Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus odsoudil Schwarzenberga za výrok o dekretech, Němci ministra chválí

Prezident Václav Klaus odsoudil Karla Schwarzenberga za jeho tvrzení o odsunu sudetských Němců. Podle ministra by dnes prezident Beneš za podobný čin skončil u soudu v Haagu. Zato média našich německy mluvících sousedů poukazují na to, že žádný vysoce postavený český politik podobný názor dosud nevyslovil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D72a72n57i57e24l 31T78s18c48h92e39r18n34a36y 2725622469422

Zato média našich německy mluvících sousedů poukazují na to, že žádný vysoce postavený český politik podobný názor dosud nevyslovil.

on taky ale neni cesky politik jestli to nebude tim

+1/0
5.2.2013 14:42

T87o15m74á31š 26H26o88r23k98ý 8372248660729

Já bych řekl, že pro knížete je hlavně osudová podpora jeho vlivných kamarádíčků - jinak by asi nebyl na setkání Bildebergu...

+3/−1
24.1.2013 23:35

P43a25v11e11l 54J44o24n55á91š 5891805309375

Pan Klaus nerozumí mluvenému projevu? To mě po těch letech na tak vysokém postu překvapuje. Jo a abych nezapomněl, já se ohrožen necítím.

0/−1
24.1.2013 19:30

L25u85b69o92š 34R39e68n16k72a 6547461405840

Pane prezidente, Vy si vážně čím dál častěji nevidíte do úst. Co člověk Vašeho IQ také nedokáže z uvedeného a navíc pravdivého výroku Karla Schwarzenberga udělat a nelogicky odvodit! Ale Vy víte dobře, co děláte, Vy víte, že KS má pravdu, ale Vy na Hradě potřebujete Zemana, tak se chytáte všeho, co by Vám pomohlo KS očernit a Zemanovi hlasy přidat. Už několikrát jste se svými hloupými a zlými výroky hluboce ponížil a do dějin také tak odejdete - s hanbou, ponížený, nemilovaný a odsuzovaný. [>-]

+2/−2
24.1.2013 17:19

L52í81d91a 14Š61t28e35m92b11e93r67k63o38v46á 3458402426693

Pan Klaus jen odvádí pozornost od své, veřejností tak kritizované, amnestie a hodí se mu jakýkoli výrok, který rozpoutá další kritiku a na amnestii se rychleji zapomene. Je to alibista a manipulátor, ne vlastenec jak se nám snaží namluvit. Jsou to  křečovité výkřiky člověka, který za dva měsíce ztratí tu opojnou moc vlády.

+3/−1
22.1.2013 9:04

J60a75n33a 36R18i91e71d22l38o95v78á 9192859429934

Kandidáti ,kteří byli navrženi na prezidenta nebyl ani jeden ,který by zato stál , kromě jednoho ,který se tam nedostal a toho by volilo mnoho lidí a věřím ,že by s volbamy zamíchal jelikož je to vše zmanipulované tak je to tak jak je . My s tím nic nenaděláme . :-/

+1/−4
21.1.2013 19:04

P80e89t76r 24W17o47l97f 3378322624664

„Rovněž nemohu podpořit ministra zahraničí, který de facto srovnal prezidenta

Beneše s válečnými zločinci souzenými mezinárodním tribunálem v Haagu. Takový

výrok z úst prezidentského kandidáta vážně podkopává mezinárodní postavení České

republiky a poškozuje její dobré jméno,“ píše Fischer.

+4/−2
21.1.2013 17:53

M43a10r32i45e 10D52u44b17a11n10o51v81á 7300263795351

pane Wolfe, máte vůbec tušení o tom, že Beneš byl zločinec, vyhnal Němce a to strašným způsobem, těmi dekrety ulradl majetek a protože se přece jen bál, že se může dostat před mezinárodní soud, tak si vymysel zákon 115/1946.Sb. a to se zpětnou platností, přečtěte si jej, přetiskla jsem jej sem..

