Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aukce fotek miminek s celebritami vynesla milion. Nejvíc táhla Němcová

Dražba unikátních fotografií miminek z kojeneckého ústavu se slavnými osobnostmi na iDNES.cz vydělala celkem 504 777 korun, dalších 498 tisíc se podařilo získat na aukci MF DNES pro zvané. Ta se konala přímo v Dětském centru při Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze, kam výtěžek poputuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i86ř60i84n33a 46M19a59n42d74á61t60o52v19á 9717868490655

Jistě jde o dobrou věc a "celebrity" si nezaslouží kritiku. Udělaly něco zcela zdarma pro cizí děti. Jen mě zaráží, že se musí vybírat na děti, které jsou v tzv. státní péči. Proč jim něco schází - chybí - nemají, co potřebují?! 8-o Kdo je za to zodpovědný?

0/−1
16.1.2013 19:23

D62a46v77i15d 95R80y36c92h69e13t50s95k23ý 9876141470810

Pochvala!!

0/−1
16.1.2013 19:03

P88e13t12r 59S91v16a84t48ý 2511948400125

Tyto peníze jdou na dobrou věc a to je hlavníR^

+3/−1
16.1.2013 16:21

G90a98b49r19i91e41l65a 69V49o90š79i58c39k75á 1163197458

Pročítám si některé příspěvky a ... žasnu. K aukci bych ráda podotkla, že nejde ani tak o to, kdo a jaká je celebrita, ale o peníze, které půjdou na dobrou věc. A fotky jsou pěkné. Kdyby to bylo v mých možnostech, tak do toho jdu také a fotku si koupím (a je mi jedno, kdo konkrétně na ní bude). K adopcím chci dodat jen to, že problém je v legislativě. Není ovšem čas se zabývat se tím, co netrápí mocné. A k diskusi o plenách...atd. ...holky klídek ;-)

+10/−2
16.1.2013 15:17

D61a73n55i14e36l82a 83U47r16b69a40n91o65v53á 2854940895786

Tomu ústavu můžete pomoct i menší částkou, každá kačka se počítá, já přemluvila loni vedení a posílali jsme za firmu 15tis. Oni jsou fakt vděční za cokoli.

+1/−1
16.1.2013 15:36

L13a10d86a 31N55o48v76a42k 4962333537

já osobně jenom žasnu nad tím, jak se vyrábějí celebrity... Jinak na to mrknu a třeba přispěju..., nicméně portréty mě neberou i kdyby byly krásné a i kdybych ty lidi znal..;-)

+1/−4
16.1.2013 15:43

J29i26ř98í 75P13a89u30l 3846975637262

Mohu se zapojit, i když už nejsem miminko ? :-P

+3/0
16.1.2013 14:38

L65a71d85a 71N34o77v82a47k 4922623497

určitě... ani bych si nevšiml, že nejsi známý...;-D

0/0
16.1.2013 14:59

P95a12v18e57l 39F27r16e36l92i84c59h 4933850539401

bože ten brzobohatý musí dělat komedianta všude a za každou cenu;-O

+4/−14
16.1.2013 13:47

M62a62r64t20i91n25a 85N44o25v45o83t23n98á 1594592397898

nejste trochu hloupý ?

+2/0
16.1.2013 18:51
Foto

M79i29c96h67a54l 59B13r77e70š69k40o15v77e98c 4281938604296

Marně na těch fotkách hledám ty osobnosti...

+6/−15
16.1.2013 10:46

D83a38n52i56e80l25a 72U42r93b42a92n36o43v34á 2304130155336

Normálně bych s vámi i souhlasila ale jelikož znám příběh toho kojeňáku a vím, že peníze z dražby jsou opravdu na dobrý účel si myslím, že je úplně jedno jestli jsou to lidi hodně nebo málo známí, oceňuju jejich snahu takto pomoci a ještě více těch co si fotky koupí.

+3/−1
16.1.2013 15:39

L43i57n18d13a 60Z42w31a54s55c38h47k45o65v29á 7477396750114

Ty jo ten Brzobohatý ! To vypadá jako by nasadili hlavu na jiný tělo ! ;-D

+7/−7
16.1.2013 9:45

J46a33r47o80s93l21a64v 69L83e43b35e15d84a 3736939937590

už jsem si ho vygooglil

prej celebrita ...

