Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané žádají vyhoštění britského moderátora, kritizoval zbraně

Rozjitřená atmosféra po masakru dětí v americkém Newtownu se přenesla i do médií. Britský moderátor Piers Morgan svedl ve své talk-show v televizi CNN ostrý souboj s jedním z obhájců práva na držení zbraní, kdy ho nazval "pořádným hlupákem". Reakce přišla brzy: desítky tisíc Američanů žádají Bílý dům o Morganovo vyhoštění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i64c96h44a74l 45M28i39l96l68e54r 9786472829632

Tony Kadlcek 26.12.2012 17:20 : "V Australii poklesl pocet techto zlocinu, ale nasledovne stoupl zpet,"

Promin to je nesmysl. Zakon o zakazu poloautomatickych zbrani atd. byl vydan v 1996 po masakru v Port Arthur na Tasmanii, kdy Martin Bryant chladnokrevne zastrelil 35 lidi, prevzne turistu, vcetne matky se 2 holcickami a dalsi osoby postrelil. nanestesti byl zbabeklec a neodstrelil se, takze dodnes musime platit za jeho pobyt ve vezeni v prisne izolaci od ostatnich kriminalniku.

Byla z toho takova hlasita verejna odezva v Australii, ze vlade bylo jasne, ze musi jednat. Upozornuji, ze u moci byla konzervativni koalice s ministerskym predsedou Johnem Howardem (a velky pritelem pozdejsiho americkeho prezidenta GW Bushe). Podporu daly vsechny hlavni strany australskeho politickeho spektra a proti byla jen, samozrejme, urvana skupina clenu strelecke organizace a s nimi par poslancu a senatoru Narodni strany (= australsky venkov) v nekolika regionech, kde jejich znovu zvoleni zavisi i na hlasech strelcu. Vetsina clenu Narodni strany ale tahla za jeden provaz se svymi partnery ve vladnouci konzervativni koalici, protoze mineni australske verejnosti slo proti zbranim tak silne, ze to nebylo jinak politicky unosne.

------ Chtel bych upozornit, ze od te doby nedoslo v Australii k zadnemu podobnemu masakru, ze australska verejnost a predevsim miliony obyvatel australskych mest jsou nadale proti snizeni existujicich omezeni zbrani.-----

Po masakru ve skole Sandy Hook verejne vystoupil John Howard  v mediich a pripomnel australske verejnosti, ze to byla australska konzervativni koalice, kdo tenkrat se zakonem prisla a pripomnel uspech tohoto zakona. Pozitivni prispevek Johna Howarda verejne uznala i soucasna labouristicka vlada.

 Ackoliv strelecka organizace je v Australii aktivni a hlasita, nema ke sve znacne zalosti ani zdaleka takovou moc jako ma NRA v USA. Ovlivnuje jen hrstku venkovskych poslancu a ma smulu: drtiva vetsina Australanu je proti zruseni nebo snizeni omezeni.

+4/−1
27.12.2012 2:56

M63i89c21h13a97l 95M31i51l39l34e64r 9196692909752

oprava preklepu, nebyl to 'zbabeklec', jak jsem napsal, ale pokaleny zbabelec, ktery se po zlocinu ani nemohl odstrelit sam

+3/0
27.12.2012 2:58

H93a75n28a 29K61r63i92v37a28n20k51o93v96a 4571177423210

to jsem tu take jednou psala a bylo mi receno, ze to neni pravda, ze po 1996 pocet zlocinu zase stoupl. do roku 1996 bylo behem poslednich 20 let spachano ca 25 masovych vrazd (pokud si dobre vzpominam), po 1996 zadna. to je prece argument.

+4/0
27.12.2012 5:43

M78i58c49h88a48l 25M19i85l97l11e43r 9536632429302

kdo si chce statistiku upravit aby se mu hodila do kramu, ten to udela;-).

