Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč se střílí zrovna v USA? ptá se Die Welt. Nestarají se o psychotiky

V Americe se šourají psychotici po ulici jako bezdomovci, zatímco v jiných zemích se o ně starají. To je hlavní myšlenka komentáře německého deníku Die Welt, který se zaobírá otázkou, proč se právě v USA stává tolik masových útoků střelnou zbraní. Hlavní problém přitom vidí právě v péči o psychicky nemocné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a28r41t88i23n 58H43o43f70e32r 7502405808754

Ještě k tomu laxnímu českému zákonu... Není laxní, ale dobrý a liberální... Co mne ale velmi překvapilo, jak benevolentní zákon byl za komunistů v době vrcholného husákizmu... Nedalo mi to a našel zákon z roku 1983, ze kterého by se soudruhům z dnešní EU i Obamanoidům nejspíš ježily vlasy...  Pravda nevím, jak to fungovalo v praxi zejména u krátkých zbraní... Ale lovecké asi bez problému jen na lovecký lístek... Tedy v jistém smyslu dokonce liberálnější zákon, než ten dnešní... Najde se nějaký pamětník, který má zkušenosti, jak to fungovalo v praxi?

0/0
18.12.2012 23:47

I47v11o 30F81r87a18n90t95i76š54e49k 2957403329798

V praxi to samozřejmě bylo složitější. Doma měli zbraně jen myslivci (nejsem si jist zda všichni, nebo jen vybraní) a vyšší důstojníci (vojenští a policejní). A samozřejmě vysocí komunističtí pohlaváři.

U nás má myslivost dlouhou tradici a myslivcům tudíž ani komouši nedělali větší potíže (stejně jako nyní - minimálně polovina sněmovny se věnuje myslivosti). Ale mne myslivost nikdy nebrala, takže si přesně nepamatuju jak složité bylo stát se myslivcem.

K různým dlouhým malorážkám se dalo dostat přes Svazarm a sportovní kluby, ale doma to prakticky nikdo neměl. Obdobným způsobem se dalo občas vystřelit i ze samopalů, vyjímečně i z krátké. Naopak vzduchovky byly tehdy v prodeji zcela volně.

O tom, že by si někdo mohl pořídit zbraň (obzvlášť krátkou) domů či na nošení na obranu se běžným lidem mohlo jen zdát. Ale ani tehdy nebyl větší problém sehnat si (obzvlášť krátké) zbraně načerno a střílet se chodilo do opuštěných lomů.

+1/0
19.12.2012 6:21

M40a91r69t34i42n 59H36o43f67e90r 7482985798174

Díky za info, já se tenkrát o ZP nezajímal i když dobu pamatuji... Takže zákon vypadal líbivě, ale rozhodovalo vnitro, myslel jsem si, že to tak bude...

+1/0
19.12.2012 8:22

I84v28o 47F69r76a73n98t15i53š69e41k 2537643509868

A takhle to pak pokračovalo po devětaosmdesátém:

http://www.gunlex.cz/aktuality-strelci/statistika-drzitelu-zbrojnich-prukazu-1990-2010/

0/0
19.12.2012 8:26

M49a27r28t20i63n 40H39o80f16e47r 7262215678624

Takže, když se nad tím zamyslím v kontextu, tak máme vlastně dnes liberálnější legislativu než USA... Protože, rozumím-li tomu dobře, když splníte zákonné podmínky, správní orgán vám ZP vydat musí. Nemá tedy rozhodovací pravomoc, ale pouze mu přísluší posoudit jestli jste splnil podmínky.

V totalitním režimu před rokem 89 rozhodoval nějaký napuchlý náčelník na vnitru o schválení, či zamítnutí a zamítnout mohl i když jste zákonná kritéria splnil - rozhodoval politicky...

