Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francie chce umožnit homosexuálům sňatky i adopce, protestům navzdory

Socialistická vláda pod záštitou prezidenta Françoise Hollanda připravila po milionářské dani další zákon, kterým chce levice naplnit své předvolební sliby. Do parlamentu doputoval návrh, který představuje malou společenskou revoluci - má osobám stejného pohlaví umožnit plnohodnotné sňatky i adopce dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R72a98d79e94k 14N12e11u63m32a70n18n 5822122658635

"bez problémů se to vžilo"

Nechci vědět, co se vžije příště ...

adopce pro pedofily?

+1/0
30.1.2013 23:14

P84a52v85e37l 37Š90k87v14r59n38a 5948592690504

Argumentujte podobně, jako byste nechtěl povolit možnost zabití člověka v sebeobraně s odůvoděním, že příště se povolí zabití člověka pro zábavu.

0/0
31.1.2013 7:28

F68r91a88n40t58i46š77e23k 93M73i36t55a26š 6809796394879

Obávám se, že to je cesta proti proudu. Proč se lidstvo pořád snaží něco změnit a zdokonalit. Uvažme, že nejdokonalejší je příroda sama. A ta má vše pod kontrolou. I příroda udělá chybku, ovšem má to velmi dobře posichrované. Pokud se vyskytne něco co vykazuje abnormalitu, z 99% to nemá možnost pokračovat. Zkrátka není možnost reprodukce. Bohužel homosexualita je též abnormalita. Nechme to tak jak to je. Manželství nebo partnerství - ano. Děti? Pokud to jde přirozenou cestou, jako že ne, tak prostě ne! Co se týče umělého oplodnění, jsem stejného názoru. Povede to jedině k degeneraci, všichni víme, že se to nemusí projevit hned, ale třeba za 100 či 200let. Největší problém bude v lesbách, které své homosexuální geny pouštějí dál. Zní to nacionalisticky, ale je to zkrátka tak!;-)

+1/0
30.1.2013 13:22

P84a49v50e43l 11Š28k45v68r83n93a 5308652190514

Homosexuální geny neexistují. Člověk dostává do vínku vždy část genetického materiálu po otci a část po matce. Jestliže jsou oba rodiče heterosexuální, ale potomek dostane po matce pohlaví ženské, ale současně s ním orientaci na ženy po otci, vznikne lesba.

0/0
30.1.2013 14:30

F41r22a62n77t28i51š53e29k 84M51i89t78a59š 6819206194189

Čili "fatal error".

+1/0
30.1.2013 15:59

P73a70v52e55l 18Š35k48v50r55n29a 5568632250224

Neřekl bych, vzhledem k tomu, že se za posledních 150 let zesedminásobil počet obyvatel planety, fatal error bude spíš to, že tak příroda činí pouze ve 4%.

+1/0
30.1.2013 17:49

J14a51n 42P23u91l48e62c 4378857671105

R^R^

0/−1
30.1.2013 10:46

J97a59n 64S50o46c35h58o75r 2304586222626

Ve skutečnosti zájemců o adopce z řad homosexuálů je minimum. Problém je uměle vyvolán.

Ze samé podstaty homosexuálního vztahu. Homosexualita je do extrému dovedená snaha o sex bez následků. Homosexuálové nechtějí děti, mají zájem jen o sex, tak proč by chtěli děti adoptovat, když se vzdali plnohodnotného vztahu muže s ženou, proto aby se nevystavovali riziku těhotenství partnerky? Homosexuální sex je ve skutečnosti sex naruby. Bylo to tak vždycky ve všech dějinných epochách.

S rozvojem antikoncepce slábne taky motivace k homosexu, proto homosexuálů ve skutečnosti ubývá. Na to musela homosexuální komunita nějakým způsobem reagovat. Reaguje homosexuální reklamou, homosexuálové jsou poslední dobou hlasitější a tak vzniká dojem, že jejich počty přibývají. Opak je pravdou. Před takovými čtyřiceti lety se uvádělo 4% homoosexuálů ve společnosti. Dnešní seriozní výzkumy uvádí něco kolem 2% skutečných homoosexuálů. Zbytek je výsledek prohomosexuální reklamy.

