Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus označil výsledek volby za debakl pravice a prohru ODS

Za debakl pravice a prohru ODS označil prezident Václav Klaus výsledek prvního kola prezidentské volby. Prezident to řekl novinářům při Jizerské padesátce. Je ale rád, že se do druhého kola volby dostali politici. Postoupili expremiér Miloš Zeman a ministr zahraničí a předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a47n 44L35i52b81i68c87h 9972948485953

Václav Klaus bude už navždy nazýván prezidentem všech tunelářů, zlodějů, podvodníků, lobbistů a korupčníků.

0/0
16.1.2013 1:12

P98a96t65r96i67k 24S88v37o48b39o17d51a 3239271946135

Mám si to vyložit, že kníže je levičák? V tom případě bych ho nevolil.....:)

+1/0
14.1.2013 16:48
Foto

J45a60k80u98b 75D38l95o19h43o18š 9612926733515

Klaus je jako obvykle totálně mimo. Výsledek voleb je debakl mafiánského stylu vládnutí, kterému on vévodí. Jeho hlavními znaky jsou pohrdání právem a občany a služba zájmům mafií.

+3/0
14.1.2013 12:20
Foto

P66e78t79r 29P21. 66V27e51s16e16l44s22k48y 7464391916213

Pane prezidente, přestože jsem s Vámi celoživotně spíše souhlasil, teď se domnívám, že nám lžete, teď Vám nevěřím, že jste z výsledku smutný, naopak se domnívám, že se z výsledku radujete a dokonce Vás podezírám, pane prezidente, že pravici "mažete schody" posledních deset let záměrně, a v okamžiku, kdy bude úplně dole (to už asi je, snad to nejde ještě hlouběji), vystoupíte na scénu Vy, jako ten "jediný správný pravičák". Asi nebudu sám, kdo Vám to nebude vůbec, ale vůbec věřit.

+3/0
14.1.2013 12:11

R34e86n64a51t47a 24K49ř30e70m11e55n63á59k62o95v62á 4958717388710

Pan Klaus rád mluví, přestože jsou to často prázné a lživé řeči. Pravizi zastupuje mimo jiné pan Schwanzenberg. Nemluvě o dalších kandidátech, kteří se neprofilují jako levičáci. Takže bych se nad tímto populistickým výrokem nepozastavovala.

+4/0
14.1.2013 10:59

K93a16m38i85l93a 54K74a63l63e88n59s78k50á 9956377157198

Přesně tak Schwanz. je pravičák spíše a hlavně Eurohujer:-P

0/−1
14.1.2013 12:02
Foto

D10a29n64a 39H97a50n65g70e86b56r52a47u58k 7521739112299

Mozna by trochu vic Evropy a trochu min tunelovani Cesku jen prospelo. Nekdo z venku by na to mel dohlidnout. Ty penize, co se ztratily, chybi ve statnim rozpoctu a za to EU rozhodne nemuze.

+1/0
14.1.2013 13:05

J27o27s57e78f 56H91o49n84e66š 7801502750233

Schwazenberg je zástupce pravice,nebo se mýlím?A nebo Klaus už má zastřenou mysl.A nebo si představoval,že do finále postoupí oba z pravice?

+4/0
14.1.2013 9:39

M62a35r89t53i95n 52K73u42b94a 6655724242173

Sám Schwarzenberg tvrdí že je levičák, jedná se o volby na prezidenta. Jinak zda jsou volby do PS tak za Topku je pravičák.

0/0
14.1.2013 10:17

L97i31b25o14r 46J84a77n30e78č19e56k 4395525365251

Je takovy, jaky se prave hodi. :-)

0/0
14.1.2013 10:56

J53o41s68e24f 93H73o92n27e57š 7141562310373

To je "zajímavé"převlíkání kabátů

0/0
14.1.2013 11:33
Foto

D86a31n61a 84H64a49n93g27e69b61r44a65u97k 7911839252429

Pan prezident Klaus by chtel vladnout dal a jediny vhodny kandidat je podle neho on sam.

