Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman se vztyčeným prostředníčkem? Můj názor na volby, říká autor známek

Grafik a tvůrce poštovních známek Zdeněk Netopil svérázně reagoval na výsledky prezidentských voleb. Navrhl známku, na které je Miloš Zeman se vztyčeným prostředníčkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V42a74š85e82k 10Ř45í53h86a 2313933488682

Překvapivě mě tahle známka neuráží. A musím dodat, že ze všech těch dementních umělců, kteří se nezmohli k ničemu jinému než ubohému panfletu a soudnímu podání on použil svého umu. On jediný udělal to co bylo správné. Ostatně karikatura patří k politice tak jak patří k společnosti celé. Podle mého je otázkou zda ten prostředníček nezvedá zrovna Kalouskovi a celé dnešní vládě. Ostatně zajímavé by bylo kdyby právě za ním prezidentská kancelář přišla  se zakázkou na celé palto známek  Zemanem. Zajímalo by mě jak pevné by bylo jeho politické přesvědčení tváří tvář jeho existenci výdělku a práci.

+1/0
1.2.2013 15:23

Z50d87e19n55ě50k 28Ř43e11h73á48č10e73k 9593680127589

Pan Netopil je prachsprostý darebák.!!

+2/−2
1.2.2013 15:51

M72i39c71h97a66l 36Š30a21f93r72á92n26e51k 8513920148336

Přátelé diskutující - vidím, že většina tu považuje známku pana Netopila za urážku voličů MZ a nejlépe i urážku vás samotných, ale zamyslete se, co tím chtěl autor vyjádřit? Vyjadřuje tím pocit značné části české populace po kampani MZ, tedy vyjadřuje tím, jak tato část čechů vidí chování MZ.. Je to hulváctví, máte pravdu, ale část populace vidí chování našeho budoucího prezidenta jako hulváctví - zejména díky kampani před druhým kolem - mnoho lží, urážek soupeře.. ano, MZ věděl, co ho na hrad může dostat, ne jak je on dobrý, ale jak je Schwarzenberg špatný.. (ano, Schwarzenberg není bez chybný, žádnou odu mu neskládám, ale choval se +- čestně, MZ se choval, tak jak je ukázáno na netopilově známce, pokud s tím nesouhlasíte, tak napište proč a jak se zeman choval..)

+4/−5
1.2.2013 11:27
Foto

M93i50r69o13s79l87a80v 27T87r76a68c36h85t19a 5494753516379

S tím jak byla vedena kampaň MZ jsem nesouhlasil a ani to nebyl důvod toho, proč jsem ho volil. Viděl jsem v něm schopnějšího politika než K. Schwarzenberga. Ano Karel Schwarzenberg byl vnímán jako slušný, ale je otázkou, do jaké míry to byl jen mediální předobraz (většina médii mu šla otevřeně na ruku) a do jaké míry to bylo zaviněno aktivitou (respektive neaktivitou) KS - ten byl velmi pasivní, nevnášel do diskuzí moc nových témat (až na svůj názor na Beneše a dekrety - což ho vlastně pohřbilo). Řečeno hezky česky: "kdo nic nedělá (rozuměj neříká), nic nezkazí". Ale je tento přístup dobrý i pro prezidenta? Nevím, možná jen když chceme panáka na ukazování.

Ve společnosti už začíná být velká averze proti tzv. "pravdoláskařům", kteří vidí svět příliš černobíle dobro vs zlo. Ale co je pravda? Každý má svou pravdu, kterou dokáže podložit patřičnými argumenty. A láska...ta může být i k penězům (např. u pana Bakali).

+5/−1
1.2.2013 11:54

M58i63c76h70a82l 60Š88a44f56r55á49n84e31k 8953170698366

nejdříve - rozhodně s vámi souhlasím, že Karel Schw. nemusí být tak slušný, jak z médií vypadá... on nebyl příliš útočný a byl méně aktivní než MZ, ale což to neznamená, že by byl nevhodným prezidentem, ale to tady přeci neřešíme, řešíme netopilovu známku..

