- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nesnáším feministky !!!! Jsou to odporné stvoření
tam se sešly buchty co by to už ale opravdu potřebovali. až budou vyspávat prvních dvacet stránek kámastutry ani je už nenapadne takoví blbost jako demostrace kvůli takové reklamě..
Ta reklamka je neškodná.Demonstrujete proti pravdě,což je nemorální,nemorální a znovu opakuji nemorální.Demonstrujte raději proti ŘímskoKatolickým restitucím.Výplatní páska církví.Projděte si,kolik platí stát ŘímskoKatolické církví: Registrace: Rakousko-Uhersko Počet duchovních v roce 2005: 2753 Počet věřících v roce 2001: 2 748 918 Počet duchovních v roce 2010: 3 191 Počet věřících v roce 2011: 1 083 899 Počet věřících na jednoho duchovního v roce 2011: 340 Výše roční finanční podpory od státu v roce 2011: 951 466 000 Kč Výše finanční náhrady podle navrhovaného zákona o majetkovém vyrovnání s církvemi: 47 200 000 000 Kč Za co ?
Tak celych 20 lidi? A na pistalky nadelali rambajzu za cely stadion. Ted tu reklamu stahnou a potvrdi se jedno: jakekoli minority v nasi obracene demokracii maji rozhodovaci pravo nad vetsinou. To by vazne jeden zabrecel. BTW: je neco spatneho na tom byt sexista? I ja se rad podivam na hezkou zenskou a neodsuzuju, kdyz se zenska diva na chlapy. Je to snad prirozeny pud. Hlavne kdyz tim neurazim partnera a cucet na reklamy snad nikoho neurazi.
kdyby tam bylo místo bratr sestra, tak by jim to zřejmě až tak nevadilo...?
No, ta reklama zafungovala skvele, bez placeni se objevila v tisku. :) Hned o te prodejne vi vice lidi. Skoro bych rekl, ze protestujici prisli firmu zviditelnit.
že se Kašpara vyklube nějaký věřící pomatenec....
Mě se to líbí!!!!! Mě to taky nejlíp udělá brácha. Třeba i když chci opravit nějaký soubory v komplu, tak mi to nejlíp udělá brácha. Copak brácha, ten mi toho umí udělat :-)))))) No a? :-))))
mne tahle konkrétní reklama teda nepobuřuje, přijde mi jen graficky dost ošklivá a celkově nezajímavá.
Je vidět, na co feministky pořád myslí.
Lepší reklamu si Brother nemohl přát a navíc téměř zadarmo