Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chápu pobouření nad amnestií, řekl Schwarzenberg. A opustil poslance

Karel Schwarzenberg se před druhým kolem prezidentské volby ve Sněmovně vyhranil nejen proti Václavu Klausovi, ale i proti premiérovi Petru Nečasovi. Za mylný označil premiérův postup, kdy ho vůbec neinformoval o tom, že se chystá prezidentovu amnestii podepsat. Po skončení projevu opustil jednací sál, kde se bude hlasovat o důvěře vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F34r10a71n65t11i71š30e66k 63P60i93l17n36ý 9762963159210

Existuje mnoho očividných manipulátorů, pokrytců a lhářů, podobně jako jejich guru z Hradu.:-/

Amnestie nic nového neodkrývá, ba naopak, švajnerajn a zločiny zahlazuje. Neskutečný nepořádek v soudnictví a justici existuje zde již dávno a všeobecně se o tom ví. Jestli to nevidí a neřeší hlava státu, premiér a vláda, nemají na svých místech co pohledávat a občané by je a jejich poskoky měli hnát sviňským krokem.RvRv.....

Ještě dodatek!( ČT, Máte slovo) Nerad se vnucuji, ale každý slušný, rozumný a soudný člověk by si měl najít čas, aby viděl věci a problémy z více stran.

Kdo chce spatřit v akci tváře pokrytectví, zla a arogance moci versus občané pro ochranu demokracie, je dobré shlédnou poslední pořad paní Jílkové na ČT ze včerejška. Hlavní zloduchové, Hájek a Knížák. Zážitky chvílemi drsné, pocity až na zvracení.!......

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo/video/

+2/−1
18.1.2013 13:36

K36a54r87e70l 25Ř13e89h72á61k 1370829706650

co získtáte tím, že jste tu chodil do fabriky a stál fronty na vše, oprati někomu, do viděl vše z nadhledu bez cenzury, bez vymývání mozků, který byl zde často jako předseda Helsinského výboru a uděll pro nás více jak 99% z nás

0/0
20.1.2013 11:25

I35v43a 65S31m75u37t60n62á 9380541716452

tak co může dělat starej blb, už tam nemá co dělat

+2/0
18.1.2013 12:02

J83i44ř28í 44K19r73a78m68p35l 4646214786226

tak sleduju Hájka z hradu v diskusi o amnestii a je to naprosto arogantní blb, horší než Klaus.

Knížák působí jako špatný herec podporující Klause

+2/0
17.1.2013 22:36

J54a38n57a 53B48u52k31o26v69s85k62á 8500720494827

No jo,ale jak by mohl dělat kampaň na prezidenta kdyby teď seděl ve sněmovně a hlasoval o nedůvěře vládě.To nebylo žádné vznešené gesto že odešel, jen se musel vypařit aby byl včas u V.Moravce na ČT !Sláva mu, on je pašák!!![>-]

0/−2
17.1.2013 20:04

M26i53l32a48n 62H56e79r18v50e21r67t 6734466376510

pokud chce kandidovat musí nejdříve nesouhlasit s tím co dělá vláda ale on celo dobu vše podporuje je to starej uslintanej hňup a do švestek nevydžíR^

0/0
19.1.2013 14:33

P29e22t84r 86H68o78r65á36k 1289553819374

Karel už tu amnestii nechválí? 8-o

+5/−1
17.1.2013 19:59

A79n29d82r72e53a 30N93o36v53á 8514251266185

;-D

+2/0
17.1.2013 19:59

M15a75r11t73i39n 11L20u57k95e49s 9342975521363

Nějak se v tom plácá... a to nejen v otázce amnestie. Mám obavu, že to svědčí o jeho "mentální slabosti" a to opravdu nemyslím jako urážku. Jinak fajn chlapík, ale...

0/−1
17.1.2013 20:05

V96l38a84s53t81i35m37i33l 36H22a40l48b89i72c82h 8313355856408

Je to alibismus.Jinak by přišel o voliče.

+1/0
18.1.2013 15:08
Foto

P45e53t61r 57Š30m51e54j17k97a78l 9185340768147

Pokud.....Nečas opravdu neinformoval o svém podpisu členy vlády....

Pokud....opravdu Schwarzenberg zásadně nesouhlasí s amnestií a má pocit, že to                     Nečas schválně udělal za zády vlády....