A to se přesně děje i v USA na základě takzvaného No Gun List, na kterém je již několik miliónů lidí a roste geometrickou řadou... Jak se na něj dostanete, máte smůlu... DHS "politicky" rozhodne, že jste nevhodná osoba a není žádné odvolání... Zajímavé... Svět je naruby...

0/0
19.12.2012 9:01

I89v49o 18F20r88a91n35t12i36š62e57k 2797353489988

Porovnávat USA a ČR je velice těžké už jen kvůli zcela rozdílné zbraňové tradici a z toho plynoucího zcela rozdílného přístupu, který se navíc liší nejen stát od státu, ale mnohdy i město od města.

+1/0
19.12.2012 11:09

P92a87v93e84l 56O28d73r30a87z26i76l 6544469417310

Pamatuju si, že ještě za socíku jsme byli na táboře poblíž hranic a tak k nám zajeli brčálový čepice na ukázku a zastříleli jsme si z pistole, nevím jaké, slepýma, ale dneska, myslím, podle zákona prakticky nemůžete svěřit děcku pod 12 let ani airsoftku.

0/0
19.12.2012 8:29

D60a62n40a 51T63a30n32k43e75r 2583609479905

Odkdy se střílí jen v USA? Za poslední roky se jen v BRD přihodilo několik "Amoklaufů": Meissen-9.11.99-jedna mrtvá, Brannenburg-16.3.00-jeden mrtvý, Freising-19.02.02-3 mrtví, Erfurt-26.4.02-16 mrtvých, Waiblingen-říjen02-žádný mrtvý,Coburg-02.07.03-1 mrtvá, Emsdetten-20.11.06-11 postřelených dětí, Winnenden-11.03.09-15 mrtvých... Na to, kolik je početně Němců a kolik lidí žije v Usa, myslím, solidní statistika...

+4/0
18.12.2012 19:14

K64a62t82e14r90i80n22a 59D31e35h21n43i26n28g 1296925222467

Ano, je to pravda, v

jinych zemi zavrou kazdeho, kdo je trochu mimo "mistni normu" do

ustavu.  Evropa je tim proslula od jakziva.  Zrovna jsem studovala o

Australii, jak tam Anglicane posilali kazdeho, kdo se jim nehodil "do kramu",

tech blazincu co tam zalozili...ale byli to opravdu blazni? Mne se take od

malicka v Cechach posmivali za to, ze jsem jina.  Byla jsem jina tim, ze jsem byla vesela a to se za mne nenosilo, casto se smat se povazovalo za idiotstvi.  Ve Francii, kdyz se casto smejes/usmivas, te stale povazuji za idiota.  Nac a proc se pry jinak stale usmivat? Amerika je vice tolerantni ke vsem lidem, i k tem ruznym, dost veci se tu prehlizi, aby se nikdo neurazil.  Nemci o Americanech take rikaji, ze jsou nejslusnejsi a nejlaskavejsi zapadni spolecnost. Coz je take fakt.  Za to se pak take plati. Kdyz to vezmeme konkretne tady o tom klukovi-vrahovi z Connecticut myslim si, ze ten byl urcite postizeny od malicka.  Ted se tomu rika autisticke deti, ale drive (a jinde) se jim proste rikalo/rika blaznive deti.  At uz ho vyprovokovalo cokoliv, takovy pak jde a protoze ma doma zbrojnici tak si poslouzi.  Navic muze jezdit autem (to je dalsi vec, ktera by jinde nebyla mozna).  Zrovna vcera jsem cetla cely seznam pripadu nasili v amer. skolach. U mnoho pripadu se vlastne jednalo o to, ze sikanovy zabije sveho sikanistu.  A vetsinou to zpusobuji pubertaci nebo mladici, kterym harasi hormony. Takovych je vsude na svete habadej! Nikde vsak nemaji tak snadny pristup ke strelnym zbranim jako v USA.  Kdyby meli, nebylo by to jine.  Amerika je prilis velka, prilis tolerantni, prilis svobodna, prilis bohata a prilis jina (nez jine kontinenty) a pro vetsinu lidi je prave tohle, co sem stale laka nove pristehovalce.   Tohle v Evrope nikdy nepochopi.  Tam se musis zaskatulkovat do prihradky a jakmile do ni nezapadnes, tak jsi blazen.  Je to rozdil mezi pospolitni spolecnosti (Evropa, Asie), kde jsi ocenen pouze, kdyz patris do nejake skupiny a mezi individualistickou spolec