+1/0
14.1.2013 13:07

P24a53t25r58i87k 63S95v58o29b43o14d13a 3679101886635

tak povídat může leccos... ale byl by mezek, kdyby s takovým majetkem byl levicového smýšlení. A celý jeho rod by se asi divil :)

0/0
14.1.2013 16:50
Foto

D50u42š56a57n 71M74l12ý42n96e83k 7787345578953

Kdo kope do vlastních dětí,nezaslouží si jejich lásku ani přízeň okolí.ODS založil On a jeho chování k vlastní straně svědčí o jeho charakteru,to se přece nedělá.Strana je držena nad vodou voliči a těch je pořád ještě dost, i když se momentálně nedaří,takže hněvat se Klaus může jen na voliče. Bohužel,bude první president,který při odcházení bude vypískaný obyvatelstvem této země. Dokonce jsem zaslechl,že lidé začínají posílat na Hrad obálku s vypsanou propiskou a píšťalkou... :-)

+10/−1
14.1.2013 9:32

J80a18n 11G24a88l13t 9161782983668

Opravdu si myslíte, že úbytek voličů nemá nic dočinění s naprostou odlukou od původních ideí strany ?

+2/0
14.1.2013 10:31

J64a36r44o16m88í23r 11K60o54h12o56u59t37e67k 8704485506826

ona je to i Vaše zásluha pane Klausi a dosti významná!!!!!!

+11/0
14.1.2013 8:49

J60a13n 84N71o10v32á61k 6957110528203

nastartoval to oposmlouvou a dokonal coby president. Já bych mu tady tu jeho jindy vysněnou a nezastupitelnou hlavní roli neupíral

+4/0
14.1.2013 9:34

D85a56v71i43d 88K91a44p39r 4954529828810

No ja nevim jak ostatni tady ale mne to co rika p. Klaus uz vubec nebere. Mnel by emigrovat nekam do tichomori a dat nam pokoj.

+8/0
14.1.2013 8:03

M27i78c55h48a30l 80M43i53l49l61e33r 9276942819912

smarja to ne! Nechci, aby nam nejaky vyslouzily politik odkudkoliv zk......korumpoval tichomorskou pohodu!

Poslete ho do vysluzby na Stredni vychod, nebo jeste lepe do Mali nebo Somalska.

+1/0
14.1.2013 12:41

R36a21d53o92v22a58n 49K68r54h84o25v48s74k36ý 8197539401766

Debakl pravice? A kníže kandidoval za jakou stranu?

O tom, že bude prezidentem nemůže nikdo pochybovat, jelikož média jsou na jeho straně - a u nás se vždy volí dle počtu billboardů a počtu článků v novinách.

To, že má nejPROkorupčnější program je jiná věc, to nikoho nezajímá. A Zeman, ten je s korupcí spajtej už dlouho.

Takže žádná změna nenastane, tuneláři budou mít radost, ať volba dopadne jak dopadne...

+3/−5
14.1.2013 7:59

P83a40v25e67l 97H70e33r33m53a47n 2166102175274

No, tak to je snad jediný komentář V.K. , s kterým musím souhlasit. Jen je nutno poznamenat, že jim k tomu zásedně přispěl ....

+1/−1
14.1.2013 7:37

P52a58v70e33l 77S20l11a63m15a 7411676279406

Až vám pravičáci usne kníže navěky, tak to máte definitivní;-D:-P

+3/−8
14.1.2013 7:21

L17u92b49o73š 25D98o82l37e22ž77a53l 4595784443304

Klausi, prosím, již jen tu lyžovačku.......a mlčeti zlato.....!!!

+7/0
14.1.2013 6:50

Š40á77r41k74a 28M90a11t80y16á96š88o81v51á 1291355822989

pane prezidente V.K. , to,jak jste rozebral Lisabonskou smlouvu,to jak jste se bránil podepsat něco, co se Vám nezdálo správné, jsme postupně pochopila. měla jsem Vás za velice předvídavého člověka, co vždy ví,co dělá. To,že se nikdo nepozastaví nad tím, že soudům všechno trvá příliš dlouho, mi vadí. Takže k rozhodnutí zastavit kausy trvající 8 let vcelku chápu,ale ne tak ti jimi postižení. Ale dělat amnestii teď v zimě, kdy je většina vězňů ráda, že má teplé bydlo a jídlo 3x denně, mi tedy rozumné nepřišlo.:-/

+3/−1
14.1.2013 6:44
Foto

D80a39n25a 40H14a72n90g10e34b89r39a80u26k 7721979752799

Kauzy tunelaru zastvit  a obeti nechat na suchu? Ti, co si nakradli miliony maji vzdycky dobre advokaty, muzou si je zaplatit, proto se to tahne, ale kauzy zastavit? NIKDY!!!

