Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista a bývalý ligový fotbalista postřelil manželku i sebe, žena zemřela

Muž v centru Hradce Králové postřelil kadeřnici a pak obrátil zbraň proti sobě. Podle zdroje iDNES.cz jde o hradeckého policistu a bývalého ligového fotbalistu Martina Barbariče, který v kadeřnictví postřelil svou ženu. Po převozu do nemocnice zemřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a89n 15K80o44m36á66r52e63k 5365788719723

proč je ve zlínských zprávách zprávy z hradce králové?

0/−1
12.1.2013 11:22

V64e24r17o23n20i90k98a 88J51e12n78í85č38k60o20v10á 9687639927963

Nikdo,nikdo (!) z diskutujících nemůže vědět, co se mezi těmi doopravdy dvěmi stalo. Ale i kdyby se stalo cokoliv, není ospravedlnitelné vzít pistoli a jít toho druhého zastřelit!

+5/−1
12.1.2013 7:33

P80e26t42r 83J72a48r64o62š 2404821825237

to tu nikdo neospravedlnuje. jen rikam, jak jsem psal nize, ze se mi nelibi svatoreceni slecny pouze na zaklade faktu ze je obeti a odsouzeni pana lidovym soudem porotou s vidlemi a louciemi v rukou. tot vse. jinak polehcujici okmolnosti jsou i v takovemto pripade relevantni.

+1/−1
12.1.2013 12:26

V38l52a45d27i15m89í61r 70N67o46v34o38t93n80ý 1749720722550

Jo, fotbalista a policajt = smrtelná kombinace. Chudák paní - no ale začínat si s fotbalistou a policajtem...

+6/−6
11.1.2013 23:59

J81i20ř46í 87L98i26e58t53a81v36e17c 8843599973659

Kazda druha vrazda u nas je podobna rodinna tragedie. A vetsina z pachatelu nejsou ani fotbalisti ani policajti.

+4/0
12.1.2013 1:27

J61i80ř48í 97K49r41a32m38p63l 4126104506696

postřelil?

Pokud zemřela, tak ji zastřelil

+1/0
11.1.2013 22:28

I20v27o 65F53r26a52n82t66i63š83e69k 2187193309398

Mám za to, že zemřela až v nemocnici

+4/0
11.1.2013 22:32

M63i14r16o64s85l39a54v 48M52i44l18l52e80r 4689769762812

To je přece jasný...! Podle logiky většiny idnes dikutérů měla bejt ozbrojená i manželka a kadeřnice, pak by se určitě ubránily. Prostě zbraně jsou ZLO a pokud se kdekoliv popustí uzda jejich držení, zlo začne vylejzat. Nikdo nikdy neví, kdo se kde opije, kde komu hrábne, kde se pohádaj řidiči, kde někdo neunese rozchod, kde se servou telátka na diskotéce, kdo se bude chtít komu za cokoliv pomstít...

+2/−9
11.1.2013 22:10

I59v15o 36F39r53a50n30t74i38š56e51k 2607183449448

Máte pravdu - zbraně jsou ZLO: http://zpravy.idnes.cz/zena-na-materske-branila-v-sedlnicich-dite-pred-zlodejem-pjw-/krimi.aspx?c=A130107_120740_ostrava-zpravy_jog

+5/−2
11.1.2013 22:26

T35o66m51á34š 57S61k97á34l12a 6738837

sám se vlastní radou neřídíte. Kdybyste věřil tomu, co říkáte, tak byste se bál tohle napsat. Protože spousta lidí zbraně ještě vlastní!

+2/−2
11.1.2013 22:45

J83a49k75u11b 16Š58p57r39i64n68g98e63r 5346562639146

Nemusíte mít ze zbraní strach, ty nezabíjejí. Zabíjejí lidi a je jedno s čím - řidiči se mlátí heverama nebo bejsbolkama, na diskotéce se podřežou atd.