+7/−1
18.12.2012 17:55

Z87d69e15n12ě93k 48T82r83u78t69n54o28v36s94k80ý 7813643346420

u nás, že je laxní zákon o zbraních??? Zrovna jsem četl článek, že získat zbrojní průkaz trvá měsíce...tak nevím.....

+2/0
18.12.2012 16:47

I71v63o 65F28r70a38n36t29i18š46e11k 2127493629218

Je fakt, že řidičák jsem měl rychleji než zbroják, ale oboje je už hrozně dávno, takže nevím jak rychlé to je nyní.

0/−1
18.12.2012 16:53

J72i76r85i 62S68i43m31a16k 9128528148133

Ziskat ZP neni zrovna jednoduche. Krome zakonnych podminek (vek, bezuhonnost, posudek od lekare) jsou zde pomerne striktni  zkousky z teoretickych znalosti, praktickeho zachazeni se zbrani a prakticke strelby.

Priprava vyzaduje dost casu, usili i financnich prostredku, ktere investujete do treninku na strelnici, do ruznych kolku i do vlastni zkousky. Navic pripadny neuspech znamena odklad dalsiho pokusu o mesice. Obecne cim narocnejsi skupina nebo kombinace skupin, tim vyssi obtiznost zkousek a tim delsi a drazsi priprava. Zkousky na noseni pistole jen tak nekdo neudela, narozil od ridicaku na auto, ktery udela snad kazdy ;-)

0/0
18.12.2012 17:34

J98a26n 62U43l63r93i59c50h 9819326509434

Kde se obecně dělají kurzy střílení a zacházení se zbraní? Kolik to stojí?

0/0
18.12.2012 17:48

L73i66b29o74r 47W77a66l15i64c24h32i13e95w12i65c98z 3508576627744

test

0/0
18.12.2012 18:01

L66i35b37o12r 54W13a47l17i88c22h38i49e35w52i88c11z 3248556687334

http://goo.gl/swYMs

Zde  najdete informace o postupu k získání ZP. Bohužel mi sem nejde vložit příspěvek s odkazem přímo na konkrétní web.

Je více než vhodná návštěva nějakého přípravného kurzu v ceně řádově 2 tisíce Kč. Ti co chodí ke zkoušce bez přípravy (bez přípravného kurzu), často pohoří.

0/0
18.12.2012 18:11

P85a98v47e83l 93O59d47r60a38z60i98l 6344689747750

No, to ale nevyplývá z toho, že by to bylo náročné, ale z toho, že zkušební komise nemá ráda ty, kdo kamarádům neudělají kšeft na kursu.

0/0
19.12.2012 8:31

J48i39r26i 29S43i40m58a26k 9518858818763

dejte do googlu  zbranekvalitne zbrojni-prukaz postup-ziskani

+1/0
18.12.2012 18:22

J52a23n 64U83l93r88i38c88h 9679866529184

Děkuju.

0/0
18.12.2012 18:24

J94i64r85i 78S37i23m14a80k 9598758498713

Proc prave v USA ?

Tak zaprve protoze to je velky narod, zadruhe, ze tam maji pomerne slozite sociologicke podminky (byt u nas takova koncentrace socialne mene prizpusobivych, tak potes koste) a zatreti, protoze se tam o kazdy takovy pripad enormne zajimaji media a rozmaznou to jako tema number one po celem svete.