+1/0
14.1.2013 13:11

M32i36c10h92a98l 49M16i21l43l76e36r 9276402189852

jesitny, zlostny a zlomyslny starik.

To navic k tem ostudam a skodam, ktere v CR i mimo ni napachal.

+10/−2
14.1.2013 3:42

M93a54r77i49e 28D89u36b14a50n73o93v11á 7710983885331

debakl, ano, pane Klausi, ale Váš, "kopete" do ODS od momentu, kdy jste sesedl z křesla velitele ODS(abyste mohl usednout na Hrad) a usedl tam M. Topolánek tj. od roku 2002, a od toho dne šlapete ODS na hlavu, dokonce jste spolu s Paroubkem "podrazili" vládě nohy a to v době kdy M.Topolánek předsedal EU a udělal jste ČR krásnou ostudu!! Prezident demokratické země  - podrazil vlastní vládě nohy  - to je v demokracii unikát!! A Vy se divíte, ano máte pravdu -  je vůbec s podivem, že ta ODS ještě vůbec existuje i když už jen jako malá stranička, jste šikula, pane! Ještě 52 dnů..

+10/−4
14.1.2013 2:44

M89i15r71a 96L98o81v16e 3814890198284

Podle Eringera měla Klause roku 1962 naverbovat StB (krycí jméno „Vodička“), aby donášel na své spolužáky z VŠE. Dva lidé z jeho nejbližšího okruhu prý byli kvůli svým neloajálním postojům vůči KSČ ze studia vyloučeni. Bývalý vyšetřovatel CIA ovšem neuvádí žádná jména. Klaus měl poté udávat lidi politicky aktivní za „pražského jara“ 1968. Není však známo, že by se v tehdejších událostech nějak transparentně angažoval. Zhruba v půli 70. let měl z týchž důvodů infiltrovat disidentské kruhy v bývalé ČSSR.

+6/−4
14.1.2013 0:47

M69i95r64a 82L92o81v53e 3854710938584

Sovětský KGB měl naverbovat Klause začátkem 80. let v operaci„Past na krysy“. Úlohou Klause údajně bylo udržovat kontakty s disidentským hnutím a navázat úzké styky s Václavem Havlem. V době, kdy jsem pracoval pro britskou zpravodajskou službu MI6 (1981–89) jako poručík (2nd Lieutenant) v Západním Berlíně, sledovali jsme veškeré sovětské výzvědné operace 24 hodin denně. V tomto ohledu byli Britové velmi důkladní. Žádná sovětská operace řízená moskevským KGB pod krycím jménem „Past na krysy“ neexistuje. Havel i Klaus shodně tvrdí, že se poprvé viděli až při vzniku Občanského fóra v roce 1989. Předtím se vůbec neznali ... a nebo se znali? 8-oJak to bylo doopravdy???

+4/−3
14.1.2013 0:50

M56i89r95a 31L59o28v14e 3484430228534

Doba po 21. srpnu 1968 byla dobou masové emigrace. Kdo mohl, ten utekl na západ od „železné opony“. U Klause to bylo naopak. Ačkoli by mohl zůstat v USA, vrací se. Bezvadně ovládá odbornou angličtinu. Několikrát se pokoušel vstoupit do KSČ, avšak pokaždé bez úspěchu. Pražských bolševiků se zmocnila podvědomá předtucha, že onen kandidát žádným komunistou není, aniž by měli tušení o případné spolupráci se CIA. V roce 1984 se v komunistické kontrarozvědce vykonstruovalo podezření a začala ho sledovat. V letech 1984–86 byl Státní bezpečností pravidelně monitorován. Hlídali ho. Nevěřili mu. Proč by monitorovali též jeho ženu a nakonec se jim vloupali i do bytu, kdyby v něm měli spolehlivého agenta, jak tvrdí Robert Eringer?