Zájem homosexuálů o adopce je iluzorní vytvářený médii. Homosexuál už ze své podstaty nemá zájem o děti. Téměř vždycky je to jenom póza, která se vymstí na dítěti. Po opadnutí zájmu a pozornosti o zmíněnou homosexuální dvojici bude dítě adoptované homosexuály vráceno do domova při nejbližší příležitosti. Taky vztahy dvou homosexuálů mívají jepičí život, pokud nejsou vyživovány pozorností okolí. Mezi homosexuály je taky nesrovnatelně vyšší promiskuita, než mezi heterosexuály. Nejčastější trvání partnerství homosexuálů je pouze na jednu noc. Za takovou krátkou dobu těžko vyřizovat adopci dítěte, snad jen kdyby měly orgány péče o dítě noční služby. Možná taky na to dojde v zájmu politické korekce?

+1/−2
30.1.2013 9:28

P42a15v72e22l 31Š97k94v88r13n72a 5468482460464

Jste úplně mimo. Tak jako vy jste se narodil s tím, že vás přitahují ženy (a muži nikoli), tak zcela se stejnou orientací na ženy se narodila lesba. Homosexuála z ní dělá to, že k té orientaci na ženy dostala narozdíl od vás pochvu, nikoli penis.

Homosexuálové se tudíž nevzdali vztahu muže se ženou, ale byl jim přírodou odepřen. Pro lesbu by totiž vztah s mužem znamenal zcela to samé jak vztah s mužem pro vás, jelikož máte oba vrozenou orientaci na ženy naprosto stejnou.

Spousta gayů a zejména leseb (ty si je ovšem celkem úspěšně obstarávají i tak samy) po dětech touží. Pochopte, že oni ne že by děti nechtěli, ale oni je zkrátka a dobře mít NEMŮŽOU, stejně jako např. neplodné páry. Jelikož s příslušníkem pohlaví, které je od přírody vzrušuje, fyzicky děti mít nemohou. Mohli by je mít pouze s příslušníkem toho pohlaví, které je nepřitahuje a do kterého nejsou schopni se zamilovat. Opět opakuji, že lesbu přitahují muži a dokázala by se zamilovat do muže se zcela stejným úspěchem jako 100% hetero chlap.

+1/−1
30.1.2013 10:10

J88a70n 56S79o87c12h52o56r 2584706972146

Pořád píšete o někom jiném, než já. Vy píšete o těch dvou % homosexuálů, se kterými asi nikdo nic nenadělá, protože jsou homosexuální od přírody.

Já píši o tom zbytku teplých vzniklých prohomosexuální propagandou. Stejná pohlaví se dávají dohromady, poněvadž je to IN a našli na tom výhody. Sexuálně uspokjí i když je to nenadchne, ale potřeba je naplněna, tak proč si vlastně hledat holku a zakládat rodinu?

Chtěl jsem se vyjádřit k jejich zájmu o adopce. Zájem mají iluzorní, spíše v teoretické rovině. Skutečný zájem z jejich strany není, zájem jen na sebe upozornit. Zatahovat dítě do toho je sprostárna a je to zločin na dítěti.

Až se nabaží dítěte, až opadne pozornost veřejnosti a okolí, dítě v tichosti pak odloží a zapomenou na to dítě a mnohdy jeden na druhého. Kdo nezapomene je to dítě, zklamané a odložené zpátky v dětském domově. To si prosím uvědomte.

0/−2
30.1.2013 11:10

P30a70v79e43l 65Š10k51v19r36n49a 5788272630414

Takže vy se domníváte, že existují muži, které sice přitahují ženy, přesto se jich dobrovolně vzdají a žijí (a souloží) s chlapama, kteří jsou jim po fyzické stránce odporní? No nezlobte se na mě, ale to je pěkná pitomost, aby chlap kterýho vzrušujou ženský se na ně vykašlal a žil s chlapem jenom proto, že "homosexuální propaganda" v současnosti po staletích útisku bojuje o svá práva, která vy máte zcela automaticky bez boje.

