Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obrana zrušila prodej L-159 soukromníkům, nenabídli dost peněz

Prodej nepotřebných vojenských letounů L-159 soukromníkům, jímž se ministerstvo obrany chtělo zbavit finanční zátěže, se neuskuteční. Zájemci o nákup nenabídli dostatečnou finanční částku, sdělil mluvčí ministerstva Jan Pejšek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a27n 66K22r54p12e15c 5316543904222

a já už jsem se bál, že je to zadarmo drahé...

0/0
6.2.2013 9:23

R90a69d92i82m 58Z53e55h78e65r 7615308459243

Soukromníci jsou na rozdíl od státu šetrní, z cizího se utrácí ve velkém, tomu nemůže soukromník konkurovat...

+2/0
5.2.2013 12:32

F63r27a27n68t18i87š98e57k 24K82o97c40o19u13r22e71k 4832429163594

počítám dobře, že jeden letoun koupila armáda čr za 700 mil? a teď je neprodají, ani za 30? proč se jich tolik kupovalo, když se většina jen skladuje, nelítá? a kdo za nehle gigantický průser může? kdo si z tohodle obchodu nahrabal? kolik pro srovnání stojí gripen a kolik třeba dopravní airbus, nebo boeing? to opravdu nikoho ta cena a nevyužitelnost nezájímá?

+1/0
5.2.2013 12:04

J59a84n 37L65i72b88i78c77h 9492778565323

Ten článek jsem nějak nepochopil, nenabídli dostatečnou částku na koupení nebo do kapsy pana Pejška?

+5/−1
5.2.2013 10:59

J96a31n 96K89o83z87á61k 7455128229428

Já to nechápu. L-159 by byl pro konflikty nízké intenzity geniálním prostředkem vzdušné podpory. Přistane to všude, je to malé a lehké (tím pádem jednoduché na přepravu), jednoduché na údržbu a nesrovnatelně levnější, než "plnokrevníky" typu A-10 nebo Su-25/39...

+5/−1
5.2.2013 10:38

O55n20d83r28e43j 51M65a92c77á86k 9383649149421

Je otazkou, oni ty A10/Su39 jeste vyrabi nove, nebo uz jen vyuzivaji stavajicich kapacit?

+2/0
5.2.2013 11:13

L88u13k45á98š 30B79r73a14n51d17e22j81s 2243815981541

No, máte sice pravdu, ale právě pro konflikty nízké intenzity jsou ještě lepší turbovrtulová letadla ala Super Tucano, nebo dokonce vojenská verze Air tractoru. Jsou ještě o dost levnější a úspornější na provoz a na podvěsech toho unesou možná i víc. Ze začátku Aerovkám chyběla propagace a podpora ze strany státu, teď už zase nejsou nové, je to složité.

Já bych to těm soukromníkům prodal klidně i za 100 mega, cokoli je lepší, než vrážet peníze do konzervace. Takže zas nechápu, proč stát trvá na 250ti mio, když je to za ty peníze neprodejné..

+3/0
5.2.2013 11:46

M53a24r57e71k 93S20l62a14b60i43h97o21u62d54e19k 7918421842513

Geniální výrobek, o jehož genialitě jsou přesvědčeni bohužel jen internetoví diskutéři... Velorex je taky malý lehký a nenáročný na údržbu. Lidi ale jako na potvoru kupují velká auta.

+2/0
5.2.2013 13:06

P97e58t10r 12T91y62č81k15a 6415202309692

Dvoumístný za 2-3 miliony bych bral.;-D

+5/0
5.2.2013 10:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.