Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: „Velký bratr“ letos viděl nahou výtržnici Olinu i drzé zloděje

Zloděje, výtržníky, ale i agresivní důchodce či rvačky zachytily v roce 2012 kamery v ulicích či obchodech. Často je vidět drzost pachatelů, ale občas i jejich neuvěřitelné chyby nebo nejistota. Jeden z lupičů se dokonce omluvil, když mu prodavač odmítl dát peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L52a89d45i24s20l14a87v 21V76ý46s96m75e80k 9800861594129

Romové jak kradou zubní pasty, to jsem viděl už několikrát v Albertu, vždycky se mi z toho zvedne žaludek... :-/

0/0
26.12.2012 23:40

R90i67c42h21a89r78d 78K82á17b49a 8859278620930

Kdyz vidim stavajici komentare, tak snad ani nebudu komentovat. Je neuveritelne, co vsechno ovcan odsouhlasi.

+3/−1
26.12.2012 22:43

V91o44j32t10ě29c59h 26K30i40l79i44a16n 8416429925673

Cikáni nám vybílili drogerii, prostě nejlepší malíři.

(http://zpravy.idnes.cz/kampan-bojuje-proti-predsudkum-vuci-romum-fj3-/domaci.aspx?c=A120731_131613_domaci_abr)

+6/−1
26.12.2012 22:02

M58a12r57t40i92n21a 58M16a40r98t65í44n37k96o48v35á 5587825134828

Jsem pro kamerový systém a to z důvodu rychlejšího dopadení pachatele/lů/ při drobné kriminalitě či jiných závažnějších činech. Ti, co tady plkají a nadávají na kamery jednou budou rádi, když zloděje, kteří je oloupí díky nainstalovaným kamerám chytí včas. 

Je dobře, že díky zveřejnění je dopaden pachatel či nalezen "ztracený důchodce".  Akorát je to někdy hodně pozdě zveřejněno a to nahrává pachatelům!!!! V Německu i v jiných státech TV pomáhají Policii okamžitým zveřejněným trestného činu a podobou možného pachatele i s odměnou.

Tady ještě je stále zakořeněno, že jsme "hlídáni" místo "chráněni".:-/ 

Pracovala jsem v obchodě a přede mnou kamery i za zády kamery a není to příjemný pocit, když víte, že šéf vidí každé vaše "prdnutí". To je špiclování a ne kamery venku na ulici:-/

+8/−3
26.12.2012 21:02

P46e58t86r 39V52a73n46e11c41e54k 1723460497247

Tak zde bych videl rozdil. Zamestnavatel ma pravo umistit na pracovisti kamery - mimo toalet atd. Osobne nevidim moc rozdil v tom, kdyz si necham zjistit, na jake stranky v pracovni dobe dotycny z firemniho PC lezl a kdyz soupnu to misnosti kameru.

+3/−2
26.12.2012 21:05

J80i37r25i 14O62s98v32a72l92d 2885594606847

Kamery byt na pracovisti mohou, ale pokud maji byt pouzity pro kontrolu zamestnancu, tak s tim musi zamestnanci predem pisemne souhlasit a souhlas muze byt kdykoliv odvolan. To znamena ze pokud zamestanavatel pisemny souhlas nema a provede pracovnepravni ukon na zaklade toho co zjistil kamerou, tak takovy ukon muze byt lehce zneplatnen u soudu.

+2/0
26.12.2012 22:37

P13e82t95r 79V82a58n88e84c21e53k 1703110497477

Nejsem pravnik, ale zni to logicky. Na druhou stranu, kdo mi dokaze, ze kamera umistena na pracovisti tam je na kontrolu zamestnancu a ne kvuli bezpecnosti? Nebo proste jen pro pripady pracovniho urazu, toho, ze se neco "ztrati" atd?

+2/0
26.12.2012 22:49

J21a14n 98H53o91r96á86k 3813660960431

ja jsem ve zhruba jedne polovine videi nic nevidel, asi to bylo tim, ze tam byli neviditelni

+4/0
26.12.2012 20:31
Foto

L78u50k82a24s 84K93u50b91e22n61k96a 8572589910634

looool, totalnitni rezim prej diky kameram :D :D :D.. Kdekoliv zaplatite kreditkou, kdykoliv se prihlasite na pocitac, tak se to vsechno loguje. Kamery jsou na ulicich a je to jen dobre. Znam lidi, kteri parkuji jen tam kde jsou kamery, treba pred bankami a uz nekolikrat se diky tomu pomohlo s dopadenim lupice. Chcete soukromi? Bezte domu nebo na Sibir nebo na chatu nebo na zahradu. Samozrejme ze tu neni svoboda, kazdy si nemuze delat co chce, ale musi se chovat dle zakonu. Ale srovnavat to s totalitou muze jen chorobny mozek

+8/−5
26.12.2012 20:30

P89e34t95r 25V70a43n61e59c84e60k 1873880157687

Lepe bych to nenapsal.

