Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český rozhlas stáhl protizemanovský komentář, padly i tresty

Publicistovi Štěpánu Kotrbovi se podařilo uspět u Rady Českého rozhlasu se stížností na předvolební komentář Adama Drdy. Externí pracovník Rádia Česko napsal po prvním kole voleb do názorové rubriky text, v němž mimo jiné píše, že Karel Schwarzenberg je lepší kandidát než Miloš Zeman.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a44r96o65s93l93a37v 79T41e77s82a94ř 1967687489608

Zdá se,že už Český rozhlas zaujal politický postoj prezidenta-Lháře.Co se nám nelíbí,to zničíme.

+3/−1
4.2.2013 13:05

F32r77a47n36t35i59š70e82k 33M86o18r90a29v74e22c 9262724231177

Problém je v tom, že Adama Drda odvádí neobjektivní práci i v projektu Příběhy 20. století. Znám případ, kdy se ozvala strana, která byla neoprávněně označena v příběhu za špatnou a Drda byl arogantní a nechtěl připustit jakékoliv pochybení. Opíral se o jednostrannou výpověď "poškozené", která udělala z kriminálního činu čin politický. Svědkem byla její neteř, které v té době, kdy se případ stal, bylo asi pět let, tudíž měla jen zprostředkované znalosti. Drda neústupně trval na svém. Myslím, že je to těsně před žalobou.

+1/0
4.2.2013 12:47

J76o55s57e53f 32H29o88f13f45e97j 8900313902452

Už je to tady....

0/0
4.2.2013 7:32

V81l69a83d40i85s79l95a73v 23N41e16k85o45l59a 2659653654316

Opět se zjevují histeričtí primitivové,kteří žijí mezi námi.Ti svůj názor nikdy nezmění,jelikož dle nich je jen on ten jediný a nejsprávnější a nic jiného neexistuje.Dělá se mi z nich špatně,protože nikdy neuznají svou prohru.Z těch fanatiků snad nikdo nikdy nemohl sportovat,protože neumí prohrát,natož prohru uznat.Ani se vlastně nedivím,protože kromě počítačů a válečných her znají ještě drogy a víc nic,natož aby znali historii našeho státu to by bylo pro jejich mozečky přespříliš.

+1/−1
3.2.2013 9:17

M82i60l71a15n 73K33u24n16e46š 9551351845419

Jestli někým opravdu pohrdám z hloubi duše už od dětství, tak jsou to práskači, donašeči, žalobníci, udavači.

+3/0
3.2.2013 8:15
Foto

P65e27t55r 47Š15m38e85j86k43a20l 9135420258467

Komentář jsem četl a neshledal v něm nic nadsazeného a nereálného. Aby k podobným případům příště nedocházelo doporučuji preventivně Zemana nenatáčet, nedělat s ním rozhovory, prostě se mu vyhýbat...:-). Tzv. metoda pštrosa s hlavou v písku...

+4/−2
2.2.2013 17:06

H46o82n38z47a 79B41o69b47u39l72a 9766949593259

Očividně jste velmi objektivní. Zvlášť, když jste si, jistě nedopatřením, neuvědomil, že to není primárně o Zemanovi, ale o KS a "protikandidátech".

+2/0
2.2.2013 17:32
Foto

P78e43t50r 48Š37m10e50j67k88a22l 9595360788447

Ta reakce byla míněna na nadpis "protizemanovský komentář", Pod vše, co zde bylo napsáno se podepisuji a napsal bych to velmi podobně. Pokud však uvedené skutečnosti působí protizemanovsky, tak jsou jen dvě možnosti, buď lhát "jako Miloš Zeman" ve prospěch Miloše Zemana nebo se o něm vůbec nezmiňovat....:-)

+4/0
2.2.2013 17:48

H49o50n67z71a 58B86o77b33u17l17a 9546529713289

Ne, ne - mohl svůj komentář zveřejnit na stránkách Mladé fronty, případně iDnes. Tam by to bylo naprosto bez problémů a ještě by mu byli vděční. Jestli je to pravda, nebo není, je naprosto nepodstatné. Pokud jde o informace, ty může i ČRo bez problémů zveřejňovat ve zpravodajské části. Pokud však něčí subjektivní názor považujete za objektivní a vyvážené zpravodajství, je chyba asi na vašem přijímači.:-)

+1/0
2.2.2013 17:57

M86a81r70t20i77n 69B17a10r68t64o14š 7256952775

Co si představujete pod pojmem "vyvážené"? Třeba to, že se nesmí upozorňovat na Zemanovy lži?

