- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Smyk, chvíle ticha, náraz a křik." Uff, tohle je opravdu na poradnou lupu ..
To mi silne pripomina az nechutne zpravy na Nove, kde je videt, jak se v tom nestesti druhych vyzivaji...
Arbáčové vědi, proč ženským nedovoleji řídit:)
Není se čemu divit. Od 25.12 do 2. Ledna jsem najezdil po naší republice 1350km. A po tom co jsem viděl mi mnohokrát běhal mráz po zádech. Na mokré silnici na otevřeném useků teplota -1°nemají někteří "řidiči" problém jet ani vysoce přes 100 km/h a to ani na 80 Nebo v mlze při viditelnosti cca na 30 m teplota opět pod bodem mrazu jízda jako v létě za jasného dne. Oznámení počtu nehod a usmrcených je známkou jen toho že měli řidiči víc štěstí než kdy jindy.
Anebo proto, že sůl funguje do -4°C (ovšem teploty vozovky).
Je to neštěstí, ale s řidičkami ve starých autech na Vysočině se setkávám denně. Z 60% jen umí špatně točit volantem, bílé klouby na rukou na volantu z rozčilení z nenadálé situace, pohledy upřené vpřed bez vnímání okolí a na stopce by raději nestavěly, protože je čeká přetěžký úkol rozjezdu z místa, nedej bože do kopce... Tento problém mají i blonďaté zlatokopky v miliónových SUV v Praze - brýle jak masařky, mobil na uchu, cigáro v ruce, úsměvy na všechny strany a vjezd do mezery mezi vozy je pro ně ruleta. Jen rozjezdy na stopce umí lépe - mají povětšinou automaty...
Kdyby byli za volantem 2 řidiči, tak by tam byl patrně i nějaký mrtvý. Ženy možná mají horší odhad, ale muži jsou za volantem rozhodně agresivnější - vybržďování, blikání, atd. Ve větší rycholsti jsou následky nehody mnohem tragičtější. Závěr: myslím, že je zbytečné zdůrazňovat pohlaví, akorát se toho pak nějaký blbec (typu A.T.) v diskusi chytne.
neměla puštěný katapult půlnoční závodní dráha, tak jezdí alkohol
paráda ty mínusy, doufám, že se taky střetnete s takovou barbínou, která neví, že když je nízká teplota, tak může mrznout.