Já osobně děti nechci, s adopcemi také jako gay příliš nesouhlasím, avšak gay jsem proto, že když se podívám na jakkoli pěknou nahou ženu, tak to se mnou nic neudělá, zatímco při pohledu na pěkného chlapa se mi "postaví". A to skutečně není něco, co by mohl člověk svou vůlí ovlivnit.

+1/0
30.1.2013 12:58

J95a64n 36S61o21c28h14o56r 2634126942426

Samozřejmě. Existují muži, které sice přitahují ženy, respektive kdysi přitahovaly, přesto se jich dobrovolně vzdali a souloží s chlapama. Motivací jsou jim mnou výše uváděné důvody, především eliminace otěhotnění partnerky.

Bývalo jim to odporné, jako snad každému normálnímu, ale odpor lze potlačit, pokud je k tomu dostatečná motivace, často posílená alkoholem. Vysvětluje to skutečnost, proč je mezi homosexuály vyšší výskyt alkoholiků.

Schopnost potlačit odpornost není vlastnost vyhrazena homosexuálům. Potlačit odpor dokáže téměř každý. Například snad každý pracovník kafilérie by mohl vyprávět, jaký měl odpor a jak se mnohý pozvracel, když začínal, ale uběhlo pár měsíců a někdy týdnů, připadalo mu to pak normální a mnohý je ochoten přiznat, že klidně vedle těch rozkládajících se mršin i posvačí.

Nejde jenom o pracovníky kafilérek, taky mnohý zdravotník měl zpočátku problémy vidět krev a další nepříjemnosti na pitevně, chirurgické ambulanci a podobně, zvykl si pak a za čas mu to nepřipadlo. Též pracovníci jiných nečistých provozů, jako čističky odpadních vod a podobně si museli zvykat, protože jejich existence je nezbytná pro fungování společnosti, narozdíl od homosexuálů. Oni si zvykali jenom kvůli výhodám. Odpor může člověk svojí vůlí ovlivnit a ne že nemůže, jak Ty píšeš.

+1/0
30.1.2013 15:35

P55a68v15e83l 44Š74k18v10r37n24a 5558472720934

No myslím, že si každý rozumný člověk o vás udělá obrázek sám. Hetero kluci si budou odpírat sex a vztah s holkama, které je rajcují a budou se snažit překonat odpor k mužům (analogicky kafilérkám), protože se bojí otěhotnění :) No jako vtip na přilepšenou celkem dobrý. Kdyby to tak čistě náhodou bylo, řekl vám už někdo, že ženy kromě vagíny mají pusu a zadek taky?

0/0
30.1.2013 17:58

J38a19n 96S20o53c92h47o90r 2474266942466

Osobně je mi vás líto. S tímhle argumentem může vyrukovat jedině homosexuál, kterému je celkem fuk, kam to strká a zvykl si, tak jako ten dělník v kafilérce.

Normální člověk ví, že pusa a zadek nejsou k souložení. Anální a orální sex není plnohodnotný, vám však nic jiného nezbývá. Netvrdím, že heterodvojice nepraktikují orál nebo anál sex, ale není jim toho třeba.

Navíc souložení na zadnici je nezdravé. Zadnice není fyziologicky uzpůsobena k souložení, což poznáte ve vyšším věku. Bezprostředně po anální souloži hrozí nepříjemné infekce močové trubice. Anál nemá přirozenou dezinfekci. Prostě, homosexualita je ujetost a rozhodně není normální sexuální aktivitou. Její propagace by měla být trestná hlavně, pokud cílovou skupinou je mládež.

+1/0
30.1.2013 19:01

P51a93v56e65l 67Š84k11v19r40n45a 5348912730704

Víte co, už mě unavujete. Melete si pořád ty své nesmysly a zapomínáte, že orientace není vůbec jen o sexu. Nebo vy snad žijete se ženou a ne s mužem jen kvůli sexu? To k ní jako nic necítíte? Říkám vám něco takové slovo jako je láska? Asi ne, takže je naopak mě líto vás.