Pokud.... má pocit, že se to může v jiné podobě opakovat...pak by měl odejít, tím ale není myšleno z místnosti ven........:-)

+4/0
17.1.2013 19:45

Z94d95e83n27k53a 85A41n63d33e49r72s50o13v87á 7790193151750

karel měl opustit ne sněmovnu, ale vládu, když nesouhlasí s amnestií, ale počítá se zadními dvířky....

+7/0
17.1.2013 19:29

V50l76a26s50t65i92m40i90l 34H15a85l77b29i24c61h 8403645956788

Je to vychcandíra.

+1/0
18.1.2013 15:11

P35a39v12e23l 90N67o30v92á96k 6121816669941

MALÁ OTÁZKA - BUDETE TOHLE JEŠTĚ VOLIT ???

;-([>-]Rv

+2/−2
17.1.2013 19:10

P89a38v25e70l 37W54ü28n66s75c87h 1917106720982

velka odpoved - NE

+7/0
17.1.2013 19:12

J44a86n 71V82o72j27k77ů49v78k70a 9514869487527

Nemohu volit cloveka, se kterym jsem v takovem nazorovem odporu. Cloveka, co chce (nebo souhlasi) s cirkevnimi restitucemi ci smlouvou ACTA a dalsimi neprilis (pro me) lakavymi vecmi jako je vetsi vliv EU, vyssi DPH apod. A neverim, ze pres milion obcanu souhlasi s restitucemi a ze mladi by chteli prijmout ACTU, kterou Schwarzenberg navrhnul k podpisu. Presto ho ti lide voli, tezko rict, zda opravdu nevi, ze on je zastancem techto veci.

+3/0
17.1.2013 19:56

P12a72v70e40l 18W82ü95n61s29c70h 1117496350512

Vazení

vidim,ze je zde spousta politologu a znalcu. Nechapu, proc je zde takova plamenna diskuze na tema pravice ci levice.

Nemela by tato diskuze byt spise o daleko prostsich vecech, jako treba o nejake osobni zodpovednosti, hrdosti a sebeucty ?

Diskuze je prece o tom, ze KS jako clen vlady vyjadril svuj nesouhlas s amnestii svym odchodem z jednani PS s tim, ze se citi podveden premierem i prezidentem a cela amnestie je nestastna.

Je jasne, ze Necas mel o amnestii vladu informovat a vlada cela na ni mela spolupracovat. Nestalo se tak, a proto se KSpravem citi podveden.

Ale to je prece jadro pudla, pokud mne nekdo podobnym zpusobem podvede ci proti me vuli vmanipuluje do takove situace, tak z meho pohledu neni nad cim vahat. Muj partner me podvedl a ja s nim v ten okamzik koncim. Nemohu se prece spolupodilet na spolecnem dile s nekym, kdo me podvadi ci dela neco za mymi zady. myslim, ze by to vsichni pochopili a nebyl bys tim problem (obdoba s manzelstvim ciste nahodna). Ale rici, ze muj partner me podvedl ci zamerne neinformoval a presto s nim zustat a svuj nesouhlas vyjadrit odchodem a dale delat ze si verime je naprosto neprijatelne. Neda se to maskovat ani statnickou moudrosti je jako truc a s sebeuctou a zasadovosti to nema nic spolecneho. Asi jako kdybych spal vecer se svou manzelkou, o ktere vim, ze to pred chvili delala s nekym jinym. Takova situace se resi jasnym rozhodnutim, aby clovek nebyl za parohace, natoz za parohace politickeho. Kdyby se KS zachoval jako chlap a z koalice odesel (protoze KS neni zadny radovy poslanec,ale predseda strany a kandidat na prezidenta), myslim, ze mel pozici prezidenta jistou. Jeho odchod je jasne gesto (a prominte mi ten vyraz,je to preci jen starsi clovek) pouheho parohace.

+8/−2
17.1.2013 19:00

P79e20t44r 47Č12i74h29á30k 2968670930930

Kája je taky pěkná hérečka. Kam vítr, tam plášť.

+8/0
17.1.2013 18:59

A21n26t20o46n31í57n 82Z76e79l36e44n89ý 2374113671356

Dobře dělá Karel. Zásadový postoj nesvědčí obchodu.