+2/−4
21.1.2013 19:13

M19a42r30i88e 65D70u83b29a60n12o45v60á 7780823615261

Jste nacionalista a chybí Vám informace, pane Klaus, násilné vyhnání třímiliónové civillizace, která zde žila takřka tisíc let, neměla nikde v Západní Evropě obdoby. Páté kolony nacistů přece působily ve více \západoevropských zemích, jež se staly obětí hitlerovské agrese. A ořece k vyhnání Němců, z Belgie, Holandska, Norska, Dánska, nebo z Francie nikdy nedošlo. Tyto země si za první úkol uložily odgestapizování, zbavení se nánosu špíny, který nacismus do těcht zemí přinesl.. Ale my čecháčci, jsme vyhnali Němce a místo nich tu máme Cikány a jak vypadají bývalé Sudety, škoda slov...

+3/−4
21.1.2013 17:31

R19a64i49n59e70r 62E78l86l49e42d51e46r 2813753249646

Uz ve skole nas ucili, ze Nemci prisli s Hitlerem a tak to bohuzel plati pro velikou cast obcanu CR do dneska. Jinak se nedaji ty sovinisticke reakce vysvetlit.

0/0
3.2.2013 17:59

J20a51n 37S57e10d78l43á79č38e67k 7243564982

Šokující pravda o hlubocké větvi Schwarzenbergů: http://jansedlacek.wordpress.com/2013/01/20/demagogove-tydne/

+4/−1
21.1.2013 11:04

E63r90i12k 46M64e63s45a98r77č 2792387939184

Velmi výstižné a zcela souhlasím. Je to nehoráznost co zde někteří předvádějí ...

0/0
25.1.2013 10:27
Foto

L14a42d20i68s93l23a95v 17K46r61a33t41o54c96h32v23í61l 6984522698144

Proč nenjsou ta videa opatřena titulky, aby osoby se sluchovým postižením věděly, co se na něm říká?

0/0
21.1.2013 3:46

M82i32l35a75n 59Č72í62ž40e54k 4873905572328

Klaus by měl zalézt někam do díry a do konce funkčního období už nevylézat a hlavně držet h*bu. Býval jsem jeho zastáncem, dnes už je to pro mne obyčejný hajzl.

0/0
20.1.2013 23:27

F97r14a84n29t62i81š45e39k 68K76a15r39l27i11k 7229678328822

Po internetu obíhá tento text, pokud ještě někomu není něco jasné:

President Dr. Edvard Beneš v r. 1947 Vážení spoluobčané! V nedávné době jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naší Československou republiku, tj. dekrety presidenta ČSR. tyto dokumenty nám dávají naději, že se nebudou opakovat tragické události let 1938-39. vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války,zanechávám Vám odkaz, ve kterém Vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu, na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti. Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou postupem času prohlašovány za neplatné. Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou "takzvaní čeští vlastenci", kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návratu nedopusťte. Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. bylo by to pošlapání odkazu prvního presidenta ČSR T. G. Masaryka a jeho spoluzakladatele M. R. Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů. nezapomeňte, že mé dekrety se týkají potrestání vlastizrádců a že mají trvalou platnost a potrestejte všechny vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době. Dr. Edvard Beneš, Praha, Květen 1947

+3/−2
20.1.2013 23:04

M16a80r55i15e 88D49u64b20a90n69o40v85á 7870703115981

strejda Beneš vydal ty SVÉ dekrety a dekretem č. 8/1945. Sb. daroval židovské vily v Bubenči sovětskému svazu,(a bylo mu zcela ukradený, že rozdává cvily židů, kteří byli v koncentráku) za naše osvobození a před tím vyhnal Němce, ale protože věděl, že to nebylo až tak úplně podle zákona, tak si vydal zákon se zpětnou platností, to kdyby jej náhodou někdo pro tu "nestydatost" žaloval..

+1/−3
21.1.2013 17:56

M19a40r65i39e 10D48u84b83a29n49o89v46á 7900943565101

ZÁKON č. 115/1946 Sb. ze dne 8. května 1946 o právnosti jednání souvisících s bojem o znovunabytí svobody Čechů a Slováků

Prozatímní Národní shromáždění republiky Československé usneslo se na tomto zákoně:§ 1Jednání, k němuž došlo v době od 30. září 1938 do 28. října 1945 a jehož účelem bylo přispěti k boji o znovunabytí svobody Čechů a Slováků nebo které směřovalo ke spravedlivé odplatě za činy okupantů nebo jejich pomahačů, není bezprávné ani tehdy, bylo-li by jinak podle platných předpisů trestné.§ 2(1) Byl-li někdo pro takový trestný čin již odsouzen, budiž postupováno podle předpisů o obnově trestního řízení.