P.S. Když už mluvíte o sexu, anál jsem v životě nepraktikoval a nic na tom měnit nehodlám. Gayové jsou dokonce i muži, kteří v životě neměli sex vůbec žádný. Ona se totiž sexuální orientace neurčuje podle toho co s kým děláte v posteli, ale ke komu vás to táhne a do koho se zamilováváte.

0/0
30.1.2013 21:20

J26a35n 27S50o26c63h66o81r 2184166462206

O sexu jste začal Vy pane Škvrno narážkou na zadnici a pusu, tedy anální a orální sex. Teď píšete, že Vás to unavuje. Ale jděte. Nevím jak je to s Vašim sexem, ale gayům nic jiného moc nezbývá, než ten anál a orál. Že se na to někteří z vás vykašlali a nemají sex vůbec žádný se nedivím. Ani mne by to nelákalo být tím gayem, vždyt to musí hrozně bolet, kopulace do zadnice. Holt na sex je vagina a nikoli anál nebo orál.

Zamilován můžete být klidně třeba do chlapa, ale na nějakou lásku, to si jenom hrajete, tak nezatahujte do toho děti. Na adopce zapomeňte, nebylo by to vůči dětem férové. Pořidte si plyšového medvídka anebo společného pejska ke starání, kterého pak dáte do útulku, až vás pejsek omrzí. Dítě však dát do útulku nemůžete. Dítě můžete jedině vrátit do dětského domova, ale nebude to od vás pěkné.

Chlap s chlapem na to nemá od přírody. Rodič jedna a rodič dvě je nesmysl, tak jak se to tam kdesi navrhuje. Můžete být maximálně tak tatínek Pavel a maminka třeba Karel, ale vždycky je to ujeťáctví.

Mezi dvěma chlapama tak jedině kamarádství, to je ještě normální, ale láska mezi muži, to je jenom bláhovost a sex mezi chlapama, to je vždycky substituce, nahrážka, či imitace. Nedivím se, že se na to někteří z vás vykašlali a nemají mezi sebou už žádný sex. Tohleto já plně chápu

0/0
30.1.2013 23:14

P19a56v50e18l 52Š19k46v91r80n60a 5438682390534

Nemáte pravdu. Pochopte, že rozdíl mezi vámi hetero mužem a lesbou je v oblasti lásky a citů nulový, pouze vy máte penis ona pochvu. Tudíž homosexuálové prožívají lásku naprosto stejně jako heterosexuálové. S tou zadnicí a pusou jste to špatně pochopil. Měl jsem na mysli, že kdyby důvod odpírání sexu se ženami a snaha o potlačení odporu k mužům u některých mužů by byl ten, že se bojí otěhotnění, proč by se kvůli tomu dávali dohromady s chlapem, kterého nemilují a nepokusili by se spíš o stejný sex (nevaginální) se ženou, která je přitahuje?

0/−1
31.1.2013 7:35

J37a41n 58S13o27c32h48o36r 2664306502306

Ty to pořád nechápeš a myslíš jenom na ten sex. Soustavně si nalháváte vztah a lásku, ale nemáte k ní dispozici. Po vás nikdy v historii nebyla žádána zodpovědnost, protože jí nebylo nikdy třeba. Následky selhávání vašich vztahů jsou nicotné. Pejska dáte do útulku a pokud jste si pořídili plyšového medvídka namísto dítěte na starání, no tak si ho jeden nechá a ten druhý si zas vezme třeba jako kompenzaci elektrický holicí strojek a máte to vyřízeno.

Naproti tomu selhání heterosexuálního vztahu má podstatně závažnější důsledky. Důsledkem jsou například celoživotní platby alimentů a morální závazek vůči dětem z manželství. Na medvídky z nabyté při registrovaném partnerství se alimenty neplatí a pokud náhodou někde ano, nejsou soudně vymahatelné. Tak například tady je ten rozdíl.

Rozdíl mezi vztahy homo a hetero je velice podstatný. Nic, ničím nevázaný vztah homo a společensky závazný vztah hetero nelze vůbec srovnávat. Vaše registrovaná partnerství jsou pouhou hrou na manželství, vůbec nic se nestane pokud váš homovztah skončí a tak to bylo celou dobu historie lidstva, jenom dnešní bláznivá doba hodlá na této skutečnosti něco měnit a zatahovat do této situace děti. Vy si nejste vbec schopni uvědomit dosah této situace, jinak byste si každý takový blbý nápad co nejrychleji vybili z těch vašich homosexuálních hlav.