Kdyz FBI 27. února 1993 obklicila a nasledne dva mesice oblehala a castecne vystrilela a castecne upalila zaziva prakticky celou sektu Davidianu (pres 80 lidi), tak to nemelo zdaleka takovy ohlas... a to tam zabili federalove tehotne zeny, deti... a to vse bez jakekoliv realne priciny, akorat ze meli "podezreni".

A podobne kdyz nejaky silenec hodlal vystrilet skolku, skolum obchodni dum, nemocnici a podobne a objevil se nejaky civilista a zxneskodnil ho legalni zbrani - opet ticho po pesine.

Takze o co v tehle hre vlastne jde, o narodni bezpecnost anebo o lobby pravdolaskaru, kteri by nejradeji zakazali vsem poctivym obcanum drzeni jakychkoliv zbrani, aby se nahodou nemohli sami branit a museli se jen tupe spolehat, ze je ochrani stat ?

Ktery (jak se ukazalo po tisicate a prvni) v teto oblasti selhava dnes a denne ? Podle me jde o tu lobby, nikoliv o bezpecnost.

+2/−9
18.12.2012 16:09

M96a35r34t92i36n 81H95o97f21e81r 7932475738754

Nanny State nefunguje a fungovat nebude. Připomněl jste mi to, jak selhal v případě Sandy... Regionální velitelství FEMA v Jersey mělo na dveřích ceduli: Zavřeno z důvodu špatného počasí... Nakonec největší pomoc zorganizovali církve a "vybavení" občané, zatímco policie vyplňovala bloky za špatné parkování...

+3/−3
18.12.2012 16:23

F14r45a39n85t18i60š85e18k 34S78m53e79t87a38n81a 7118273761721

FBI nikoho zaživa neupálila a nezabila, to je výmysl. A civilisté zneškodňující šílence prakticky neexistují, vždy anebo v drtivé většině jsou to policisté, třeba i mimo službu.

V téhle hře jde o to, aby neumíraly děti - to je doufám dostatečně srozumitelné.

+6/−3
18.12.2012 16:31

J91i86r68i 64S44i62m84a90k 9548968238703

tomu rikam "prani otcem myslenky" doporucuji za domaci ukol ke studiu zacit tady:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Oble%C5%BEen%C3%AD_Waco

;-D

+1/−4
18.12.2012 16:39

F48r15a60n18t68i50š73e66k 87S84m87e11t54a49n56a 7938663251191

No vždyť se tam také nic o tom, že by FBI 19. dubna střílela, anebo že by zakládala oheň, nepíše. Nepíše se tam, z nějakého důvodu, ani o tom, že oheň byl zapálen na několika místech hluboko uvnitř budovy (a jak správně článek poznamenává, současně na několika místech). Celá věc se zpětně vyšetřovala speciální komisí, a postup FBI neměl šanci oheň způsobit, stejně jako jednoznačně ke střelbě nedošlo. Teď Vám dám na studium něco já, asi 120 stránek, ale berte to jako detektivku a bude se Vám to číst lépe.

-

http://www.cesnur.org/testi/DanforthRpt.pdf

+2/−2
18.12.2012 16:43

J63i27r73i 80S88i45m79a93k 9328338698403

problem je mezi vasi klavesnici a zidli.... nejenze tam FBI prokazatelne postrilela civilisty, nejenze bylo nasledne zpackano vysetrovani, pricemz se "zahadne" ztratila cast klicove dokumentace a nikdo za to nebyl potrestan, ale hlavne se cela vec velmi nesikovne "tutlala" a dochazelo s manipulaci s verejnosti, coz vedlo k okamzitym bourlivym negativnim ohlasum a neprimo k utoku na federalni budovu v Oklahoma City o dva roky pozdeji. A racte si povsimnout, ze onen vysinuty jedinec ktery mel na svedomi 160 mrtvych a pres 800 ranenych k tomuto masakru nepouzil zadnou strelnou zbran, ale nakladak, hnojivo a naftu, tedy volne dostupne latky. A dale si racte povsimnout, ze stat jako ochranny organ opet naprosto selhal a stovky nevinnych obeti opet nedokazal ochranit. O tom ze k tomuto utoku zavdal pricinu ani nemluvim.