+3/−1
3.2.2013 0:24

F92i26l86i52p 62P34e97l87i14k14á45n 4719469557358

To začal s tou cenzuru prezident spodiny dost brzo. [>-]

+4/−2
2.2.2013 16:49

M42i92c83h38a32l 79M17a50j49e58r18č36í49k 6803136674422

Přestaňme už s volebními dohady.. Byli tu 2 špatní kandidáti, vyhrál to ten, který byl větší hulvát. Toť vše.. Bojovalo zlo se zlem a vyhrálo zase jen zlo. Nehádejte se kvůli knížeti a nebo kvůli pánovi se slinou v koutku.. Je to kravina :-)

+2/0
2.2.2013 16:36

M90a10r39t90i30n 12B89a46r29t98o76š 7666732165

Myslím si, že tu byl i dobrý kandidát. Proč si myslíte, že KS přestavoval zlo?

+2/−1
3.2.2013 0:25

M32i61c73h36a70l 29M86a72j96e85r74č47í93k 6533976584172

KS je jen obětí, která je zneužívána TOP09.. Lidé volí jeho, ne tu stranu.. A ta strana si dělá svoji špínu a on to (a věřím, že nechtěně) kryje.. On je prostě starší pán, který se nechá ovlivnit.. A to je špatný kandidát na prezidenta. To ale neznamená, že ten dobytek, co to vyhrál je lepší.

+3/0
3.2.2013 0:46

L11a46d13i79s46l26a44v 22B89a93l90o12u80n 7391834741525

Vy jste asi hodně důvěřivý člověk?

Já věřím, že kdyby to nechtěl krýt, tak odejde z strany.

A jestli to opravdu kryje nechtěně, tak už na prezidentský úřad nestačí, protože má sníženou rozpoznávací schopnost.

0/0
7.2.2013 6:44

L85a74d74i54s41l47a55v 27B13a52l25o81u18n 7461484701915

Za zlo považuji "přeřeknutí", že Benešovo dekrety jsou neplatné, za  zlo považuji použití Rakouského práva u našich soudů, za zlo považuji dát "zanedbatelný úplatek". I malý úplatek je trestný.

Tak mne napadá, proč nezrušíme naše zákony, když můžeme soudit podle zákonů našich sousedních států?

0/−3
4.2.2013 10:30

M75a29r70t35i85n 45B38a23r80t35o94š 7706252565

A považujete za zlo i lhaní?

0/0
6.2.2013 22:46

L90a71d51i67s32l82a61v 68B98a56l62o43u72n 7291394811565

Jistě. Proto jsem v prvním kole nevolil ani MZ a ani KS.

V druhém kole jsem byl nucený volit menší zlo.

0/0
7.2.2013 6:35

L52a40d88i62s63l14a26v 98B39a45l40o60u21n 7591564861955

Všichni, co mi dali mínus, by se nad sebou měli zamyslet.

Prezident by se neměl přeříkávat!!!!! (ostatně, když se někdo "přeřekne", obvykle řekne to co si opavdu myslí nebo si přeje)

Podle našeho práva KS ztratil nárok na majetek adopcí, proto se použilo rakouské právo. Absurditu tohoto kroku si lze uvědomit tímto příkladem: Odjedu do státu, kde legálně mohu mít několik manželek a pak si je přivezu sem. Podle příkladu KS a postupu našich soudů v jeho případě je zde potom  mám legálně. (prosím toto nenapadat, je to jen příklad aby vyniklo, jak byl postup soudu a KS nesprávný.)

"Zanedbatelný" úplatek přiznal sám KS veřejně. Že by KS mohl dávat úplatky a ostatní ne? Pak "je něco schnilého ve státě Dánském"

0/0
7.2.2013 7:02

J34i20n66d78ř25i86š39k17a 30H23a72v51l71í19č83k98o78v52á 1406366932361

http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/49395/zverejnujeme-zakazany-komentar-adama-drdy-ze-stranek-ceskeho-

0/0
2.2.2013 14:18

J67a34r67o92s47l30a17v 87M95i15k56u76š 4932293

Jen takový dotaz, jak lze na idnesu poznat komentář jasně oddělený od zpravodajství.

