Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senátoři se obrátili na Ústavní soud kvůli sKartě. Chtějí její konec

Kontroverzními sKartami se bude zabývat Ústavní soud. Obrátil se na něj předseda Senátu Milan Štěch. Chce, aby soud zrušil hned několik ustanovení, které s sKartou souvisejí. Pod návrh se podepsalo 51 senátorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a41r57i49e 48D16u75b81a51n11o41v78á 7270693675141

Většina diskutérů uvažuje přesně v intencích promluvy a následného varování paní PHDr.Wenigerové, poslankyně za ODS, která řekla na kongresu ODS,:" pokud ODS bude omlouvat zlodějny, které páchají členové ODS tak do té doby bude ODS pouze nevolitelnou straničkou".. a to se týká nejen strany ODS ale i jejích voličů..To je zaslepenost jakékoliv strany a jejích členů či voličů..S Karta se týká ex ministra Drábk a jeho slavné nástupkyně z téže strany..(co se to na toho Karla nabalilo?) Slepě obhajovat neobhajitelné, pan Varvařovský ve svém článku v Parlamentních listech radí, aby lidé odmítali S Kartu, a pokud jim, na základě odmítnuté S Karty, odmítne MPSV vyplácet peníze, dané jim zákonem, tak aby se obrátili na Ústavní soud ČR, dokonce pan Varvařovský na internetu poskytuje vzorek formuláře, potřebný k podání ústavní stížnosti!

+1/0
5.2.2013 21:57

J67a21n 27V48a72n33t89a 3897367739984

Martanský ideolog Vaněček doletěl z Rudého Marsu  ....XMe by jenom zajimalo, jestli nadavaci na Skartu ziji v domeni, ze se duchody atd budou posilat postou az do konce casu X - chudák zapoměl ve  svatém modlení na zlodějinu Deabek+ČS na nabodeníčka krátké i dlouhé

Je mimo realitu neví, že 80 procent důchodů už chodí na účet , z toho podíl ČS činí cca 1/4 tj 20 procent. Vzrůstá podíl důchodců, kteří jdou k nízkoúrovnovým bankám , kde není poplatek za vedení účtu a které zejména pro důchodce  mají v portfoliu 1 účet pro manžele - umožnující soustředení 2 nízkých důchodů pro platbu společných vydajů inkasem , ty dokonce mají výběr za 9 Kč z jakéhokoliv!! bankomatu   R^

+1/0
5.2.2013 21:35

J19a80n 89V75a55n11t74a 3307567779214

reakce na Rv"hloupé ekonomické myšlenípana Vaněčka"Rv ...

XA pošta to děla zdarma? Opravdu si myslite, ze posilani v elektronicke forme vyjde draz nez roznaska postackou?X

A vy si myslíte že náklady na  docházku poštačky od schránky do x tého patra či zazvonění  ke které jde každý den do prvního patra jsou vyšší než náklady  postižených na cestu k bankomatu .... co co vesnice kde bankomaty  nejsou a pošta je ?

jinak si myslíte že ČS těch 40Kč za výběr z jiného bankomatu dává "ekonomicky" majiteli bankomatu ;-D

Jste svou demgogií směšný , už před 2 ,měsíci jste v diskuzích o sKartách dostával na frak a vy jste zase vylezl kanálů;-D

+2/−1
5.2.2013 21:20

L11a23d60i51s40l59a39v 71B70a36l56o52u19n 7581984391965

80% občanů má svůj účet. Přeposlání peněz na svůj účet z sKarty musí zaplatit. Zbytečně.

Když si někdo nechá posílat peníze složenkou, tak je to na jeho náklady, poštovné se mu ztrhne.

Pošťačka neroznáší peníze, ale složenky, které hází do poštovní schránky.

0/0
7.2.2013 9:58

M15a67r34i59e 58D79u12b82a41n30o50v12á 7700673925831

Zbytečná slova, pokud jsem pro pořádek a řák, tak jsem z jedné strany bezpečně levice a z druhé strany hlupák, přeji dobrý večer..

+3/0
5.2.2013 19:03

J20a43r16d46a 58H71o47f59m76a43n36n 4480545434

jistě  - přesně v duchu když jsme to nenavrhly my (já) tak je to špatně ať je to o čemkoliv či nacokoliv, jen mi uniklo pan štěch už někdy něco vyřešil - myslím konkrétního, ne jen kecy

0/−3
5.2.2013 18:58

M46a52r75i89e 58D72u52b76a63n12o71v37á 7750973505291

zopakujte si gramatiku..