Takze nikoliv zbrane a jejich legalni drzitele, ale vysinuti jedinci a statni zvule jsou pricinou tech nejhorsich masakru.

+4/−5
18.12.2012 16:59

F21r21a18n15t73i37š30e23k 60S52m19e83t17a98n66a 7198943151901

Problém je, že si vymýšlíte plně v duchu "přání otcem myšlenky", FBI žádné civilisty nepostřílela, ledaže by šlo o ty ozbrojené civilisty. A teď už uhýbáte - zjistil jste, že nemáte pro svá tvrzení nijaká důkazy, tak útočíte na vyšetřování, ale ono to vyšetřování bylo dvojí, no a tohle je to druhé, které právě bere v potaz důkazy, které v tom prvním vyšetřování chyběly. Že policisté původně zamlčeli klíčové okolnosti bylo samozřejmě chybou, na věci to ale nic nemění.

Jak souvisí Oklahoma City s debatou o zbraních a jejich kontrole tak docela úplně nechápu, ale budiž. Že vyšinutí jedinci jsou příčinou těch nejhorších masakrů, s tím bych souhlasil a z toho důvodu bych navrhoval třeba psychotesty pro lidi, jako je Breivik. Pak bych ty příčiny ještě rozšířil na takové jako jste Vy, kteří jsou schopni tvrdit, že FBI upálila zaživa spoustu nevinných a přeživší postřílela. To pak ten paranoidní svět plný hnojiva rázem dostává hlubší smysl.

+4/−4
18.12.2012 17:11

F33r38a86n58t52i73š33e71k 71S87m55e50t43a28n53a 7768893461441

Mínuska za prokazatelná fakta. ;-D

+2/−2
18.12.2012 17:24

M81a65r45t12i58n 21H17o89f73e89r 7772705988274

Už se vás Greenaliene chci dlouho zeptat, jestli by jste dovedl jmenovat jedinný případ, kdy by jste nezastával oficiální stanovisko?

I v FBI najdete psychopaty a tím třeba Richard Rogers, zapletený už do podobného incidentu v Ruby Ridge rozhodně byl...

+1/−3
18.12.2012 17:29

F42r46a11n34t61i64š41e49k 64S58m34e14t12a75n65a 7628313761711

Chtěl jsem se zeptat: proč odvádíte pozornost od prostého faktu, že Jiri Simak prostě kecá?

+3/−1
18.12.2012 17:32

M60a33r34t87i36n 37H47o45f83e59r 7812925268564

V čem? O tom masakru? To snad nechcete popírat? O tom, že Nanny State nefunguje? To je na delší diskuzi...

FBI má řadu frakcí, které zastávají řadu zájmů... Dokonce i její účast na OKC Bombing by byl velmi zajímavý směr diskuse...

+1/−3
18.12.2012 17:38

P33a11v80e52l 52O37d81r12a41z11i86l 6774549197410

To je zcela legitimní otázka. Nikdy nezaujmete stanovisko odlišného od vládního. Potom je logické, že vás mají lidi za šaška, protože nejedna vláda je inteligentním lidem pro smích.

0/0
19.12.2012 8:34

M33a20r67t10i98n 47H93o17f58e74r 7962245298574

Tuším 16 dětí od jednoho do devíti let tam tenkrát zemřelo, díky drsnému zásahu FBI a ATF i na následky požáru a výbuchu propanu... http://en.wikipedia.org/wiki/Waco_siege

+1/−2
18.12.2012 16:47

J89a82n 64U17l56r77i73c83h 9209786499894

Rodinný den ve svobodné zemi:     http://www.youtube.com/watch?v=_SXLhW4_a3I

+1/−1
18.12.2012 15:58

R57u90d33o10l58f 81P38l13a59č49e23k 3915277182392

Můj názor je takový jak jsem někde četl,že zbraně mezi lidmi byli v USA již před padesátí léty.Jenom se nestávali takové masakry jako v posledních letech.Takže to zřejmě nebude v těch zbraních,ale v celé společnosti.