0/−8
16.1.2013 13:33

J12i21ř80i76n19a 34M35a69n44d94á58t76o72v87á 9147588280665

Mně se ta fotka líbí moc, náhodou ;-) Je to frajer.

+3/0
16.1.2013 19:24

J81a84n 62Č63e95r47m89á57k 1864282490

pěkný fotky pro dobrou věcR^

+11/−2
16.1.2013 9:23

N53a72t51á70l68i45a 27S93y34r37ů97č22k20o59v26á 8168921202545

Já bych spíš o fotkách raději o problému adopce. Sousedé, skvělí mladí lídé, zajištění ale bohužel bezdětní se začali zajímat o adopci, bylo jim rovnou řečeno, že pokud chtějí miminko, čekací lhůta je 5 let!!!!!!!! Jiná kamarádka, která vezla zrovna do Krče nějaké věci po dětech mi říkala, jak moc drobečků, krásných, zdravých tam je! Pak to tedy nechápu. Prý na to, aby tam to dítě drželi, staší 1 POHLED od bio rodičů ročně..... smutné....

+19/−1
16.1.2013 8:59

N30a56t65á17l21i18a 96S48y24r42ů85č61k47o16v30á 8898311172155

ještě k tomu kojeňáku v Krči: kamarádka, když se vrátila z thomayerky, byla celkem zasažená tím, co viděla. Obeslala všechny kamarády a známé s prosbou o jakoukoliv finanční částku, ze které by se nakoupily potřebné věco pro děti. Mluvila s paní ředitelkou kojeňáku, která jí sdělila, že dostávají dotaci na plíny, ale už NE na vlhčené ubrousky, dudlíky, dětské pasty, kartáčky..... Během týdne se sešlo 16 tisíc korun!!! Pak byl pravda docela problém je utratit, protože třeba v DM na takovou částku, neboli na odběr tolika zboží, nejsou vůbec připravení a tváří se dost divně.... Nakonec se to ale povedlo a vedení kojeňáku bylo dojaté. Uvádím to třeba jako návod, jak pomoci.... Já věřím, že jsou celebrity, které dávají z vlastního a nepíše se o tom v novinách, snad nejsem naivní...

+5/−1
16.1.2013 10:59

L14i52n86d63a 93Z38w82a72s52c14h79k41o96v46á 7417976920864

Vlhčené ubrousky, jednorázové pleny!   To je taky jede fakt, který přispívá ke konci globalizované civilizace..a další a další blbosti, kterých civilizace produkuje tuny denně. Dřív se pleny vypraly , zadek se utřel mokrou žínkou, ta se taky vyprala a roční dítě sedělo normálně na nočníku. S plenama ho nevzali do jeslí. Dneska vidím běhat tříletý děti se zadkem vycpaným plenama, jenom aby neměla máma moc práce a mohla kafrat o blbostech s ostatníma.

+7/−8
16.1.2013 11:06

N65a39t62á71l95i12a 61S47y74r59ů15č88k68o93v97á 8868161122435

Lindo, ty látkové pleny, mokré použité žíňky se ale perou v pračce!!!, minimálně na 60!!!, je potřeba prací prášky!!! To Vám přijde jako šetření přírody a udržení globalizované civilizace? Vše má svá pro i proti. Mně samozřejmě také vadí, že se dosud nepřislo na to, jak pampersky recyklovat, ale možná to jednou někdo vymyslí..... Roční dítě na nočníku je pouhý vycvičený podmíněný reflex, který naše matky potřebovaly, protože mateřská trvala 6 měsíců a muselo zpátky do rachoty... Tříleté dítě s plínou je zase lenost, nic víc....

+6/−4
16.1.2013 11:16

S91i71l77v38i44e 54K44o44v11á88ř24o16v18á 1377126651765

Praní látkových plen a žínek je daleko ekologičtější, než produkování tun podělaných jednorázových plen. Roční dítě na nočníku je výsledek péče matky, její píle a pečlivosti. Jde to, i když samozřejmě ne vždycky, ale poslední dobou mi přijde, že vidím víc tříletých s plínkou, než ročních bezRv