+2/−3
17.1.2013 18:49

Z13d75e31n53a 56H76v10o53z29d70e75n14s15k98á 6973507207206

Kdyby se tak toho chtel drzet i jako ministr zahranici, bylo by lepe.

+1/0
17.1.2013 22:49

J25i11ř67í 18B53u90d12i14n93s96k43ý 5643207674830

Vláda je pobouřena, ale co dál. Gin je z láhve venku a kdo ho zase chytí. Chtít po vládě, aby z toho vyvodila politickou a osobní  odpovědnost je asi příliš utopistické.  Asi to nebude s těma morálníma vlastnostma prezidentského kandidáta pana Schwarzenberga, tak žhavé.

+6/0
17.1.2013 18:47

J91a28n39a 41B90u28k88o72v63s69k30á 8130630154137

A proč by měl Nečas odstupovat kdyby nepodepsal?To je někde v ústavě.Nebo je předseda vlády poskok hradu bez vlastní vůle.Leda že by mu pan prezident naplácal a poslal ho do kouta;-D.Ale po tom co už přečkal on a jeho vláda si myslím, tohle ho opradu nevyděsí.Co si myslí lidi je mu šumák.!!

+3/0
17.1.2013 18:35

R32o39m90a39n 59H57r25o86n73z63a 5446121846968

Vážení, někteří zde diskutující proletáři: POLIBTE SI PR... !!

+2/−9
17.1.2013 18:30

M49a34r73t41i48n 94L41u23k58e90s 9792835201483

ubožáku!

+7/−2
17.1.2013 18:43

R28o79m36a41n 82H89r43o38n60z86a 5376921626678

Ty mě klidně dvakrát ;-D !!

0/−3
17.1.2013 20:10

R81o25b13e54r35t 38G60o83r32d62o38v41i70č 4834446581254

Jen abys ji nakonec nelíbal všem sám a nevyl u toho o milooost, až tě povlečou ke gilotině, zločinný Langrostapáku ...!!

0/0
18.1.2013 15:51

R11o65m44a12n 62H24r26o31n58z65a 5666441406138

A pánovi schází argumenty, tak vytahuje údernou pěst dělnické třídy: gilotinu.  Z toho je vidět, co jste za sebranku.

0/−1
18.1.2013 16:23

J87a17n 13V30o95j33k97ů68v17k93a 9914519747577

Roman Hronza: asi sotva mohu mit nazory z bolsevicke brozury, kdyz jsem komunismus zazil pouze jako batole. A me je nejak jedno, s jakym clankem Schwarzenberg nesouhlasi a to z jedineho duvodu - ja nesouhlasim s amnestii celkove, ne jen kvuli nejakym korupcim, ale vubec s tim, ze nekdo byl pravomocne odsouzen - je jedno za co, jestli neco ukradl, nekoho prepadl nebo nekoho zabil - a mel by si trest odsedet nebo odpykat - i treba s podminkou. A amnestie omilostnila nejaky 32 tisic lidi? a nekolik tisic bylo propusteno z veznic.. A jaky to melo dopad? Kradeze, prepadani, vloupani. A jestli Schwarzenberg nesouhlasil s casti amnestie, ktera se dotykala dejme tomu tunelovani nebo podobne, ale nevadilo mu, ze z veznic odejde XY kriminalniku, pak mi jeho nynejsi "soucitne" chapani poboureni verejnosti prijde jako pouhy politicky tah jak si ziskat dalsi volice. Nic vic, nic min. Je to pouze muj nazor, ale za nim si stojim

+6/−2
17.1.2013 18:13

R59o36m14a95n 88H13r92o43n46z66a 5256791106908

Nechtěl sjem se dotknout. Ale opravdu to byla síla číst tvé myšlenky. Já komunismus zažil. A velmi si mi ho připomněl. Zdá se, že jsi se vzepjal - tvé vyjádření má 12 řádků. Jen tak dále.

Ono ani taky nejde o tvé postoje. Zde se hodnotí postoje KS. A k tomu jsem Ti již své řekl - viz niže. Good luck.

+2/−7
17.1.2013 18:18

R21o22b39e35r66t 95G93o11r66d94o36v55i94č 4144426461434

Komunismus nikdy nebyl dosud, takžes prt zažil. Akorát sis tak možná kdysi někde votvíral dršku na nějaký partajníky a to nemá s komunismem jakožto odporem proti fašismu a tedy panství kapitálu nad lidskými životy co společnýho dělat ...