Fakt je, ze od 1996 nebyl prozatim v Australii zadny masakr tohoto typu prestoze byly v USA a Evrope.

Ono to s temi strelnymi zbranemi bude tak, ze Australani jako narod proste nejsou paranoidni a neveri, ze je nutne potrebuji na svou obranu. Neveri, ze by nemohli vyjit na ulici bez pistole v kapse nebo ze by obyvatele rozsahlych australskych mestskych predmesti museli v kazdem rodinnem domku prechovavat cely arsenal zbrani na osobni ochranu....nebo mit doma zbrane, aby mohli povstat proti sve vlade, kdyby je prilis sekyrovala.8-o

Miluji pohodu a jejich vetsinovy nazor je "this is a lucky country, mate" = tohle je stastna zeme, kamo. Neznamena to, ze by byli uplne proti zbranim, ale uznavaji, ze treba na venkove maji zbrane sve misto a ze treba farmari potrebuji pusky ke sve praci, zatimco v meste je lide vetsinou nepotrebuji. Kdykoliv prijedeme z cest zpet domu do Australie, manzelka podstatne zmensi svou obezretnost a neboji se jit do samosky nebo obchodniho strediska s kabelkou pres rameno, ktera ma otevreny zip. Sice ji nikde nenechava bez dozoru, ale otevreny zip na kabelce v Evrope nebo nekterych asijskych atd zemich je automaticke pozvani ke kradezi. v Australii ne. Na druhou stranu treba v Japonsku nebo na tichomorskych ostrovech apod. je to jeste vice uvolnenejsi.

Kdyz uz jsme u te statistiky, v 5 nejvetsich mestech Australie + hl.m. Canberra zije 14.5milionu z australske 22.5milionove populace a dalsich asi 6 milionu v mensich mestech. To je pres 90% australske populace. Mezi nimi je ta vetsina, ktera se neciti ohrozena a neveri, ze by si musela doma drzet zbrane a chodit strilet, aby se vycvicila proti nejakemu moznemu nepriteli.

Australska mentalia je uplne jina v porovnani s americkou.

+4/0
27.12.2012 9:21

M43i74c26h25a54l 82M72i92l72l24e27r 9376782759692

Tohle nam bylo nazorne predvedeno pred asi 10 lety, kdy jsme ve vyzkumaku pracovali na projektu uvadenem v praxi v jedne firme ve meste Boise, stat Idaho, USA. Odtamtud prijeli 2 zastupci firmy a zustali mezi nami asi mesic. Cele nase oddelni se s nimi spratelilo, chodili jsme na pivo, udelali BBQ a vymenovali pribehy z nasich zemi.

Kdyz nam oba ukazali fotky z vikendu doma, pick-up truck a kazdy kolem pusku, ptali jsme se kolik z nich ma doma nejakou strelnou zbran. "Vsichni z nasich znamych a aspon 95% domacnosti v celem meste" znela odpoved. Vzpominam jak jsme hromadne zvedli oboci a vykulili oci. Z nas 15 v oddelni nemel doma strelnou zbran ani jeden a jedina vyjimka- byvaly kolega, nadsenec, ktery mel doma na sve farmicce za mestem cely arsenal zbrani vcetne stareho (nefungujciho) kanonu uz s nami v te dobe asi 5 let nepracoval.

+3/0
27.12.2012 9:34

A87x45e95l 45M98a27r95a78n 5468677841180

Strach ze strelne zbrane je zcela opravneny pokud je nabita a miri vam na hlavu, nebo to vidite jinak? :-) Jinak je to ale se strachem z neznameho a z toho co kdyby .....co kdyby nekdo, a ja nemam zbran? Trochu neco jineho.

+4/−1
26.12.2012 22:42

R81a15d52k48o 78M93i42k17u98l55i73č 9883579467373

Až budete mít u hlavy kvér, tak nebudete mít strach ze střelné zbraně, ale ze smrti.