Tenhle podle definice samotného autora zcela jasný komentář a osobní názor pana Wirnitzera (a o tom komu celý článek straní snad je uplně jasné) je zařazen mezi zprávy. Tak jak je to milé idnes?

+1/−4
2.2.2013 13:19

J24i77n36d52ř59i54š43k89a 53H57a66v35l56í61č42k17o25v60á 1126976512421

Komentáře mají pravidelnou relaci v pravidelném vysílacím čase mimo zpravodajství. Jsou i jako komentáře uváděné. Součástí zpráv též mohou být komentáře k aktuálnímu dění, opět označené jako komentáře. Pane Mikuš, sledujete-li vysílání ČRo, musí vám to být jasné.

+3/0
2.2.2013 13:26

J21a32r49o18s10l42a27v 66M94i94k25u64š 4832103

1) Nezmiňuji se vůbec o ČRO, řeším idnes

2) Pokud odmyslím 90% tohoto článku (respektive KOMENTÁŘE pana Wirnitzera) proti Kotrbovi, tak ve zbylých 10%, co se dá označit jako zpravodajství, se jasně píše, že ČRO pochybení a porušení zákona uznalo a vyvodilo z toho důsledky. Což je samozřejmě pozitivní věc.

+2/−1
2.2.2013 13:30

J26i86n76d48ř91i77š79k19a 35H21a73v55l54í88č88k94o74v95á 1766816662141

Rada ČRo se orientuje podle barvy politické strany ve vládě a na Hradě.  Vládl-li Klaus, nebyly vysílány stanoviska a komentáře levicové a odborů. Redaktoři dostávali prostor ve vysílání podle jejich politické orientace. ČRo patřil k nepravicovějším sdělovacím prostředkům. Rada ČRo zvolením Zemana obrátila, nasypala si popel na hlavu a začala éru oranžovo-rudé rozhlasové politiky. Před 89 bylo základem vysílání stanovisko ÚV KSČ. Tak to v ČRo chodilo a chodí.

+1/−3
2.2.2013 13:44

J12o50s54e11f 72V86a61l71a 9200913763413

milé pane Mikuš ! Pokud vim, tak idnes neni verejnopravnim mediem a jako takove si muze psat co chce, treba i komentar jako zpravu a opacne. A nemusi dbat na vyvazenost. Navic je jista nestrannost v "ceske otazce" zajistovana 100% vlastnictvim zahranicni spolecnosti RBDV ( SRN)

0/−1
2.2.2013 16:10

J90o38s83e62f 15V73a61l11a 9950383433533

PS. absolventi alespon ZS jsou schopni rozdil mezi zpravou a nazorem poznat i bez napovedy

0/−1
2.2.2013 16:11

J86a37r76o98s30l28a86v 12M43i21k83u35š 4932903

Tak to zajištění nestrannosti díky vlastnictví firmou ze SRN mě opravdu pobavilo :-D

A když je to tedy tak snadné jak říkáte, proč to tedy musí označovat ČRO a dokonce se tím, že byl ten komentář ve vysílání jasně označen, tak ohání? Když to tedy poznají i žáci ZŠ, je to přece zbytečně jak říkáte...

BTW: Tento článek je tedy dle Vás zpráva nebo názor?

+1/−1
2.2.2013 16:19

J14o91s57e63f 10V81a78l23a 9970603213223

bod 1. mohu z vlastni zkusenosti napsat, ze vseobecne vzato nemecka media (at verejnopravni - treba ARD, ZDF, BR, tak privatni -treba FAZ) maji srovnatelne podstatne objektivnejsi zpravodajstvi o zahranici nez media ceska. Z toho duvodu nevidim duvod, proc by zrovna zpravodajstvi o CR nebo zpravodajstvi dane firmy v CR melo byt vyjimkou. bod 2. zrejme proto, ze existuje cast populace, ktera to nedokaze rozlisit ( bez dokoncene ZS ?) Stejne jako s inzerci. 3. Tento clanek obsahuje z 95% pouze citace, s nejvesti pravdepodobnosti pravdive, cili fakta. Nebyt 3-4 vet s naznakem vlastniho nazoru slo by pouze o zpravu

+1/−1
2.2.2013 17:53

J89a12r29o65s17l73a16v 10M23i44k20u61š 4512913

Tak jen k bodu 3, protože 95%?? To se na mě nezlobte, ale to teda ANI NÁHODOU.