+1/−2
26.12.2012 21:05

J86o26s10e39f 82N49o79v48á12k 8962679767590

Hlavne, ze vy mate vo vsetkom jasno. A predovsetkym v tom, ako sa prejavuje "chorobny" mozek.

+2/−1
26.12.2012 22:54

P56e34t59r 16K50o94l98á43č95n57ý 3696801719448

Jooo,pod tehle názor se podepisuji!!!

+1/−1
27.12.2012 4:24

O87n32d38ř34e15j 60J86u53p73a 4800574285192

To šmírování kamer je fakt hrozný;-D Naopak, čím víc kamer tím lépe, zvlášť když to reálně pomáhá... ...kdybych mohl, tak jima osadím celej náš barák... ...kamery nejsou podle některých normální, ale to že nám během dvou týdnů třikrát někdo vykradl kočárkárnu to je v pohodě...

+6/−2
26.12.2012 20:28

J24a19n 85S93e28d13l66á11č12e59k 4104801471

Doporučoval bych každému, kdo (nejen zde v diskuzi) hájí kamerové systémy, aby si zjistil informace o projektu Indect. Tento projekt, který má být bohužel skutečně zaveden, je krásným příkladem toho, jak se z relativně svobodného režimu může- právě pomocí kamerových systémů- stát režim totalitní. Pokud zde bude projekt Indect zaveden, může lehce nastat totalita, ve které bude každý člověk nepohodlný pro režim zlikvidován. A tito lidé budou vyhledáváni právě pomocí kamerového šmírování.

+5/−7
26.12.2012 19:54

P20e68t53r 30V52a68n11e76c45e59k 1783670437707

Ohrana pisnicka. Nemate tam neco jineho?

+3/−5
26.12.2012 20:58

J98a69n 79S85e35d91l75á88č28e85k 4704751621

Pravda není nikdy ohraná.

+2/−4
26.12.2012 21:18

P67e77t86r 30V77a33n33e22c76e83k 1303600157597

Co je pravda? Kde je ve vasem prispevku pravda? Ze se muze projekt Indect zneuzit? Ano, zneuzit se da vsechno. Od dudliku pro male dite po atomovou bombu. A? Zanechame pokroku, protoze nove veci muze nekdo zneuzit? Kde by jsme asi byli, kdyby si toto rekl Nobel, Oppenheimer a dalsi?

+5/−3
26.12.2012 21:20

J18a46n 73S35e25d59l69á94č12e42k 4784241551

Jenže Indect je přímo určen k tomu, aby jej lidé stojící v pozadí EU zneužili ve svůj prospěch.

0/−2
26.12.2012 21:35

P54e43t78r 34V43a80n91e48c18e66k 1723570887197

;-D

+1/−2
26.12.2012 22:03

A47l85e92š 95N65o74v86á26k 6808810217446

.. a jéé Olinka.. ta už tu na iDnes dlouho nebyla..

+1/0
26.12.2012 19:20

P60e12t97r 81V84a86n97e19c76e67k 1423140947267

Pane Michalik, mohu s vama souhlasi, ze zverejnovani zaznamu z bezpecnostnich kamer muze byti nemoralni. Na druhou stranu, pokud toto nase zakony umoznuji, tak nemuzete preci chtit, aby byl naky policista trestan za poskytnuti takoveho zaznamu. Navic to neni argument proti kameram. Je to argument proti poskytovani zaznamu pro sirokou verejnost. A uprime receno, myslim si, ze kdyby se zakazaly zverejnovat zaznamy z kamer, tak velka cast verejnosti zacne nadavat, ze je to proto, aby se mohly tutlat brutalni zakroky policistu, prestupky politiku za volantem atd. A kdyz uz jsme u tech kamer, jak by jste treba resil HD kameru v aute? Ta ma daleko lepsi rozliseni i snimkovani nez naka bezpecnosti kamera, na ktere temer zadne podrobnosti nepoznate. Na kamere do auta poznate cloveka na sto metru.

