- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou zase moudra pánů inšpektórů
Zrušte ČŠI a ušetřené peníze dejte školám na zlepšení vybavení. Knížecí rady nikomu nepomůžou.
na gymlu (pred 4 roky) byly promítacky skoro vsude a interaktivni tabule asi 3. interaktivni tabuli jsme nepouzili nikdy a promitacku jen matikarka která má vlastni udělaný slajdy na prednásky na Vejšce, kde učí... ostatní profesoři měli problém zapnout internet, natož vytvořit vlastní prezentaci, takže radsi to kazdej rok co rok píšou znova všechno růčo na tabuli....
Napsal absolovent gymplu. Vejška s velkým V a další chyby.. To byl asi soukromý gympl, k maturitě s jelo na praseti a pádloval husama!
Jak čtu příspěky, tak podle některých by se měla škola úplně zrušit. Dítě by se mělo naučit číst, psát nemusí a počítat tak maximálně do stovky, neb máme počítače. vše ostatní je na internetu. Pan Vaněček to má zmáklý. Na co nějaké blbosti jako vedlejší věty. Hlavně naučit se makat, Učitelé jsou stejně jen tupci, co nic neumí (proto učí) a technika ve školách je tedy na nic. Zrušitškoly a uštřené peníze dát na něco užitečnějšího. Třeba na nové solární elektrárny. Potěš mě Pán bůh!
Clanek opravdu rozesmal :) Zakladni potize jsou uplne nekde jinde. Vyuka na ZS je padesat let pozpatku. Proc se na ZS uci veci jako vedlejsi veta predmetna atd? Pro 99% naroda jsou tyto veci v zivote nevyuzitelne. Deti se uci teoreticke nesmysle, ale prakticke znalosti nemaji. Neumeji udelat shrnuti textu, nedokazi z textu vycist dulezite myslenky. SS a VS jsou na tom velmi podobne. Velka cast studentu VS si mysli, ze si pred nima lidi sednou na zadek jenom proto, ze udelali VS. Cekaji silene nastupni platy a nedokazi pochopit, ze jejich kus papiru z VS nikoho nezajima. A k tem PC, jak maji ucitele vyuzivat techniku, kdyz ji sami nerozumi? Velka cast ucitelu ten pocitac ani nezapme - predevsim na ZS mimo velka mesta.
Tak na ZS (na obecní .- tj do 4. třídy) se děti mají naučit to základní - číst, psát a počítat. A dál už to je jenom se učit "učit". Protože abych se mohl něco naučit musím na to mít někde místo. A to místo se právě vytváří učením těmi "vašimi blbostmi". Ony větné rozbory jsou důležité ne k pochopení jazyka českého, ale k naučení se větné skladby, která je pak důležitá pro studium jazyků - a to je to podstatné, co si má člověk ze základní školy odnést. Jinak PC na ZŠ nepatří. A stejně tak tam nepatří cvičení typu zaškrtni A,B,C. Nebo doplň y/i. Děti to mají opisovat celé. Daleko lépěji si tak zažijí, co se vlastně učí.
No a, že starý? Na výuku je vůbec nejlepší používat třeba 8-mi bitový, na tom se člověk naučí základy líp než když se musí hned integrovat do OS. To je zase článek od nějaký lobby dodávající výpočetní techniku.
Hlavne k vyuce tyto veci vubec nejsou potreba. ZS ma deti naucit cist, psat, pocitat, dejiny naroda a zakladni obecny prehled. Zbytek at se dite nauci na SS pripadne VS.