0/−3
26.12.2012 23:28

I16v23a 32S10m63u12t34n17á 9690391466152

zakázání volného držení zbraní je rozumné, ale američané mají vsugerovaný strach a zdravý rozum jim dost chybí.

+7/−6
26.12.2012 13:20

P51a66v15e38l 78K57u46r73a74l 5751444800690

ono když i soudci z řad demokratů říkají aby se lidi ozbrojili protože "venkov" dostává na zajištění policie stále míň a míň peněz, tak je mi zatěžko pochopit co tam chcete.

Mimo městské aglomerace je obvykle policajt minimálně 3-4 hodiny cesty. A jediný kdo vám může pomoc je soused.... pokud vůbec nějakého máte. Většina USA má k policii dál než za toho divokého západu. To totiž mělo šeriffa každé město, teď jich má často na starosti jeden šeriff víc.

+5/−4
26.12.2012 13:23

J92a67n 86G82a92l57t 9661142843888

A nemáte náhodou vy vsugerovaný strach ze střelných zbraní ?

+7/−6
26.12.2012 15:40

C78a89r92m95e60n 45K76e45l34l56i93e 8781141741488

Jak napsala Iva, Americani maji vsugerovany strach ze je nekdo napadne. Cim vic strachu, tim vic zbrani kupuji.

Cim vic zbrani v cirkulaci, tim vetsi jejich strach.

Perpetuum mobile.

Zadny jiny narod nema vic strachu z konce sveta nebo spolecnosti a nedela vetsi pripravy - podivejte se na pripady Doomsday preppers. Zadny jiny narod se neozbrojuje protoze se boji federalismu a chce byt pripraven bojovat proti sve vlastni demokraticky zvolene vlade.

+1/0
27.12.2012 18:43

J14a58n 21G41a85l49t 9181932303158

Hitler byl taky zvolen demokraticky ....

+1/−1
27.12.2012 19:36

J64a59k41u93b 93Š65p44r57i98n27g55e85r 5106792699896

Není to trochu jinak ? Obvykle ozbrojení lidé nemají strach. A taky z čeho, že je někdo ohrozí ? Aspoň jsou odhodláni se bránit (nemám na mysli proti vládě).

0/0
28.12.2012 14:13

J86a64n 89G76a95l17t 9501152563328

Pro všechny co si myslí že kdyby nebyli žádné legální zbraně tak že nebudou ani ty nelegální tak si prosím snílci uvědomte že střelná zbraň není žádná supermoderní technologie u které potřebujete laboratoře na výrobu - základní princip všech moderních zbraní a je starý více než 100 let (až na drobné detaily jako dne použití polymerů). Na internetu i v knihách existuje nespočet návodů na výrobu střelných zbraní a každý kdo má základní znalosti obrábění kovů je schopný si doma na koleni udělat zbraň. A ty jednodušší zbraně dokážete i bez těch znalostí, Takže pro nějaký gang není problém sehnat pár takových lidí a ty zbraně vyrábět (zvlášt když v tom budou peníze - prodej na černém trhu). Samozřejmě pašovat je je jednodušší ale i kdybyste zadrátovali všechny hranice a dali trest smrti za vlastnění zbraně tak tu stále nelegální zbraně budou kolovat.

+8/−3
26.12.2012 13:06

A19x20e15l 83M14a50r87a47n 5488137901950

Zcela spatne. Takhle to hlasa NRA na svych strankach? Kdyby se kreteni a psychicky nemocni nemeli sanci ke zbranim dostat tak vsichni ti zastreleni ziji a vetsina nepotrebuje kazdy den u sebe nosit zbran. Mimochdem na CNN k tomu byla pekna reportaz kde se rikalo jak je v USA spatna zdravotni pece o psychicky nemocne a spousta jich tam beha po ulici misto too aby se lecili nebo byli v nemocnici. Take tam bylo pekne srovnani zlocinu strelnou spachanych v USA a Australii po omezeni prodeje zbrani. Sami americani priznali ze v Australii rapidne poklesl pocet techto zlocinu mam dojem ze snad na polovinu. Problem v americe je ze politici nemaji dost odvahy pro tento krok protoze to zvedne velkou vlnu nevole, coz se stalo i australii a presto jsou tam ted lide stastnejsi :-)