A každý má nějakou svou pravdu, ano, ale pak jsou věci, které mají nějakou obhajitelnou realitu.. a MZ útočil na svého soupeře tak nedůstojně, že díky tomu vidím ospravldení netopilovi známky, její smysl..

když řikáte, každý má svou pravdu příklady z útoků MZ

Lex Schwarzenberg - zabavení majetku hlubocké větve bylo prostě prostě vyvlastnění z důvodu velkého majetku, ne proto, že by jeho vlastník Adolf Schw. byl proněmecký.. vždyť financoval odboj, prvorepublikové opevnění..

viz: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/osobnosti-na-ct24/70153-lex-schwarzenberg/

Urážky rodiny manželky Karla Schw. - hajlování a nacistická minulost na hradě Hardegg - ano tam to prý je, ale ten rodině manželky K Schwarz už dlouho nepatří a to, že její otec byl nacista, na to netřeba útočit, co s tím má dělat, sama za to nemůže a s názory se nestotožňuje... http://www.denik.cz/z_domova/schwarzenbergove-vycitaji-hakove-krize-hrad-ji-ale-nikdy-nepatril-20130121.html Benešovy dekrety - jak krásné, to, co K Schwarz. řekl, se dá vykládat různě, ale když si k tomu připojíme, co k tomu posléze dodal, tak už je to jasněší - nikdo o žádný majetek nepřijde, benešovy dekrety byly drastické (a neříkám správné či nesprávné).. tak proč takové emoce?? proč ty emocionálně-nacionalistické prohlášení Klause a reakce společnosti, k čemu? kam se to vracíme, proč?? A útoky různých podporovatelů MZ - jako vyjádření celé rodiny Klausů od Livie přes syna i prezidenta.. o otci K Schwarz. jako nacistovi, o cizince Therese... http://www.lidovky.cz/resit-narodnost-prvni-damy-je-absurdni-zlobi-se-spacek-na-klausovou-114-/lide.aspx?c=A130121_163918_lide_mc

0/−1
2.2.2013 10:10

M74i61c88h68a58l 83Š27a49f47r52á51n67e85k 8833760758106

ještě dodám - připisuji pod můj dlouhý komentář...

K Schw. také nemá čistý štít, ale myslel jsem, že MZ si bude chtít zachovat lépe svou čest, když sám řikal..

"Sám věřím, že pana Schwarzenberga porazím argumenty, a nikoliv osobními a podpásovými útoky." Miloš Zeman, 19. 1. 2013, Právo

„Vracet podpásovky. Víte, tohle já dělat nebudu, mířit dolů já neumím." Karel Schwarzenberg, 21. 1. 2013, HN

Zdroj: http://www.lidovky.cz/volebni-podrazy-hajlovani-na-hrade-podraz-kamaradky-a-otec-kolaborant-1kn-/zpravy-domov.aspx?c=A130123_125838_ln_domov_ogo

Takže o toto mi jde, o to, že MZ a jeho podporovaté (Klausova rodina) útočí vědomě pomocí lží.. těším se na vaší reakci..

0/−2
2.2.2013 10:12
Foto

M68i26r79o85s52l90a52v 33T70r48a91c46h39t78a 5484233106899

Jak už jsem napsal výše s kampaní MZ jak byla vedena jsem nesouhlasil. Ale k vašim argumentům:

1) Lex Schwarzenberg - byl přijat před rokem 48, důvody jeho přijetí se různí - velkou roli samozřejmě hrála velikost tohoto majetku, růst levice v ČSR, ale i národnostní vášně - Schwarzenberg byl vnímán jako německý šlechtic, ačkoliv se stavěl otevřeně proti nacistům (hájil ho například J. Masaryk). Takže v tom Vám dávám za pravdu, i když KS je z větve Orlické a ne z primogenetury Hlubocké. Nezaregistroval jsem ale, že by MZ říkal, že Lex Schwarzeberg byl přijat pro spolupráci s nacisty - možná mi to uteklo.

2) Za to se musel nakonec MZ omluvit, protože viditelně přestřelil. Autorem těchto výroku byl Zemanův tým, ne on sám...ale odpovědnost za to přijal. Je blbost vinit někoho za chyby předků....to jsou manýry hodné našich 50. let. Leč v lidech tento způsob uvažování přežívá - a tak někdo klidně argumentuje o tom že Dejdarův děda byl velké komunistické zvíře ve Skutči, tak se není čemu divit.