(2) Příslušný je soud, u něhož se konalo řízení v první stolici nebo není-li ho, soud, který by byl nyní v první stolici příslušný, kdyby bezprávnost činu nebyla podle § 1 vyloučena.

(3) Sbíhá-li se s činem uvedeným v § 1 trestný čin, pro nějž byl obžalovaný týmž rozsudkem odsouzen, vysloví soud za tento jiný trestný čin nový trest rozsudkem, přihlížeje k výroku o vině již učiněnému.

§ 3Tento zákon nabývá účinnosti dnem vyhlášení; provedou jej ministři spravedlnosti a národní obrany.Dr. Beneš v.r. Fierlinger v.r. Dr. Drtina v.r. gen. Svoboda v.r..

+1/−3
21.1.2013 18:01

M37a86r77i89e 98D25u96b14a73n57o92v94á 7730583855441

tady si to hezky přečtěte, pane Klaus, abyste neplácal nesmysli, jste přece jen, ještě 45 dnů prezident!!

+1/−1
21.1.2013 18:02
Foto

M97i41r22o50s65l33a72v 74S25t26e14i50n64e80r 6908504793935

Byla to doba zcela chaoutická. V květnu 1945 jsme měli dvě vlády- tu protektorátní, od r. 1939 a tu londýnskou, od r. 1938. Než Beneš utekl do Londýna, předal vládu osobně Emilovi Háchovi. Zda to bylo i odsouhlaseno parlamentem, nevím. V květnu 1945 dorazil Beneš do Prahy a choval se, jako by protektorátní vlády nebylo- přinejmenším ale poslanci byli normálně zvoleni, jenom do vlády se vyžadovalo souhlas z Berlína. Ze situace vyplývá, že se Beneš cítil být stále tím prvním, nechtěl Háchu uznat jako svého zástupce. Hácha byl tedy pomluven a zneškodněn. Beneš nechal  E. Háchu zavřít a jak ten vlastně zemřel, dodnes není osvétleno. Prozatímní národní shromáždění pak nahradilo protektorátní parlament, ale řada institucí fungovala pod novými šéfy dále. Václav Klaus senior byl například úředníkem protektorátního penzijního úřadu. Zajímavé by bylo vědět, jak se to projevilo v jeho další kariéře.EUV

+1/0
2.2.2013 17:47
Foto

T94a91n24a 10K71a32r61a74s39o83v50a 6797193718565

Klaus at hlavně  hodnotí  sebe  a  tu  svou povedenou   patričku  - Jákl, Hájek,Vajgl.

A  je   co hodnotit:::))) :D

+13/−3
20.1.2013 17:40

M93i71r41o19s21l12a95v 73L37o33s 4747527316884

Zeman sám přitom jako premiér v roce 2002 označil dekrety za

vyhaslé. "Každý dokument, a Benešovy dekrety jsou takovým dokumentem,

musíte posuzovat v daném historickém kontextu. Já jsem byl první

politik, který jasně řekl, že Benešovy dekrety jsou vyhaslé a byl jsem

za to mnohokrát kritizován a přesto jsem měl odvahu to říci prostě

proto, protože si myslím, že je to pravda," uvedl Zeman v rozhovoru pro Český rozhlas v únoru roku 2002. Zdroj: http://www.lidovky.cz/benesovy-dekrety-jsou-vyhasle-tvrdil-zeman-v-minulosti-p23-/zpravy-domov.aspx?c=A130119_223059_ln_domov_mc

+9/−3
20.1.2013 17:36

M56i53r51o40s92l67a44v 64L13o45s 4307367646614

Klaus je jak korouhvička. To samé o odsunu pronesl v roce 2003 

 .........Klaus označil odsun Němců za nepřijatelný ; 15. března 2003  0:01

Prezident Václav Klaus včera vystoupil s prohlášením k výročí obsazení Československa nacistickými vojsky v roce 1938. V prohlášení sdělil, že okupace i odsun Němců po válce byly nepřijatelné.  ......