1) Už název článku je víc než zkreslující, nejednalo se o žádný protizemanovský komentář. Vždyt autor se sám popírá ve 3tím odstavci, kde se píše že Kotrba se ohrazoval i vůči výrokům proti Bobošíkové nebo Sobotkovi, Prostě se ohrazoval proti více věcem bez ohledu co za kandidáta to bylo a jen část se týkala Zemana. Ale OK, typický bulvární titulek, ono idnes je takový seriozně se tvářící blesk a titulek prodává.

2) Odstavec začínající Adam Drda je spoluautorem... -  Drda je prezentován jako scénárista, který se zabývá zločiny komunismu a Kotrba levičák. Autorovi bylo zřejmě zatěžko napsat "akademický sochař a publicista". Znělo by to podobně jako u Drdy a nebylo by jasné, která strana je ta správná :-) A ještě má na Drdu "spadeno". Přitom se stačí podívat na to co Kotrba dlouhodobě kritizuje a že to dělá obecně u všech, nikoliv jen u Drdy.

3) Věta "Rada Českého rozhlasu dala Kotrbovi za pravdu" by asi nebyla vhodná. Proto ji autor okořenil na "Rada Českého rozhlasu NICMÉNĚ dala Kotrbovi za pravdu". Aneb naznačme čtenáři, že nejednala uplně správně

4) Ten šedivý obdélník s nadpisem Nestranný komentář? Opět - ukažme že zlý Kotrba se mýlí... Navíc "nestranný komentář" je výmysl autora, Kotrba to nikdy nepoužil a ve své stížnosti měl tučně téměř každé druhé slovo, stačí se podívat.

5) Několik odstavců je citace pana Drdy. Je zvláštní, že autor se zřejmě ani nesnažil kontaktovat pana Kotrbu, nedejbože by mu nejspíš mohl říct něco co by se do článku nehodilo... Přitom ho mohl konfrontovat třeba s výrokem o tom Sochorovi... 6) Poslední odstavec mě děsí nejvíce. Je to ukázka absolutního nepochopení toho, co mají dělat. Oni nemají vůbec co stát za nějakým "Adamem". Když už tak, měli si stát za zveřejněním příspěvku obecně, případně by měli tlačit na změnu nejasného ustanovení kodexu českého rozhlasu.

+1/−1
2.2.2013 18:36
Foto

J74a96n 78W53i57r67n24i68t69z52e42r 8378614747720

Milý pane Mikuši,

1) sám pan Kotrba ve své stížnosti píše, že článek pana Drdy "vyvolává zášť vůči voličům a podporovatelům Miloše Zemana, stejně jako proti Miloši Zemanovi jako takovému". V kontextu toho, že komentář byl napsán po prvním kole voleb, tedy dle mého soudu na označení "protizemanovský" není nic závadného, je to konstatování.

2) Pan Kotrba je jedním z nejaktivnějších publicistů BL, napsat to je opět pouhé konstatování. Co kritizuje "obecně u všech" také není podstatné, pokud píšu o jeho střetu s panem Drdou. Těchto střetů měl skutečně v minulosti více, ale titul akademického sochaře, nakolik je mi známo, se jich nijak netýká.

3) Slovíčkařit kolem výrazu "nicméně" je zbytečné. Například v šedém rámečku najdete, že "je třeba dodat, že rada dala stížnosti za pravdu", která by při usilovném pátrání mezi řádky mohla být chápána tak, že naznačuji, že rada rozhodla dobře...

4) Že měl pan Kotrba ve stížnosti tučně každé druhé slovo, je sice pravda, nijak tím ovšem nevyvracíte, že měl tučně i slova "nestranné" a "komentáře" v rámci jedné věty. Jinými slovy to použil. Mám-li opět použít vaši terminologii - stačí se podívat.

5) Píšete, že NĚKOLIK odstavců je citace pana Drdy a pana Kotrbu jsem se nesnažil kontaktovat. Prosím, přepočítejte si, že "několik" jsou DVA a v úvodu článku jsou zase DVA odstavce citací pana Kotrby, které jste patrně přehlédl. Pánové Kotrba a Drda tak mají stejný prostor. (Ptát se pana Kotrby, jestli by mi dal nějakou reakci na svou vlastní stížnost, by byl poněkud prapodivný postup.) 6) To je vaše právo a já vám ho nijak neberu.

