- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani hlasy jeho rodiny a členů ODS mu nepomohly. Prohrál.
Než tuto trať zmodernizují,tak budu hodnou řádku let v důchodu pokud to půjde tímto tempem.A bude to stát přinejmenším jak znám naše firmy cca 1,7miliardy!To aby se spřátelené firmy napakovaly.
Jako kdyby to dřív bývalo lepší. Stavba té dvanáctikilometrové meziměstské trati trvala 6 let a to ještě některé práce proběhly jako brigáda a akce Z. Profesionální rekonstrukci trati na rychlodráhu začal podnik SSŽ v roce 1972 a dokončena byla až v roce 1989!
Co na těch pár kolejích a maximálně vysypání nového podlaží stojí 300 miliónů? takovou částku bych odhadoval za celou trať né za dva úseky..
No, jde o nějakých 7-8 km meziměstské trati, rekonstrukce většiny drážního tělesa, pravěpodobné drobné přeložky, nové výhybny nebo zdvojkolejnění, výměna zabzař... Nepochybně se v těch rozpočtovaných 300 milionech nějaká ta malá domů nalézá.
Z tramvaje by se časem dala udělat skvělá turistická atrakce. Tramvaj mezi městy tu a tam jezdí, ale úzkorozchodnou meziměstskou tramvaj jinde nenajdete. Chápu, že opravy širokorozchodných jsou levnější, protože je mají všude, ale je to škoda, že už v Liberci úzké tramvaje nejezdí a časem asi přestanou jezdit i do Jablonce. Ty uzoučké koleje jsou prostě krásné.
Díky tomu tam jezdí doposud modernizovaná tramvaj T2 z padesatych let :) viz wiki. Protoze na uzkokolejku novou tramvaj neposadi tak snadno, tak radsi budou překopávat koleje ... ale to bude daleko dražší ..