+1/0
2.2.2013 12:45
Foto

M48i88r14o92s52l43a22v 45T91r88a68c64h18t55a 5954513246669

3) Beneš a jeho dekrety. No promiňte říkat o prezidentovi, který vedl za 2. svět. války naši exilovou vládu, že by dnes byl souzen v Haagu jako válečný zločinec hodnotím jako nadmíru nevhodné - a to se ještě mírním. Samotné Benešovy dektrety- ano byly ve své plošnosti nespravedlivé - ale jak moc? Zrovna teď čtu knihu "Causa Edvard Beneš" od V. Lišky a na straně 99 se např. píše, že v roce 1938: "SDP získala ve volbách od sudetoněmecké menšiny 90% odevzdaných hlasů (!!!). Děvět z deseti německy mluvících občanů Československa podpořilo Henleina a jeho nacifikovanou stranu. Jinými slovy, podpořili zároveň jeho Karlovarský program s požadavkem úplné autonomie sudetoněmecké oblasti" Takže první byly vyhnání Češi ze Sudet...teprve po 2. svět. válce a jejich hrůzách se situace otočila. Samozřejmě děly se excesy, bylo po válce, stát byl do značné míry rozvrácen a nedokázal vše pevně kontrolovat. Ale to hlavní: nebýt toho co se stalo v sudetech ve 30 letech, k žádným Benešovým dekretům by nedošlo! Schwarzenberg argumentoval, že byli postiženi i němečtí komunisté a socialisté z Mostu...to však není pravda - s nimi si to vyřidili do značné míry sami Němci v koncetrácích. A ne všichni Němci museli opustit ČSR, museli však prokázat svůj postoj proti nacismu (např. odboj) - sám vím o pár Němcích z Českého Švýcarska, kteří směli zůstat a jejich děti byly pak počeštěny (díky českému školství).

0/0
2.2.2013 12:46
Foto

M57i81r12o26s67l40a93v 77T98r60a14c38h17t45a 5624743206259

4) Reakce VK a jeho rodiny - no nevím do jaké míry mohl tyto xenofobní výroky VK ovlivnit sám MZ, bylo to ale hloupé! Ano část voličů brala volbu prezidenta příliš nacionálně. Ale chyby se děly na obou frontách - fanatismus na straně voličů KS byl (a do značné míry stále je) hrozný. Podívejte se na medializovaný problem herce M. Dejdara, který byl za svůj názor vyškrtnut z pokračování seriálu "Zdivočelá země". Podobně se chovala i veřejnost, setkal jsem se s slečnou (do té doby jsem ji bral za slušnou), které když jsem řekl, že volím MZ, tak mě začala urážet, místo věcné argumentace! A když jsem se ji zeptal proč volí KS, tak říkala nějaké obecné klišé a zakončila to větou: "všichni okolo mě ho volí" Volit KS bylo mezi mladými prostě cool...bez hlubšího základu a do jisté míry zaviněno i médii. Část mladých je hrozně povrchní, bohužel :-(

+2/0
2.2.2013 12:46
Foto

M65i63r33o36s51l40a54v 59T43r12a83c83h90t42a 5364343556519

=> Ale ještě jednou říkám kampaň nebyla pro mě rozhodující - šlo mi více o věcné názory a ne o invektivy. KS nic nenabízel, jen loajalitu současné vládě. Zeman o sobě tvrdil, že chce být aktivní politik, do bankovní rady, že chce Švejnara (navzdory tomu, že ho nepodpořil), řekl jaký typ člověka by si představoval na NKU, kandidáty na ústavní soudce chce konzultovat s odborníky, uvažuje o spolupráci s K. Janečkem, snaha o přijetí zákona o prokázání majetku a příjmů, a snaha o přijetí zákona o státní službě....prostě konkrétní věci - ne vše může prosadit, ale jako prezident (zvolený lidem) ma značný vliv.

Ale důvod proč jsem reagoval na článek: "Zeman se vztyčeným prostředníčkem..." bylo zklamání z toho, jak se chová společnost, kdy se vrací praktiky z 50. let. Zmanipulovaný dav a lidé jako režisérka Le Fay. Ale není to jen o prezidentských volbách viz: http://www.blisty.cz/art/67296.html

Má odpověď je myslím dost vyčerpávající, tak doufám, že Vás alespoň částečně uspokojila. Měl bych na Vás však jednu otázku. Pochopil jsem to tak, že jste volil KS a ze způsobu vaší argumentace jsem dospěl k názoru, že nejste nějaký zaslepený fanatik - takže ta otázka: "proč jste volil KS, jen kvůli jeho slušnému chování, nebo i kvůli některým konkrétním krokům, které by chtěl po volbě prosadit - či které by chtěl iniciovat? Protože já o žádných neslyšel.

