  Je to různé.:-/[>-]

+4/−1
6.2.2013 7:58
Foto

B85r29o10n52i84s68l33a61v 12G75a50b22r35y51š 2542889731

Hlavně, že Vám nevadí dvě líbající se děvčata.

+2/0
6.2.2013 9:22

R56a50d18e16k 51J42a17n20č21a53ř27í85k 7221714828

Homosexuálové jsou vpohodě, pár jich znám, obyčejní lidi jako každý jiný, nemám nic proti registrovanému partnerství ani dokonce proti adopcím, protože vím, že je to spíše problematika adopcí dítěte kterého už stejně vychovávají, ale právní ochranu má dítě jenom od rodiče biologického a nedej bože kdyby se mu pak něco stalo. Každopádně nějak moc nechápu tu nutnost svazku homosexuálů nazývat sňatek nebo manželství a požadování oddání v kostele. Ačkoliv církev nijak nemusím, tak i mí přátelé z nichž jeden nebyl katolík měli problémy se sňatkem v kostele a museli si odchodit nějaké ty rozpravy s knězem, ta svatba v kostele není nijak automatická a třeba pro nevěřící bude pravděpodobně velmi nereálná. Vynutit si něco zákonem, co druhý neakceptuje je vždycky problematické.

+6/−3
5.2.2013 23:11
Foto

P53a98v56e53l 48P75e48c92h 9488371356927

Ovšem oddat se v kostele mají problém i dva heterosexuální nevěřící, takže to je trochu jiný problém.

0/0
6.2.2013 9:21

B89o78h21u86s77l80a15v 71K51r94á75l43í86k 2911420729246

A ve škole zase mnozí lidé mají problémy se získáním titulu - škola je nutí odchodit si nějaké ty rozpravy s učiteli ;-D

0/0
6.2.2013 10:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.