+8/−2
26.12.2012 17:43

O33n66d69ř37e16j 62M66i69c59h56a26l48í82k 7587800678

Já nejsem úplně proti kamerám, ale proti systému a jeho zneužívání. Jedna věc je soukromá bezpečnost, kdy já se chráním tou kamerou a záznam použiji k k své obraně. Druhá věc je profi záznam od policie, kdy to má být použito jako důkazní materiál. Ty mi tolik nevadí. Třetí věc je využívání těchto záznamů k jakékoliv medializaci. To už je problém. To že je někdo "gauner" co třeba jel pod vlivem alkoholu je trestuhodné, ale v našem právním systému je trestem peněžitá pokuta a odnětí ŘP, ne veřejná potupa často bez možnosti jakékoliv obhajoby trestaného.

Vadí mi systém, kdy jen to, že udělám chybu, přestupek, trestný  čin vede k tomu, že najednou daný jedinec pozbývá práva na soukromí. Tohle by si neměla dovolit policie, média, a vlastně ani jedinec. Proto mi vadí i pořady typu 112, kde se z policistů, hasičů a záchranářů sice dělají hrdinové, ale často na úkor narušení soukromí někoho jiného. 

Svoboda končí tam, kde je omezena svoboda někoho jiného.

+1/−8
26.12.2012 17:59

P27e97t52r 32V45a41n45e20c83e86k 1703890107697

Tak ono by vubec neskodilo, kdyby soucasti trestu byla povinost nosit na krku nakou dobu ceduli s tim, co jsem udelal. Jinak bych s vama mozna i souhlasil. Nicmene bych zde nesel smerem zakazu, ale nutnosti ziskat si povoleni vsech akteru na zaznamu k tomu, ze ho smim publikovat.

+1/−4
26.12.2012 18:08

J28o59s90e69f 57M62a58k21o53v14e80c 4938414478351

pokud někdo něco provedl ve veřejném prostoru, tak nevidím jediný důvod, proč to nezveřejnit. práva na soukromí se dotyčný vzdal ve chvíli, kdy něco provedl na veřejném místě.

+9/−2
26.12.2012 18:27

O68n48d25ř59e95j 98M25i16c52h93a86l35í33k 7277310748

Naprosto nesouhlasím!! trest je dán právem, to že někde něco spáchal neznamená, že má být mediálně odsouzen. Hlavně velmi často může mít takováto zpráva horší dopad, než se čeká. Člověk může pak být třeba za prkotinu, že se opil, protože měl problémy a třeba pomočil policejní auto veřejně lynčován a kromě zaslouženého trestu v podobě pokuty může třeba přijít o práci, o přátele, o manželku atd. Prostě soukromí a čest by mělo být to, čeho si máme vážit a chránit. Ať je to jakkoliv.

Osobně nepotřebuji znát soukromý život vraha, co jedl, kde spal, jaké měl koníčky a s kým se stýkal. nepotřebuji vidět jeho fotku či foto jeho rodiny ve všech novinách. Stačí mi vědět, že za vraždu si odsedí 25 let nebo doživotí

+1/−6
26.12.2012 18:33

P95e78t59r 86V97a88n91e88c32e14k 1673860977277

souhlasim s kolegou vyse. Pokud se nekdo chova jako hulvat, prase atd na verejnem prostranstvi, prava na soukromi se vzdava.

+7/−2
26.12.2012 18:36

O64n47d13ř72e58j 28M32i74c49h72a28l44í83k 7267630748

Co když to třeba udělá váš starý, zmatený otec, kterému třeba po dvou panácích klesne trochu glykemie, nastane zmatenost a on si bude myslet že je doma a v MHD se ve svých letech vyslékne, pošle všechny někam že tam nemají co dělat a bude na něj zavolána policie? A na TV Nova pak bude reportáž o tom, jak chrabrá policie zpacifikovala agresivního důchodce P.V. z třeba Zlína...  Taky mají na to právo? Nevadilo by vám to?

+3/−5
26.12.2012 18:42

P32e86t36r 81V15a96n61e86c47e69k 1583320707737

Vadilo, ale stejne tak asi vadilo cestujicim v autobuse, ze se tam muj priozraly otec zacal obnazovat.