+9/−5
16.1.2013 11:47

V52e41r56o83n12i56k62a 32D67o62s44o85u42d19i39l39o63v10á 8256865119272

Navíc jsou látkové plíny i levnější a zdravější řešení. Na druhou stranu, můj syn má 11 měsíců a protože se ještě sám neposadí, asi sotva může chodit na nočník (i pokud se praktikuje tzvn "bezplenkovka", úspěšnost není v tomto věku úplně zaručena...). Pečlivost, píle či péče s tím nemají co dělat, protože naopak posazovat dítě, které na to není připravené, ničí jeho záda, pokud je k tomu ještě nemá dostatečně vyvinuté. A při posazování na nočník zase dítě (mentálně) nechápe, co po něm chcete... (Koneckonců, když už jsme u toho, nevhodná manipulace s malým dítětem je vidět i na některých těch fotkách... což je opravdu škoda, že je nikdo nepoučí, co je a co není vhodné s dítětem v určitém věku dělat.) Posuzovat kvalitu péče o dítě (či kvalitu matky) podle toho, do kdy nosí dítě plenky, je už naprosto zcestné, neboť každé dítě je jiné, potřebuje jiný přístup a i při sebevětší snaze (rodiče i dítěte) prostě může ještě v určitém věku selhávat a plenky potřebovat.

Každopádně vlhčené ubrousky jsou opravdu ztráta peněz, zubní pasty se používají snad až od 2 nebo 3 let, do té doby se zuby "šmydlí" jen tak. Určitě místo do tohoto by mi přišlo jako dobrý nápad investovat (třeba) do nějakých hraček rozvíjejích motoriku.

+3/−1
16.1.2013 12:04

S26t61e67p59a58n 60T53o95t61h 8668379315448

Jo ale kdo se o to bude v tom kojenaku starat??? Vy to za ne budete prat?? Vy to za ne budete uklizet?? Jdete s tou ekologii do zadele.

+9/−5
16.1.2013 12:19

N74a54t58á88l24i24a 15S76y90r10ů57č68k79o83v75á 8548361852775

Myslím si, že ředitelka konejeneckého ústavu je jediná oprávněná říct, co do zařízení koupit potřebuje a vy to buť pořídítě nebo budete meditovat.... Hraček mají zřejmě dost, když nebyly na seznamu. Co se týče látkových plen, mám zkušenost, mohu porovnat a rozhodně v mém případě nebyly lepší ani zdravější... právě naopak... Kdyby byly tak úžasné, nebyla by potřeba vymyslet plíny jednorázové. Přemýšlejte o tom.... A nejde pouze o zjednodušení života matkám, já to dávám na druhé místo za suchou neopruzenou prdel mého dítěte... Ale samozřejmě, kdo se chce vracet 30 let zpátky nebo jeho/její dítě má na jednorázové plíny alergii, to já neodsuzuji, je to čistě VAŠE VOLBA!

Ad zubní pasta - jsou bežně k dostání pasty od 2 let, to už mají děti plnou hubu zubů, kterým fluor jedině prospěje - pouhé šmidlání zubů bez ničeho nepomůže.... Jak pořád říkám, je potřeba se DOBŘE ZAMYSLET, než člověk něco napíše a hlavně to pustí ven...

Souhlasím s tím, že nelze zcela posuzovat zralost dítěte podle toho, kdy si sedne na nočník. V roce to ale NENÍ Z JEHO VLASTNÍ VŮLE!!! Ve třech letech je to ale možná již na zamyslení se...

+5/−1
16.1.2013 12:20

V75e34r24o94n26i52k97a 12D77o71s11o76u58d21i73l64o83v14á 8216105729942

Také mám zkušenost s látkovými plenkami a proto vím, o čem píšu a přemýšlela jsem o tom dost, to mi věřte. Můj syn měl doposud opruzený zadek jen 1x a to když měl opravdu silný průjem když mu rostly první zuby. Pochybuju, že by tomu opruzení obyčejné jednorázovky zamezily... Naopak kamarádka s jednorázovými plenkami a moderními vlhčenými ubrousky měla dítě se zadkem červeným a opruzeným pořád... Ano, jednodušší to je, v případě, že nechcete obětovat např. půl hodiny až hodinu týdně praní (teď se nebavím o tom ústavu, ale o běžných matkách). Ale to teda mile ráda obětuju za tu úsporu peněz. Nedělám to kvůli návratu o 30 let zpátky ani kvůli ekologii. A o zubních pastách jsem sama napsala od 2-3 let, takže v tomto se mnou souhlasíte, jen to způsobem formulace tak nevyznívá... Je jasné, že třeba v tom ústavu to může být s praním plín komplikovanější, nevím, jaké tam jsou podmínky, takže to neposuzuju a ani netvrdím, že by je tam museli používat. Místo látkových ubrousků ale můžou rovnou strčit dítě pod sprchu/kohoutek a je to nejjednodušší a nejlevnější (prát se nemusí nic). O zdraví nemluvě.