0/0
18.1.2013 15:55

R55o30m33a78n 82H17r16o17n35z17a 5976141196858

Trochu zúžené vnímání komunismu jakožto alternativa k fašismu, že? Fuj , ty teda máš společnost. Není divu že Tě napadají takové "myšlenky" s gilotinou.

0/0
18.1.2013 16:20

R58o65m81a88n 17H13r80o39n45z32a 5926401206948

No jedna zpívající švadlenka, která se podílela na mediální masáži české veřejnosti ve prospěch VK prohlásila, že podporuje Zemana, jakožto skutečného politika. Ať už je to s dřívější "podporou" amnestie jakkoliv, KS teď ukázal, že je také VELMI DOBRÝ POLITIK - a to ani nemusel objímat stromy a ožírat se Becherovkou.

+4/−8
17.1.2013 18:05

L31u17d66e86k 51K 5610825431654

"KS ukázal,že je také VELMI DOBRÝ POLITIK" - to jste mě dostal. Chtělo by to trochu více brouzdat po netu a porovnávat jeho slova s jeho činy. Zatím tady vidím masáž veřejnosti ze strany obdivovatelů KS. Bylo by zajímavé, jestli by se zúčastnil této debaty,kdyby jeho hlas měl rozhodnout o dalším bytí této vlády. Třeba by se debata přesunula na další den. Mimochodem, když se hlasovalo o vzniku vlády p.Nečase,tak nám tento " velmi dobrý politik" sladce spinkal a kdyby ho p.Nečas nevzbudil a neporadil,že má zvednout ruku pro,tak nevím,jestl by byl dneska ministrem zahraničí.

0/0
17.1.2013 22:11

R45o90m88a59n 51H59r88o85n75z59a 5966311466188

No pane minimálně pochopil, že článek II amnestie je poněkud "nevonící". Nespekuluje o tom co by kdyby. Takže na rozdíl od Vás chápe realitu ;-).

0/0
17.1.2013 22:45

L55u75d63e54k 48K 5260515491464

Promiňte,ale nemluvil jsem o článku II.amnestie. Chtělo by to pečlivěji číst a pak odpovídat :-), přesně jako K.S. - po vyhlášení amnestie souhlasil ( aspoň se vyprázdní věznice),potom na základě nevole občanů hodil zpátečku a dneska amnestii odsuzuje. Jak šlechetné gesto. A co se týče Benešových dekretů, tak to mě váš favorit opravdu dostal.                  "Budu hájit zájmy všech občanů této země"  tomu říkám populismus. A mimochodem, tu Becherovku, co už Zeman nepije,váš knížepán málem poslal ke dnu. Opravdu vlastenec..

0/0
18.1.2013 16:15

R84o23m75a24n 21H75r96o51n97z17a 5146981556508

Plácáte nesmysly:http://zpravy.idnes.cz/on-line-chat-karel-schwarzenberg-dog-/domaci.aspx?c=A130102_091732_domaci_jw

0/0
18.1.2013 16:36

L66u89d50e85k 79K 5420515331294

Politik si nejdříve ověří informace a pak se vyjadřuje protože jeho vyjádření má určitý vliv na ostatní občany. To K.S. ještě neví ? A tak dlouho je v politice. Trochu amatér,nemyslíte?

0/0
19.1.2013 21:27

R71o19m44a50n 42H16r17o78n21z96a 5736461196158

Tak trochu si kálíte do vlastního hnízda, že ?

0/0
20.1.2013 8:58

L73u74d20e60k 47K 5310345931204

Já do mísy,ale vy v tom už chvíli stojíte a možná to ještě ani nevíte;-D Pečlivě si přečtěte,co jsem napsal a aby jste mohl soudit,tak ještě přidávám třešničku : http://www.nevolimkarla.cz/kauzy/karel-dostal-chut-na-becherovku/

0/0
20.1.2013 20:06

Z47d71e63n98a 97H59v60o98z60d15e79n34s89k91á 6143867177566

Jeste si mel nechat prinest umyvadlo a umyt si ruce pred celym narodem. Je to takova vskutku tradicni metoda.

+11/−3
17.1.2013 18:00
Foto

F73i96l91i75p 38Š69v26e13h75l73a 1686753238677

Vzdyt je to populismus. Na co se ptat okradenych obcanu? Myslite treba klienty h-systemu, kteri zrejme nemaji podanou zalobu o nahradu skody a doufali, ze ji ziskaji v ramci trestniho rizeni, kde tihu dokazovani ponese stat prostrednictvim statniho zastupce?