0/0
5.2.2013 21:32

M33a85r83i25e 73D87u95b90a67n19o61v21á 7970123685551

Ráda bych věděla kolik celý ten zbytečný S Kartový systém stál a kdo to zaplatí? samozřejmě, že daňový poplatník, kterému je to, jak tak čtu, zcela lhostejné. Lidi v civilizovaném světě a ve skutečné demokracii se brání zvůli státu, ale my čecháčkové, stát za ten binec ještě pochválíme!!§

+4/−1
5.2.2013 18:43

P92e75t17r 77V33a25n27e93c61e70k 1633690947687

Tak stalo to mene nez nas stoji zneuzivaci davek za jeden mesic. Skoda, ze se Skarty nedotahly do konce v puvodni podobe. Pro podezrele ze zneuzivani povine, omezeni na nakup pouze na zbozi bez zvysene danove sazby atd.

+2/−5
5.2.2013 18:47

J75a31r11d44a 85H28o30f56m49a31n78n 4860925674

to co jsi na psal není moc moderní a in, to se tady nebude moc líbit !!

0/−3
5.2.2013 18:58

A14n42d24r52e14a 68N67o29v15á 8744221546625

kolik nás stojí zneužívači dávek za jeden měsíc?

+5/−1
5.2.2013 19:16

F68r97a78n36t34i36š96e24k 92T44e75s11a33ř 9699735546593

Jste naivní, když si myslíte, že by se tím zabránilo, aby se dávky nezneužívali. To se dá jednoduše obejít. A kdo si myslí že ne, tak je poněkud pošetilý. A když má dnes většina lidí svůj vlastní účet, tak nevím jestli je ekonomické peníze přeposílat z jedné banky do druhé a zdržovat tak výplatu a to nemluvím o tom, že jedna z bank (která je vlastněna zahraniční bankou ) přijde k údajům, do budoucna všech obyvatel ČR. To není ani akceptovatelné, a je to protiprávní!!!

0/0
5.2.2013 21:47

J38a11r45d39a 10H92o65f30m54a52n64n 4170625814

prosím můžete mi odpovědět co je u Vás myšleno pojmem civilizovaný svět ? děkuji ( může být třeba jmenovitě několik zemí apd)

0/−4
5.2.2013 19:02

P39e20t16r 75V93a79n33e98c60e67k 1403160287317

Tak jsem si procetl debatu a vyjadrim se asi takto: Kdyz mi bylo +/- 18 byl jsem tezky humanista. Dneska po deseti letech jsem tezky pravicak. Jsi zdravy? Starej se sam. Ke statu chod pro penize az v okamziku kdy se opravdu nemuzes postarat. V CR kazdy breci jak mu vadi todle, tamto a kdyz se clovek dotycneho zepta, co ON dela proto, aby se mel lepe nebo aby se veci zmenili, tak dotycny zacne vetsinou nadavat a urazet. Co se karet tyce: Opravdu si myslite, ze se vam budou davky a podpory posilat postou do nekonecna? Asi ne ze? Takze je jen otazka casu, nez se na vyplatu davek v el. podobe proste prejde a nikdo se nikoho na nazor ptat nebude. A btw kdyz uz jsme u toho, stezujete si, jak vas stat okrada na danich. Co kdyby se zavedlo, ze lide kteri na danich zaplati vice, budou dostavat od statu lepsi sluzby? Treba prednost u lekare, kvalitnejsi leky atd? To by bylo panecku revu co? ALe kdyz si stat dovoli vam posilat penize misto postou na ucet, tak to je hned revu.

+1/−5
5.2.2013 17:46

D17a37v66i44d 58K40r29á61l 1259606329678

je pravda, že jsi zaměstnanec české spořitelny, staráš se o síť jejich bankomatů?

+3/0
5.2.2013 18:04

P78e42t68r 16V52a70n37e37c22e29k 1923590667787

Ne, nejsem zamestnanec Ceske sporitelny. Sporitelna ted tusim presla pod T-mobile (take nejsem zamestnancem). Jestli si pamatujete, ze jsem v nake debate psal o druhu pripojeni atd, jake ceska sporitelna pro bankomaty pouziva, tak vam nebudu rikat, odkud toto vim. Mohlo by to poskodit meho zamestnavatele. Mnoho lidi by si zde mohlo vztahnout me nazory na nazory cele firmy. Proto jiste pochopite, kdyz vam sveho zamestnavatele nepovim.