+3/−3
26.12.2012 12:42

R25i62c72h72a48r24d 16N20o64v54á95k 9371502892486

Absolutně s vámi nesouhlasím, ani s obsahem a u některých vašich komentů ani s formou, jak se vyjadřujete... Rv

Btw, jak podle vás souvisí gun control s nefunkční péčí o psychicky nemocné?

0/−3
26.12.2012 12:47

A43x15e83l 89M50a16r38a74n 5678617911760

Samozrejme , jste opravdu tak natvrdly? Pokud se muze psychicky nemocny clovek domahat drzeni zbrane pak je tu opravdu velky problem. Samozrejme to souvisi se zdravotni peci o tyto lidi. Protoze bud u nich tato nemoc neni odhalena nebo lecena, nebo to proste stoji penize a priviraji se nad tim oci reknou ze je v podstate zdravy jen trochu samotar ,uzavreny... Pak takovy clovek prijde do obchodu a zbran si koupi, nebo si jen vezme zbrane ktere maji doma a udela to co ho zrovna napadne....jak se to stava celkem casto. To snad primo souvisi s dostupnosti zbrani nebo ne? Zbrojak , psychotesty ,dostupnost techto zbrani jen ve specilizovanych obchodech, a dostupnost zbrani opravdu na obranu a ne na vedeni soukrome valky...

+3/−4
26.12.2012 12:57

R49i38c76h70a58r83d 13N60o48v87á58k 9671472242606

Sorry, ale jak vás vůbec může napadnout, že si můžete dovolit jiné lidi, které ani neznáte, oslovovat jako natvrdlé? Kde se ve vás bere taková drzost a nevychovanost? 

Dovolil byste si to i naživo nebo vám jen anonymita netu přidává odvahu?

Jinak, pořád mícháte dvě věci - péči o psychicky nemocné a gun control. Aby se psychicky nemocní nedostali ke zbraním, je primárně otázka péče o ně - co je třeba, je dokázat je diagnostikovat, léčit a součástí toho už je, že se ke zbraním nemohou dostat. Pokud bude správně fungovat tohle, není už třeba nic dalšího.

+3/−4
26.12.2012 13:08

A17x56e47l 42M44a88r44a77n 5818937171620

Mam se bat ze u sebe mate zbran a ze by jste me mohl zastrelit za to ze va reknu ze jste natvrdly?  Ano bere se ve me dost drzosti kdyz slysim lidi jako vy hajit prava kazdeho vlastnit zbran. Mate pocit ze nedostupnost zbrani pro psychicky nemocne lidi v USA funguje? Kdyz si zavzpominate na masakry pri kterych zahynulo mnoho lidi tak snad ve vsech pripadech hrala hlavni roli v chovani strelcu psychicka nemoc a presto se vsichni ke zbranim dostali a bez problemu je pouzili. Opravdu se vam zda ze je vse vporadku? Nevim, uz i mnoha americanum to dochazi , vam evidentne jeste ne. Gun control. Ano zbrane by nemeli byt bezne dostupne pro kazdeho.

+4/−4
26.12.2012 13:16

J54a34r23o38s66l63a34v 64H13o35r79á38k 5753582236970

A co nekomu zabrani vrazit vam do bricha nuz, kdyz uz se budete chovat jako fracek? Budete pozadovat zakaz vsech nozu?

btw zrovna posledni strelec se snazil zbran ziskat a neuspel. Tak musel zabit svoji matku.