+5/−2
16.1.2013 13:13

B50a34r60b19o89r78a 75K77u50d34r79n58o54v20á 1597598426461

půl hodiny až hodinu týdně??vy jste geniální. Jinak je krásné, že radíte ředitelce a poskytovatelům charity, co mají koupit. Co takhle se nechat v podobném ústavu zaměstnat...aby stíhali odnášet děti pod sprchu a motorické hračky (naprosto zbytečná věc, děti mají stejně nejradši předměty běžné spotřeby, za asistence nápaditých rodičů) zakoupit sama. ;-)

+5/−5
16.1.2013 13:23

N26a22t36á14l89i32a 98S57y15r28ů91č49k24o84v15á 8798831892435

Tak jestli to děláte, protože je to levnější, tak OK, já s tím nemám problém, já jsem v situaci, že si jednorázovky mohu v pohodě dovolit, ale chápu, že každý se tak jak já, nemá :-)

+1/−2
16.1.2013 17:38

M16a61r29c35e10l30a 75P95a98s65k63o15v33a 8715744838607

vy si asi léčíte nějaký mindrák?!tady se bavíme o dětech,které nemají ani rodiče ani základní potřebné věci a vy se tady vychloubáte.je mi vás "líto"

+1/0
17.1.2013 12:39

S68i45l44v38i20e 42K72o56v84á11ř19o94v52á 1737366681265

Rozhodně neposuzuji kvalitu péče o dítě podle toho, do kdy nosí dítě plenky, nevím, jak jste na to přišla. Naopak jsem sama doslova napsala o ročním děcku na nočníku: "Jde to, i když samozřejmě ne vždycky," Každé dítě je nastavené jinak, jinak rychle se vyvíjí, jistě jsou i děti, které v 11 měsících samy nesedí a pak samozřejmě nemá smysl to cpát na nočník a nikdo vás neviní z nedostatečné péče. Ale je zvláštní, že dřív to šlo u většiny populace a ještě cca před třiceti lety bylo dítě v roce na nočníku samozřejmost. Že by děti za tu dobu tolik zaostaly;-)?

+3/−1
16.1.2013 12:54

V35e83r96o85n35i83k24a 35D98o90s51o23u68d76i49l11o54v21á 8476545149952

Ne, jen se nyní bere více ohledu na přirozený vývoj dítěte, zatímco dříve se dítě za každou cenu posadilo na nočník a hotovka. Zralé, nezralé, připravené, nepřipravené, vyvinuté svaly, nevyvinuté... Honem sedět, honem na nočník, honem flašku do ruky, ať jsme v normě, ať nejsme pozadu, ať já nevím co... To co (mnohé) děti předváděly ale nebyl rovný pevný sed a co si myslely o nočníku, to se můžeme jen domnívat... Dnes by to jistě také šlo, ale kdo by to při dostatku informací dobrovolně dělal...

+3/−1
16.1.2013 13:18

S28i55l77v24i29e 65K11o56v91á37ř45o16v46á 1897856731425

Vás skutečně zajímá, co si roční dítě myslí o nočníku? A víte, co si osmileté myslí o škole? Přesto ho do ní nepřestanete posílat, ne?

+2/−1
16.1.2013 13:23

V61e29r12o20n51i31k43a 26D33o69s92o97u62d87i24l22o38v64á 8516175209632

Skutečně zajímá. Stejně jako by mě zajímalo, co si myslí o škole. Překvapivým zjištěním pro Vás možná bude, že namísto neposlání do školy by pravděpodobně proběhl normální lidský rozhovor se snahou dítě pochopit, pomoci mu, vysvětlit, atp. Neposílat do školy není řešení, ale na tom se asi taky shodneme :).

+2/0
16.1.2013 14:19

N58a34t52á98l24i76a 61S39y58r25ů79č77k84o35v12á 8848761342435

školní docházka je POVINNÁ :-), takže mi je celkem utráč, co si o tom 8leté dítě myslí :-))))

0/−1
16.1.2013 17:40

B97a94r95b17o58r39a 48K31u93d18r34n43o65v31á 1967708766671

mechtějte vědět co si jednou bude synek myslet o vás  :-)

+1/−4
16.1.2013 13:27

B52a16r66b63o93r20a 77K27u83d12r87n19o52v87á 1267738226681

n

+1/0
16.1.2013 13:28

J61a27r93o69m74í54r 67K31a34p80l24a55n 7878634342274

Děvčata, neperte se!