0/−4
14.1.2013 0:52

J52o45s21e68f 20B85e21n47e95š 1587191707651

...to byl rozumný a racionální krok, velmi promyšlený,"  No tak to je jasné, že to bylo od začátku velmi promyšlené. Hlavně na tuneláře to mělo velice příznivý dopad, doslova šité na míru.!! Rv

+6/0
14.1.2013 0:03

P18e84t90r 10Č28i27h22á26k 2388410580810

Óooooo pane prezidente, tomu říkám ale postřech. Kdopak má na tom všem asi podíl mimo jiné? Teda pardon, vy abyste přiznal barvu to by byl asi opravdu dříve konec světa :-)

+7/−1
13.1.2013 23:51

J10a77n 32S86t76a50n74c16l 9267524291703

slusnej postrech;-D

+2/0
14.1.2013 4:44

V34á70c66l73a33v 97Z98e47l28i40n22k73a 2372140293252

Je ten chlap pod pod vlivem návykových látek a nebo už vážně senilní? Co proboha očekával při tom co předvádí modrá ptákostrana i on sám? Že Sobotka vyhraje rovnou v prvním kole? Sobotky samotného je mi trochu líto, protože to z valné části odnesl za jiné. Neříkám že nemá chyby, ale kdyby nikdo v ODS neměl horší tak by bylo krásně.

Český márod ovšem také perlí. Sborově se nadává na Klause kvůli totálně zpatlané amnestii a všichni si přejí ať už se pakuje za kamarády tuneláři, kterým udělil pardon, ale první kolo voleb vyhrál jeho dlouholetý mocenský souputník, byť rádoby opoziční, který má na současném marasmu zrovna tak lví podíl. Připadá mi to podobně absurdní, jako kbyby po válce v Německu všichni odsoudili Hitlera, ale kancléřem vzápětí zvolili Rudolfa Hesse nebo Heinricha Himlera.

+14/−1
13.1.2013 23:38

V98á37c23l13a62v 86M20o18r88a60v28e18c 9438640492

Bože, jak já se těším, až bude Klaus s jeho mafiánskými praktikami v hajzu!

Jeho hloupá a drze samolibá prohlášení mi opravdu chybět nebudou...

+8/−3
13.1.2013 23:15

J64i65ř29í 74K57o60p47u91n 8409414200629

2,5 % pro Sobotku. A tak dopadne ODS i při parlamentních volbách roku 2014.;-D

+7/0
13.1.2013 23:09

V69á64c57l58a71v 31M58o17r87a39v25e17c 9478600572

Doufám, že lepší to u ODS nebude.

+4/0
13.1.2013 23:16

J84a72n 78U90l14r63i89c57h 9189176389714

Je to prohra té pravice, kterou reprezentuje Klaus, tzn. liberální a nacionalistické. Představitelé tohoto směru ( Přemysl Sobotka a Bobošíková ) obdrželi v součtu 5% hlasů. A to je opravdu debakl. Nicméně pravice konzervativní a tak trošku monarchistická pronikla do druhého kola.

+4/0
13.1.2013 23:08

J64a60n 44U82l71r51i33c49h 9539416119554

Je to prohra té pravice, kterou reprezentuje Klaus, tzn. liberální a nacionalistické. Představitelé tohoto směru obdrželi v součtu 5% hlasů. A to je opravdu debakl. Nicméně pravice konzervativní a tak trošku monarchistická pronikla do druhého kola.

+1/0
13.1.2013 23:06

J86a83n 56U60l35r50i21c37h 9969126629294

Koneckonců, pravice je velmi široký vágní pojem. Patří k ní každý, kdo se k ní hlásí. Nelze mu to nijak vyvrátit.

0/0
13.1.2013 23:07

J60a50n 16G97a78l16t 9481512433598

Neřekl bych, že Klaus je nacionalista a ani jako typického pravicového liberála bych ho rozhodně neoznačil (viz. přístup k drogám, registrovanému partnerství atd.)

Nejlépe se dá asi přirovnat k konzervativnímu-liberalismu jako Reagan, Thatcherová - tedy k hodnotám definujícím pravici už nějaký ten pátek - malý efektivní stát, nízké daně, volný trh, svoboda.