+2/−3
26.12.2012 13:25

A14x37e23l 40M65a13r77a35n 5798127331380

Boha ,lidi mejte rozum. Opravdu mate pocit ze musite u sebe neustale nosit strelnou zbran , nuz, katanu, macetu , boxera ci co ja vim jeste aby jste prezili den? Opravdu se citite tak ohrozeni opravdu nedokazete konfliky resit jinak? Beze zbrane? Hloupost a nevzdelanost jde ruku v ruce s prodejem zbrani ...skoly a rodiny neco zanedbaly, asi moralni vychovu.

+4/−1
26.12.2012 13:32

P34a77v69e23l 21K51u68r70a14l 5191754730400

A jak mám řešit "konflikt" když na mě někdo namíří třeba nůž a řekne dej mi peněženku.

Odevzdat jí? to není řešení. To je kapitulace a jenom povzbudí toho člověka aby mě okradl znovu. Jediné řešení je odmítnout peněženku odevzdat a bránit se všemi prostředky.

+2/−3
26.12.2012 13:35

A61x15e81l 42M18a74r79a63n 5788747561230

Kolikrat se vam to v zivote stalo? Myslim u nas v CR. :-)

+3/−2
26.12.2012 13:53

P77a86v95e21l 24K34u38r50a92l 5971984570530

Jednou, stačil ovšem nůž na obranu (na zápěstí je po ruce podstatně lépe než u pasu)

+1/−3
26.12.2012 14:00

J58a73r34o83s73l36a67v 10H29o24r44á16k 5313692356590

Ja jsem, bohuzel, byl okraden jednou. Ale nevim zda se to, dle vas, pocita. Ani me nepodrizli.

+2/−3
26.12.2012 14:04

A97x72e71l 87M79a13r75a87n 5168357441290

a jste si jisty ze vas podriznout chteli? :-) kdy jste mel zbran. Zastrelil by jste ho na miste?

+4/−2
26.12.2012 14:10

J59a61r74o19s69l28a82v 45H38o69r79á74k 5983692296230

Ne, chteli se zeptat kolik je hodin. Ale omylem si rekli o mobil a prachy. Jsem rad ze vim, ze vam loupezne prepadeni nevadi, nezrani-li obet. JInak si vase stupidni otazky tezko mohu vysvetlit. Ale nebudu jako vy a nebudu vam prat brzke proziti podobne povznasejiciho pocitu.

A ano, zastrelil bych je na miste. Oba.

+2/−3
26.12.2012 14:14

J71a36r50o96s70l49a73v 83H64o50r32á87k 5473732846100

Takze volny prodej nozu znamena nebyvalou hloupost a nevzdelanost? To myslite vazne? :-)

+2/−3
26.12.2012 13:37

A63x79e29l 26M48a55r10a95n 5358167101460

Asi neumite cist, nebo jste necetl co jsem napsal. Vam pripadne normalni clovek ktery denno denne chodi kamkoliv kdekoliv s dykou u pasu? nebo se strelnou zbrani? Do prace , do kanclu, do obchodu ,..... vy by jste se citil normalne a v pohode kdyby takovy clovek stal ve fronte u pokladny za vami? :-)

+3/−2
26.12.2012 13:52

J97a62r27o61s29l39a59v 45H54o68r30á89k 5413602466430

"Hloupost a nevzdelanost jde ruku v ruce s prodejem zbrani" - takze znova. Volny prodej nozu znamena hloupost a nevzdelanost? Fakt? Nebo nuz neni zbran? ;-D

+2/−3
26.12.2012 13:58

A76x85e74l 88M95a95r19a57n 5468417741960

Pokud bude mit nejaky konflit a budete mit u sebe zbran. Jak ho budete resit? Samozrejme zbrani, protoze ta vam dodava pocit bezpeci a prevahy. I kdyz jde o prkotinu radeji tasite nez aby jste to urovnal jinak... to byl jen priklad. Priklad hlouposti.