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klaus-oznacil-odsun-nemcu-za-neprijatelny-fi9-/domaci.aspx?c=A030314_225057_domaci_jak

+10/−3
20.1.2013 17:31

P50e23t49r 86P29o98l83á70č29e93k 6846320629825

Pane Klaus, pouze Hácha,Husák a Havel žili stále na našem území. Všichni ostatní prezidenti utekli před režimem do ciziny (Masaryk,Beneš, Gottwald), nebo byli v cizině persekuováni (Zápotocký, Novotný). A Vaše sestra mimochodem žije od roku 1968 taky ve Švýcarech. Že by to všechno byla jenom Vaše závist ?...................

+9/−4
20.1.2013 17:18

F12r97a75n58t34i51š63e41k 28K90a62r27l14i63k 7779738738562

"uzavírá Die Presse" Stačí si přečíst jásot tohoto plátku nad Schwarzenbergovými vyjádřeními. Schwarzenberg by měl podat  demisi na post ministra zahraničí. TOP s tím nejspíš počítá.  Prý už má náhradníka.

+6/−5
20.1.2013 17:11

F97r59a52n10t67i23š11e18k 49K69a33r51l55i31k 7479508788802

"Klaus odsoudil Schwarzenberga..."  Dobře udělal. Měl ho vyzvat, aby mu podal demisi na úřad ministra zahraničí. Je nepřípustné, aby takový úřad vykonával člověk, který zpochybňuje mírové smlouvy k II.sv.v.

+8/−14
20.1.2013 17:07

M81a46r33t66i85n 91N87o96v32o86t80n92ý 9188115880311

Klaus by mel zacit u sebe: http://zpravy.idnes.cz/klaus-oznacil-odsun-nemcu-za-neprijatelny-fi9-/domaci.aspx?c=A030314_225057_domaci_jak

+11/−3
20.1.2013 17:11

P87e18t55r 98P25o15l33á82č50e40k 6196510919935

A tady máme potvrzení textu z oficiálních Klausových stránek.

http://www.klaus.cz/clanky/1752

Takže co na to pane Klaus ? Kam půjdete bruslit teď ?

+8/−3
20.1.2013 17:39

P62e18t56r 35W32o77l27f 3778162754104

Nejdříve bych chtěl poděkovat Karlovi a Kalouskovi,

že ač jako ateista,budu když bůh dá tu sílu a možnosti, platit po dobu 30 let církvím restituce 150-300miliard Kč i s úroky a dluhopisy.

Kalouskovi děkuji, že k 800 miliardám dluhů přidal jednou tolik a státní dluh pozvedl na 1,7 bilionu.

Ale k věci: mám pocit že se blíží další placení občanů někomu a to - restituce a odškodnění sudetským Němcům a Čechům, kteří následně budou o své majetky připraveni.

Připočtu-li další zvyšování daní,fotovoltaiku,energie,recesi apod. začínám propadat jisté skepsi, přestože pracuji a vše poctivě platím. Mám pocit, že se k moci prodrali šílenci. Nazdar Karle !

+11/−7
20.1.2013 15:52

J36a19n 30Č51e47c46h 2708623238463

tak nejprve je třeba si uvědomit, kdo v této republice nastartoval rozkrádání a permanentní zadlužování naší země (zeman+klaus), kdo je hlavním aktérem korupční aféry bamberg (zeman), kdo prokazatelně byl a stále je napojen na lidi z okruhu kápa františka mrázka (zeman), kdo nechal založit politicky úkolovaný policejní tým mlýn (zeman), kdo během opoziční smlouvy dosazoval své lidi do všech vrcholných funkcí bezpečnostních, soudních a kontrolních složek státu (zeman), kdo figuroval v kauze olovo (zeman), kdo podepsal dvojnásobně předraženou zakázku na nejdražší dálnici v evropě D47 (zeman), čí generalní sekretář srba byl odsouzen za objednávku vraždy novinářky slonkové (zemanův), a tak dále a tak dále.. a nyní se podívejme na pana knížete, je snad prokazatelně spojen s jedinou aférou, kauzou, korupcí, napojením na mafii a tak dále? nikoliv. je to jeden z nejbohatších čechů a nemá ni nejmenší důvod špinit své celoživotní dílo a jméno svého rodu kvůli "drobným" z politiky. nechápu, nad čím tenhle národ ještě přemýšlí... to za prvé ;-)

za druhé.. český stát ukradl, český stát by měl vrátit, neníliž pravda? nebo snad podporujete zloděje? aaa pardón, vy vlastně volíte zemana ;-D