0/0
31.1.2013 12:51

J62a38n 63S42o86c20h55o58r 2374596112876

Nicméně, začíná to být nechutná diskuze pro kulturního člověka. Intimnosti sem netahej. Ty patří na nějaký homosexweb a ne tady, kde to mohou číst děti, i když děti v dnešní době jsou na webech vystaveny horším hnusům.

Existují země, kde si ještě zachovali zdravý rozum. Například v Rusku by nás takto diskutovat nenechali. Tam je homopropaganda trestná a nejen v Rusku. Mezi kulturními lidmi se o homosexualitě taktně mlčí a tak by mělo být taky u nás.

Základem rodiny je muž a žena po celou historii lidstva. Homosexualita byla vždycky na okraji společnosti. Tam, kde se od takové zásady odchýlili, (Sodoma a Gomora nebo starý Řím), nevěstilo to nic dobrého.

+1/0
30.1.2013 19:11

F35r87a98n92t20i81š66e86k 95S88m31e18t78a90n83a 7968823511351

Chtěl bych souhlasit se slečnou Niklovou, adopce dětí homosexuálními páry je rozhodně mnohem lepším řešením, nežli jejich výchova ve státních institucích.

0/−3
29.1.2013 23:49

V10á86c88l80a82v 59P93o49l87á20š12e93k 9356520321257

Je to jinak. Těch normálních zdravých bílých dětí je jen menší část a je o ně i nyní mnohem víc zájemců, než kolik jich je k dispozici. Ve státních institucích zbývají jen ty ostatní. Myslíte si, že homosexuální páry budou mít o tyto děti zájem? Budou se přetahovat s heterosexuálními páry o ty zdravé bílé děti, zatímco ty ostatní zůstanou tak jako tak ve státních institucích. Jediný výsledek bude, že se část těch zdravých bílých namísto do heterosexuálních rodin dostane do homosexuálních párů. - Nicméně naprosto souhlasím s adopcí v případě, že jeden z homosexuálního páru je biologickým rodičem toho dítěte.

+1/0
30.1.2013 7:39

J28a39n 38S54o10c43h53o41r 2404296842516

Skutečný homosexuál se nestává biologickým rodičem. Jedině tak ze zkumavky. Skutečný homosexuál má k heterosexuálnímu styku nepřekonatelný odpor.

Homosexuálové opravdu nejsou vhodnými rodiči pro dítě. Adopce dítěte homosexuály, to je zločin na dítěti.

0/0
30.1.2013 9:32

F13r23a72n16t11i58š24e97k 53S15m48e97t69a93n56a 7838123621781

Ehm a vy myslíte že v té zkumavce se děti množí bez biologického materiálu?

Homosexuálové jsou vhodní pro dítě stejně, jako kterýkoliv jiní rodiče - rozuměj stokrát více, nežli státní instituce, ze které vycházejí děti často bez velmi základních životních schopností.

0/−1
30.1.2013 11:02

J84a62n 71S53o67c38h51o91r 2564546582606

Na internetu koluje řada návodů, jak si dítě udělat bez styku s mužem prostřednictvím dárce semene, který onanuje do zkumavky. Říkají tomu amatérská inseminace. Takže tak je to s tím biologickým materiálem.

Otázkou je jaký bude osud takto zplozeného dítěte, které svého tatínka nikdy nevidělo a nezná ani maminka. Děje se to v různých gay lesbických klubech, kde dvěma lesbám zprostředkují dárce, který tam přijde mnohdy v masce, aby nemohl být nikým poznán. Vysemení se a odejde. Lesby si pak jeho semeno zavedou prostřednictvím pipety do svých pohlavních orgánů.

