Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínští novináři se vzbouřili. Z volání po reformě zbyla óda na stranu

V Číně se kvůli cenzuře vzbouřili novináři prestižního Týdeníku jihu. Na komunistickou zemi nezvyklé protesty vyvolal zásah cenzora z přelomu roku, který změnil novoroční editorial vyzývající k reformě v ódu na komunistickou stranu. Protesty novinářů budou testem pro nové komunistické vedení Číny, míní některá média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a14n 87H62e23l82l38e10r 9378895736

ale tak mistni bolsevici by jim prece vysvetlili, ze nekonstruktivni kritika a neustale vyzvy k nicemu nejsou a neni dobre brat lidem klid na praci :-/

A poslali by je naucit se dobre novinarske praci do kamenolomu

+4/0
7.1.2013 18:03

J94i18ř16í 71V56o32t91o95č81e83k 3458354846261

Ano, tímto svým postojem se zařadili mezi samozvané, nikým nevolené našeptávače špatné nálady, kteří si neuvědomují, jak skvěle se jim žije.

+2/0
7.1.2013 23:14

R28o54b30i54n 31I77b62l73e28r 2213156635143

V každém případě je na jejich webu stále dosti zajímavého čtení: http://chinadigitaltimes.net/china-news/main/politics/

0/0
7.1.2013 17:21

M35i57c47h57a96l 97T20h25i92m 3701860482834

Predpokladam, ze vite, ze redakce tohohle webu neni v Cine, kde je CDT blokovano?

0/−1
7.1.2013 18:09

L83u28b68o98š 95H84a43n42u67s 8605604477636

Tak tomuhle já říkám odvaha. Musí přece vědět, že skončej hodně blbě.

+9/0
7.1.2013 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.