Mel snad pan premier rict "to nepodepisu" a odstoupit?

+4/−3
17.1.2013 17:56

J33i87r20i 56S32i67m44a25k 9228988238853

no, jak to vypada z vyjadreni pana Rychetskeho, premier Necas predevsim nemel vubec amnestii kontrasignovat.

+3/0
17.1.2013 18:01

R20o53m68a94n 84H70r55o26n47z86a 5626731736718

Ano měl.

+5/−4
17.1.2013 18:06
Foto

F33i68l88i43p 94Š84v40e21h58l75a 1346803988967

A zahodit vse ostatni - dulezite - na cem se pracuje a prenechat to rozhazovacne levici? V tomhle stojim pri nem. Cena za tohle gesto by byla prilis vysoka - platit ji by bylo nemoudre

+1/−3
17.1.2013 18:14

R10o50m39a56n 60H26r70o12n27z64a 5306101806378

No ona ta politika současné vlády také není moc "osvícená". Nečas to ví a neví co s tím.Takhle se mohl odporoučet důstojně.

+2/0
17.1.2013 18:24

J95a77n 70V72o69s69t92ř70e52l 8879391343519

Jako obvykle. Amnestie je správná, prohlásí nejdříve, poté, že ji měl pan prezident zvážit a teď neudělal zase nic. Pokud by měl nějakou odvahu, podal by demisi a vyzval k témuž kroku ostatní členy vlády. Premiér je přeci podvedl, když s nimi o amnestii nejednal. A co s takovým premiérem, kterému nelze věřit. A nebo jim o amnestii dal vědět a teď to bere na sebe a nyní hrají jen divadýlo. To stejné s korupcí ve vládě, řekne, že je proti, ale ve vládě spokojeně dál sedí ( případ Šnajdr, Tluchoř a Fuksa ). Ten má rovnou páteř a pevná pravidla.

A tohle chce být prezidentem. Navíc poradí, zaplaťte odškodnění poškozeným z kapes lidí. Ať si to zaplatí sám, když se mu amnetie líbila.

+13/−1
17.1.2013 17:55

J25i67r37i 82S36i94m30a45k 9478888628333

jen pro tvou informaci. i kdyby pan Schwarzenberg vyzval vladu k demisi, na amnestiiVaclava Klause by to nic nezmenilo. I kdyby nakrasne dneska svrhli vladu, na amnestii by to nic nezmenilo. V momente, jak to Necas kontrasignoval uz bylo pozde cokoliv delat, dokonce i kdyby stareho Klause trefil slak a mladej by rekl, ze Schwarzenberg zpiva jak osel, tak by se nic nezmenilo. Ani ustavni soud ktery to zkritizoval by s tim uz nemohl nic delat.

+1/−6
17.1.2013 18:01

P44e24t72r 51K27o41l77á30ř 4198215775478

A ještě jedna věc by neměla zapadnout.

A to že dělal stěnu za kterou se schoval Kalouskův a Drábkův gang. Rv

+11/−3
17.1.2013 17:51

P38e13t37r 34K39o80l45á84ř 4178375415778

Rozhodnutí prezidenta Václava Klause o dílčí amnestii považuje ministr zahraničí a předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg za správné. "Považuji to za správné, protože věznice máme přeplněné," řekl iDNES.cz Schwarzenberg.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/ohlasy-politiku-na-klausuv-novorocni-projev-fna-/domaci.aspx?c=A130101_143630_domaci_kop

+11/−2
17.1.2013 17:44

M74a49r61c71e96l 11S11t56e34j34s79k16a69l 8363375256863

zde všichni hájí Schwanzenberga, že nejprve s amnestií souhlasil, protože neznal její rozsah. Avšak jeho první reakcí bylo, cituji ,,s

Klausovo amnestií souhlasím, věznice jsou přeplněné" Takže pokud

souhlasil z důvodu že věznice jsou přeplněné, souhlasil s amnestií

širšího rozsahu, protože je zřejmé že omilostnění nedbalostních

trestných činu, kterýma se zde všichni oháníte věznicím nijak neulehčí.

+15/−3
17.1.2013 17:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.