Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al-Džazíra koupila televizi, již založil Al Gore. Bude konkurovat CNN?

Panarabská televizní stanice Al-Džazíra rozšiřuje svůj podíl na americkém trhu. Umožní jí to koupě kabelové televize Current TV, kterou založil někdejší viceprezident Spojených států Al Gore. Katarská stanice dosud vysílala jen v některých velkých městech, nově by mohla získat desítky milionů diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A86n47t70o58n44i61n 58K77a60d90l80c96e65k 9432629141686

Jen at to tu zpusti, shori jak papirovy cert.   Nikdo na zadnou dzaziru z amiku hledet nebude, teda krom par levicovych sympatizeru.

+1/−2
4.1.2013 0:19

A71n72t70o68n70i68n 13K61a69d81l91c83e76k 9912689661396

Jo a jeste to bude sledovat nas prvni muslimsky el prezidente BARACK HUSSEIN OBAMA.:-PRv

+1/−2
4.1.2013 0:21

T49o25m10á95š 56P53e46t55r47o16v36i86č 7503440339699

KATARSKÁ VÁLEČNÁ PROPAGANDA brzy přijde ve francouzštině

http://wertyzreport.com/2012/06/01/katarska-valecna-propaganda-brzy-prijde-ve-francouzstine/

1.6.2012 - Po vytvoření sportovního kanálu ve francouzštině se Katar připravuje spustit 24 hodinový zpravodajský kanál v jazyku Moliére.

Al-Jazeera, založena na iniciativě bratrů Frydmanů, byla v roce 2005 předělána Mahmoudem Džibrilem a Palestincem Wadahem Kanfárem, aby sloužila politické agendě MUSLIMSKÉHO BRATRSTVA.

Spojení, které získávalo věrohodnost zpravodajstvím z Palestiny, Afghánistánu a Iráku, se nečekaně v lednu 2011 odklonilo a televize se stala válečnou propagandou. Neváhala KLAMNĚ prezentovat záznamy natočené ve studiu s tím, že jsou natáčeny živě. Jde např. o FALEŠNÝ VSTUP LIBYJSKÝCH REBELŮ NA ZELENÉ NÁMĚSTÍ v Tripolisu, nebo o VYTVOŘENÉ ZÁBĚRY SYRSKÝCH OPOZIČNÍCH PROTESTŮ na Hodinovém náměstí v Homs.

Kanál si najal spirituálního poradce Šejka al-Qaradawiho, hvězdného kazatele Muslimského bratrstva. Ačkoliv svolával podporu pro francouzskou intervenci v Libyi, volal PO ZAVRAŽDĚNÍ Muammara Kaddáfiho a Bashara Asada, bylo mu v březnu 2012 zakázáno do Francie zakázáno vstoupit na základě toho, že “jeho kázání není sloučitelné s ideály republiky.” Francouzská verze Al-Jazeery bude vysílána přes satelit po celém světě. Emír Hamád původně plánoval studio umístit v Paříži, kde je už zapojen v programové produkci společně s Lagardère Group. Jenže, jak byl Šejk Qaradawi zakázán, emír se rozhodl ředitelství stanice postavit v Dakaru (v Senegalu).

+1/−1
3.1.2013 22:45

J77a98n 73B14a67b25j77a67k 5965745799662

"Al-Džazíra English" - nemělo by to správně být Al-Džazíra Ingliš?

+7/0
3.1.2013 20:20

M93i83c97h21a40l 36P93o46n13o72c25n29ý 2334225321

Ad-Džazíra Indžlízíja :-)

0/0
3.1.2013 21:24

M61i76c74h29a46l 67P23o97n92o94c62n70ý 2344465411

Vlastne asi spis ... Ad-Džazíra Al-Indžlízíja ... to puvodni by znamenalo neco jako "al-dzazira je anglicka" ... :-)

0/0
3.1.2013 21:26

D98a80v72i79d 61K62r18u24g56e24r 4509855650153

v moderni arabstine al-jazeera. Ad-dz... ci aj-ja.., je zastaraly zpusob. ci ne?

0/0
5.1.2013 14:23

M82i54c79h54a91l 25P90o31n55o43c97n79ý 2854145261

Ne, to je jen zpusob, jakym pisou lina media. :) Viz treba (prvni priklad) tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_Arabia ... "as-Sa‘ūdiyyah"

0/0
5.1.2013 14:28

M76i64c69h10a71l 72P43o55n53o60c69n53ý 2614285141

Lol. Takze "as-Saudiyyah" ... :) A koukam ze o dva posty drive jsem byl taky linej a psal AL ... ;-D

0/0
5.1.2013 14:29

K94a80m56i91l 20K49r81b25á41l30e50k 6774352395803

Jak vidno, peníze mají nulové emise CO2 a tak AlGorovi nevadí, že pocházejí z prodeje ropy.

+10/0
3.1.2013 19:40

M80i76l13a96n 78L59u80k85e93š 8427490972361

Přesně tak, Římani říkali non olet neboli peníze nesmrdí... http://www.foxnews.com/entertainment/2013/01/03/al-gore-nets-reported-100-million-in-sale-current-tv-to-al-jazeera/

0/0
3.1.2013 22:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.