+3/−2
26.12.2012 14:13

J50a49r42o90s30l57a44v 19H50o35r61á40k 5733482126110

Kdyz mi zarucite, ze ti druzi nikdy zbrane mit nebudou, nebudu je pozadovat ani ja. Jenze toho nejste schopen. Toho neni schopen nikdo.

+2/−3
26.12.2012 14:15

A62x67e96l 18M95a63r50a66n 5858197151460

Zkuste se zasadit o to aby lepe a ucineji fungoval ten kdo ma ochranu lidi a poradek na starosti- Policie. Mozna pak nebudete trpet paranoiou, ze za kazdym rohem ciha nekdo kdo vas chce sejmout.:-)

+3/−2
26.12.2012 14:22

J25a82r83o43s64l69a49v 58H58o71r52á10k 5853482916360

Dovoluji si pripomenout, ze hovorite s clovekem, ktery prepadeni zazil. Neklesnu niz nebudu vam prat, abyste si takovouto zkusenost zazil sam. Pripadne nekdo z vasich blizkych. Ale kecate mimo misu, pri vsi ucte.

+2/−3
26.12.2012 14:24

A52x83e68l 48M60a10r16a21n 5788437331120

V ktere casti CR, meste zijete? Jen abych vedel kde je to tak na ostri noze.... :-)

+3/−2
26.12.2012 14:28

J47a41r38o61s59l36a23v 86H84o94r54á63k 5433652846780

Stalo se to v Ostrave. Barvu pleti utocniku psat asi nemusim.

+1/−1
26.12.2012 14:31

A82x63e53l 35M24a91r17a23n 5668157601760

Jojo. Takze pokud by zakon zarucoval kazdemu pravo nosit strelnou zbran tak by i ten cikan mel bouchacku. Byla by to pro vas pak skutecne lepsi situace? Bud on na vas s nozem a vy bez niceho odevzdate mobil. Nebo on na vas s pistoli a vy mozna tasite a budete na sebe strilet.... :-) To je na zvazeni.

+3/−2
26.12.2012 14:35

J90a56r89o80s11l10a96v 57H64o41r30á51k 5243892886200

Kdezto dnes muze mit jistotu, ze 99% jeho obeti strelnou ani jinou zbran nema. Vsak si o me prachy rikali jak o housky na krame. Holt to nedelali poprve. Nedelam si iluze, ze treba pristi obet, ktera se rozhodla delat "problemy" treba nepobodali. Ale to je problem obeti, ze ano. Nema se branit, ma spolehat na stat a policii. Kde bychom to dosli, aby se pokousel nekdo brat spravedlnost do svych rukou. :-/

0/−3
26.12.2012 14:39

P54a16v87e34l 86K29u35r83a88l 5691684800560

dýka je mnohem lepší na zápěstí. existují na to skvělé pochvy které v dlouhém rukávu nemá nikdo šanci vidět. Málo kdo vám řekne při přepadení "dejte si ruce k pasu" naopak "nad hlavu ať na ně vidím" je mnohem praktičtější mít ji tam a lze vytáhnout během vteřiny stačí dát ruce k sobě.

A proč bych se neměl cítit normálně? Mám víc strachu z policajtů kterým erár dává 10 nábojů ročně na střelby (to je reálný stav policie ČR) těm by mělo být zakázáno chodit ozbrojeným jako prvním.

+2/−2
26.12.2012 13:59

R59i78c95h81a86r72d 91N86o41v96á38k 9141172862356

Vy pokládáte bezpředmětné otázky. 

Co vám je do toho, co má jiný dospělý, svéprávný, bezúhonný člověk za pasem? Z jakého titulu si myslíte, že byste měl mít nárok do téhle otázky vůbec strkat nos? Proč by se vám měl dotyčný vůbec jakkoli zpovídat? 

Tohle je výlučně každého věc a otázky, jestli vám nebo někomu jinému to přijde normální nebo ne, jsou off topic.

