Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes zabil v bytě na pražském Žižkově batole, matka se zhroutila

Pes dopoledne napadl v bytě na pražském Žižkově malé dítě. Navzdory pomoci záchranářů útok nepřežilo. Co se v bytě přesně stalo, nechce policie komentovat. Podle informací z místa pitbul prokousl rok a půl starému chlapci krční tepnu. Matka se zhroutila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T38o59m11á85š 20V35l80a34c27h 6884631574105

Mám vycvičeného psa. Poslouchá mě slovo. Je mu 6 let. je mladší než-li moje starší děti. Vloni se nám narodilo třetí dítě. Od té doby jsem více ve střehu, nejmladšího vnímá zcela jinak. Neublíží, ale zároveň si drží distanc a nepřibližuje se, nehraje si. Neví, co od malého čekat. To samo však neví to dítě. My neumíme část zcela myšlenky psa, ale vypozorovat se dá ledasco, je-li majitel psa pozorný. Podobným tragédiím lze předcházet, jen majitelé psa si nesmí myslet a říkat "ten náš nikomu neublíží, je to miláček".  Je to stále šelma, chce mít svůj klid, má své teritorium .... a svou hlavu.

+11/0
15.12.2012 14:50

T37e68r48e88z89a 85H26a11j30k30o17v38a 5507862784280

temer prozvukujete tomuto clanku

http://hobby.idnes.cz/dite-a-pes-kontroverzni-video-d2w-/hobby-mazlicci.aspx?c=A121205_113953_hobby-mazlicci_mce

Odbornici jsou zdeseni.

0/0
15.12.2012 15:16

D63a57v89i17d 72D41i42r12g25a 7935131548

Odbornici Hana Zertova. Nehodlam nikterak hodnotit jeji kredibilitu (nic o ni nevim), ale clanek u videa nam rika, ze je to nazor jedne odbornice na psy, zatimco druha, majitelka psa, ma opacny.

Opatrne s prekladem "nekdo s titulem rekl = odbornici se domnivaji", je to jeden z nejjednodussich triku, ktere se daji v diskusi (ale treba taky v reklame, v konspiracnich teoriich...) pouzit.

+3/0
15.12.2012 17:56

V35l38a60d82i47m95í57r 13H95o78l74ý 8164171366367

ano pane Vlachu. Naprosto souhlasím. R^

+1/0
15.12.2012 20:03

K38a80r78e80l 83B93a54r97t34a16k 9676921635376

To je právě ten problém, že převážná většina majitelů (nepíši chovatelů, protože jimi nejsou!) vůbec nemá tušení, jak se má správně pes vychovat a jak se i k němu chovat. Potom to takto vypadá.

A je to stále dokola. Jediná chyba je vždy na straně člověka.

+2/0
16.12.2012 8:46

F15r86a73n91t22i55š94e90k 55E55l12i90á31š 6257673775256

Velké psy chovají především lidé, kteří trpí komplexem méněcennosti. Nezáleží jim na tom, že ve městech velcí psi spíše trpí. Hlavně, že majitel má tvora, který ho má rád a nic mu nevyčítá, i když se mu ho nepodařilo vychovat.

+10/−6
15.12.2012 14:25

M11i64c15h16a72l 44P24o31n69o41c83n62ý 2584415381

Kecas blbosti.

+5/−4
15.12.2012 16:58

J64a48n 68Č73e86c41h 2258233798433

ty máš dost .)

+1/−2
17.12.2012 0:29

D88a33v35i81d 13D33i81r66g37a 7515911978

Uz starsi, ale velmi dobre napsany blog

http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/23145/Fakta-o-vrazich.html

Jakmile noviny napisou o nejake tragedii, ktera ma vztah k necemu, co neni dostatecne vetsinove (nejtypictejsi je pes, ale bohate staci adrenalinovy sport, jaderna energie, zneuziti ditete vedoucim na tabore...), okamzite se najde v diskusi spousta hlasu s univerzalnim receptem - zakazat. Ja to nepotrebuju, umiraji pri tom lidi, tedy je to spatne. Pritom se takova vec stane v radu jednotek pripadu do roka - stejne dobre muze clovek umrit na chripku, protoze nestastne uklouzne, protoze se zrovna dostane do cesty lidskemu psychopatovi - a to riziko je v dusledku casto daleko vetsi.

