- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když to nebyla technická závada, tak už jen zbývá chyba pilota a nebo jiné jím nezaviněné okolnost pádu stroje, jako je nasátí ptáků do turbíny mašiny a podobně. V článku se nic o příčině nepíše a tak se tu jen zbytečně domníváme čím to bylo.
Mikrospánek jako u řidiče dálkové autobusové dopravy ? Přesnější je - selhání lidského faktoru.
jako většina tokových nehod, nepozornost, frajeřina, nebo prostě chyba pilota. většina havárií vojenských letadel je prostě chyba pilota, at už jakohokoli důvodu. Jak říkal muj strejda který lítal , chybu uděláš ani nevíš jak.
au jé.. a další mudrland, co tomu prd rozumí, ale ví všechno.
Jak jinak. Když je (L159)potřebujou prodat tak nebudou přeci psát že jsou vadný
No já bych byl notně opatrný s tímto oznámením, ještě se k tomu nevyjádřil člověk nadmíru povolaný a zejména odborně fundovaný, který dokonce zná i termín . . . kobercový nálet a tím človíčkem je ministrině obrany Peake.
Myslím, že její názor je znám. Jelikož se nenašla na místě havárie vrtule, tak to byla technická závada. A nekvalitní vrtule nakoupili její předchůdci. Dnes by se to už stát nemohlo.