0/−4
5.2.2013 18:29

J64i57ř77í 46S77t41e62h58l11í32k 3440372493

z příspěvku pana Vanečka je pravdou jediné, není humanista, ostatní pouze pramení z nedostatku rozhledu

+3/−1
5.2.2013 18:32

P28e32t98r 89V54a59n43e57c64e30k 1283980347637

Proc myslite? Lehce pres 80% naseho rozpoctu tvori mandatorni vydaje. Z toho jde drtiva cast na duchody, davky, podpory a platy statnich zamestnancu. Nikdo si asi nedela iluze, ze velka cast davek je zneuzivana. Receno jednoduse, protoze nemam moc casu, problemem naseho statu je to, ze lide nechteji praci, ale chteji jen penize. V CR neni zas tak velky problem najit praci. Ale vetsinou je to prace na stavbe atd. V CR pracuje temer 400.000 cizincu.....opravdu si myslite, ze na tyto mista nemame vlastni pracovni silu?

+1/−4
5.2.2013 18:37

A56n93d78r24e47a 50N98o72v50á 8954661816845

;-D vy máte pocit, že na těch stavbách někdo stojí o českou - tudíž dražší pracovní sílu, nedej bože s kvalifikací? Mohu Vás ubezpečit, že povětšinou ne.

+3/0
5.2.2013 18:39

P89e46t78r 19V14a29n35e10c86e93k 1953930687227

A jsme opet u toho. Lide nechteji praci, lide chteji penize. Kdyz za takove penize muze pracovat Polak, Ukrajinec atd, proc by za ne nemohl pracovat Cech? A mohu vam rici, ze neni lepsi uplatneni nez zrucny remeslnik. Topenari, pokryvaci, nedej boze kdyz clovek umi tesarinu, dela kamenika nebo kovare.....to se potom panecku ma. Kamarad dela umelecke kovani a kamene krby, grily, kamna atd. Ma praci na rok dopredu a sehnat poradneho kamenika je skoro bez sance. Ale ono je dneska IN jit studovat naky sileny obor jako "jiny zurnalistiky za prvni svetove" a pak se silene divit, ze nemuzu najit praci.

+1/−4
5.2.2013 18:42

M29a31r10i22e 26D58u42b38a94n53o38v65á 7220123765331

mandatorní výdaj, tedy povinný výdaj, jsou i platy zákonodárců, vlády a všech státních zaměstnanců,(kterých není málo, ale to Vy zajisté víte, přestože jste je tady nejmenoval) nejen penze, které Vás tak berou u srdce, pane!!

+3/0
5.2.2013 19:00

P35e49t57r 91V60a71n74e83c49e89k 1293440307927

Plat vlady poslanu atd je v cislech statniho rozpoctu zanedbatelna polozka. Pro jednotlivce to rozhodne neni male cislo. Pro stat je.

0/−4
5.2.2013 19:11

F90r29a50n56t39i60š31e74k 66T68e68s40a13ř 9509245596893

Nevidím důvod, aby stát musel zřizovat "účet" těm kdo jej již mají. Není v tom něco divného? a co se týká doručování poštou tak to bych nechal těm co jsou tělesně postižení a staří lidé z venkova. Tam většinou nemusí pošťák do 4. patra.

 S ostatním s vámi souhlasím, já jsem si zavedl vlastní účet ihned jak to bylo možné a výplatu jako jediný z celé fabriky nechával posílat na účet a to účtárně trvalo, než přišli na to jak to udělat. Pokrok se zastavit nedá, ale S karty jsou úlet a nedivil bych se, kdyby za tím nebyla zase nějaká korupce (malá domů).

0/0
5.2.2013 21:58

J69a86n 84H26l71e67d29í64k 4369692388472

S karty měly zabránit výplatám sociálních dávek na několika místech současně, protože čeští bojovníci za práva občanů  napadají jakoukoli evidenci, která je zásahem do soukromí. Tělesně postiženým mohly dávky nosit doručovatelé beze změny. Prostě levicově postižení občané milují nepořádek, nečitelnost a zbožňují anonymitu s velkou kapucí, brýlemi a nalepeným plnovousem.

