Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy chtějí vrátit do hor vlaky, které se bez brzd řítily z kopce

Navzdory dvěma loňským karambolům chtějí České dráhy vrátit na strmou železnici z Tanvaldu do Harrachova motorové vozy typu 843. Před rokem se v klesání z Kořenova do Desné "splašily" a přestaly brzdit. Poprvé se prohnaly dvěma zastávkami a podruhé dokonce čtyřmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T95o32m47á74š 88T60o35m55e12š 7352433581250

Nevím, co vám na Rakvích vadí. My v Jičíně jsme v rámci modernizace vozového parku ČD přesedli 854 do 814 a ty jsou velice často nahrazovány 810. Takže vysoká hlučnost 843 mi přijde k ;-D

0/0
13.2.2013 9:16

J31o91s47e51f 89K97u76r41f63i75ř65t 1561595895329

Kdyby si aspoň ty novináři sehnali relevantní informace ať už jde o účely toho proč se zkušební jízda odehrála i to, že poruchy brzd u Stadlerů nehrozí (spousta lidí o tom ví svý že to tak neni). Ale je fakt že napsaný to je velmi akčně...

+4/0
30.1.2013 17:29

O11t87t25o 47P13o82s84p56í61š11i47l 4274595717818

Pan Lubas to evidentně pro svou "novinařinu" nepotřebuje...

+1/0
30.1.2013 21:36

P25e43t10r 44N62e76c98h54a29n65i27c43k41ý 7553816278390

Ten úsek mezi Smržovkou a Tanvaldem je již opravený a modernizovaný, byla tam pěkně dlouhá výluka, ale nyní tam vláček jezdí naprosto plynule a rychle. Dřív měl člověk pocit, že ten vlak vyskočí a veme to po silnici. Rakve už bych poslal někam do háje, mohli by konečně dát na rychlíky Liberec-Pardubice něco pořádného. Vždyť je to doba skoro jako Praha - Ostrava, kde se předhání jak moc do zadku polezou cestujícím a my tady jezdíme jak v polstrované tramvaji X

+5/0
30.1.2013 15:12
Foto

P70e12t53e23r 19J95a55b41l45o44n84o49v52s79k26y 1699806601311

Na rychlíky Pardubice-Liberec by som navrhoval modernizované brejlovce+4 modernizované vozne,samozrejme i s 1.tř. Liberecký kraj je bohužiaľ jediný,ktorý denne vypravuje vlaky pouze s 2.tř.

+3/0
30.1.2013 17:32

T56o24m36á55š 12Z43a94h80á85l49k52a 7110792837180

Ještě také jediný, který má všechny tratě jednokolejné a bez elektrifikace.

+1/0
30.1.2013 18:13

P56e57t28r 67N15e46c53h13a26n41i23c14k76ý 7843106728590

Jedna první třída je na úseku Tanvald - Zittau ;-D Jinak souhlas, ano jak je psáno níže jednokolejný, bez elektrifikace a jen s jedním párem rychlíků v klasice na trati Praha - Tanvald. Brejlovcema na 030 kdysi bylo krásně svezení a je mi jedno, že to bylo B nebo Bdt, dojem z jízdy byl úplně jiný :-)

+1/0
30.1.2013 18:17

P93e59t70r 24N43e56c50h79a24n25i69c91k92ý 7433156658440

A mimochodem Liberec je jediné krajské město, které nemá přímé železniční spojení s Prahou ;-)

+1/0
30.1.2013 18:18

L32u67c51i23a55n 83P12a21p19a23z87i39a28n 5944847751915

Protože toto sudecké město je napojeno lépe na Německo, rychleji v Drážďanech jak v  Praze.

0/0
31.1.2013 11:03

J16o29s23e92f 23K11u76b87e90š 9315835209334

Jistě chápete, že rychlost jízdy vlaku se neodvíjí pouze od rychlosti konstrukční ;-) Máme také nějakou rychlost traťovou... Jinak definujte přesně, co Vám na "Rakvích" vadí? Vzhledem k úrovni rychlíků v ČR (koženka a vozy řady B) je to stále to lepší...

0/0
31.1.2013 12:36

P96e18t47r 42N62e41c31h46a48n74i67c13k33ý 7423626508940

To chápu a nevím, čím naznačuji, že nechápu. Takže pominu-li fakt, že to nevypadá jako pořádný vlak s lokomotivou a vagony (estetický dojem), tak je to především hlučnost v motoru, málo místa pro sebe a zavazadla (prostě Regio), sedačky nejsou úplně nejpohodlnější na 3h cestu. I v béčku mi přijde 3h cesta pohodlnější.

0/0
31.1.2013 12:41

K29a83r25e10l 37K84o52š50ť19á66l 8737341640615

Je to jasné: Potřebujou se jich zbavit.

0/−1
30.1.2013 14:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.