- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, jak se stane, že za letu upadne podvozek...
Třeba střet s ptákem. U letadel se zatahovacím podvozkem to může být i let s vysunutým podvozkem / vysouvání podvozku při vyšší rychlosti, než je limit (pak na podvozek působí aerodynamické síly vyšší, než na to je stavěný).
Pravděpodobnější ale je, že to bylo během vzletu - tam je možností na poškození podvozku více, zvláště při vzletu z měkké plochy.
Určitě bych nenechával běžet motor. Kdyby to nevydržel příďák, aby to nesekalo vrtulí do země.
Přistávat s vypnutým motorem je daleko náročnější a nebezpečnější.
To přistání odpovídalo malému náletu pilota. Posadil to velice tvrdě a prakticky hned na poškozenou nohu. Profík by zlehka přistál na dvě zdravé nohy a držel by letadlo co nejdéle na "levém náklonu", takže by poškození letadla ve výsledku bylo mnohem menší.
Tak na 120 hodin a totalni vynervovani to bylo asi dobry. Hlavne ze to nerozesmal na kusy a ze vylezl po svych. Profik jako takovy z nej teprve bude, ale zase uz vi, ze to dokaze. Kazdopadne
Perfektně zvládnuté přistání, snad ani nebyl nutný zásah hasičů. I když nevím, třeba doutnal spodek letounu...
Každopádně dobrá práce