+1/−4
5.2.2013 17:19

J42i19ř52í 18T60ř33a44s73á92k 7605307931743

Tipněte si, jak se zachová Ústavní soud k této stížnosti. Ano, máte pravdu, Ústavní soud řekne, že se nic tak hrozného nestalo, protože se rozhazují jen peníze hloupých daňových poplatníků.

+1/−2
5.2.2013 16:45

A28n81d35r90e13a 44N79o98v75á 8694531606165

ústavní soud žádné plýtvání nebo neplýtvání neposuzuje.

0/−2
5.2.2013 16:46

M16a12r77i87e 20D94u93b14a38n31o36v30á 7600413625361

to není JEN plýtvání to je zcela otevřená korupce a to Ústavní soud trestat bude, ne že ne!

+3/−2
5.2.2013 16:51

A54n95d92r33e95a 77N92o11v81á 8114771346125

ÚS bude pouze posuzovat, zda je podmiňování dávek touto kartou v souladu s Ústavou.

+1/−2
5.2.2013 16:53

M61a20r75i48e 16D72u38b67a89n81o41v83á 7780333765961

Ústavní soud bude zajímat i těch slibovaných 80 miliard!

+2/0
5.2.2013 18:39

A69n76d23r28e66a 22N42o97v63á 8224811156105

to si nemyslím;-)

0/−3
5.2.2013 18:40

V93r18a23t91i36s13l28a73v 20D83i91v56i63š 5267374136519

paní Dubanová,Vaše spravedlivé rozhořčení opravdu,ale opravdu nestačí.

0/−2
5.2.2013 17:03

P64e93t24r 76V14a13n18e57c87e43k 1523630157187

Pani Dubanova bude pravdepodobne slecna a provokater k tomu. Navic ne moc chytry provokater.

0/−3
5.2.2013 17:47

M18a25r85i83e 81D47u74b64a40n50o93v50á 7120133435731

Jestliže jsou někteé dábvky, jako je příspěvek pro matky, či příspěvek pro postižené, tak tyto peníze(pro Vaši informaci) jsou ošetřené zákonem, ale S karta pand ex ministry nebyla ošetřena ani vyhláškou, prosím, takže pro lepší pochopení, vyhláška nemá větší MOC nežli zákon, takže není možné, odmítat vyplácení dávek(daných zákonem)jen proto, že si někdo odmítl vyzvednout onu slavnou S kartu, neošetřenou ani vyhláškou, přeji dobrý den..

+4/0
5.2.2013 18:13

P64e78t80r 35V19a39n50e16c78e41k 1183870277547

Cist vas projev je velmi slozite. Chybi mu hlubsi myslenka a vase tvorba vet je velmi zajimava. Navic vam velmi casto vypadavaji pismenka. Ale uznavam, ze obsah je dulezitejsi nez forma. Bohuzel, toho obsahu jsem tam moc nenasel.

0/−5
5.2.2013 18:40

P39e40t66r 29V85a47n55e10c51e28k 1693270297587

Zkuste se zamyslet nad tim, proc se Ustavni soud jmenuje Ustavni soud.

0/−4
5.2.2013 17:46

P45e63t19r 67V55a84n98e78c97e36k 1363810167557

Me by jenom zajimalo, jestli nadavaci na Skartu ziji v domeni, ze se duchody atd budou posilat postou az do konce casu :) Proc vyuzivat levnejsi sluzbu, kdyz mohu pouzivat drahe zasilani postou :) A uz vubec nechapu, proc nemuze byti Skarta dobrovolna. Kdo chce, at ji pouziva, kdo nechce at ji nepouziva. Stejne je jen otazka casu, nez se prejde ciste na elektronicke platby a penize budou kuriozita.

+1/−5
5.2.2013 16:02

J43i75ř67í 42S56t52e33h48l20í71k 3460232863

pokud by ta služba byla dostupná všude lze o tom mluvit, ale strkat lidem službu z 21.století a obslužnost v místě bydliště maj z minulého století tak není jiná možnost

+5/0
5.2.2013 16:04

P27e32t79r 83V89a69n33e85c30e95k 1533780587987

Proto rikam, at je sluzba dobrovolna. Lide ve velkych mestech klidne mohou vyuzivat Skartu. Lide na vesnici dale postu. V cem je problem?