Můžete reagovat i na můj mail trachta.m@gmail.com (který mám určený na podobné účely), který je pro mě pohodlnější.

0/0
2.2.2013 12:48

M17i46l72o46s61l58a65v 23K84o86g60l61e29r 5545798854356

Pane Šafránek nikde se nevedou prezidentské kampaně v rukavičkách a to zejména například v USA, kde jsou kampaně ještě horší a razantnější ale poté když je zvolen nový prezident IHNED vše ustane a nikdo již nastávajícího prezidenta nepomlouvá a neúraži, to se děje jen u nás a v některých státech východní Evropy / Bělorusko, Rusko a pod. / Je zde jasně vidět, že jsme ještě nedospěli k demokracií jako takové

+3/0
1.2.2013 15:03

M58i13c34h54a59l 85Š23a80f59r75á24n76e22k 8943800218166

Miloslave, ano, souhlasím s vámi, že prezidetské kampaně se v rukavičkách nevedou, ale jít vědomě do takovýchto emocionálně-národnostních lží, to už kandidátovi bere i čest.. viz můj komentář výše..

Takže pokud by si toto MZ nedovolil, neměl by takovou reakci pana Netopila, jakou si zaslouží, protože to vyjadřuje jak v kampani působil, jak lhal a podařilo se mu, zapůsobil na malou většinu těch, kteří k volbám přišli, je smutné, když takto budoucí prezident působí na svůj národ..

Kdyby se MZ choval SLUŠNĚ, nebylo by přípustné podporovat takovéto reakce (jako známka Netopila), ale protože to postavil na útocích a s vědomostí, že lže (protože vím, že je chytrý a historii zná..), reakci si zaslouží, je přiměřená..

0/−3
2.2.2013 10:18
Foto

M32i12r78o92s27l71a77v 85T26r69a71c82h49t63a 5384213566119

Pan Zdeněk Netopil ukázal svou duševní nevyspělost a připojil se tak k lidem typu režisérka (btw velmi úspěšná :-D) Monika Elšíková, která si říká Le Fay (Morgana Le Fay?), či lidem, kteří nazývají voliče MZ ču**ky apod. Co to říká o společnosti. Že je tu skupina lidi, která je sice v menšině, ale chce si svůj názor vyřvat. Demokracie, respektive demokratické volby jsou o tom, že menšina musí respektovat názor většiny. Nejsem žádný krajní přiznivec MZ (i když jsem ho volil - ale spíš jako menší zlo), ale tohle mi prostě přijde hloupé. Jen by mě zajímalo, jak by reagovali voliči Karla Schwarzenbarga na podobnou karikaturu.

+5/−4
1.2.2013 11:16

P75a52v27e62l 86B86r32y80n97d89a 9972182736659

Mě nepřestává fascinovat ten údiv nad tím, že byly v kampani nějaké lži? Já jsem ještě v Česku před volbami nezažil kampaň, která by nebyla plná lží - nejen lží,. které špinily politického protivníka, ale i lživých slibů. Je to tak 23 let a ti, co tady špiní Zemana, se přesto stejně vždycky radují (po mnohých volbách), že vyhrál ten jejich tábor a je úplně jedno, jestli to bylo pomocí lhaní, nebo jakkoli jinak. Přestante už výt, jsete pokrytci. Když je někdo nenávistnej a lže, nemůže tzotéž vyčítat jiným. Politická kultura v Česku je na nule, média takřka bolševická, nenávist ve společnosti všudypřítomná - tak proč ty kecy o slušnosti. Já znám lidi, kteří ctí slušnost, ale ti nevolili ani jednoho pána.

+4/−2
1.2.2013 11:02

P79a18v47e57l 82P56e64t84r 7622762721686

pán se také rád zřejmě ohání slovem demokracie.

+2/−1
1.2.2013 10:12

Z53d18e76n35ě59k 47C11h47a79r45v62á14t 5482917158935

Zajímavý jak jeden obrázek politické satyry dokáže vybudit vášně :D ...

začínáme se přibližovat ke stoupencům al..ha ti si taky na toho svýho nenechají šáhnout ;) fakt úžasná studie tahle diskuze...

+2/0
1.2.2013 9:06

R89a78d95e28k 60H96o27u69s55k90a 1639726530201

přesně. takhle si budovat kult osobnosti. A to jsem myslel, že to máme za sebou. Houby. Ten socík je v nás zažranej.

+3/−3
1.2.2013 9:18

A67l64a85n 23P28a78r72k31e64r 2475691720278

Ve výpise zpráv iDnes je titulek tohoto článku.