+7/0
16.1.2013 14:18

V34e27r76o43n11i84k39a 40D54o46s43o83u64d46i26l91o19v38á 8186595739822

Proč ne? Vy se snad bojíte slyšet názor druhých na Vás? Nebo je u Vás zakázaná jakákoliv diskuze? Myslíte si, že neocení možnost mi to říct (byť třeba vulgárně, pokud bude zrovna naštvaný)? Je fakt, že vůbec nemůžete vědět, co si jednou bude myslet. Stejně jako to nemůžu vědět nyní ani já. Ale ráda si na to počkám a rozhodně to budu chtít vědět.

+1/−1
16.1.2013 14:24

L41i21n95d71a 85Z95w13a37s24c33h83k35o62v98á 7957786670764

Chachacha. Nechci obhajovat za každou cenu dobu pře 30ti lety, ale dnešní podivné italské kočáry, půlroční děti v lehoulinkých sedačkách /kočárcích/ s nepevnými zády. Když se dítě náhodou rozhodne nereprezentovat rodinu a usne, tak se sesune až do dolní poloviny, potom ty módní matky s dětma přikurtovanýma šátkem k vlastnímu tělu a výsledkem je kojenec se zakloněnou hlavičkou...atd.

+2/−2
16.1.2013 13:40

V86e62r24o38n21i82k66a 86D63o31s46o58u54d74i53l51o85v64á 8466385989422

Od konce - děti těch, co nosí v šátku/nosítku zdravě (tzn. mají informace a něco o tom ví), nikdy hlavičku zakloněnou nemaí. Stejně tak informovaní rodiče mají pořádné pevné kočárky, které se dávají až do lehu (když dítě usne) a své děti nenechávají v autosedačkách mimo nezbytně nutnou dobu (např. při jízdě v autě to jinak nejde). Pokud vím, tak vše, co popisujete, je především rozšířené právě mezi těmi, které se o nic nezajímají, tzn. předčasně posazují děti, protože se to tak dříve dělalo a je to jednodušší, používají papírové plenky (protože je to jednodušší) a o látkových toho ví asi tolik, že to je "historie". Důležité je pro ně, aby dítě vypadalo "in", tzn. narvou ho do nepohodlných riflí (ve kterých se nemůže hýbat) a do botiček (které ještě dlouho potřebovat nebude), atp. Úplně vidím ten typ matek, o kterém píšete. Taky je občas vídám. Ale "módní" matka neznamená totéž jako současná matka. Jsou i jiné matky, bohudík, a není jich málo, to mi věřte.

+7/0
16.1.2013 14:16

L37i27n31d19a 98Z38w82a27s95c39h69k41o71v20á 7677126100224

To souhlasím.

+2/0
16.1.2013 14:29

J15i97ř42i80n89a 64M78a19n81d21á22t41o41v38á 9767548340965

Jistě, každé dítě je jiné, každé má jiné potřeby a na každé platí něco jiného ....... ale pokud ho od toho jednoho roku pravidelně posazovat nebudete, tak nebude to děcko mít důvod na něm sedět ani ve třech. Se zubními pastami souhlasím, i kapacita v orthodoncii mi sdělila, že je jedno jakou pastu, ale je důležité jak a jakým kartáčkem si zuby čístíme. A na trénování motoriky potřebuje dítě pozornost a stimulaci dospělého ..... kolik času mají sestřičky v ústavech?

0/0
16.1.2013 19:32

L17i12n83d37a 14Z45w35a17s88c23h12k42o82v82á 7647346330114

No já tedy nevím odkud čerpáte, ale mateřská je pořád stejná 28 týdnů. Potom následuje rodičovský příspěvek. problém je spíš v umístění třeba dvou, dvou a půl letých dětí, kterých dříve bývaly plné jesle a žádnou újmu nedoznaly. Kolikrát by dnešní matky šly do práce, obzvláště když jim zaměstnavatel musí držet místo, ale nemají kam dát dítě. Dnešní babičky budou dělat do 65 let, zatímco babičky našich dětí odcházely do důchodu v 55-57 a mohly pomoci. je to sice odbočení mimo téta, to se omlouvám. A když už, tak bych si ještě dovolila poznamenat, že ve vyspělých kapitalistických zemích žádný takový rodičovský příspěvek (natož do 4 let) neexistuje a v mnoha zemích ani placená mateřská dovolená.

