Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy chtějí vrátit do hor vlaky, které se bez brzd řítily z kopce

Navzdory dvěma loňským karambolům chtějí České dráhy vrátit na strmou železnici z Tanvaldu do Harrachova motorové vozy typu 843. Před rokem se v klesání z Kořenova do Desné "splašily" a přestaly brzdit. Poprvé se prohnaly dvěma zastávkami a podruhé dokonce čtyřmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o94m57á80š 13T94o32m76e69š 7232403441820

Nevím, co vám na Rakvích vadí. My v Jičíně jsme v rámci modernizace vozového parku ČD přesedli 854 do 814 a ty jsou velice často nahrazovány 810. Takže vysoká hlučnost 843 mi přijde k ;-D

0/0
13.2.2013 9:16

J81o30s77e95f 63K31u73r48f46i32ř17t 1921605255189

Kdyby si aspoň ty novináři sehnali relevantní informace ať už jde o účely toho proč se zkušební jízda odehrála i to, že poruchy brzd u Stadlerů nehrozí (spousta lidí o tom ví svý že to tak neni). Ale je fakt že napsaný to je velmi akčně...

+4/0
30.1.2013 17:29

O52t42t41o 85P71o71s93p95í85š81i79l 4874695427828

Pan Lubas to evidentně pro svou "novinařinu" nepotřebuje...

+1/0
30.1.2013 21:36

P22e73t67r 68N45e55c12h63a29n41i26c53k98ý 7433426728590

Ten úsek mezi Smržovkou a Tanvaldem je již opravený a modernizovaný, byla tam pěkně dlouhá výluka, ale nyní tam vláček jezdí naprosto plynule a rychle. Dřív měl člověk pocit, že ten vlak vyskočí a veme to po silnici. Rakve už bych poslal někam do háje, mohli by konečně dát na rychlíky Liberec-Pardubice něco pořádného. Vždyť je to doba skoro jako Praha - Ostrava, kde se předhání jak moc do zadku polezou cestujícím a my tady jezdíme jak v polstrované tramvaji X

+5/0
30.1.2013 15:12
Foto

P61e89t89e97r 51J45a47b96l98o50n88o36v30s48k60y 1739786621711

Na rychlíky Pardubice-Liberec by som navrhoval modernizované brejlovce+4 modernizované vozne,samozrejme i s 1.tř. Liberecký kraj je bohužiaľ jediný,ktorý denne vypravuje vlaky pouze s 2.tř.

+3/0
30.1.2013 17:32

T47o58m60á88š 21Z25a87h85á37l39k31a 7450332917880

Ještě také jediný, který má všechny tratě jednokolejné a bez elektrifikace.

+1/0
30.1.2013 18:13

P89e28t96r 44N24e73c26h78a18n34i63c12k54ý 7613626818610

Jedna první třída je na úseku Tanvald - Zittau ;-D Jinak souhlas, ano jak je psáno níže jednokolejný, bez elektrifikace a jen s jedním párem rychlíků v klasice na trati Praha - Tanvald. Brejlovcema na 030 kdysi bylo krásně svezení a je mi jedno, že to bylo B nebo Bdt, dojem z jízdy byl úplně jiný :-)

+1/0
30.1.2013 18:17

P84e80t82r 48N45e12c13h69a22n23i12c73k17ý 7613986178330

A mimochodem Liberec je jediné krajské město, které nemá přímé železniční spojení s Prahou ;-)

+1/0
30.1.2013 18:18

L13u46c10i62a83n 62P22a94p57a43z58i62a16n 5344527571475

Protože toto sudecké město je napojeno lépe na Německo, rychleji v Drážďanech jak v  Praze.

0/0
31.1.2013 11:03

J96o86s89e84f 29K16u82b42e50š 9665645799114

Jistě chápete, že rychlost jízdy vlaku se neodvíjí pouze od rychlosti konstrukční ;-) Máme také nějakou rychlost traťovou... Jinak definujte přesně, co Vám na "Rakvích" vadí? Vzhledem k úrovni rychlíků v ČR (koženka a vozy řady B) je to stále to lepší...

0/0
31.1.2013 12:36

P11e59t65r 54N98e78c28h48a89n33i49c88k82ý 7943786278640

To chápu a nevím, čím naznačuji, že nechápu. Takže pominu-li fakt, že to nevypadá jako pořádný vlak s lokomotivou a vagony (estetický dojem), tak je to především hlučnost v motoru, málo místa pro sebe a zavazadla (prostě Regio), sedačky nejsou úplně nejpohodlnější na 3h cestu. I v béčku mi přijde 3h cesta pohodlnější.

0/0
31.1.2013 12:41

K74a15r86e27l 75K78o11š50ť70á95l 8437961140615

Je to jasné: Potřebujou se jich zbavit.

0/−1
30.1.2013 14:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.