+1/−3
26.12.2012 14:11

A72x72e33l 23M93a59r57a34n 5838197611100

Vy jste presne typ cloveka kteremu by mnohem vice vyhovoval zivot v Texasu nez v Evrope, Uz vase argumentace a ohaneni se svymi svobodami a bezuhonosti. Uvedomte si ze zijete ve spolecnosti, ze nezijete sam a vase svoboda konci tam kde zacina svoboda tech druhych. Nemluve o tom ,ze kdyz vas potkam v obchode se zbrani vubec vas neznam a rozhodne nebudu mit pocit ze vy jste ten hodny bezuhony obcan co nas tu vsechny svoji zbrani chrani. Jestli si chcete hrat na vojaky hrajte si na svem soukromem pozemku a netahejte to mezi lidi. Nebo jeste lepe tam kde mate tu vasi "svobodu"zarucenou :-)

+3/−2
26.12.2012 14:19

J67a78r35o94s22l72a70v 45H15o45r61á54k 5313172636940

"a vase svoboda konci tam kde zacina svoboda tech druhych" - presne tak. Nevidim tedy duvod proc se ozbrojenemu prepadeni nebranit silou a pripadne utocniky zabit. Vysvetlite mi to treba vy?

+1/−1
26.12.2012 14:20

A37x90e51l 98M56a43r95a57n 5718397761480

Jo, u nas vam hrozi ze policie zastreli i vas s tasenou zbrani...ono to neni u nas zase tak bezne pehat po ulici se zbrani , brat zakon do vlastnich rukou a strilet... berte to jak chcete. Chce to mene koukat na americke akcni filmy :-)

+3/−1
26.12.2012 14:27

J71a52r33o19s63l58a96v 37H82o71r53á94k 5553852676920

Vzdavam to. S nekym, kdo pise ovinen idealy, se debatovat neda. Nezbyva nez pockat na realitu, mrchu bezcitnou.

+1/−3
26.12.2012 14:32

R46i38c11h30a87r22d 29N47o56v16á78k 9591242392676

Poprvé souhlasím s něčím, co jste napsal, konkrétně se třetí větou.

Ano, moje svoboda končí tam kde začíná svoboda ostatních. 

Berete snad jako součást vaší svobody, že budete strkat nos do soukromí jiných lidí??

+1/−2
26.12.2012 14:41

A30x31e70l 87M71a49r14a81n 5908407251330

Vy mate opravdu divne predstavy o svete. A hlavne o tom, ze bez neceho cim muzete behem sekundy nekomu nevratne vzit zivot se neda zit a v dnesni dobe prezit. Ze to musite kazdy den nosit pri sobe a davat si ji pod polstar pro pripad co kdyby , co kdyby jednou ..... abych byl pripraven nekoho i zabit.:-)

+3/−1
26.12.2012 22:48

J83a67n 41G45a97l45t 9681732103858

Jen tak pro zajímavost tenhle poslední případ se stal ne proto že by ten nemocný člověk neměl přístup k zdravotnictví ale naopak proto že měl nastoupit do zdravotnické péče proti své vůli.

+1/−1
26.12.2012 13:07

A80n91t84o84n39i71n 35K56a76d48l70c52e15k 9482489171186

V Australii poklesl pocet techto zlocinu, ale nasledovne stoupl zpet, kde byl.

+1/−3
26.12.2012 17:20

A78x17e70l 80M98a27r33a57n 5978527341870

A to jste vyhrabal kde? A jak je ta zprava cerstva? To o cem jsem mluvil ja je tak tyden stare.... :-)

+3/−1
26.12.2012 22:50

M28i97l16a82n 61L89u35k89e35š 8797390812151

You cannot invade the mainland United States. There would be a rifle behind every blade of grass. To řekl před WW2 jistý Isoroku Yamamoto. Měl pravdu. Díkybohu. A také to díkybohu platí dodnes. Na tom arogantní a eurochytří komentátoři naštěstí nic nezmění.

+2/−2
26.12.2012 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.