+6/−2
11.1.2013 23:28

M77i94c20h23a84l 91K83u94c29h70t51a 6743174754302

Tak o zbraních máte jasno. Teď už zbývá jen si ujasnit kdo byl manželka, kdo kadeřnice, kolik těch manželek a kadeřnic vlastně bylo a jestli je zabil všechny...:-P

+2/−2
12.1.2013 7:04

J86i63ř51í 43N70e27u97m91e82i60s54t20e86r 2702615733391

Strach ze zbraní je znakem sexuální a emocionální nedospělosti. Říká Freud. A teď nám povězte něco o své matce.

+4/−1
12.1.2013 9:24
Foto

A46l47e22š 42H27o78d63i23n97a 9110929408374

Žádám zdejšího cenzora, aby si uvědomil(a), že pravda je někdy nepříjemná. A nemazal tedy příspěvky, které slušnou formou připomínají, že nic není černobílé: "Možná, kdyby dotyčná pamatovala na to, co je psáno v bibli, mohla žít.

Rozbití rodiny je špatným krokem a jedním z nejvíce stresujicich faktorů

v životě. Jeho to samozřejmě neomlouvá, takto se problémy neřeší."

+1/−15
11.1.2013 21:21

J69a75n 23S34t37o45d35o64l80a 7521320833320

V Bibli se také píše, že nemáme soudit. Navíc nevíme nic o tom, co se mezi nimi odehrávalo.

+9/0
11.1.2013 21:55
Foto

A52l33e28š 54H57o81d57i19n56a 9380219178874

Myslím, že můj příspěvek neobsahuje jasný odsudek nikoho. Jen zamyšlení nad tím, o čem se nemluví - jak "mentalita zahazování" (vztahů, rodiny) škodí a někdy má i tragické následky. Často se zapomíná třeba na to, jaký vliv má rozpad rodiny na děti, že nejde zdaleka jen o ty dva dospělé.

+1/−8
11.1.2013 22:23

I61v57o 13F42r56a32n77t57i32š18e84k 2317883199508

Takže Vy jste pro zachování manželského vztahu za každou cenu? 8-o

+2/0
11.1.2013 22:56
Foto

A54l23e94š 88H23o72d30i81n64a 9880539648284

Více méně. Ne tedy za úplně každou cenu, ale pokud jsou v manželství děti, pak by měla být snaha zachovat rodinu maximální. Pravý opak současného přístupu.

+1/−5
11.1.2013 23:11

I30v81o 23F64r30a94n87t13i85š32e29k 2247983119628

Mám s tím i své zkušenosti. Ale moje nynější žena má ty zkušenosti mnohem, mnohem drastičtější :-/ Pokud bychom oba neopustili předchozí nepovedený vztah, byli bychom i dnes oba velice nešťastní. A děti by to odnášely mnohem hůř (hlavně její děti). Ale jsme dost OT.

+5/0
11.1.2013 23:16

J23a77n 98K43r86u68p94k82a 4176388515982

No ja myslim, ze v leccems ma pravdu. Hodne casto lide ani nevyviji moc snahy rozvijet svuj soucasny vztah a pak, pri pripadne nespokojenosti, proste jednoduse frnknou s ulehcujici uvahou: nespokojeny rodic => nespokojene dite.

Tim nerikam, ze to tak je vsude. Taky jsem z rozvedeneho manzelstvi s ditetem. Ale taky uz s odstupem casu vim, ze to pro to dite byla strasna darda, i kdyz ted mame oba spokojene partnerstvi a dalsi deti. A pr ouplnost, nevim, jestli jsem tehda udelal vse ...

+1/0
12.1.2013 6:25

I91v84o 22F74r18a23n37t37i29š80e44k 2657883359558

Ale samozřejmě - netvrdím nic jiného. Ovšem on to pan Hodina podal na můj vkus až příliš jednostranně, černobíle a ještě extrémní formou. Vyznělo mi to původně tak, že žena (a proč jen žena?) nemá právo odejít ani v případě, že je třeba trvale manželem znásilňována a týrána fyzicky i psychicky. Samozřejmě se nebavím o tomto konkrétním případu, nevíme o něm nic (i když jeho "řešení" problému možná mnohé naznačuje), ale pan Hodina ve svém příspěvku zcela automaticky odsoudil jako viníka tu mrtvou nešťastnici, protože opustila rodinu.