Prestanme konecne s tou hysterii (neni nahodou ze takhle polarizujici clanek tu visi uz dva dny). Zivot (nejen lidsky) je nepochybne hodny obrany, ale je realitou, ze nemuzeme chranit vsechny pred vsim za jakoukoli cenu. Jinak skoncime tim, ze si sami postavime zlatou klec.

+9/−4
15.12.2012 13:08

J31i98r23i 39J76o89n84á63š 2173919957701

Ano trapi. Vase totapni ubohost.

0/−4
15.12.2012 12:03

K62a65r75e97l 14Ž37a68l49o90u35d38e54k 1904954872370

Hrůzné. Upřímnou soustrast a poučení všem, kdo mají v bytě psa a dítě. Občas je to o konkurenci v postavení ve smečce.

Čistě z chovatelského hlediska bych rád věděl, zda to byl pes, nebo fena.

+3/0
15.12.2012 9:39

D59a79v90i13d 85R72o49s46l73e73r 4119485336937

Petr Horák v tom pripade systemově zakazat fetky a jim podobne kteri spachaji vice skody nez psi jak muzete vubec takou blbost napsat;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+6/−2
15.12.2012 8:20

R79a81d40i38m 20P50o67l15á67š33e23k 9326583409729

Podle mně jde o to, že lidi si pletou psy s věcí a cpou je do paneláků.

S věcí jako v tom smyslu, že když mně ten pes nebaví, tak ho někde odložím, zavřu a začnu se o něho zajímat až další den nebo týden nebo rok.....

A cpou je do paneláků v tom smyslu, že na venkově v pořádné zahradě se pes sám vyblbne v přírodě nebo dokonce najde díru v plotě a potom běhá v noci volně a vybije se. A pokud ne, stane se zlý, zavře se do vybetonovaného kotce 4x5 metrů a tam taky nikomu nic neudělá. I když z hlediska toho psa je ten kotec průšvih.

Já mám zkušenosti jen z kočkama, ale vím, že i když kočka je o dost hloupější a nespolečenské zvíře, chápe velice dobře, co to znamená udělat svou potřebu tam, kde nesmí nebo něco shodit a podobně. A nemít možnost v uzavřeném bytě to udělat správně je i pro kočku zdroj velké psychické zátěže. U psa, který je ze své podstaty mnohem víc smečkové zvíře, to musí být ještě podstatně horší. Když potom nějaké batole, které ještě ani zdaleka neumí poznat psychický stav toho psa, do něho ještě nějak nešetrně a bolestivě šťouchne, tak je jasné, že pes zaútočí.

To ale nikdo neví, co se tam přesně stalo a pokud to nebylo natočena na nějakou kameru, nejspíš se to nikdo ani nedoví.

+2/−3
15.12.2012 7:01

P83a84v84e93l 96N35o56v21á15k 6671756919361

Pravdou je , že pittbul není pes pro každého ......... a pravdou je , že pittbula si mnohdy pořizují lidé pro zvýšení prestiže , výrazu nadřazenosti , pro zastrašování .

;-€;-€;-€

Nedávno jsem viděl partičku vyholených hlav s pittbulem a plešatý chlapeček měl co dělat s vodítkem , aby svého miláčka udržel - absolutně ho neposlouchal a kdyby povolilo vodítko bylo o tragedii víc !

.

+12/0
15.12.2012 6:33

K61a39r63e66l 10Ž67a40l58o71u60d66e77k 1864914732320

Všechno je to o soudnosti lidí. Takového psa můžete mít u domu na perfektně oploceném pozemku. A i tak ho nenechávat dlouho puštěného - kotec je nutnost. Agresivní jedinci se u vybraných velkých plemen v minulosti systematicky omezovali. Ale to se bavíme o chovatelích, ne lidech, co mají psi. A křížit mohou všichni....

+3/0
15.12.2012 9:42

P78a72v50e90l 16N10o88v26á62k 6381966549351

Nejde o zahrádku , nebo kotec- psa musíte zvládat povelem ....... pokud psa nezvládáte tak vlastníte časovanou bombu  - všechno ostatní jsou kecy v kleci !