+1/0
3.2.2013 22:15

J38a25r87a 18K37o83u81z77e13c 8191288931765

Snad záblesk naděje. ČRo je veřejnoprávní, který musíme platit všichni. Tak by tam měly být názory celého spektra. Drda jejasně pravicový omezenec. V jeho komentáři byli pomluvení všichni, jen Šlafi vyšel bez poskvrny. A že jich má. Tak takové agitky jsme si užili v bývalém režimu vrchovatě. A pokud chce Drda agitovat, tak ať si jde na nějaké rádio soukromé, které si platí Šlafi a nepřiživuje se na mých penězích

+6/−9
2.2.2013 10:11

J69o80s94e22f 18V76a13l25a 9290163623533

tim, ze do dneska mel CRo statut verejnopravniho media, mel take povinnost uverejnovat prispevky mimo nazorovou (=volebni) vetsinu (pokud se nejedna o propagaci nacismu nebo komunismu). Tak to plati v demokratickych statech. Jestli je CR demokraticky stat nebo ne, to si muzete zodpovedet sam

+3/−1
2.2.2013 12:25

J75a43r59a 22K74o46u53z34e50c 8161948721425

Rozumíte větě: "Tak by tam měly být názory celého spektra". Jenže tomu tak není. Právě rádia Česko a ČR 6, jsou silně vychýlena do prava.

0/−1
2.2.2013 12:33

J63o29s92e29f 74V44a39l72a 9460983873563

a kdo prosim definuje pouzitelnou sirku spektra ? Vy, zakon, Buh, prezident, politicke strany, Putin ?. Vazeny pane, mozna aniz to vite, pouzivate presne normalizacni terminologii z roku 1969-70. Nicmene zrejme ani nevite, co to tenkrat bylo

+2/−1
2.2.2013 13:23

T29o28m84á71š 57R19o19b35e63n60e50k 3310647371723

Rozhlasové a tv poplatky snad platíme všichni napříč politickým spektrem,tak at´se chovají podle svého novinářského kodexu,který si sami navrhli!a když to p.Drda nechápe tak at´dělá jinou práci.

+2/−8
2.2.2013 9:49

J73o68s36e62f 85V31a78l54a 9560203943533

je zajimave, jak se najednou propaguje nazor, ze kdo nejde s nami, jde proti nam. Hmm, je tu nekde citit putinovismus, tovarysc:-(

+3/−1
2.2.2013 12:27

J71i33n79d39ř43i71š64k54a 27H68a62v91l95í85č47k78o12v77á 1706646472701

Z vašeho vyjádření vyplývá, že uvítáte znovuzavedení cenzora pro ČRo , ČT a ostatní sdělovací prostředky. Na ÚV ČSSD zřídíte nové cenzorní centrum, před 89 bylo na ÚV KSČ pod velením Fojtíka. Pane Robenek - vezmete to dnes místo Fojtíka?Rv

0/−2
2.2.2013 13:30

H64o14n19z45a 11B35o50b73u37l60a 9616659463119

Takže dodržování zákonů a pravidel je cenzura? Nebo jen, když se vám to nehodí?

0/0
2.2.2013 15:45

J82a31n 17N59o98v81á55k 6157150438663

Matěj Kotrba jako novinář udal kolegu. Novodobý Vladimír Krychtálek, kolaborující hned druhý den po změně na Pražském hradu. To je další střípek do mozaiky. Estébáci si mnou ruce.

+9/−8
2.2.2013 8:07

V10l82a98d51i77m48i40r 15M10r68a75z 5294962697398

Situace je obdobná, jako kdyby Moravec při prezidentské diskusi na veřejnoprávní TV prohlásil " Pane Zemane, Vy se mi jako kandidát vůbec nelíbíte, já se budu bavit jen s KS ... "  Souvislost s STB mi zcela uniká ..

+9/−2
2.2.2013 9:10

J14a52n 40N12o40v39á48k 6457940808703

jste na omylu, Drda je externista, není v živém vysílání. Nekomentuji názor pana Drdy, komentuji udavače, který vyčkal jak dopadne volba ( Drdův názor tam byl dost dlouho) a pak ho naprášil. Podobné praktiky tu živili estébáci a jak vidno, mají žně i po skoro čtvrtstoletí. Lidé volí komunisty a tahle sebranka se začíná aktivovat.:-/

+5/−3
2.2.2013 11:28

V21l64a64d25i58m97i75r 77M11r51a51z 5324592227308

ono je asi zbytečné diskutovat, ale alespoň si Vás dovolím označit za lháře. Kotrba svoji stížnost podal dne 16.1.2013, takže Vaše "vyčkal jak dopadne volba" není pravda, ( zápis z jednání Rady ČRo z 30.1. ),  konspirační teorie o estébácích vylézajících z děr ponechám raději bez komentáře ..