+2/0
12.1.2013 8:04

J22i41ř74í 45L72i86e94t95a92v70e57c 8883779813159

Na rozchodu partneru se vzdy podileji oba dva partneri. Vy to tradicne hazite jenom na zeny. Jak vite, ze tu rodinu rozbila pouze ona, je mi zahadou.

+3/0
12.1.2013 1:26

P71e45t81r 23J93a72r94o90š 2944271655967

Zrejme dedukci. Pokud by se rozesel on s ni, pak takovi lide malokdy strili na ty, se kterymi se rozesli. Ale je to ciste dedukce, nikoliv fakt.

+1/0
12.1.2013 12:23

D34a51v53i31d 54J92ů59n20a 1300430557157

Jak takový člověk může pracovat u policie? Nač tedy jsou

vstupní psychotesty a jiné zátěžové zkoušky, když chlap jako hora neunese

rozchod? Přijde mi, že zbraně z výbavy Policie ČR zabíjí v rodinách policistů

příliš často.

+11/−9
11.1.2013 19:25

M47a44r94t43i91n 13V50e90s55e16l86ý 7704696

Protože psychika člověka se v průběhu života mění. Příčinou změny stavu může být nějaká nešťastná událost, tragédie, nebo třeba i rozchod. Aby toto psychotesty odhalily, musely by se dělat každý den.

+14/−2
11.1.2013 19:47

P40e37t55r 44J50a92r29o65š 2494121435597

Zrejme by to chtelo neco zakazat. Nevim sice co, ale neco urcite.

+2/0
12.1.2013 12:17

P37a55v32l76í67n37a 50B48u30t90a32n14o45v87á 3404934368368

To je asi stejné, jakobyste se divil, že někdo, kdo byl před měsícem na testech HIV a je negativní, tak je za další tři měsíce pozitivní.

+4/−2
11.1.2013 20:22

I20v25o 74F20r52a66n89t64i92š53e71k 2867173489218

Přesně tak! A proto jsou povinné psychotesty z praktického hlediska více méně zbytečné :-/

+3/−1
11.1.2013 22:31

J25a44n 22L50e16r84n94e48r 4657606518969

Psychotesty jsou tak možná pro ty co jdou šlapat chodník. Pochybuji, že by bývalý prvoligový fotbalista šel šlapat chodník za 19000 hrubého, dobré sci-fi.;-D Ten měl někde teplé místečko v kanclu. No jo ta naše státní správa a pak tu nemá být bordel.

+2/−4
11.1.2013 21:53

M61i17r23o81s13l89a39v 59B76e68d71n61á77ř 6147809304111

Pomáhat a chránit...Rv

+7/−9
11.1.2013 19:24

T37o14m55á19š 63S39k13á44l55a 6698747

je to stejnej človek jako všichni ostatní

+1/−1
11.1.2013 23:00

I67v27o 23F12r38a83n86t73i63š92e94k 2277443859428

Fyzicky jistě ano, ale ... :-/

+2/0
11.1.2013 23:06

H21o63n91z48a 78K79u48k38a 2125318486620

Stejne za to urcite muze Klaus;-€

+4/−9
11.1.2013 19:21

P16e46t48r 23M84a76c36h30á91l81e97k 7975836186626

Protože byl fotbalista, dostal kopačky.

+2/−9
11.1.2013 19:20

T84o25m93á92š 91Z27e25m59a32n 3945268674535

Policista? Takže psychotesty zas jednou ukázaly svou účinnost..

+13/−12
11.1.2013 18:33

I29v64o 16F65r89a69n11t95i37š72e12k 2447463879578

Jj. a navíc zbraně přece patří do rukou jen profesionálům ...

+8/−4
11.1.2013 18:42

A12n10e17t32a 84P85l56e21š86t71i25l66o88v77á 8938935308693

Prosím trochu úcty k rodině, oba jsem znala a takové řeči jako "ženská s právníkem je zbraní hromadného ničení" opravdu nejsou na místě...K detailům se vyjadřovat nehodlám, ale i kdyby byl rozchod její vinou, určitě není normální reakcí ji zastřelit..Někdy je mi z těch Vašich komentářů vážně šoufl, styďte se....