+8/0
15.12.2012 9:53

P28e33t52r74a 74N78e16o93m59i64l57l71n42e35r 7222340367298

Ten pes není velký, je to pes střední velikosti,tenhle konkrétní ještě hodně drobný. Potíž s pitbully a stafordy není v tom, že jsou problémové, ale naopak, že jsou až moc bezproblémoví. Šarplaninci,kavkazáci, atd. jsou mnohem nebezečnější a problémovější, jenže nikoho nenapadne nechat je s batoletem bez dozoru. Ani své feny československé vlčáky jsem nejdřív s dítětem nenechávala samotné. Nezkušení majitelé na bezproblémová zvířata nakládají hrozně moc, dítě je křehké. Z hlediska toho psa to nemuselo být nic jiného, než zkrat, Navíc pes těžko odhadne, co lidské dítě vydrží, štěňata jsou odolnější.

+2/−1
15.12.2012 14:47
Foto

A47l63e47š 81P87r12e51s44l54e38r 5734504471382

Já bych to řekl asi takto a bude to kruté. Volá se, aby každý chovatel psa měl na něj něco jako "řidičák". Děti ale může mít kde kdo a je úplně jedno jak je vychovává. To se netýká tohoto případu, to je rodinná tragédie, ale většina lidí tady zevšeobecňuje. Styl TV Nova a spol. se snaží ukázat jakási "bojová" plemena, co likvidují lidstvo a zvláště děti. Vzpamatujte se a uvědomte si, že případy smrt+pes+dítě jsou natolik řídké, že právě díky tomu vznikají tyto články. Pokud zemře dítě při autonehodě, je to z hlediska médií nezajímavé a žádné z nich vám nezveřejní statistiku. Takže se ptám IDnes: Kolik za poslední rok zemřelo dětí ve věku do pěti let následkem autonehody, kolik nehodami v důsledku her, kolik jich bylo umučeno vlastními či nevlastními rodiči a kolik jich zemřelo při ostatních nehodách, případně přirozenou smrtí...

A najednou bychom se museli přestat rozčilovat nad psem, ta pravděpodobnost že dítě usmrtí pes je jedna ku milionu.

Holt ale chceme číst senzace, tak je tady máme...

+15/−5
15.12.2012 2:12

P42e14t45r41a 43M34a22l27á 7931268841235

Dneska jsem se dívala na zprávy na primě i nově a je pravda, že nova z toho dělá více senzaci než věcnou reportáž. Prima řekne kříženec pitbulla, Nova řekne bojové plemeno. Prima pustí paní sousedku jak říká" hodná paní, pejsek hodný, jen nemá rád cizí psy a proto jsme se po telefonu domlouvaly na venčení abychom se nepotkaly" a Nova na to pustí stejnou paní ale pouze tu zajímavou část "se po telefonu domlouvaly na venčení abychom se nepotkaly s tím psem"

+11/0
15.12.2012 5:06

J84i42ř43í 67V63o13g38e12l 6772162716808

Skoro každý páníček o tom svém chlupáčkovi říká, že je to mazel... splést se může každý, ale u těch větších psů je pak takový omyl celkem průšvih.

+3/−1
15.12.2012 0:58
Foto

R51o64b71e33r43t 61J64a84n24u20l43í98k 8303769919911

Mám taky roční dítě a psa Bullteriera,.. když jsem tu dnešní zprávu slyšel poprvé v radiu představil jsem si to až moc živě jak bych se cítil asi ja a řeknu že mi bylo strašně zle! Statistika je jasná nejvíc pokousaných lidí je od jezevčíků a vlčáku Bullterier pittbull utočí nejméně jenže když zautočí tak je to vždy tragedie! Ale ani nevíte kolik je denně pokousanej lidí od tech malejch unafanej neřádů,.. Vím ale jen jedno že pokud by můj pes jednou zavrčel i na cizího člověka tak by boužel šel hned na Injekci rozhodně bych se nesnažil o převýchovu atd udělá to jednou udělá to podruhé! Plemena bych nezakazoval ale nedovolil je chovat s dětma. kvůli prevenci,..

+6/−15
15.12.2012 0:35

J93i34ř46í 52V65o12g88e66l 6122202706208

Jenže ostrého hafana si může pořídit úplně každý a přitom míru zodpovědnosti máme každý jinou. Co s tím?