+2/0
16.1.2013 12:41

B10a56r36b66o40r88a 56K71u14d64r96n41o64v26á 1857708946971

Z jiného konce - cca od 14 do 50 let je žena nucena použít pomůcku nepříliš odlišnou- běháte si pro gázu ve fáči nebo recyklujete noviny?:-P

/3leté i víc děti s plenou či dudlíkem, kafrání o ničem-zatímco děcko se vyšplhá bůhví kam - o tom nepolemizuji./

+2/−2
16.1.2013 13:18

V38e76r92o95n55i82k75a 64D16o48s37o39u75d17i15l74o54v77á 8696495719932

Existují i látkové vložky, popř. menstruační kalíšky a jiné pomůcky, které si některé ženy nemohou vynachválit. Já mezi ně nepatřím, takže ponechám na každém, co si zvolí. Jen to nezjednodušujte na gázu či noviny, když to téma je naprosto jasně širší, než z něj děláte. Každopádně tohle už je asi hodně mimo téma :).

+4/0
16.1.2013 13:20

F79r41a41n70t19i57š57e84k 56H22a87n66u94š 5556170131117

Pani Lindo, doba jde dopředu a vy byste chtěla prát pleny. Máme vnoučata a vše co jste vyjmenovala a chtěla zakázat, tak já skvěle doporučuji. Už jenom proto, že vím co je to prát pleny nebo utírat zadek do žínky. Jen nevím zda jste to zažila Vy?

+2/−1
16.1.2013 13:54

L53i89n74d81a 17Z44w74a87s89c35h88k71o17v10á 7547356430954

Já to zažila. A spoustu dalších "eklhaft" věcí. jenom si myslím, že je to prostě šetrnější k přírodě a okolí. Samozřejmě se nechci vracet zpátky, Dnešní matky to mají jednodušší, dokonce mají uvařeno v dětských konzervách, nemusí vymačkávat ovocnou šťávu a strouhat mrkve, prostě to koupí a musí věřit tomu, že je to ok pro dítě. Jenže bych s váma polimizovala o tom, zda tohle všechno nepřispěje k jistému konci všeho. Dřív na každém poli rostly brambory, dneska nám je přivezou třeba z Egypta že jo. taky se k tomu nebudeme vracet. Františku zdravím vás a užívejte si vnoučat.

+2/−1
16.1.2013 14:35

D60a64n84i73e28l16a 31U91r25b51a19n21o58v67á 2504760265596

Prosím Vás tady jde o kojenecký ústav, který  nedostává dost financí aby se o ty děti mohl dost starat a vy tady vytahujete pomalu valchu a mácháte s ní jak s práporem ..... :-/

Já jsem tomuhle ústavu také posílala finanční podporu a mluvila oni nemají peníze ani na jednorázové krevní testy pro miminka které jsou pro ně mnohem šetrnější atd. Když někdo nechce dát peníze a raději dá věcný dar tak je zboží z drogerie jedna ze správných voleb. Kamarádka tam vezla zase bryndáčky....

+2/0
16.1.2013 15:34

Z95u21z72a96n65a 82S28i31m68p23s48o21n 3425406604598

Cely tento kalendar je maximalne nevkusny.......najdete jinou cestu jak poridit penize na tyto nevinne deti.

+15/−20
16.1.2013 8:46

J55a48n 25Č78e71r67m60á24k 1284332770

8-o

+1/−1
16.1.2013 9:22

S77i76l31v30i40e 83K94o39v32á33ř63o97v12á 1547956471175

Taky se mi příliš nelíbí ten sty fotografií - nazí lidé chovají nahé cizí děti.. divné. Takové fotky s vlastním dítětem v soukromí rodinného alba jsou v pohodě, ale když ti lidi na fotkách drží cizí děti a ty fotky se pak draží, také mi to přijde nevkusné.

Na druhou stranu fotky samy o sobě jsou celkem pěkný, až na tu Kerekesovou - žilnatý planďáky mi moc na vystavování nepřipadají.

+3/−9
16.1.2013 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.