+5/−1
26.12.2012 18:49

O93n56d29ř54e75j 32M87i30c53h72a56l73í14k 7197230788

jo a za to dostane trest, třeba pokutu. ale je to jen mezi ním, cestujícími a spravedlností. Proč bych já z Brna se měl dívat na video jak to dělá a pak o něm tady vést diskuzi o tom, jak je pošahaný.. prostě chce to všeho s mírou a úctu k lidem, k jakýmkoliv.

+3/−4
26.12.2012 19:09

P53e17t71r 67V39a45n98e71c44e58k 1493500847217

Tak v prvni rade vas nikdo nenuti se na to divat a nasledne o tom diskutovat. Oblicej dotycneho na zaznamu take musi byti rozkostickovan (pokud se nejedna o patraci akci policie). Ale uznavam, ze novinari by meli mit respekt a videa lidi, kteri ocividne za sve chovani nemohou by zverejnovat nemeli.

+3/−2
26.12.2012 19:13

J57i72r52i 78O98s33v86a64l71d 2865514446667

Jakou ma uctu k lidem ten kdo okrade starsi damu a shodi ji ze schodu? Nebo ze by nekdo v hypoglykemickem soku vykradl banku? Jedna vec je ucta k cloveku a druha vec je hloupost.

+3/−1
26.12.2012 19:24

P81e19t58r 33V57a76n33e90c14e24k 1973160647217

Problem dnesni a minule generace je ten, ze si ze vseho vemou jen to nejhorsi. Kamery maji sve plusy a maji i sve minusy. Dle meho nazoru plusy prevazuji. Jsem si vedom i minusu. Ovsem drtiva vetsina odpurcu zde proste jen vykrikuje, jak jsou kamery spatne, jak se blizi orwellovsky svet atd. Predstavte si, ze se kamery uplne zrusi. Pulka dopravnich nehod se nikdy nevyresi. Pulka kradezi auta se nevyresi. Ruzni kapsari a zlodejicci budou mit druhe Vanoce - kamerove systemy jsou jedna z mala veci, ktere dokazi aspon trochu zamezit radeni kapsaru. A mozna jste si nekdo vsiml clanku o indce, kterou hodinu znasilnovali v autobusu MHD. Co si asi ona mysli o blabolu, ze by nemel clovek menit svoji svobodu za bezpecnost?

+8/−1
26.12.2012 17:36

J29o81s41e73f 47N78o68v60á97k 8112609407240

A opieraju sa Vase statistiky "pulka xxx se nevyresi" o dohladatelne fakty? Pretoze ja mam skusenosti a informacie, ze kamery na verejnosti nepomahaju.

Kamosovi ukradli auto pred Kauflandom aj napriek tomu, ze cele parkovisko bolo pokryte kamerami.

Vyjadrenie znameho policajta: "My mame hromadu zaznamov z kamier, ale na nich nie je poznat pachatela."

0/0
26.12.2012 23:06

P54e66t52r 10V79a86n10e42c88e34k 1983250917177

Prosim mistni zastance zakazu kamer at si zalozi obcanske sdruzeni nebo politickou stranu a do programu si daji zakaz kamer. Zijeme v demokraticke spolecnosti a kdyz sezenete dostatek volicu, muzete si zakaz kamer prosadit.

+8/−3
26.12.2012 16:53

J86a66n 67S38e79d91l68á75č44e88k 4554761951

To už taky chystám, ale obávám se, že to moc úspěšné nebude. EU chce totiž zavést celoevropský projekt Indect, který je právě na těch kamerách založen. A pokud bude realizován, bude to v Evropě vypadat jako v Orwellově románu 1984.

+4/−7
26.12.2012 16:58

P86e23t57r 60V32a96n46e19c45e47k 1703960357777

Tomu se panove rika pokrok. Pred padesati lety nebyly kamery vubec. Pred sto lety nebyly ani OP. Pred dalsima sto lety lidi meli takovou svobodu, ze mohli umrit na venku v zime na ulici a nikoho to nezajimalo.

+5/−5
26.12.2012 17:01

J20a85n 91S16e74d32l85á60č73e40k 4424321601

Ano, před padesáti lety kamery nebyly. Kdyby byly, tak by měli komunisté ještě daleko větší moc, protože by záznamů z kamer zneužívali k odstranění nepohodlných lidí. Což se stejně začne dít i teď, pokud bude zaveden projekt Indect.