No, já doufám, že jde jen o virtuální teorii. Děsilo by mne, kdyby toto bylo skutečností. Žel, ty návody jsou funkční inspirované veterinárními poznatky inseminace krav. Svá doufání opírám o skutečnost, že homosexuálové nemají zájem o děti a rodinu. Požadavky na adopce jsou jen snahou upozornit na sebe, než skutečný zájem vychovávat dítě.

+1/0
30.1.2013 11:21

P96a17v90e36l 25Š13k10v44r21n53a 5778202780404

Opíráte se o skutečnost, která není pravdivá. Homosexuálové touží po dětech ve stejné míře a ve stejném procentu jako heterosexuálové. To, že mají v porovnání s heterosexuály přírodou prohozené orientace na muže/ženy, je nepřipravuje o mateřský/otcovský pud.

0/−1
30.1.2013 13:06

P68e59t53r 59N51o77v61o44t32n78ý 3583555430641

Móda hippies taky skončila, skončí i póza homosexualismu. :-)V

+5/−2
29.1.2013 22:14

P19a12v68e49l 92Z17l40á17m43a78l 7524827662515

A polovina všech moderátorů a účinkujících v pěveckých soutěží s nima.

+2/0
29.1.2013 22:16

P34a17v51e91l 22Š97k77v97r41n14a 5768962260744

Co to znamena poza homosexualismu? Vy se domnivate,ze orientace je poza? Hetero je taky poza?

+1/−2
29.1.2013 22:45

P38e41t80r 80N48o90v41o52t14n84ý 3133475330351

Hetero není póza, ale to, co vzešlo evolucí. Pro zachování lidského druhu je podle evoluce potřeba žena a muž. Nebo snad je stvořeno dítě tak, že se 2 muži souloží ? ;-D

+2/0
29.1.2013 23:12

F80r10a75n84t36i37š36e79k 85S45m56e65t65a76n96a 7908523751421

Jak si vysvětlujete existenci homosexuality napříč tisíciletími?

0/0
29.1.2013 23:44

J12a75n 62S97o14c91h34o97r 2304316482546

Homosexuálové byli vždycky. Vznik homosexuála nejčastěji motivoval bezpečný sex, eliminace rizika těhotenství partnerky. Později zvyk. Dva lidi ztratili motivaci hledat partnera opačného pohlaví, protože dosahovali sexuálního uspokojení, a tak jim to už zůstalo. Tak to bylo ve všech dobách napříč tisíciletími a tak to zůstalo dodnes.

Homosexualita je když se to tak vezme oklamaný sex. Společná onanie dvou osob stejného pohlaví.

+1/−2
30.1.2013 9:37

P88a72v96e97l 65Š29k49v68r88n93a 5518942330244

Přestaňte si laskavě cucat tyhle moudra z prstu a zamyslete se nad svou vlastní orientací, abyste zjistil jak jste vy (a naprosto stejně i lesba) přišel k tomu, že vás přitahují ženy a nikoli muži. Podstatou homosexuality je zkrátka ten fakt, že příroda nepřiděluje orientaci na ženy výhradně mužům a orientaci na muže výhradně ženám, ale zřejmě z nějakého důvodu (nejspíš regulačního), jinak by je už dávno eliminovala, utváří určité procento jedinců z KAŽDÉHO druhu, kteří nemají zájem o kontakt s opačným pohlavím.

+2/0
30.1.2013 10:16

P81a23v44e60l 60Š18k69v45r56n72a 5828942820594

Je mi líto, ale evolucí vzešla jak orientace na ženy u mužů, tak ta samá orientace na ženy u žen. Nebo se snad domníváte, že lesby mají narozdíl od Vás nějaký kouzelný proutek, jehož pomocí si podle toho jak se vyspí, samy vybírají, které pohlaví je bude přitahovat?

+1/−1
30.1.2013 6:30

P37a17v14e40l 41Š56k82v68r66n21a 5778512820854

Nehledě na to, že pro zachování druhu není nutné jen jeho rozmnožování, ale taktéž nepřemnožování. Což bohužel i lidského druhu se nedaří i přes existenci tohoto regulačního nástroje.

+1/0
30.1.2013 6:32

P47e60t79r 38B82r31y77c89h47t68a 8233788188419

Francouzi se jako národ brzy zlikvidují sami díky takovým nesmyslům.Až tam bude během 30 let muslimská země ,stejně takovéto nápady velmi rychle skončí.