Hned nad ním další titulek, začínající "Goebbelsovi dědicové..."

Jak výmluvné.

+1/−2
1.2.2013 8:53

J10i72t83k52a 44Ř64e59z90á71č96o76v49á 7919203596651

Hrubé leč výstižné.

+6/−4
1.2.2013 8:50

S14t56a47n74i35s34l94a49v 62Z77a86h25á27l57k40a 3798890348988

Vy jste jistě volila K.S. Jinak je ten prostředníček i pro vás;-D

+2/−1
1.2.2013 8:53

J68i82t16k21a 38Ř88e59z76á91č87o45v77á 7869613716971

Já myslím, že si každý musí přebrat, pro koho je. Ale je to vše smutné.

+3/−1
1.2.2013 9:00

D43a23n34i51e74l 47H88o12n80z85a 6718744540485

Je smutné, že se někdo před volbami zaštiťoval slušností a inteligencí a teď se chová jako stejný hulvát.

+4/−1
1.2.2013 9:03

R45a68d11e85k 59H95o30u50s36k45a 1459746280571

Pán bude citlivej? Najdi si na wiki, co je to karikatura

+5/−2
1.2.2013 9:14

D73a41n19i38e65l 85H42o46n76z98a 6578924450275

;-D chcete machrovat na designera? Oooo, jak kvalitní jsou ty internetové diskuze. A co třeba karikatura KS v SS kabátku? To byste tu řval, že je moc, že? ;-)

+5/−1
1.2.2013 10:43

V18l57a13d87i11s47l48a10v 18M84i74č21k12a 2226725971154

jo závist je někdy mrcha...řada lidí závidí, co vše pan Zeman dokázal...úspěšný premiér a teď prezident....kdo to může o sobě říci? tady o tom panu Netopilovi nikdy nikdo neslyšel a nesahá panu Zemanovi ani po kotníky, tak proto asi ten rádoby vtipný obrázek...:-P

+10/−7
1.2.2013 8:43

S39t72a69n54i16s53l62a46v 87Z62a13h32á34l85k12a 3138840338278

Milý kníže Karle, máš to ale inteligentní příznivce, jen co je pravda. Jedni odmítají spolupráci s bývalými kamarády jen za to, že mají jiný názor, jiní zvedají prostředníčky po vzoru Topolánka a Kalouska na každého, kdo se zúčastnil voleb a volil jinak než oni sami. Nejseml velkým přínivcem Zemana, ani odpůrcem Schwarzenbergra, ale z těchto praktik je mi smuto. Zemanovi vyčítají komunistické  myšlen a minulost, ale oni komunisticky jednají. A mám velké obavy, kdyby se tito rádoby demokraté dostali k moci, že ještě přitvrdí a budou systematicky likvidovat každého, kdo má jiný názor - tak jak to dělali fašisté i komunisté.

Je mi z toho velmi smutno.

+10/−7
1.2.2013 8:38

M87a41r85t27i19n 35K41u10b52a 6895734392343

fašisté a ani jako komunisté se nechovají. Ale řekněme to jak to je, prostě jsou to bolševici.

0/0
1.2.2013 9:12

M13a11r51t63i71n 56K63u50b58a 6355634592853

PS: což se ale nejedná o pana Netopila.

0/0
1.2.2013 9:14

M95i85l60o87s19l97a36v 49K79o27g96l85e51r 5445808224616

Ale jedná.

0/0
1.2.2013 15:10

D93a97n87i72e97l 30H84o60n49z22a 6758634460825

Takže kdyby vyhrál Schwarzenberg, tak tam pan Netopil nakreslí s prostředníčkem Schwarzenberga/Kalouska nebo to to by pro změnu nasadil nejvyšší stupeň rektálního alpinismu?

+4/−3
1.2.2013 8:23

M60a62r59t48i45n 24O91l11e64š40n96ý 5635306336654

Ten pan Netopil je dospělej chlap? Pak je to dost ubohé ...

+7/−6
1.2.2013 8:16
Foto

J85a14n 28B69r46a73u69n 1608968323875

Tomu se možná i Zeman zasměje. Ale jinak - ubohoučké.;-)

+10/−7
1.2.2013 7:35

J39i12ř58í 58N24o73s26e79k 4234352877843

asi stejná úroveň jako pan Hřebejk....tzv. kultůrní fronta....:-)

+11/−8
1.2.2013 7:14

M41i75c47h11a95l 33B41u11d66i64n36s82k36ý 8705451760465

iDNES - Jan Vaca - toto jsou opravdu velice zajimave clanky.. nepripada vam to jako plebs zurnalismu?