+9/0
15.12.2012 1:00

I19v35a64n97a 73V60e91s69e50l92á 2601633309385

špatný přístup, raději mu píchnu injekci než bych to řešil předem .. bohužel běžné a smutné a pro lidi pohodlné ..

+6/−4
15.12.2012 1:35
Foto

R69o31b10e68r43t 36J45a20n83u80l34í38k 8843619829661

ježiši myslím to trošku jinak je jasné že tomu předcházím a věnuji veškerou možnou péči,..ale než riskovat život člověka,...

+1/−2
15.12.2012 12:24

J41a50r93o74s77l11a17v 44B32u12r40s10í34k 8839525914112

Tak snad "nezavrčí" poprvé zrovna u vás doma...

+4/0
15.12.2012 6:05

D60a95g79m20a12r 75Č20a72m25k80o26v48á 4323160174676

Je normální a v souladu s přírodou, že pes vrčí na cizí lidi. Na Vás je, aby zůstalo jen u toho zavrčení.

+7/−2
15.12.2012 6:38

J36a28r23o36m62í91r 30K91r34á20l 4330149204589

No, jen aby se tim nezačala řídit Vaše žena ! ;-);-D

+3/0
15.12.2012 6:43

P96e80t46r83a 80N32e69o60m39i90l97l66n37e90r 7622160627188

Proboha, pes je živá bytost, taky má emoce. Předpokládám, že to o vrčení jsou silné řeči, ale uvědomte si, že pes se může cítit a někdy oprávněně cítí, lidmi ohrožen. Předpokládáte, že se nesmí bránit, ohradit, prostě má trpně čekat, až ho někdo zabije,znrzačí, protože je "nižší bytost"?

+4/−2
15.12.2012 14:52

P92e27t26r 26H72o86r54á96k 1139583289764

Jsem zvědavý, kdy konečně rozumní lidé porazí nesoudné pejskaře a dojde konečně k zavedení systému povolení a zákazu vybraných plemen, mezi nimi pitbulů zcela určitě.

+13/−11
14.12.2012 23:59

P65e85t68r15a 31M29a66l85á 7321358451655

Spíše bych byla pro jakési chovatelské zkoušky. Aby takové psy nemohl mít kdejaký pitomeček, který chce jen s ním chodit po městě jako king.

+2/−1
15.12.2012 0:07

P66e83t44r 64D34l92e10s70k 2146699949265

Lidí kteří se zbrojním průkazem,buď sebe a nebo někoho zastřelili je taky dost! Mám dojem ,že schází (a to ve všech oblastech života ) ZODPOVĚDNOST !!Ať při výběru plemena nebo při zvážení svých schopností a možností .

+3/−2
15.12.2012 6:26

T41e79r64e72z96a 35H34a66j12k21o23v42a 5807682854410

Covatelske zkousky muzu mit ale nikdy nevim, co udela pes. Zvlaste , kdyz ho nechate s ditetem.

+3/0
15.12.2012 6:32

R85o95b32e70r90t 80Š59i15m13e19č41e78k 6655271168608

když každej vypatlánek musí mít bestii, aby vypadal dost cool noo...

+8/−1
15.12.2012 0:08

M25i72l87a89n 48D12o22l35e10j20š98í 1641710306326

Tohle si přeci musí každý vyhodnotit sám, útoky psů na lidi na veřejném prostranství jsou minimální a proto nevidim osobně důvod něco omezovat,alespoň ne radikálně, jak jsem psal, tohle je tragédie čistě konkrétní rodiny, nikoho jiného se to netýká,tak proč hned plošné zákazy? Jestli lidi potřebují neustále vodit za ručičku, tak je na tom společnost hodně špatně.

+9/−5
15.12.2012 0:35

T34e24r39e27z73a 72H55a50j98k14o67v92a 5267922864450

Jsou minimalni, ale fatalni. Zvlaste pro deti.

+1/−2
15.12.2012 6:33

K93a17m80i64l 95S96c51h47w93a20g44e90r 3693606495406

auta jsou fatálnější - ovšem né o trochu ale o řády!! (nejsem zastáncem hloupých chovatelů, jen reaguji na vadnou logiku)

0/0
20.12.2012 16:11

P88e19t34r 41S12c76h43ö51n 7983426482483

Když se podíváte na to jací psi zabili děti, tak zjistíte že mezi nimi jsou i plemena jako bernský horský salašnický pes, jack russel terrier a další, takže to by jste musel zakázat úplně všechny psy.