+30/0
11.1.2013 18:19

I69v40o 32F80r11a69n21t16i28š48e36k 2467903909198

Jen doufám, že snad neměli děti ;-(

+1/−2
11.1.2013 19:20

J91a74n 45J48u14r80n81í13č96e27k 7867940754794

Ano, taky mě to napadlo: Chudáci děcka, přijdou jeden den o mámu i o tátu ...:-/

+3/0
11.1.2013 19:44

M35i66r41a 79L62o44v28e 3454950818684

R^R^R^R^R^

0/0
12.1.2013 0:28

M95i47r94a 64L11o93v95e 3794280848964

R^R^R^R^R^to patrilo Anete!

0/0
12.1.2013 0:29

P22e89t32r 52J82a45r56o10š 2754121795357

Omlouvam se, nikoho jsem vsak nesoudil a pouze jsem predkladal moznou alternartivu na lidove soudy v prvnich reakcich. Nikdo z nas tu nema pravo soudit ty dva pouze na zaklade predlozenych informaci. Nechte to soudu a vysetrovatelum.

+1/−1
12.1.2013 12:15

J64i13n18d10ř94i19c50h 94T36u50č82e12k 3852845336775

No fuj! Rv

+2/0
11.1.2013 17:32

I41r89e81n84a 56N81e83č94a33s61o68v25á 9659693277649

Blbeček násilnickej fuj.chudák holka.

+14/−8
11.1.2013 17:23

P87e47t98r 55J60a98r69o38š 2454811205367

zrejme znate pozadi a okolnosti pripadu. nechcete se podelit?

+10/−13
11.1.2013 17:27

A66n54n21a 92Č62e70r53m92á28k83o11v12á 1435915446344

co konktrétně omluvitelného pro toto vás napadá?

+11/−2
11.1.2013 18:49

T91o85m17á88š 51S37k51á86l25a 6948427

spousta věcí. Fakt, že vás nic nenapadá je problém jen vašich zkušeností. Soudíte příliš rychle. Informace o tom jak, co a proč se přesně stalo se k nám nedostanou. Ale vy jste přesto vynesla jasný soud. Bez faktů, navíc nesmyslný. O tom, kdo jste vy už teď víme víc, než o tom jaký byl muž a žena z případu.

+3/−1
11.1.2013 23:06

I58v78o 54F27r12a70n89t42i61š18e75k 2957803679248

Upřímně řečeno - jediný důvod, který si já umím představit, aby měl právo ji zastřelit, je ten, že se ho těsně před tím pokusila brutálně zabít třeba nůžkami a on se nedokázal ubránit jinak. Zdá se mi to ovšem jako VELICE nepravděpodobné.

+2/0
11.1.2013 23:12

T30o94m12á73š 62S73k90á79l85a 6188407

jo, ze známého je velmi nepravděpodobné, že by se jeho jednání dalo v naší společnosti ospravedlnit morálně, nebo podle zákona. Ale na základě informací bych si přesto nedovolil tvrdit, že on byl "nasilnickej blbeček" a ona byla "chudák holka". To jsou oboje silná tvrzení evokující, že známe fakta o situaci, o které je neznáme. Tak jak uvádí P.Jaroš. Mohl to být akt pomsty, stejně jako zoufalství nebo strachu. Nevíme. A být se soudem dvou lidí hotov tak rychle a 5 slovy je vždycky špatné.

+2/0
11.1.2013 23:28

I33v21o 71F21r61a24n17t52i50š31e37k 2517493929678

S tím souhlasím, ale bral jsem Vaši reakci jako reakci na paní (slečnu) Čermákovou. Ten zcela první příspěvek tohoto vlákna je samozřejmě hloupý. Na druhou stranu - opravdu si dokáži představit, že budu střílet jen a pouze v sebeobraně (a ještě jako poslední ze všech posledních možností jiných řešení), ale nikdy jako akt pomsty, zoufalství či strachu.

+1/0
11.1.2013 23:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.