+2/−4
5.2.2013 16:06

J54i41ř87í 31S59t21e73h93l95í84k 3920582853

v tom poplatku za tuto službu

+2/0
5.2.2013 16:07

P11e92t40r 70V57a82n48e84c90e80k 1133550977257

Takze je podle vas lepsi, kdyz se plati drazsi poplatek za posilani postou?

+1/−2
5.2.2013 16:09

J84i19ř88í 47S45t12e72h73l49í64k 3390572913

to tvrdí drábek, že ušetří půl miliardy, vzhledem k tomu, že nějaké poplatky u s-karty jsou (zřízení, vedení) to nebude tak žhavé, náklady na jiný platební kanál převedl na příjemce, takže vlk se nažral a koza zůstala celá nic jiného v tom není

+3/−1
5.2.2013 16:12

P37e15t58r 85V86a14n76e73c98e28k 1133230177117

A posta to dela zdarma? Opravdu si myslite, ze posilani v elektronicke forme vyjde draz nez roznaska postackou?

+1/−3
5.2.2013 16:14

J25i16ř56í 96S49t55e65h75l77í21k 3740142213

ne já tvrdím, že ze dne na den změnit a direktivně nařídit změnu systému vyplácení dávek pod bezzubou rouškou boje proti zneužívání je trapná výmluva, co je zatím se můžeme pouze domýšlet, ale deklarované důvody to nejsou. Když bezhotovostně nebo složenkou hradím daně tak poplatky také platím já..

+3/0
5.2.2013 16:19

P50e98t29r 65N30o91v52á89k 3913626754544

Klidně se vsaďte, že i babičky z vesnice mají účet u poštovní spořitelny a kartu k účtu. Takže stát ty peníze mohl už mnoho let posílat na účet, ale je jistě pro páru zainteresovaných prosadit nové karty které vydá spořka a která bude s peňezma mezi převody disponovat.....!!!!!!

+2/0
5.2.2013 16:11

P68e20t20r 17V45a88n28e42c88e64k 1723330587827

Jedinej kdo se do vyberka prihlasil byla Sporka. Nechapu proc se tu hadate, kdyz o veci ocividne nemate ani zakladni informace. A nechat si posilat davky atd na ucet misto postou muzete uz davno. Minimalne u duchodu toto funguje uz hezkych par let. Takze opet, nemate zakladni informace.

0/−3
5.2.2013 16:13

F60r52a81n49t82i17š74e38k 71T61e58s29a83ř 9579865186713

Pane Vanecek i když máte svůj vlastní účet, měl by jste ještě jeden nařízený a z něj by vám ten důchod přeposílali na ten váš. Vidíte v tom něco ekonomického ? A to odhlížím od toho, že dostanete důchod o takové 3-4 dny později na váš vlastní účet. Myslím, že dnes není kromě opravdu malých zaměstnavatelů žádný, který by nepožadoval od zaměstnanců, aby měli vlastní účet. Takže jsem přesvědčen, že tak jak říkáte pokrok se nedá zastavit, takže jak ten pokrok bude pomalu postupovat, budou mít všichni občané ČR svůj vlastní účet. a proč mít tedy ještě meziúčet ? v tom nevidím ani za mák nic pokrokového. v tom vidím pro budoucnost pouze komplikace, a zdroj nedůvěry občanů ve vlastní stát!!

0/0
5.2.2013 22:27

J25i64r43k73a 11H95o64n66c13ů 2394244921178

Proč ovšem musejí mít tuto kartu i maminky na mateřské i když mají svůj vlastní účet, je mi záhadou. Snad aby se "Spořka" dostala k jejich datům?

+1/−1
5.2.2013 16:09

P20e63t92r 96N43o69v38á48k 3803356704614

provize, provize, provize............[>-]Rv

+1/0
5.2.2013 16:11

P45e80t45r 82V39a98n58e40c77e63k 1613420287277

Protoze jedna z podminek byla, ze tento ucet musi byti u jedne banky. Proc se penize neposilaji na stavajici ucty u Sporky netusim.

0/−2
5.2.2013 16:16

M78a79r53i28e 49D70u98b56a68n50o19v29á 7630893745121

Už jste si zjistil na jaké bázi fungují banky vč. české spořitelny, zda-li se jená o dobrovolné spolky??

0/0
5.2.2013 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.