+2/−1
15.12.2012 1:27
Foto

H96a54n41a 83M27a21l28i77c23h51o88v37a 9270877793793

Barack Obama jen několik hodin po střelbě ve škole v

Newtownu kondoloval rodinám obětí. Umíraly zejména děti ve věku 5 až 10

let, řekl americký prezident v emotivním projevu, během něhož se

neubránil slzám. USA podle něj zažily příliš mnoho takových tragédií.

petře horáku.... máte k tomu taky komentář se zákazem něčeho?

+1/−1
15.12.2012 9:03

D62a20v59i38d 53D27i61r37g82a 7625141908

Zakazat skoly...?

+3/0
15.12.2012 12:54
Foto

A39l47e22š 95P63r12e97s95l65e13r 5174524481302

Tato diskuze je hodně bohatá. Já tvrdím, že se jedná o hroznou rodinnou tragédii a je jedno, co bylo příčinou. Zadejte si do googlu heslo tragédie dětí, pak zjistíte, že nejvíc dětí umlátil otec či matka, pak jsou tragédie s auty a zahradní technikou, ovšem pes, zvláště údajně pitbul, zní atraktivně. Je to uvnitř rodiny a můj názor je, že v tomto počasí nikdo psa nechtěl vyvenčit. Pokud je pes slušně vychován, nevydělá se vám na koberec a je značně nervózní. A pak stačí jen náznak a on se ze svého hlediska mstí. Zažil jsem babu, co měla tři kočky, jednoho malého psa a jednoho velkého. Pět let to fungovalo, ale ona je nevenčila a jednoho dne přišla domů - všechny kočky mrtvé a ten malý pes taky. Tomu velkému ruplo v bedně právě pro nemožnost se vyměšovat...

+5/−4
14.12.2012 23:53

J62i74ř67í 45V13o84g88e62l 6702462316888

Pokud stačí takhle málo, pak mi opravdu nepřijde vhodné, aby jej mohl chovat kdejaký moula.

+2/−1
15.12.2012 1:04
Foto

A20l52e36š 79P55r43e58s24l85e82r 5134754401622

Naprostý souhlas. Pes, pokud je zavřený mezi čtyřmi stěnami (ale i na řetězu u boudy), je neovladatelná bomba...

+2/−3
15.12.2012 1:57

R84o81b82e96r17t 52Š85i14m95e97č61e25k 6265111168508

proč na bouchačku musí být zbrojní pas a kdejaká smažka může mít bůhvíjakýho čoklího bastarda?

+9/−7
14.12.2012 23:22

D83a51v59i42d 22D87i52r38g33a 7605181898

Protoze je nesrovnatelne snazsi zabit cloveka bouchackou nez psem.

+6/−4
14.12.2012 23:28

R16o75b91e63r69t 71Š32i13m80e86č48e24k 6465331488408

jak vidíte, tak asi ne

+4/−5
14.12.2012 23:46

P80e93t28r41a 22M79a42l29á 7341808291725

vzhledem k dnešním událostem ve světě je zcela jasné že určitě jo

+7/−2
15.12.2012 0:08

D92a39v67i83d 91D76i23r88g32a 7695601568

Jista mira nadsazky je v diskusi obvykla, ale myslim, ze kdyz se nad svym vyrokem zamyslite, sam pochopite, ze jste se nechal unest k velmi pochybnemu vyroku.

+6/−1
15.12.2012 0:31

R39o82b47e12r63t 21Š27i74m63e14č97e51k 6655891588938

a to je jako problém?

+2/−1
15.12.2012 0:31

D95a59v44i45d 90D12i39r86g57a 7795401548

Muj rozhodne ne. Je ciste na vas, jestli chcete prispivat do diskuse smysluplne, nebo jen za kazdou cenu neco rict.

+3/−1
15.12.2012 9:43

J56a34r50o58s34l66a83v 82B95u93r26s69í69k 8119965394352

Že by tady nějký průkaz pomohl. Nebo by také museli schovávat psa v uzamčené schránce? To by pak batole nezakousl.

0/0
15.12.2012 6:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.