+10/−2
1.2.2013 6:56

K86a92r97e50l 22B35l61a97ž15e81k 6810897147536

Fašista Netopil neuznává výsledek demokratických voleb. Prostředníček ukázal hlavně Netopilův guru Topolánek.

+12/−13
1.2.2013 6:27

J51a60n 25N43o38v69á35k 6677640738893

proč fašista?8-o Přeskočilo vám?

+11/−4
1.2.2013 6:31

A86n71t47o31n75í87n 12K80o13l76á47ř 7948855897632

To jsou ti inteligenti co volili Zemana, co víc nedokážou.

+6/−8
1.2.2013 7:21

L21a48d96i27s59l28a76v 59T82r40i74s54k11a 4485767600

Promiňte, ale to jsou opravdu všichni, co nevolili levicového kandidáta fašisti? To máte dost jednoduché vidění světa.

Naposled se takhle v naší zemi projevovali komunisté.

+9/−4
1.2.2013 8:01

O34n42d76ř32e48j 88Š60r82u15b93a86ř 1335491745226

ne ze bych s panem Blazkem souhlasil, ale nikde nezminuje, ze by fasisty byli vsichni nevolici MZ. Zminuje se pouze o jednom.

+4/−6
1.2.2013 8:20

O30n56d47ř16e24j 29Š67r55u39b68a94ř 1865481445226

proc to minus, nemam snad pravdu?

+2/−2
1.2.2013 8:53
Foto

T56o78m64á10š 86M69i53h23a40l71i58k 1469434533335

To už je na psychiatra súdruh Netopil....

+18/−14
1.2.2013 2:11

J88a36n 42P65e62r34u54n 1107697457151

Zase další rádobyumělec se chce zviditelnit jinak než skutečným uměleckým dílem.

+10/−12
1.2.2013 3:28

J74a30n 91N79o93v72á44k 3705813406549

rádoby?;-D

+2/−2
1.2.2013 6:09

J84a73n 34N59o13v33á74k 6527690318223

Vyjádřil momentální náladu hned po volbě. Normální stav, výtvarníci to běžně dělají. Proč psychiatra?

+7/−4
1.2.2013 6:37

J84a44n15a 59K16r77o58u31t33i63l39o50v64a 6770921484919

Pokud vim vztyceny prostrednik je znakem Topola a Kalouse, Zeman to nikdy neudelal, hulvatstvi je mu neustale podsouvano kvuli jeho bonmotum a dluzno rici ze i vtipnym, obcas. Na rozdil od Kalouse, ktery se snazi byt vtipny, ale je jen hulvat. Pan umelec muze mit svuj nazor, ale nemusi urazet. Mozna si taky mysli jako hrebejk, ze ruda a hneda prasata dostala Zemana na hrad. Dostala ho tam pravice svou spinavou nechutnou politikou a media svou proknizeci kampani.

+11/−11
1.2.2013 1:39

V64á72c98l82a51v 58F81i57a91l37a 5744517765

Zeman také uráží, jen to všechno zabaleno v hávu jeho všude opěvované inteligence. Urážení to je ale tak jako tak.

+3/−2
1.2.2013 8:22

L94a92d44a 53N18o16v45a88k 4222383917

ale on to respektuje.. jen vyjádřil svůj postoj a názor k budoucímu prezidentovi... Máme začít být šťastní, že máme tohle jako prezidenta kvůli tomu, že to zvolila většina ze 60% zúčastněných voličů...? Můžeme z toho být naprosto svobodně znechuceni, ale budeme to respektovat...:-/V

+15/−2
1.2.2013 0:03

L32a18d30a 31N43o83v93a34k 4402363597

patřilo jinam, ale holt je to tady...;-(

+2/−2
1.2.2013 0:06
Foto

M15i57l22a12n 91S55l77a57v85í31k 5563818860447

Důležitý je,že to nevyhrálo to nemluvící,spící dítě.Ať už bude na hradě kdokoli jiný!:-)[>-]

+11/−14
1.2.2013 0:19

L57a30d34a 84N41o56v74a59k 4702893297

to je dost smutný, jestli tohle byla vaše prioritní motivace...:-/

+11/−4
1.2.2013 0:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.