+8/−5
20.1.2013 18:19

P61a57v36e92l 38J77o67n70á86š 5631245809565

Teda Vy máte řádně vymleto.:-)

0/0
24.1.2013 19:33

M71i50c25h16a36l 22S96í62t84e77k 2804474987576

Karel je antivlastenec. Prezident ma zastavat zajmy CR a ne Sudetaku. Navic neumi ani hymnu to je snad nejakjej vtip? co takhle tam dat nejakeho nacistu? vysledek by byl stejny

+9/−12
20.1.2013 15:35

O10t54a57k91a55r 42V88l70a29s89á83k 9765961421651

Ten člověk špatně zpívá, špatně mluví a proboha on dokonce má kamarády v cizině a netvrdí že za všechno co se nám stalo může Německo, židi nebo Evropská unie. Je to tedy člověk na úrovni nacisty. Asi tak logická mi připadá vaše argumentace.

+10/−4
20.1.2013 15:47

F32r66a37n65t88i97š21e96k 39K35a44r39l40i52k 7109858338872

" Je to tedy člověk na úrovni nacisty" Takový šovinismus  mohl napadnout, Vlasáku, akorát vás. Je to normální člověk jako každý jiný. Ale zde je třeba připomenout, že vůbec ne vhodný na úřad prezidenta republiky! A dokonce, pro svoji nekompetentnost a licoměrnost a jednostrannost ani ne na úřad ministra zahranničí.

+3/−6
20.1.2013 17:16

J16a41n 66J34i82n50d70ř58i44c66h 7635726244575

Hanba, pane Klausi, přestal jste být pro mne prezidentem této republiky v okamžiky, kdy a jak jste začal obhajovat vyhlášenou amnestii. Nemůžete popřít, že byla účelová. Sám si v některých zdůvodněních odporujete (např. že amnestite nebyla namířena na dlouhodobější a závažné tresty, apod.). I proto potřebujete, aby Vás Zeman nahradil a mohl pokračovat ve ztěžování vyšetřování kauz, které započaly za dob vlád Zemana a Vašeho tichého souhlasu! A teď se chcete vyjadřovat i k dekretům? Vy, který jste v letech 2001-3 tyto kritizoval slovy, že to "bylo nešťastné a špatné řešení"? Mimochodem, proč p.Zeman nežaluje p.Urbana za jeho článek, kde přesně pojmenoval korupční akce panů Šloufa a Zemana? Pravda se dá těžko žalovat, že? A Vaše sestra žijící celou řadu let ve Švýcarsku je také méněcená Češka? Prosím, již mlčte a odejděte, nemáte morální právo v této době vystupovat. Vy ani Vaše paní Lívie, které si vážím za její práci v orgánech České spořitelny před Vaším prezidentováním!

+16/−5
20.1.2013 15:21

L89u62k31á59š 49W57e98r31n72e87r 7679923438

http://litvinov.sator.eu/kategorie/krusnohori/vyhnani-cechu-ze-sudet-v-roce-1938-osobni-vzpominky

Doporučuji přečíst celé. Nikdo se po tom nemůže divit věcem, které se tady Sudeťákům po válce děly.

Národ,který zapomněl svoji minulost, je odsouzen ji prožívat znovu.

A prohlášení pana Schwarzenberga, že jako prezident bude hájit slabší je výsměchem.

+5/−6
20.1.2013 15:08

M44a58r44t84i60n 53P34á96c55l 8423449601949

To co předvádí v posledních dnech duo Zeman-Klaus je naprostá demagogie. Nenechte se prosím zmást jejich výroky na adresu p. Schwarzenberga. Neřekl nic jiného než to co Klaus před 10ti lety ve svém prohlášení http://zpravy.idnes.cz/klaus-oznacil-odsun-nemcu-za-neprijatelny-fi9-/domaci.aspx?c=A030314_225057_domaci_jak  , a než to co každý morální člověk musí odsuzovat. V dnešní době je naprosto nepřijatelá diskriminace dle národnosti a uplatňování principů kolektivní viny. Proto pan Schwarzenberg řekl, že by tehdejší vláda stála za tyto činy uskutečněné v dnešní době před tribunálem v Haagu.