+6/0
18.12.2012 15:36

P92a32v76e55l 23O61d54r51a27z32i69l 6964409667490

R^

0/0
18.12.2012 15:49

F10r88a60n18t89i12š83e57k 26S24m85e25t96a50n68a 7718893481481

Padesát let na zpět nebylo v populaci tolik zbraní jako dnes, dnes jich je na hlavu historicky nejvíce.

+1/0
18.12.2012 16:32

M79a60r42t33i36n 37H12o48f15e77r 7872835968454

Populace byla menší a nikdo se je nesnažil zakázat. Od 1968 Gun Control Act, který by skoro doslova opsán z nacistického zákona z roku 1938, který si senátor Chistopher Dodd nechal přeložit v knihovně Congressu lze pozorovat nárůst nákupu, motivovaný obavou o jejich regulaci... Stejně jako dnes Američané včetně trendy left liberals kupují miliony zbraní z obavy před další drakonickou legislativou podle hesla lepší zakopaná útočná puška na pozemku než nic... V době, kdy Clinton reguloval prodej AR také raketově stouply prodeje...Později se prokázalo, že zákaz měl nulový efekt... Američané si na zbraně sáhnout nenechají a administrativa, která by se snažila o nějaká skutečně drakonická opatření se se zlou potáže... Jedině nějaká skutečně drsná série vládních false flag operací by to mohla obrátit...

0/0
18.12.2012 18:04

J19i48r34i 41S19i28m36a19k 9748598408363

Cela kampan proti zbranim je hystericka a ukotvena mimo realitu.

Vemte si treba nasi sportovni strelkyni, olympijsou rekordmanku a sampionku Katerinu Emmons, jaka je jeji osobnost ? Je to spise mirumilovna krehka a placha zena anebo po zuby ozbrojena psychopaticka vrazedkyne ...., jakoze dost znacna cast novinaru nam lici kazdeho drzitele zbrani jako polovicniho psychopata a potencionalniho vraha.

Ne nadarmo je tak obtizne dostat se k ZP a ke zbrani, ne nadarmo jsou jakekoliv prestupky tvrde postihovany, ne nadarmo je nutna obrana strelnou zbrani temer automatickou vstupenkou do kriminalu, v lepsim pripade mnohaletou bitvou se statni moci, ale to by o tom novinari nejdrive museli neco vedet.

A pak se objevi jeden z milionu, ktery by tak jako tak vrazdil cimkoliv, nakladakem, nozem, tyckou od smetaku.... a razem je vse jasno, mohou za to ty "zle" zbrane.

+2/−1
18.12.2012 16:34

J45a57n 11U58l59r78i58c90h 9869876669644

Veselé Vánoce podle 2. dodatku ústavy USA:     http://www.youtube.com/watch?v=ztBi8czggjw

+2/−2
18.12.2012 15:32

M34a80r86t63i78n 78H37o39f87e79r 7862115438404

;-D;-DR^R^

+1/0
18.12.2012 15:42

I80v29o 22F70r85a81n91t98i90š54e47k 2557283199358

R^R^R^

+1/0
18.12.2012 17:06

A15l58e31x81a69n17d37r 40K72o39s94t32k11a 5489656699106

Ostatně to souvisí s mentalitou. V USA platí, že musíte být úspěšný, cílevědomý, sebevědomý atd atd. Keep smiling, its ok. No a není divu, že potlačované emoce nakonec vybublají ve vražedném šílenství.

+2/−2
18.12.2012 15:24

J24a29k97u39b 78Š25p12r83i72n34g88e42r 5256322609286

U nás to není jiné.