+2/−3
2.2.2013 12:56

J59i45n42d16ř11i19š88k69a 77H12a74v13l12í36č61k46o13v69á 1166366752501

Nemáte pravdu. Moravec moderuje diskuzní pořad, kde nikdo není na jeho názory a komentáře zvědavý - nepatří tam. Komentáře a analýzy jsou v publicistice na ČT 24.

+1/−1
2.2.2013 13:32

H84o19n77z53a 28B68o87b61u30l79a 9896199793129

To je ale blábol. On nikoho neudal, jen upozornil na to, že je odvysíláním tohoto komentáře porušován zákon a interní pravidla ČRo. Vy byste chtěli svobodu, ale jen pro vlastní názory. To je hodně zajímavé zjištění a poučení.

0/0
2.2.2013 15:47

J13a88n 79H61a32v93r85d22a 4831939724519

Je dosti tristni, ze existuje tak velke mnozstvi lidi, kteri jsou schopni nekriticky podlehnout "vnucene demokracii". Adam Drda jednoduse napsal text, ve kterem pozurazel kandidaty jine nez Schwarcenberg a jejich volice. A Cesky rozhlas to pod praporem Pravdy a ladky odvisilal. Kotrba, nedulezite ze levicak, se ohradil. A uspel. Asi nic mimoradneho, to se muze stat (snad jen to radio by nmlo byt tak nekriticky jednostrane, prece jen si ho platime vsichni). 

Proc je ale kolem toho tolik nesnasenlivosti, nekriticnosti a sprostaren?

+6/0
2.2.2013 7:58

J49a14n 47F62r52o84l54í18k 6606330385564

Mě zase uráží Váš češtin.

0/−2
2.2.2013 10:47

J89a29n 81H25a81v93r23d91a 4561589434249

A co Slafihi cestina, tu zkousnete?

0/0
2.2.2013 12:43

H88o54n14z80a 64B71o35b82u80l76a 9296829243679

Tak si zajděte na diskusi o češtině a nepruďte tady. Většinu lidí zajímají názory, ne jazykový koutek.

0/0
2.2.2013 15:49
Foto

P37e14t64r 70H51a78n59n33i70g 5126224695404

Správně. Takto se snad pomalu přibližujeme normálnímu mediálnímu prostředí. Ve veřejnoprávním médiu, které je financováno z našich koncesionářských poplatků musí být informace vyvážené. Nějaké názory "směšných figurek", kterým je líto, že za jednostranný a svými preferencemi ovlivněný příspěvek nedostanou své stovečky zaplacené jsou nám naprosto lhostejné. Nakonec média, včetně veřejnoprávních, svou vehemencí v prosazování knížete, vlastně zvolila MZ, nakonec jsem na to upozorňoval už před volbou na: hannig.blog.idnes.cz, což se stalo.

+6/−2
2.2.2013 7:52
Foto

J89a79n 79B93u89r69i32á72n96e80k 9739535873971

Pane Hannigu, vy neustále někam kandidujete, neustále někde něco někam píšete, neustále se snažíte procpat do veřejnýho prostoru, kde o vás ovšem - jak jste si už mohl za ty roky všimnout - celkem nikdo nestojí. Pokud by měly vaše názory hlavu a patu, jistě už byste dávno uspěl. Vám by se líbilo, kdyby ve veřejnoprávním mediu zaznívaly jen sterilní beznázorové "názory". Rozdíl mezi zpravodajstvím a fejetonem nepoznáte. Adam Drda formuluje ostře, ale většinou přesně. Jeho komentář může být vyvážen nikoli (auto)cenzurou, ale zase jen nějakým komentářem jiným, opačným. Kdybyste sepsal něco srovnatelně inteligentního vy, ČRo by vám to třeba odvysílal a rovnováze by bylo učiněno za dost. To vy ale neumíte, proto je pro vás snažší zakřičet: "Pryč s tím! Tohle tady my(?!) nechceme!". Zaplaťpámbů, že vy tu nikdy o ničem podstatném rozhodovat nebudete.

+7/−2
2.2.2013 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.