+10/−8
20.1.2013 14:43

J97a64r25m70i36l80a 90M76a74r66e37š52o95v70á 5654557910193

Vážení, do tohoto diskuzního portálu jsem přešla proto, že Novinky se stávají žumpou, nepřenášejte jí i sem. Proto, když nesouhlasíte, tak slušně a uvědomte si, že ten váš názor, i když je odlišný nemusí být ten světový. Nechte nám alespoň jednu diskuzní stránku pro slušné lidi a ne pro demagogy.R^VVVVV

+8/0
20.1.2013 13:51

M35a60r77e81k 90M50a33r28t24i79n 8719394186950

Pokud si projdete jiné diskuze zde na Idnesu, tak se obávám, že je též pozdě. Na druhou stranu s faktem, že oba kandidáti spíš republiku rozdělují než sjednocují, nic neuděláme.

+1/0
20.1.2013 13:53

J62a92r25m63i70l76a 89M13a76r72e18š77o53v18á 5844857960533

Pan prezident zřejmě čtvrteční duel neviděl a tak zná vyjádření pana Schwarzenbergra jen zprostředkovaně - pozorně jsem duel sledovala a vůbec jsem podobná slova, která pan Klaus kritzuje neslyšela. Je to od hlavy státu nesolidní, když kritizuje něco, co na vlastní uši neslyšel. Zřejmě chce, abychom volili Zemana, a na něj vzpomínali se slzou v oku? Chtělo by to, aby se zdržel vyjádření ke kandidátům a to i jeho rodina. Paní Klausové jsem si vážila, ale zklamalo mne její odsouzení pana Schwarzenberga, že zde dlouho nežil. Za to bychom se mu měli spíš omluvit, ve 12 letech neodešel dobrovolně, ale rodina byla vyštvána režimem. Pan Švejnar zde také dlouho nežil má též svojí občanství a nebylo to na překážku jeho kandidování.;-O

+11/−6
20.1.2013 13:47

M59a71r77e14k 13M88a38r63t92i54n 8899494536550

Je to jednoduché, sám v roce 2003 označil odsun za nepřijatelný a teď si plácá játra. Jak typické. http://zpravy.idnes.cz/klaus-oznacil-odsun-nemcu-za-neprijatelny-fi9-/domaci.aspx?c=A030314_225057_domaci_jak

+7/−3
20.1.2013 13:52

M52i57l80a65n 61K69e92s97l 2926706893108

Podej čertu prst a bude chtít celou ruku.Majetky jim sice nebudeme vracet,ale zato finanční náhrady-způsob jak to zdůvodnit se najde.Církevní restituce nám bohatě stačí,proč si zadělávat na další malér.V poslední době nám toho  tolik nalhali, není důvod věřit nikomu ani knížeti.Jeho příznivci říkají,že je rovný,přímý ,čestný,zkrátka charakter.Je místopředsedou vlády,předsedou vládní strany,členem koaliční devítky.Jak může sedět čestný a charakterní člověk s lháři,podvodníky a korupčníky za jedním stolem a mlčet případně spát.Jedno přísloví říká:vrána k vráně sedá atd.,jiné:chceš li s vlky býti musíš..atd.Nechtějte nám namluvit,že od zítřka bude kníže sedávat s kanáry a kňourat s kocoury.

+8/−2
20.1.2013 13:43

P90e86t73r 60M20a46r36e63č53e31k 1983181429538

Zeman NE ! Už jen proto , že byl škemrat u komoušů o podporu. No a ta podpora celé Klausovic rodiny , no to je fakt síla ! Rv

+8/−7
20.1.2013 13:26

J85a66r73o11s74l23a79v 63M87a13t63ě38j43k48a 2720938193174

Dobry den,je hodně lidí,kteří pana Klause nechtějí už po březnu vůbec vidět.Je málo lidí,kteří chtějí pokrok.Zvolí si Zemana.Co příště za kandidáty?Např.Švejnar,MUDr.Hnízdil,prof.Hoschl,geolog Cílek.A z těch vybírat.To se vám nechce.