+2/−1
18.12.2012 16:01

Z14d81e30n65a 28H73v32o52z87d48e41n90s59k90á 6593347837476

Jo tak proto se vyse Katerina Dehning vyjadruje o USA tak pozitivne - ze u nas a ve Francii se na setrvale se tlemici osoby koukame jako na idioty, kdezto v USA je svoboda.;-D

No, mozna je to spis pozadavek...

0/0
18.12.2012 22:04

O40t97o 20S94a36t43i29n97s95k81y 4484970560171

Je pravdou, ze se v USA o mentalne postizene deti dost staraji a stoji to nemale penize. Otazkou je, kam se ta starost ubira. Prezident W Bush vydal zakon"no child left behind" ktere dava skolam za povinnost zaclenit vsechny deti do vzdelavani. V praxi to vypada tak, ze do trid s normalnimi detmi jsou zarazovani mentalne postizeni jedinci a to i s dost podstatnym poskozenim. Na konci High schol -  obdoba ceskych gimnazii obdrzi stejny diplom o uspesnem absolvovani skoly. Tito jedinci vyrazne brzdi vzdelavaci system, nikdo ale nesmi proti tomu protestovat a ani slovem se nesmi zminit o tom ze jsou tito jedinci postizeni. Kazdy velmi tezce postizeny jedinec ma ve tride sveho osobniho asistenta.  Velkym problemem ve spolecnosti je i to, ze vyznamne procento zaku je jiz od utleho veku na sedativech. Stredoskolaci a predevsim vysokoskolaci jsou hojne zavisli na kokajnu a antidepresivech.

+4/0
18.12.2012 15:02

J43a14k95u66b 44S13e80m50e95r55á50d 2407836211331

pokud ma kazdy postizeny jedinec sveho asistenta, tak to ostatni a jejich vyuku zas tak nebrzdi

0/0
18.12.2012 15:19

O80t73o 63S57a77t90i61n17s18k55y 4864460300761

Asistenta maji jen ti s velkym postizenim a agresivni.Ostatni jsou v beznych tridach a ucitel jim musi zadavat ukoly oddelene od ostatnich. Jeden priklad za vsechny. Ve skolnim orchestru musi taky byt mentalne postizeny, aby se nereklo.... a tak mu zacpou trubku a on hraje jak o zivot....

+2/0
18.12.2012 15:29
Foto

P50e14t89r 91Č33u56n55d93e92r88l80í65k 5895121648541

řešení problémů v USA může být mnohem jednodušší než se zdá - stačí, aby si rodičové lépe hlídali a zabezpečili své zbraně a především se pak zajímali o své děti a zároveň ve svých dětech nepěstovali pocit, že můžou cokoliv...

+3/−2
18.12.2012 15:00

D94a59v18i73d 25M17u83n49z77a25r 3808952874206

Kdo zije v USA, pochopi proc se mesty toulaji hordy bezdomovcu , kteri by patrili na psychiatrii ! Pan ( blbecek ) Reagan je v ramci uspornych opatreni vyhodil na ulici, a od te doby nemaji pristup k leceni ! A ty nesmyslne valky, ktere vytvari novou vlnu psychicky nestabilnich bezdomovcu ( veterani ) tomu take jenom pridaji !

+6/−4
18.12.2012 14:52

M57a66r60t73i55n 51H59o47f59e63r 7772865808734

Viz paní Pavlína o příspěvek níže... Nestřílel bezdomovec bez lékařské péče, ale opečovávané dítě na psychofarmakách, které jeho matka hýčkala z 250 000 dolarů alimentů ročně...

+2/−1
18.12.2012 15:02

D76a22v11i59d 52M63u59n37z38a55r 3618422294506

Jo, vcera, ale co predevcirem ? To jste jiz zapomeli na " Snajpera " ?!!

+1/0
18.12.2012 15:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.