+5/−5
29.1.2013 20:27

P10a24v13e81l 69Š21k61v83r62n19a 5488502550254

Myslíte, že když se nepovolí sňatky homosexuálů, že lesby přestanou vzrušovat ženský, začnou muži a tímpádem vstoupí do manželství s mužem? Nebo jak to myslíte?

+1/−3
29.1.2013 20:30

P12a65v19e77l 31Z31l83á76m44a98l 7724147682895

Nikdo je snad neupaluje, či jinak neubližuje. Ale nemůžou mít stejný status jako manželství.

+3/−2
29.1.2013 22:12

P47a90v61e32l 24Š82k54v63r38n18a 7398307128834

Duvod? V 19.stoleti zas panoval nazor, ze zeny nemuzou mit stejny status jako muzi. Jeste ve 20.stoleti to platilo o cernosich.

+2/−2
29.1.2013 22:39

P50e40t87r 37N16o75v33o38t90n90ý 3563345640651

Až při souloži 2 mužů či 2 žen vznikne dítě, tak potom ano.

+2/−1
29.1.2013 23:14

F24r39a76n10t31i24š92e11k 85S34m66e11t60a73n57a 7788563291471

O dětech ze zkumavky jste slyšel?

0/0
29.1.2013 23:46
Foto

J45a56n 71H65o38l45o61v56s98k15ý 6977589271

A čím se žena oplodní? :-)

0/0
30.1.2013 10:51

F39r33a60n17t18i16š18e82k 64S16m30e35t55a12n74a 7588433711181

Je-li homosexuální, může použít i materiál jiného homosexuála, jako se tomu děje již nyní.

0/0
30.1.2013 11:01

P90a29v18e51l 73Š48k63v69r66n92a 5948872740494

Až neplodný pár nebo pár 70ti letých manželů porodí dítě, tak potom ano, ať se berou i tito.

+1/0
30.1.2013 6:34
Foto

J70a36n 22H49o70l49o20v63s77k38ý 6357469201

Že jsou lidi co neumí neumí jezdit ani s řidičákem znamená, že dáme řidičák automaticky všem? Důležitý je smysl, ne odchylky.

+1/0
30.1.2013 10:57

P36a69v12e22l 37Š95k16v39r18n86a 5598222520484

V čem je odlišný smysl bezdětného manželství neplodného páru nebo bezdětného páru starších lidí od smyslu bezdětného manželství dvou žen nebo dvou mužů? Nehledě na to, že jak jsem vám již psal, stovky lesbických i gay párů u nás děti vychovávají.

+1/0
30.1.2013 13:15

J48i25ř87í 75V40y80š63í28n 6889343875939

Soulozite snad jen za ucelem stvoreni ditete ? To vas lituji sex je pomerne prijemna procvicka :-) a pro rejpaly jsem hetero ale proti G/L vubec nic nemam, mozna pro ti opilim G protoze me osmakavaj ;-D

0/−1
30.1.2013 8:42
Foto

L60e54n22k89a 82N15i62k21l93o66v54á 4642976806451

Myslím, že je to docela v pořádku:-). Pro děti je téměř vždycky lepší vyrůstat v takové rodině, než v děcáku, ne?

+6/−9
29.1.2013 19:20

P40a82v76e10l 95Z32l10á93m74a12l 7964547812915

V jaké RODINĚ, proboha ? Muž, žena a děti, to je rodina, nikdy nic víc.

+3/−3
29.1.2013 22:11
Foto

L44e24n28k76a 50N93i48k35l81o96v10á 4582806936601

Jo, vlastně jsem také trochu váhala, jak to nazvat. Ale v rodině, jo, co jiného to je?;-)

A vážně nesouhlasíte s tím, že je to většinou lepší než děcák?

+2/−2
29.1.2013 22:18

P89a94v94e50l 80Š51k87v37r65n92a 5658792200914

Tak to bezte vysvetlit homosexualnim volavkam starajicim se o opustene mlade.

0/−1
29.1.2013 22:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.