+1/−2
20.1.2013 13:23

M14i94c66h73a91l 62Č12e75r92n45o16e31v26i21č 9393699833643

Chtěl bys se zde veřejně zeptat pánů Klause a Zemana a jim podobným, jestli opravdu souhlasí s vražděním Němců v Dobroníně motykami, když napadají pana Schwarzenberga za Benešovy dekrety.

Pokud s tím nesouhlasí, tak proč lžou.

+5/−4
20.1.2013 13:17

M84i33l36a89n 22K59e80s56l 2586326983258

Dobronín-bylo mi tenkrát 12 let a moc dobře na tu dobu vzpomínám.Nedaleko Dobronína je městečko Třešť.V Třešti koncem války vypuklo protinacistické povstání.Přivolaná německá jednotka povstání zlikvidovala.Vybraní mužové Třeště byli shromážděni na náměstí a místní nacistka(jméno znám a mám strach uvést) vybírala muže,kteří budou zastřeleni.Tak se i stalo.Ti co to přežili by museli být svatí,aby nejbližšího Němce nepřerazili.

+6/−1
20.1.2013 13:56

M87a59r45i48e 43Č77e55r68n16o17e49v86i10č84o36v70á 6926367276557

Vážený pane, bohužel podle tohoto článku: 

http://www.velkaepocha.sk/200805055062/Kvetnove-povstani-v-Tresti-tragicky-pribeh-odvahy-a-zbabelosti.html

to bylo trochu jinak. Ta dívka se jmenovala Herta Kašparová a byla po osvobození oběšena. V Třešti vraždila přivolaná jednotka SS, potom co povstalci uprchli do lesů a ponechali obyvatele svému osudu. Navíc to bylo v době války.  V Dobroníně se pak "hrdinní" gardisté mstili brutálním způsobem na nevinných sousedech a navíc již po válce, v době míru.  Někdo si pak pochopitelně přivlastnil statky a majetek zavražděných - no přece to nenecháme ležet ladem, že ano.

0/0
21.1.2013 9:12
Foto

F81i78l47i36p 48N54o81v50á65k 7726895258220

Fascinuje mě, že nikdo z novinářů zatím nepoukázal na fakt, že jak Miloš Zeman, tak Václav Klaus, před několika lety sami Benešovy dekrety odsoudili... Celý ten humbuk je tedy jen promyšlenou - a kupodivu sehranou - taktikou, jak Schwarzenberga poškodit.

Zeman:

http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaci/_zprava/33029

Klaus:

http://zpravy.idnes.cz/klaus-oznacil-odsun-nemcu-za-neprijatelny-fi9-/domaci.aspx?c=A030314_225057_domaci_jak

+13/−4
20.1.2013 12:55

J57a97n 27Š95p51e20c47i25á15n 2160770669839

Hele, s němcema tu byly problémy už od 18týho století. Poněmčovalo se, pak se obrozovalo, osamostatnit nás nechali až když prohráli první válku, pak nám udělali protektorát, pak nám pozabíjeli spoustu inteligence a nevinných lidí (dalo by se říct mraky lidí), teď nás vykořisťují hospodářsky, chtěj nám zavést jejich měnu pro nás nevýhodnou, chtěj abysme z naší vlastní zadlužený státní kasy dotovali jiné zadlužené státy - teď se jim za to ještě omluvíme, že jsme je vodsaď vyhnali ;-D ;-D kdo tohle schvaluje? ?

+10/−7
20.1.2013 12:18

E14d20u92a55r72d 94B37l32a60z42e89k 1663630405285

to ale probuh nedelali Nemci..., ale nekteri nemoralni lide(!) z(!) Nemecka! Pripadne fasiste!!! Ne obecne vsichni lide z Nemecka (dle vas a iDNES -Nemci...) Stejne urazlive je kdyz mnozi pisalci napisi: Cesi kradou v Nemecku auta... A prave takto napsal predevsim v titulku pisalek iDNES... Ministrova slova chvalili jen nekteri pisalci medii z Nemecka ne Nemci!!! Jak napsala iDNES.. Tak prosim nezobecnujte stejne demadodicky a nebezpecbe nacionalne!!!!! Dik.

+3/−7
20.1.2013 12:36

J60a35n 97Š31p37e94c20i58á14n 2780280389849

máme konečně náš český stát, a zase si ho necháme rozdrobit, užírat, a postupně zaprodávat. češi čechům !

+6/−4
20.1.2013 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.