+2/−4
13.1.2013 23:13

J93a55n 53U55l53r65i23c20h 9139526709334

Klaus je nacionalista a pravicový liberál. Vždyť vystupuje z národoveckých pozic. Proto je proti evropské integraci a z tého důvodu se, ač tvrdý ateista, účastní svatovácklavských slavností ve Staré Boleslavi. A je také liberál. Ne snad nějaký krajní, ale dost rozhodný. Základní tezí liberalismu je popření autority a samotné existence Boha. Liberálové z tohio vyvozují, že správné je dělat to, co jim právě teď připadá rozumné, nikoli ( a tím se liší od konzervativců ) to, co je tradiční a osvědčené. Klaus nepochbně tuto verzi liberalismu sdílí. Kromě toho je i značným stoupencem osobní svobody a volného trhu. Popírat, že by byl liberálem, nedává smysl. Z uvedeného také plyne, že liberalismus a konzervatismus jsou protiklady. Liberální konzervatismus je proto absurdní pojem, přestože jej někteří nevzdělaní liberálové používají k sebeidentifikaci. Reagan a Tatcherová byli samozřejmě konzervativci. Kdybyste jim řekl, že jsou liberálové ( byť konzervativní ), velmi by se rozhněvali.

+4/−2
13.1.2013 23:26

J14a29n 16G39a31l66t 9941112733618

Liberál v původním slova smyslu je člověk pro maximální svobodu (z latinského liber) jedince. Můžu být křesťan a zároveň liberál - nemusím souhlasit s a podporovat braní drog a podobně, ale vzhledem k tomu že věřím, že každý člověk má bohem dané právo na svobodu( bez svobodné vůle nemůže existovat žádný pojem hříchu či dobrého skutku), tak souhlasím s tím aby ty věci byli legalizovány. Sám mohu vyznávat konzervativní hodnoty ale nehodlám je vnucovat druhým = konzervatismus a liberalismus nejsou protichůdné.

Řešit co liberál / konzervativec znamená dnes je kapku směšné protože něco naprosto jiného to bude znamenat v USA něco jiného v evropě a něco jiného za 10 let.

A na závěr představte si že existují i katolíci, a že jich je, kteří jsou zároveň anarchokapitalisté (tedy svoboda je pro ně tolik důležitá, že odmítají jakýkoli stát, který ji narušuje)

+2/−1
13.1.2013 23:38

J97a24n 32U30l45r34i69c46h 9919596229374

Já chápu, co etymologicky znamená liberál. Ale jde tu podle tradičního výkladu o svobodu od Boha a jeho pevně daných pravidel. Otázka drog je v politickém diskurzu naprosto okrajová. Nedává smysl ji uvádět jako příklad nějakých postojů. A je podstatné, zda uznávám existenci Boha a jím pevně daných na našem smýšlení nezávislých pravidel. Dokonce je to klíčové krotérium a určuje to základní ideologickou hranici. To je zřejmé.

+1/0
14.1.2013 0:02

V89l11a16d79i96m55i24r 85K97o20m58a36r46e86k 8915497846808

Hej nam hej ODS Jdi uz konecne do vezeni. Hej nam hej.;-D

+2/−1
13.1.2013 22:36

D55a42v84i41d 57M39a32l32i29n87a 1490663590213

A tu KSCSSD si mohou vzit take sebou.

+6/−1
13.1.2013 22:44

J20i75ř38í 15K33o50p69u48n 8859864630879

I s KalouskemRv

+5/0
13.1.2013 23:10

D65a94v82i58d 42M30a61l20i13n79a 1510583530763

Ja bych si dovolil to shrnout. Proste dat na parlament mrize.

+2/−1
13.1.2013 23:14

P56e73t35r 35Č45i41h59á47k 2268690570860

Mříže na parlament jste mě pane Malino rozsekal. To je fakt, pro stát to bude nejrychlejší a nejlevnější řešení. Ještě je tak přesouvat škoda benzínu. Ale, obávám se aby je Schwarzenberg nepustil když tak schvaloval amnestii Klause

+2/0
14.1.2013 0:04

V26l43a21d16i55m96í76r 69Z72a36u48š70k54a 5291142487173

Vyrovnané skóre Zeman-Schwarzenberk mi nepřijde jako prohra pravice. Nebo je TOP 09 dle Klause levicovou stranou? Nebo prohra ODS=prohra pravice? Dědek už neví coby roupama, jenom prudí a prudí...:-/

+5/0
13.1.2013 22:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.