+2/−1
26.12.2012 17:23

P31e85t89r 17V21a33n19e14c55e75k 1763470917947

No tak to za par let zjistime. Je vtipne, jak se o velkem bratru vykrikuje hezkych 15let. A porad se nic nedeje :) Si pamatuji, jak se kricelo, kdyz se prestavalo vyuzivat dial-up pripojeni. To bylo revu, jak se budou zli vladni agenti pripojovat vzdalene na pocitace :)

+3/0
26.12.2012 17:25

J70a77n 31S29e66d81l66á89č64e57k 4954491121

Tak velké omezení svobody, jakým je projekt Indect, tady za posledních 23 let nebylo.

+2/−1
26.12.2012 17:33

P73e10t62r 83V30a88n73e84c86e58k 1563620857117

Daleko vetsi omezeni svobody je to, ze se do hlavicky paketu zacinaji pridavat informace o vasem PC, pouzitem systemu atd a vsadim se, ze to ani nevite.

+4/0
26.12.2012 17:37

P67e16t40r 26V39a37n39e89c88e95k 1193230647787

popripade mi jako daleko vetsi omezeni me svobody prijde to, ze mi stat uvali na muj pozemek vecne bremeno a ja musim dovolit bande pejskaru pruchod pres moji zahradu.

+4/−1
26.12.2012 17:38

P64e95t34r 59V25a83n17e39c54e23k 1913260137307

nebo to, ze si na svem pozemku s kamosema nemuzu legalne zahulit travu.

0/0
26.12.2012 17:38

A84l90a71n 71K13i94e64s31l58i27n78g19e73r 2441194728879

A Vás nikdy nenapadlo, že by bolo krásné vypadnout ze systému?

OP v našich zemích zavedl Hitler.

0/−1
26.12.2012 21:32

O21n75d19ř16e31j 62M32i13c70h27a60l75í84k 7137460208

Ale, článek na oslavu policie? je dobré, že Vás šmejdy šmírujeme, protože My jsme nejlepší a jde vidět, že My jen pomáháme.

+2/−10
26.12.2012 16:52

P36e68t14r 15V46a50n60e82c10e73k 1753420457747

Opravdu si myslite, ze jsou kamery primarne urceny ke smirovani lidi? A nemyslite si, ze ta drobna ztrata soukromi, kterou kamery prinasi neni vynahrazena zvysenou bezpecnosti, kterou nam kamery zajistuji? Plno vrazd a kradezi se vyresi diky kameram. Plno dopravnich nehod se vyresi diky kameram.

+5/−2
26.12.2012 16:58

J42a94n 44S49e14d15l36á21č77e68k 4184491101

Drobné je možná zvýšení bezpečnosti, ale ztráta svobody je daleko významnější.

+6/−8
26.12.2012 16:59

P34e47t70r 81V41a75n71e62c17e49k 1683810737347

V cem? Ulice je verejny prostor. Ta neni vase. Kdyz na vas nekdo kouka z okna sveho baraku tak vam to taky vadi? Clovece, vase sebevedomi bych opravdu nechtel mit.

+5/−5
26.12.2012 17:02

J57a33n 31S88e55d70l34á51č27e80k 4494621411

Když jdu po ulici bez kamer, tak mám jistotu, že se na mě dívá maximálně tak někdo z okna, což je mi jedno. Zatímco když mě vidí kamera, tak nikdy nemám jistotu, kdo je na ´druhé straně´.

+1/−3
26.12.2012 17:36

P15e98t57r 35V45a38n11e60c57e62k 1133930107697

A co tim chtel basnik rici? Uchyl si ho muze drandit i v tom okne ne?

+2/0
26.12.2012 17:39

O12n79d86ř94e80j 31M41i11c63h54a47l29í93k 7397100948

Přesně jak píšete, se vyřeší.. je to řešení es post. Neubude vražd ani zločinů, ok zjednoduší se práce policie a bude dostatek důkazního materiálu. To je plus. Ale mínusem je, že mohou být perzekuováni lidé i za mírnou recesi,  neškodné výtržnost, chyby kterých se v roztržitosti dopustili. Nejsme neomilní a řada z nás udělala v pubertě klukovinu a když dostala řidičák i nějakou tu chybu. A 99% lidí se samo od sebe z nich poučí a neopakuje je. Ale kamerový systém napomáhá nás všechny stíhat za tyto maličkosti. A to není ideální. Kamery,proč ne, ale v rozumné míře a hlavně, neměli by se záznamy z kamer nikdy dostat do médií. Co je komu do nějaké slékající se Olinky?

+4/−5
26.12.2012 17:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.